Volgens mij gaat het hem om de woorden "ik wil" die in de nieuwe TT niet moeten verschijnenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:24 schreef 14.gif het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het huidige topic zeker![]()
![]()
Hmm ja ik ben redelijk nieuw, maar goed wat valt er over te melden? Het groeit gewoon en verder niks mee aan de handquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
weinig vers bloed ook denk ik en veel mensen die een redelijke lente hebben
hoe doe je je haar dan als ik vragen mag? want normaal kun je gewoon fietsen met gelwax in lang(er) haar. ik vond de gelwax maar vies mn haar werd dr heel vet van. gebruik nu 2 dure professionele styling producten, heeft voor mij alleen maar voordelen.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:53 schreef Fatality het volgende:
hoi.. ik gebruik die gelwax maar vind t aan de ene kant wel relaxed (haar blijft zacht etc.) maar je kunt er niet mee gaan fietsen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:11 schreef saaw het volgende:
eigenlijk een beetje een jongenstopic dit maar toch ook even een update [nja niet dat ik hier zo ontzettend vaak kom] van mij
begon eind zomer 2004, toen was het iets van 10cm [deels korter]
na veel gedoe met speldjes, staartjes, mutsjes, petjes en andere dingen is het nu zo
[afbeelding]
weet nog nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef LedZep het volgende:
[..]
![]()
Hoelang moet het worden? Of blijf je op deze lengte?
Goed Gooisch kapsel, ik zeg b'voquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[afbeelding]
Zo zit het vandaag.
Ik heb al eerder wat andere pics neergezet, dus die moet je maar bekijken.
![]()
Ik denk dat dit mijn nieuwe kapsel wordt (iets korter)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[afbeelding]
Zo zit het vandaag.
![]()
205, hoe zit jou haar eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Goed Gooisch kapsel, ik zeg b'vo
Uit/In principe kam ik het altijd wel naar achteren. Maar ik denk tot m'n kin wanneer ik het naar voren zou borstelen (niet dat ik dat zou doen).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:26 schreef LedZep het volgende:
Lacoste-krokodil hoe lang is je haar nu als het niet in zo'n achterovergekamde status zit? Dwz, tot hoever wanneer je het voorover laat hangen?
Toch langer dan ik dacht. Ik heb ongeveer dezelfde lengte dan. Hoe zorg jij ervoor dat het ook echt naar achteren blijft zitten en niet langs de zijkanten naar beneden valt? Gelwax oid?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:37 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Uit/In principe kam ik het altijd wel naar achteren. Maar ik denk tot m'n kin wanneer ik het naar voren zou borstelen (niet dat ik dat zou doen).
In m'n fotoboek staan genoeg foto's lijkt me.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[afbeelding]
Zo zit het vandaag.
![]()
Nee, dat zijn ook al vrij 'oude' foto's. Heb nu scheiding links (bleek beter dan rechts) en het is een beetje naar achteren gekamt. Ben nu ongeveer weer op de lengte dat ik 't haar nét in m'n mond kan stoppen, maar wil het eigenlijk nog een cm of vijf langer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:14 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
205, hoe zit jou haar eigenlijk?
De foto's "natte kop" en "petmans" geven nu niet bepaald een duidelijk beeld.
![]()
jezus, zijn jullie niet dezelfde?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Goed Gooisch kapsel, ik zeg b'vo
Mijn alter ego's houden zich meer op de vlakte ofschoon, de vraag is of ik er überhaupt wel eentje heb. En hoe toevallig zijn Lacoste namen te noemen komende uit dezelfde woonplaatsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:18 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
jezus, zijn jullie niet dezelfde?
ik dacht dat lacoste-krokodil nieuwe alter ego van 205 was
ik ben beetje moe van die stekeltjeswil nu meer zoiets, niet echt lang, maar toch
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |