weet nog nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef LedZep het volgende:
[..]
![]()
Hoelang moet het worden? Of blijf je op deze lengte?
Goed Gooisch kapsel, ik zeg b'voquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[afbeelding]
Zo zit het vandaag.
Ik heb al eerder wat andere pics neergezet, dus die moet je maar bekijken.
![]()
Ik denk dat dit mijn nieuwe kapsel wordt (iets korter)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[afbeelding]
Zo zit het vandaag.
![]()
205, hoe zit jou haar eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Goed Gooisch kapsel, ik zeg b'vo
Uit/In principe kam ik het altijd wel naar achteren. Maar ik denk tot m'n kin wanneer ik het naar voren zou borstelen (niet dat ik dat zou doen).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:26 schreef LedZep het volgende:
Lacoste-krokodil hoe lang is je haar nu als het niet in zo'n achterovergekamde status zit? Dwz, tot hoever wanneer je het voorover laat hangen?
Toch langer dan ik dacht. Ik heb ongeveer dezelfde lengte dan. Hoe zorg jij ervoor dat het ook echt naar achteren blijft zitten en niet langs de zijkanten naar beneden valt? Gelwax oid?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:37 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Uit/In principe kam ik het altijd wel naar achteren. Maar ik denk tot m'n kin wanneer ik het naar voren zou borstelen (niet dat ik dat zou doen).
In m'n fotoboek staan genoeg foto's lijkt me.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[afbeelding]
Zo zit het vandaag.
![]()
Nee, dat zijn ook al vrij 'oude' foto's. Heb nu scheiding links (bleek beter dan rechts) en het is een beetje naar achteren gekamt. Ben nu ongeveer weer op de lengte dat ik 't haar nét in m'n mond kan stoppen, maar wil het eigenlijk nog een cm of vijf langer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:14 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
205, hoe zit jou haar eigenlijk?
De foto's "natte kop" en "petmans" geven nu niet bepaald een duidelijk beeld.
![]()
jezus, zijn jullie niet dezelfde?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Goed Gooisch kapsel, ik zeg b'vo
Mijn alter ego's houden zich meer op de vlakte ofschoon, de vraag is of ik er überhaupt wel eentje heb. En hoe toevallig zijn Lacoste namen te noemen komende uit dezelfde woonplaatsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:18 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
jezus, zijn jullie niet dezelfde?
ik dacht dat lacoste-krokodil nieuwe alter ego van 205 was
ik ben beetje moe van die stekeltjeswil nu meer zoiets, niet echt lang, maar toch
[afbeelding]
Ik lul weer te slap, het is creamgelquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:31 schreef MadGuy het volgende:
Wat is creamwax nu weer?
Wind is inderdaad een ramp. Gelukkig werkt mijn koptelefoon ook als een soort van haarband.
Nee, het verstevigt zegt maar dus wel chill.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:19 schreef MadGuy het volgende:
Ah creamgel ja. Wordt niet echt hard toch?
Varianten? Het enige wat ik zag liggen was Hema Wax, Gelwax en nog wat van die dingen, allemaal zwarte potjes met oranje letters. Wat is er veranderd dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:45 schreef MadGuy het volgende:
@ LedZep: hier geen problemen met die gelwax hoor. Maar misschien heeft iedereen het over die nieuwe variant...
Zijn die nog te koop dan? Enne, zit er verschil in, behalve het potje?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:06 schreef MadGuy het volgende:
Dat is de nieuwe variant. Ik maak nog gebruik van de oude. De doorzichtige potten met blauwe opdruk.
Nee, ik gebruik gewoon weinig en ik had nog een voorraad van een aanbieding. De inhoud ziet er ook anders uit. De oude was doorzichtig, de nieuwe blauw met glitters.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:36 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zijn die nog te koop dan? Enne, zit er verschil in, behalve het potje?
Ik heb zelf de nieuwe variant afgezworen, al staat hier nog wel een potje voor als de rest op is. Of het tussen de oren zit nof niet (quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:45 schreef MadGuy het volgende:
@ LedZep: hier geen problemen met die gelwax hoor. Maar misschien heeft iedereen het over die nieuwe variant...
waarschijnlijk merkt je na 30x nog niets hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:01 schreef -Dries- het volgende:
Nog ff iets anders, mijn haar heeft dus een paar irritante slagen/krullen erin zeg maar. Nu heb ik een nieuwe fles shampoo gekocht (Elvive Intens Glad) Dat is speciaal om krullerig (:')) haar er steil uit te laten zien. Als ik me haar was en uit de douche stap dan is het idd steil, maar dat is zoiezo altijd als ik water in me haar doe, maar eenmaal opdroogd gaat het weer naar zijn normale status. Dus.. Na hoeveel wasbeurten moet ik ongeveer verschil zien (dus dat het daadwerkelijk ook steil is als het opgedroogd is) Heeft iemand ervaring hiermee?
ja lekker danquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
waarschijnlijk merkt je na 30x nog niets hoor![]()
![]()
Ik zou nog geen krullen willen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:28 schreef LedZep het volgende:
Toch opmerkelijk dat de mensen met slag/ krul bijna allemaal steil willen en de mensen met steil bijna allemaal slag / krul willen.
Zuchtquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nog niet inderdaad, eerst maar eens een volle gelijkmatige bos haar is het niet?![]()
visualisaties >> opties >> prestaties >> videoversnelling op geen zettenquote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef dewitteparel het volgende:
Hoe krijg ik een fatsoenlijke screencap van windows media player?? krijg nu alleen een zwart beeld met mediaplayer kader eromheen??
dank! kan nu alleen niet meer fullscreenquote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef schatje het volgende:
[..]
visualisaties >> opties >> prestaties >> videoversnelling op geen zetten
BSPlayer downloaden, installeren, filmpje afspelen en op 'S' drukken.quote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef dewitteparel het volgende:
Hoe krijg ik een fatsoenlijke screencap van windows media player?? krijg nu alleen een zwart beeld met mediaplayer kader eromheen??
ja inderdaad, die lengte wil ik ook weer hebben. Nog even iets bij laten groeien dan maar.quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef MadGuy het volgende:
Hee! Het is hier geen DIG!
Overigens:
[afbeelding]
haar!
Op aanraden heb ik dus ook Hema Creamgel gekocht en vandaag voor het eerst in mijn haar gesmeerd, het werkt goed en houd mijn haar goed in model, doordat het goed verstevigd heeft de wind er ook wienig vat op.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:11 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Lui, creamgel rules.
Duidelijk![]()
Was vanmiddag in de storm even naar Hilversum gefietst en haar was windvast zonder vettig of plakkerig te zijn.
Dit doet me aan een ontsnapte TBS'er denken. De lengte is wel goed.quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef MadGuy het volgende:
Hee! Het is hier geen DIG!
Overigens:
[afbeelding]
haar!
Heel erg stug spul is dat. ik vind het niet zo prettig eigenlijk, maar het is wel loeisterk spulquote:Op maandag 3 april 2006 00:49 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Op aanraden heb ik dus ook Hema Creamgel gekocht en vandaag voor het eerst in mijn haar gesmeerd, het werkt goed en houd mijn haar goed in model, doordat het goed verstevigd heeft de wind er ook wienig vat op.Het is voor het eerst dat ik haarproducten van de Hema gebruik, voorheen waren het altijd merk producten die uiteindelijk niet echt heel goed werkten.
Deze is mij ook aangeraden: Taft freezing gel extreme
[afbeelding]
Iemand hier ervaring mee? Dit product zou je haar dus ook goed in model moeten houden.
Ik denk dat je hier niet over mag klagenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
Beste mat inderdaad, niet slecht. Geen gel, hoogstens een toefje foam wat ik aan het begin van de ochtend heb aangebracht. Ik vermoed echter dat ik tijdens het studeren met het woelen in m'n haar dat effect al teniet heb gedaan
[afbeelding][afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |