Ben ook al een tijdje bezig om m'n haar wat langer te laten groeien. Heb 't altijd vrij kort gehad (zie fotoboek) maar ben nu sinds Oktober niet meer naar de kapper geweest. Naja, heb 't alleen 1x laten bijknippen in Januari maar dat stelde niet veel voor. M'n haar zit nu echter zo ongelofelijk kut dat ik standaard een muts op m'n kop heb (zoals hieronder
![]()
), wat ik op zich wel een redelijke tijdelijke oplossing vind. Maar dat kan natuurlijk ook niet eeuwig, zeker nu de lente eraan komt en 't weer wat warmer wordt kan ik moeilijk de hele tijd met dat ding op m'n kop lopen. Daarnaast kan ik me ook moeilijk voorstellen dat 't goed voor m'n haar is
![]()
kortom moet maar eens wat anders bedenken.
Heb sowieso al overwogen om t maar allemaal weer kort te doen, 't schiet toch niet op en nog een keer bijknippen lijkt me ook niet echt een optie. Maar aan de andere kant vind ik dat ook wel weer erg zonde vh afgelopen half jaar dat ik 't heb laten aangroeien. Maar in ieder geval, toevallig hier iemand die deze 'problematiek' herkent of wellicht zelf ook zo heeft meegemaakt en hier een geniale oplossing voor heeft?!