abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34562294
Mijn haar zit een stuk beter als ik 's ochtends een halfuur m'n haar laat opdrogen in een 'tulband'. De een noemt het wellicht verwijfd, ik houd het op metroseksueel

Ik ben in ieder geval blij dat m'n haar laatst weer gewoon geknipt is ipv gesneden. Het valt nu beter. Mogelijk kan ik 't nu 4 maanden zonder kapper redden om voorbij m'n langste haarlengte tot nu toe te komen.
pi_34563107
Ik moet mijn haar ook normaal aan de lucht laten opdrogen. Dat geeft het beste effect, maar is wel het vervelendste qua tijd. Overigens is mijn haar de laatste tijd gewoon minder vet door gewenning. Ik was het nu twee keer per week met shampoo. Soms was ik het tussendoor nog met slechts water en een behandelingetje conditioner, maar bij voorkeur niet.

Op de dag dat het haar met shampoo gewassen is, zit het wel standaard goed. De andere dagen wisselen, dat is wel jammer, maar ach...
  zondag 29 januari 2006 @ 02:16:13 #53
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_34569890
Wat smeren jullie, degene met langer haar en het niet elke dag wassen, in het haar als ik vragen mag?
Ik smeer er gewoon goedkope gele gel in uit zo'n grote pot, maar ik was mijn haar wel elke dag met shampoo. Als mijn haar opgedroogd is na het wassen is het pluizig met veel slag er in en zit het dus voor geen meter, alleen met gel krijg ik het haar stijler en in model.

Ik neem aan dat jullie wel elke dag douchen...maar spoelen jullie je haar dan ook altijd uit of proberen jullie je haar dan zo min mogelijk nat te maken tijdens het douchen?
The truth is relative, pick one that works!
pi_34570684
gele gel is echt een mega no-go. Ik krijg er geel/grijs haar van, vies haar...bah
Ik was het met anti-drooghaarshampoo en 4000 conditioners en daarna gooi ik er Hema gelwax in, als ik het een tijdje heb op laten drogen

En slag is goed.. ik heb krullen dus heb respect
Met gel stijl krijgen :w
  zondag 29 januari 2006 @ 03:21:04 #55
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_34570896
Ik heb nog wel een bus ANDRELON AQUA GELWAX liggen, kan ik ook wel gebruiken in plaats van gele gel.
pi_34572462
Ik maak m'n haar iedere dag wel nat en was het één op de drie of vier keer met shampoo en conditioner.
pi_34572591
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mijn haar zit een stuk beter als ik 's ochtends een halfuur m'n haar laat opdrogen in een 'tulband'.
Daar heb ik dus echt geen tijd voor elke dag... O ja, ik heb dus de shaper van andrelon gekocht, hoe zijn julllie ervaringen daarmee?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_34572634
quote:
Op zondag 29 januari 2006 09:31 schreef Samson het volgende:

[..]

Daar heb ik dus echt geen tijd voor elke dag... O ja, ik heb dus de shaper van andrelon gekocht, hoe zijn julllie ervaringen daarmee?
Heb ik ook niet elke dag tijd voor, maar ik sta doorgaans te vroeg op. M'n haar zit dan ook lang niet iedere dag zoals gewenst Geen ervaring met shaper van Andrelon trouwens.
pi_34576692
quote:
Op zondag 29 januari 2006 02:16 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik smeer er gewoon goedkope gele gel in uit zo'n grote pot, maar ik was mijn haar wel elke dag met shampoo.

Dat deed ik dus eerst ook, maar ben nu overgestapt op de gelwax. Moet er nog even aan wennen, maar bevalt tot nu toe wel goed. Elke dag shampoo moet je dus echt niet doen! Is echt slecht voor je haar, omdat het dan zijn natuurlijke balans niet terugkrijgt. 2 à 3 keer shampoo per week is meer dan genoeg.
quote:
Als mijn haar opgedroogd is na het wassen is het pluizig met veel slag er in en zit het dus voor geen meter.
Dat heb ik ook wel...mijn hoofd wordt dan 1 grote pluizenbol en dat probeer ik dus te voorkomen door de wax erin te smeren als het nog een klein beetje nat is.
  zondag 29 januari 2006 @ 19:02:09 #60
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_34589161
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:59 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Dat deed ik dus eerst ook, maar ben nu overgestapt op de gelwax. Moet er nog even aan wennen, maar bevalt tot nu toe wel goed. Elke dag shampoo moet je dus echt niet doen! Is echt slecht voor je haar, omdat het dan zijn natuurlijke balans niet terugkrijgt. 2 à 3 keer shampoo per week is meer dan genoeg.
[..]

Dat heb ik ook wel...mijn hoofd wordt dan 1 grote pluizenbol en dat probeer ik dus te voorkomen door de wax erin te smeren als het nog een klein beetje nat is.
Hmm...ik denk dat ik dan ook maar weer eens overstap op de Aqua gelwax van Andrelon...en zal vanaf nu mijn haar niet meer elke dag met shampoo wassen.
pi_34589629
Nee, dat is inderdaad niet zo slim. Af en toe je haar eens lekker vet laten worden is zo slecht nog niet. Het is tenslotte het natuurlijke beschermingssyteem van het haar.
pi_34589775
Mijn haar wil bovenop gewoon niet snel groeien
Whelp! Help!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_34590362
Bemesten
pi_34591754
Volgens mij is het voor mij weer tijd om naar de kapper te gaan, zelfs mn oma begon complimentjes te geven
pi_34591838
Bemesten lijkt me idd goed
Alleen het schiet gewoon niet op
pi_34593172
bemesten met bier!
pi_34596178
Shit, als dat zou helpen had ik haar tot aan me schaamhaar binnen 1 maandje!
pi_34596918
Biergist-pillen schijnen echt groeibevorderend te werken. Net als biotine en dergelijke. Ik denk zelf echter dat het meer haarverstevigend werkt dan dat het de groei bevordert...
pi_34599767
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef Tfz het volgende:

[..]

Niet met zo'n domme gebruikersnaam.
De letters tfz wijst op een zeer hoog intellect .
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_34600831
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:39 schreef Whoho het volgende:

[..]

heeft bij niet het gewenste effect. ook bij wax niet trouwens.
harder wrijven pussy
  maandag 30 januari 2006 @ 21:35:40 #71
36102 Dionydos1
Superrrrrr Nijntje =:X
pi_34628278
Ik ben ook alweer tijdje aan 't groeien.

September vorig jaar was het kort.. nu:

Streven, haar zoals Peter Facinelli (aka Van Strummer in Fastlane).

[ Bericht 2% gewijzigd door Dionydos1 op 30-01-2006 21:42:50 ]
Hallo?!, ja? , Doe normoal......
pi_34628776
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Dionydos1 het volgende:
Ik ben ook alweer tijdje aan 't groeien.

September vorig jaar was het kort.. nu:

[afbeelding]
[afbeelding]

Streven, haar zoals Peter Facinelli (aka Van Strummer in Fastlane).

[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er goed uit. zo wil ik in de de toekomst ook nog eens gaan dragen. wel je sikje wegscheren
waar heb ik dat eerder gehoord
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
  maandag 30 januari 2006 @ 22:29:12 #73
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_34630742
vondt het toch aardig hoe je het met baardje had kluup
pi_34630879
M'n haar moet in m'n gezicht wat korter maar ben bang dat de kapper teveel van de achterkant afknipt
  maandag 30 januari 2006 @ 22:42:45 #75
36102 Dionydos1
Superrrrrr Nijntje =:X
pi_34631372
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
M'n haar moet in m'n gezicht wat korter maar ben bang dat de kapper teveel van de achterkant afknipt
Dat probleem heb ik gelukkig niet (meer).. ben paar keer geknipt al.. maar als ik zeg dat er een puntje af moet, knipt ze ook echt maar een puntje d'r af..

Maar ken het gevoel, been there, done that..
Hallo?!, ja? , Doe normoal......
pi_34631575
Ik heb het geduld er niet voor, na 3 maanden heb ik het meestal weer gezien en is het weer een cm of 3/4 lang. Ik vind als het wat langer wordt op de fiets zo kut. Dan voel je gewoon dat het door de wind helemaal rechtop staat en dat je eigenlijk voor lul fietst. (of ben ik dan te ijdel )
Have fun...
pi_34631595
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:29 schreef fs180 het volgende:
vondt het toch aardig hoe je het met baardje had kluup
maar jij bent ook makkelijk te imponeren aangezien je 16 bent
wat heb je fucking lang haar btw
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_34973550
Wie is er eigenlijk nog hier al vanaf het begin (van al de haargroeitopics) ? En wie is onderhand tevreden met zn behaalde resultaat?

Ik ben wel weer lekker op weg maar ben in de loop van de tijd steeds geen doorzetter gebleken. Zijn er ook mensen die t geprobeerd hebben en t toch niet zo mooi werd als ze in gedachten hadden? Ben best wel benieuwd.
pi_34975029
Ik ben nog aanwezig, (naja, niet vanaf deel 1) en ben wisselend tevreden. Het ligt er met name aan hoeveel zorg ik er aan besteed.
pi_34978431
Ik heb vorig jaar een poging gedaan, maar ik was te lui om er zorg aan te geven. Nu ben ik weer bezig, en het gaat goed aangezien ik er niet zo vaak aan denk
pi_34979960
Ik ben ook bezig en ook wisselend tevreden. Soms laat ik er in een vlaag van verstandsverbijstering teveel vanaf halen. Dom.

Dat is een verbeterpunt dus.
pi_34980374
* Sport_Life is weer kort .
pi_34985153
Heb ik eindelijk een goede gel gevonden (Polish, van de HEMA) hebben ze hem tijdelijk uit het assortiment gehaald. In week 9 zal die weer in de schappen liggen heb ik me laten vertellen. Neem aan dat ze de Polish ook gaan restylen. Hoop alleen niet dat er hier ook glitters in komen te zitten

Gelukkig heb ik nog 1 potje als reserve, maar daar redt ik het net niet mee denk ik.
  zondag 12 februari 2006 @ 01:11:33 #84
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_34987234
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:47 schreef Whoho het volgende:

[..]

maar jij bent ook makkelijk te imponeren aangezien je 16 bent
wat heb je fucking lang haar btw
tis dat ik dus ook 16 ben, anders zou ik denken dat je me met iemand anders verward
maarey? wat heeft mn leeftijd met imponeren te maken? vindt het gewoon goed staan
pi_34994612
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik ben nog aanwezig, (naja, niet vanaf deel 1) en ben wisselend tevreden. Het ligt er met name aan hoeveel zorg ik er aan besteed.
Jij bent er idd al een hele tijd bij. Ik heb trouwens nog een vraag, ik heb mn haarwassen teruggeschroefd van elke dag naar om de dag en dat gaat goed, maar volgens mij doen o.a. jij en een aantal anderen het toch nog minder per week. Wat ik dan nooit begrijp is hoe je er dan nog een beetje mee om kunt gaan als je ook steeds een produkt in je haar smeert. Ik bedoel dan hoor ik steeds dat mensen het gewoon met water uitspoelen, maar daar krijg je bv een wax die je bv de dag ervoor erin hebt gedaan er niet mee uit?
pi_34995763
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef Samson het volgende:

[..]

Jij bent er idd al een hele tijd bij. Ik heb trouwens nog een vraag, ik heb mn haarwassen teruggeschroefd van elke dag naar om de dag en dat gaat goed, maar volgens mij doen o.a. jij en een aantal anderen het toch nog minder per week. Wat ik dan nooit begrijp is hoe je er dan nog een beetje mee om kunt gaan als je ook steeds een produkt in je haar smeert. Ik bedoel dan hoor ik steeds dat mensen het gewoon met water uitspoelen, maar daar krijg je bv een wax die je bv de dag ervoor erin hebt gedaan er niet mee uit?
Mja daar heb je wel gelijk in. Ik zit er ook mee. Wax is op vetbasis en kan je niet met water verwijderen (aangezien vet hydrofoob is) en moet je dus met zeep doen. Elke dag zeep is echter ook niet goed voor de natuur van je haar. Wat ik nu doe, is gewoon wel elke dag met water proberen uit te spoelen, voor zover dat mogelijk is.
Anders wordt het erg vet en gaat de glans er vanaf.
pi_34996577
Mijn ervaring is juist dat het 'gel' gedeelte van de gelwax enigszins zorgt dat ook het wax wat verdwijnt wanneer je het met water wast. Daarbij was ik het inderdaad zo'n 2-3 keer per week.
pi_34996645
@ Samson: ik was mijn haar twee keer per week met shampoo. Tenminste, dat probeer ik. Wat ik merk is dat mijn haar een volgende dag wel doffer, minder handelbaar en iets vetter is. Het is dan ook niet met gelwax te redden. Het zit gewoon minder. Daarentegen zit mijn haar wel veel beter als ik met shampoo was, en dat effect zou ik niet bereiken als ik elke dag mijn haar zou wassen.

