abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36115990
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:24 schreef 14.gif het volgende:

[..]

In tegenstelling tot het huidige topic zeker

Volgens mij gaat het hem om de woorden "ik wil" die in de nieuwe TT niet moeten verschijnen Een kniesoor zeg ik je...
pi_36116087
Lijkt me raar, als je lang haar hebt, maar dat niet wil dan knip je het toch af..
pi_36117498
haha..ach ja boeiend ook..als t topic maar gaat over lang(er) haar...
gebrukt t grootste deel van jullie trouwens nog steeds die gelwax van de hema?
ik ben er pas geleden mee gestopt mn haar werd dr veel te vet van en had er te veel van nodig. gebruik nu putty van fudge en een shaper genaamd model en go van calmare. werkt super goed samen en van allebei maar een heel klein beetje nodig.
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36117999
Ik gebruik deze week inderdaad geen gelwax meer, en m'n haar is een stuk beter. Heb nu zo'n mousse bus van Gliss Kur, vele malen fijner. M'n haar ziet er schoner uit en valt wat losser. Soms voeg ik een beetje Hema haarlak uit pompspray toe om 't wat windvaster te maken.
Met name de laatste weken werd m'n haar ernstig snel vet van die (nieuwe...) gelwax.
pi_36120286
een vriend van mij heeft zn haar ook langer laten groeien, hij verklaart mij nu voor gek dat ik veel geld uitgeef aan haarproducten( valt wel mee want mn aanstaand schoonmoeder heeft een eigen bedrijf in haarproducten en sieraden) maar goed hij gebruikt zo'n liter pot van de kruitvat en wax ..ziet dr echt niet uit in lang haar . ziet dr echt onwijs plakkerig en vet uit. maar ach moet iedereen zelf weten he. ik hou t lekker bij mn proffesionele kwaliteit producten .
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36124424
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

weinig vers bloed ook denk ik en veel mensen die een redelijke lente hebben
Hmm ja ik ben redelijk nieuw, maar goed wat valt er over te melden? Het groeit gewoon en verder niks mee aan de hand
pi_36132877
hmmzzz..bijvoorbeeld: hoe lang je je haar wilt hebben(plaatje maybe dr bij), wat je in je haar smeert, hoe vaak je t wast en waarmee enz.
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36203940
t leven is wel een beetje uit dit topic he...niemand meer die iets te melden heeft over zn lange haar...
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36204131
hoi.. ik gebruik die gelwax maar vind t aan de ene kant wel relaxed (haar blijft zacht etc.) maar je kunt er niet mee gaan fietsen
pi_36204948
k heb nu ook weer nieuwe zooi gekocht van Schwarzkopf, ben benieuwd hoe dat gaat zitten . Ben alleen beetje offtopic bezig aangezien mn haar weer redelijk kort is, over paar maandjes kom ik wel weer terug .
pi_36215069
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:53 schreef Fatality het volgende:
hoi.. ik gebruik die gelwax maar vind t aan de ene kant wel relaxed (haar blijft zacht etc.) maar je kunt er niet mee gaan fietsen
hoe doe je je haar dan als ik vragen mag? want normaal kun je gewoon fietsen met gelwax in lang(er) haar. ik vond de gelwax maar vies mn haar werd dr heel vet van. gebruik nu 2 dure professionele styling producten, heeft voor mij alleen maar voordelen.
ReAl MeN WeAr PiNk.
  maandag 20 maart 2006 @ 22:24:39 #212
95608 Speth
Rorschach
pi_36215803
Mijn haar is nog altijd hetzelfde btw, het lijkt wel alsof het voorbij een bepaald punt langzamer groeit, het is nu al een paar maanden op sub-oorniveau.
pi_36223545
als t warmer wordt gaat t weer sneller groeien..en in de tussen tijd niet naar de kapper gaan he..
ReAl MeN WeAr PiNk.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:28:15 #214
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_36229916
ik hoor van iedereen dat ik naar de kapper moet.. maar ik do ehet niet
pi_36239783
hehe post ff een foto dan kunne we zien hoe ''lang'' t wel niet is..
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36241947
Ben ook al een tijdje bezig om m'n haar wat langer te laten groeien. Heb 't altijd vrij kort gehad (zie fotoboek) maar ben nu sinds Oktober niet meer naar de kapper geweest. Naja, heb 't alleen 1x laten bijknippen in Januari maar dat stelde niet veel voor. M'n haar zit nu echter zo ongelofelijk kut dat ik standaard een muts op m'n kop heb (zoals hieronder ), wat ik op zich wel een redelijke tijdelijke oplossing vind. Maar dat kan natuurlijk ook niet eeuwig, zeker nu de lente eraan komt en 't weer wat warmer wordt kan ik moeilijk de hele tijd met dat ding op m'n kop lopen. Daarnaast kan ik me ook moeilijk voorstellen dat 't goed voor m'n haar is kortom moet maar eens wat anders bedenken.

Heb sowieso al overwogen om t maar allemaal weer kort te doen, 't schiet toch niet op en nog een keer bijknippen lijkt me ook niet echt een optie. Maar aan de andere kant vind ik dat ook wel weer erg zonde vh afgelopen half jaar dat ik 't heb laten aangroeien. Maar in ieder geval, toevallig hier iemand die deze 'problematiek' herkent of wellicht zelf ook zo heeft meegemaakt en hier een geniale oplossing voor heeft?!

dinsdag 21 maart 2006 @ 20:20:33 #217
36102 Dionydos1
Superrrrrr Nijntje =:X
pi_36242790
Hoort erbij... mijn haar zit ook al maanden voor geen meter.
Op gegeven moment kon je inderdaad op een lengte dat je er weining mee kunt.. maar doorbijten als je echt je haar langer wilt laten groeien.
Heb ook veel mutsjes en petjes gedragen toen, helaas geen andere oplossing. Dus doorzetten of afknippen

Bezig vanaf Augustus:

Volgende week ff naar kapper..
Hallo?!, ja? , Doe normoal......
pi_36262336

nog fftjes wachten en ik heb precies die lengte..heb ook dezelfde kleur haar en ook dezelfde slag in mn haar..
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36263649
Ik ben afgehaakt, weer lekker kort
Damn ik had een foto moeten maken toen het nog langer was..
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:23:07 #220
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_36280488
een muts is trouwens wel geniaal hoor
pi_36281235
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef fs180 het volgende:
een muts is trouwens wel geniaal hoor
...
pi_36308240

Kerst 2003

Frankrijk, zomer 2004

Nu

De mat nog wat dikker en ik ben tevree.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lacoste-krokodil op 25-03-2006 13:01:47 ]
You don't need a weather man
To know which way the wind blows
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:11:52 #223
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_36308884
eigenlijk een beetje een jongenstopic dit maar toch ook even een update [nja niet dat ik hier zo ontzettend vaak kom] van mij
begon eind zomer 2004, toen was het iets van 10cm [deels korter]
na veel gedoe met speldjes, staartjes, mutsjes, petjes en andere dingen is het nu zo
an urge to help mankind overcomes me
pi_36309002
Ik ga volgende week naar de kapper...weet niet echt wat ik nu wil. D'r gaat sowieso een deel af ivm model (lees: gebrek aan model) maar mijn probleem is dat ik echt een shitload aan haren verlies . 's Morgens kammen: hele kam vol + een paar in de lucht. Vrijwel continue haren in mijn nek en op kleding. En af en toe eentje in mijn mond . Echt ongelooflijk irritant. Dus misschien ga ik wel terug naar een gematigd lang kapsel. Hoe langer het wordt hoe meer haren eruit vallen lijkt het wel
pi_36309026
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:11 schreef saaw het volgende:
eigenlijk een beetje een jongenstopic dit maar toch ook even een update [nja niet dat ik hier zo ontzettend vaak kom] van mij
begon eind zomer 2004, toen was het iets van 10cm [deels korter]
na veel gedoe met speldjes, staartjes, mutsjes, petjes en andere dingen is het nu zo
[afbeelding]

Hoelang moet het worden? Of blijf je op deze lengte?
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:20:43 #226
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_36309204
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hoelang moet het worden? Of blijf je op deze lengte?
weet nog niet
ik laat het groeien tot ik het te lang vindt en dan knip ik er een stukje af
ofzo

het is trouwens wel wat langer dan het op de foto lijkt, zie ik nu
zal morgen ff een betere foto maken
an urge to help mankind overcomes me
pi_36351934

Zo zit het vandaag.

Ik heb al eerder wat andere pics neergezet, dus die moet je maar bekijken.

pi_36352323
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[afbeelding]

Zo zit het vandaag.

Goed Gooisch kapsel, ik zeg b'vo
pi_36352529
quote:
[afbeelding]

Zo zit het vandaag.

Ik denk dat dit mijn nieuwe kapsel wordt (iets korter) .

Maare, zijn hier nog meer mensen die last hebben van 'haaruitval' ('t valt niet echt uit, maar soms denk ik..GODVERDOMME als er weer es eentje in m'n mond terechtkomt )
pi_36355003
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

205, hoe zit jou haar eigenlijk?

De foto's "natte kop" en "petmans" geven nu niet bepaald een duidelijk beeld.

pi_36355033
Ja, heb ik ook. Valt met langer haar natuurlijk ook eerder op.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:48:27 #232
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_36355907
Hier groeit 't ook prima door, ben euhm ergens voor kerst voor 't laatst naar de kapper geweest om ff 't model erin te laten knippen. Binnenkort ff de mat bij laten knippen omdat 't anders er niet uit ziet, maar ik vind 't prima zo!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_36356932
Lacoste-krokodil hoe lang is je haar nu als het niet in zo'n achterovergekamde status zit? Dwz, tot hoever wanneer je het voorover laat hangen?
pi_36357204
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:26 schreef LedZep het volgende:
Lacoste-krokodil hoe lang is je haar nu als het niet in zo'n achterovergekamde status zit? Dwz, tot hoever wanneer je het voorover laat hangen?
Uit/In principe kam ik het altijd wel naar achteren. Maar ik denk tot m'n kin wanneer ik het naar voren zou borstelen (niet dat ik dat zou doen).

In m'n fotoboek staan genoeg foto's lijkt me.
pi_36357703
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:37 schreef Lacoste-krokodil het volgende:

[..]

Uit/In principe kam ik het altijd wel naar achteren. Maar ik denk tot m'n kin wanneer ik het naar voren zou borstelen (niet dat ik dat zou doen).

In m'n fotoboek staan genoeg foto's lijkt me.
Toch langer dan ik dacht. Ik heb ongeveer dezelfde lengte dan. Hoe zorg jij ervoor dat het ook echt naar achteren blijft zitten en niet langs de zijkanten naar beneden valt? Gelwax oid?
pi_36358322
quote:
[afbeelding]

Zo zit het vandaag.

Puik kapseltje. Zoiets ben ik ook aan het kweken nu
pi_36358550
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:14 schreef Lacoste-krokodil het volgende:

[..]

205, hoe zit jou haar eigenlijk?

De foto's "natte kop" en "petmans" geven nu niet bepaald een duidelijk beeld.

Nee, dat zijn ook al vrij 'oude' foto's. Heb nu scheiding links (bleek beter dan rechts) en het is een beetje naar achteren gekamt. Ben nu ongeveer weer op de lengte dat ik 't haar nét in m'n mond kan stoppen, maar wil het eigenlijk nog een cm of vijf langer.

Dan de schaar er maar in.

Zal eens kijken of ik een representatieve foto tevoorschijn kan toveren. Op zich geeft de foto van "Laplagne" wel een goed beeld, al is die foto van een afstand.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:10:26 #238
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_36359682
Mijn haar is nu een stuk korter dan op de laatste foto's in mijn fotoboek, de kapster is vorige week langsgekomen en heeft er naar mijn inzien net iets teveel van afgeknipt, ik wilde gewoon dat de dooie puntjes eraf geknipt werden en een beetje in model knippen, maarja...ze heeft zichzelf iets teveel uitgeleefd. Dan maar weer ff een tijdje laten groeien.
The truth is relative, pick one that works!
pi_36359879
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

jezus, zijn jullie niet dezelfde?
ik dacht dat lacoste-krokodil nieuwe alter ego van 205 was

ik ben beetje moe van die stekeltjes wil nu meer zoiets, niet echt lang, maar toch

pi_36361168
Jullie begrijpen dat ik op zijn minst een plaats in de volgende OT verdien.

pi_36363603
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:18 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

jezus, zijn jullie niet dezelfde?
ik dacht dat lacoste-krokodil nieuwe alter ego van 205 was

ik ben beetje moe van die stekeltjes wil nu meer zoiets, niet echt lang, maar toch

[afbeelding]
Mijn alter ego's houden zich meer op de vlakte ofschoon, de vraag is of ik er überhaupt wel eentje heb. En hoe toevallig zijn Lacoste namen te noemen komende uit dezelfde woonplaats
  zondag 26 maart 2006 @ 14:55:55 #242
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36378124
Wat tips van Adversus.
  zondag 26 maart 2006 @ 23:35:24 #243
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_36392400
*kickje dan maar*

pi_36481613
Even een vraagje: ik heb m'n kop 6 weken geleden bij laten werken, d.w.z. flink uitdunnen en de mat eraf. Nu ben ik weer op een punt dat het achter langer begint te worden. Da's natuurlijk mooi, ware het niet dat ik mijn mat nóóit in model krijg. Ik kan er zoveel gelwax in pleuren als ik wil, maar na een uurtje is het weer net zo droog als daarvoor. Iemand een middeltje dat wel werkt? Ik wil in ieder geval voorkomen dat het te hard wordt, dus een halve literpot gele gel van de supermarkt valt in ieder geval af. Ik heb gehoord dat foam weleens zou kunnen helpen..

Op dit moment is m'n kapsel trouwens sowieso een ramp. Het weigert over m'n oren te vallen, waardoor ik het 'bloempoteffect' maar met veel moeite kan voorkomen. De plukjes voor m'n ogen zijn nog niet lang genoeg om relaxed te laten hangen, dus probeer ik 't met kunst en vliegwerk een beetje naar achteren te houden, maar na 5 minuten hangt 't aan de zijkant weer irritant omlaag. Ik hoop maar dat dit de beruchte 'doorzettingsfase' is, want om nou nóg een half jaar voor lul te lopen..
suburban gangster flow
pi_36483765
Gebruik inderdaad eens wat foam (bijv. Gliss Kur, verzorgt ook gelijk volgens het etiket), bij mij helpt het wel enigszins. Soms spuit ik er nog wat haarlak (HEMA, handpomp) over. Het haar wordt zeker niet keihard. Groot voordeel vind ik dat het ook niet vet wordt en daardoor een stuk schoner blijft.
pi_36486262
Toch wordt foam bij mij nog wel hard, of doe ik iets verkeerd?
pi_36490058
vooral niet te veel rommel gebruiken, lang haar is mooi als t lkkr nonchalant zit. niet als er een hele pot gel of wax in zit..
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36490173
Als ik het nonchalant laat hangen is het een zooitje.
pi_36490245
Vandaag een potje Creamwax gehaald bij de Hema in Hilversum. Goed spul.

Wat een fucking wind trouwens vandaag.
pi_36490524
Wat is creamwax nu weer?

Wind is inderdaad een ramp. Gelukkig werkt mijn koptelefoon ook als een soort van haarband.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')