Het wax kam ik er zo uit, of kan ik met water wegspoelen...

Het is wel een beetje vervelend, eigenlijk.
pi_34998765
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef MadGuy het volgende:
@ Samson: ik was mijn haar twee keer per week met shampoo. Tenminste, dat probeer ik. Wat ik merk is dat mijn haar een volgende dag wel doffer, minder handelbaar en iets vetter is. Het is dan ook niet met gelwax te redden. Het zit gewoon minder. Daarentegen zit mijn haar wel veel beter als ik met shampoo was, en dat effect zou ik niet bereiken als ik elke dag mijn haar zou wassen.

Het wax kam ik er zo uit, of kan ik met water wegspoelen...

Het is wel een beetje vervelend, eigenlijk.
Bedankt voor jullie reacties, maar wax kam ik dus echt niet uit mn haar, volgens mij kan dat toch helemaal niet? Maar misschien is het zoals Lacoste al zegt, misschien werkt het beter met die gelwax van de hema, die heb ik nog niet geprobeerd
  zondag 12 februari 2006 @ 14:54:44 #90
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_34999392
die gelwax van de hema krijg je dr wel zo uit, met water en kammen.. aan het einde van de dag merte ik dr al bijna niets meer van
pi_35000231
Ja, het werkt VEEL beter met gelwax.
pi_35007728
Gewone wax krijg je inderdaad niet zonder shamponellen ( :p ) uit je haar. Een van de redenen dat ik pure wax ook niet meer gebruik. Je haar oogt er na 2 dagen niet wassen erg vettig.
pi_35009398
Normale wax is inderdaad verschrikkelijk spul. na een dag was je haar al niet meer normaal door te kammen n om het eruit te krijgen moest ik aardig shamponellen inderdaad. Drefteonellen eerder eigenlijk. Met als resultaat: de volgende dag nog vetter haar.
  zondag 12 februari 2006 @ 21:58:05 #94
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_35016787
Hoe langer het haar, hoe beter je op moet passen met vettige producten. Ik ben nu voor de tweede keer bezig en nu ik weinig product gebruik in combinatie met 1 keer wassen per week ben ik al een eind over m'n recordlengte heen.

Wax is sowieso niet iets voor langer haar. Over gelwax ben ik ook niet echt tevreden, het maakt je haar wel degelijk vet. Verder ben je bijna verplicht je haar te wassen wil je het natuurlijk glanzend en handelbaar houden.

Ik zweer bij WetLook Gel van Hegron. Het tart alle ongeschreven wetten, maar dit alternatief van E0,99 bevalt me het beste .
Fear and Loathing in Clarksville.
  zondag 12 februari 2006 @ 22:03:47 #95
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_35017086
dom.
Fear and Loathing in Clarksville.
pi_35017148
Ok, ik ben er ook weer. Na mijn haar een tijdje (redelijk) kort te hebben gehad wil ik nu dan weer eens een poging wagen om 't te laten groeien. Deze week ga ik naar de kapper om het schaamhaar uit m'n nek te laten halen, en de boel een beetje uit te laten dunnen. En dan gaan we maar weer geduldig wachten..

Ik ben alleen niet van plan om naar m'n vaste kapper te gaan, want die weet 't elke keer weer zó te verneuken dat het me 3 weken kost om 's ochtends weer een beetje toonbaar over straat te kunnen. Daarom mijn vraag: weet iemand een goede kapper in de buurt van Tilburg/Den Bosch, die precies doet wat ík wil?
suburban gangster flow
  maandag 13 februari 2006 @ 00:02:40 #97
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_35022058
volgens mij kun je lang zoeken
pi_35022952
* Sport_Life heeft toch een beetje spijt gekregen van het bezoek aan de kapper...
pi_35023702
Ik ga deze week maar eens een keer langs de kapper. In de tussentijd is het alweer redelijk kort geweest en nu alweer redelijk lang. Had al een tijdje niet meer gepost. Waar kun je nu plaatjes hosten? Dan kan ik er ook weer even iets opzetten. Moet ik ook weer even een programma vinden om plaatjes te croppen. Altijd fijn om je computer opnieuw te installeren en dan de helft van de programma's vergeten te back-uppen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_35024023
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef fs180 het volgende:
volgens mij kun je lang zoeken
Daar was ik ook bang voor ja..
suburban gangster flow
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')