Daar heb ik dus echt geen tijd voor elke dag... O ja, ik heb dus de shaper van andrelon gekocht, hoe zijn julllie ervaringen daarmee?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mijn haar zit een stuk beter als ik 's ochtends een halfuur m'n haar laat opdrogen in een 'tulband'.
Heb ik ook niet elke dag tijd voor, maar ik sta doorgaans te vroeg op. M'n haar zit dan ook lang niet iedere dag zoals gewenstquote:Op zondag 29 januari 2006 09:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt geen tijd voor elke dag... O ja, ik heb dus de shaper van andrelon gekocht, hoe zijn julllie ervaringen daarmee?
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:16 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik smeer er gewoon goedkope gele gel in uit zo'n grote pot, maar ik was mijn haar wel elke dag met shampoo.
Dat heb ik ook wel...mijn hoofd wordt dan 1 grote pluizenbolquote:Als mijn haar opgedroogd is na het wassen is het pluizig met veel slag er in en zit het dus voor geen meter.
Hmm...ik denk dat ik dan ook maar weer eens overstap op de Aqua gelwax van Andrelon...en zal vanaf nu mijn haar niet meer elke dag met shampoo wassen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:59 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Dat deed ik dus eerst ook, maar ben nu overgestapt op de gelwax. Moet er nog even aan wennen, maar bevalt tot nu toe wel goed. Elke dag shampoo moet je dus echt niet doen! Is echt slecht voor je haar, omdat het dan zijn natuurlijke balans niet terugkrijgt. 2 à 3 keer shampoo per week is meer dan genoeg.
[..]
Dat heb ik ook wel...mijn hoofd wordt dan 1 grote pluizenbolen dat probeer ik dus te voorkomen door de wax erin te smeren als het nog een klein beetje nat is.
harder wrijven pussyquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:39 schreef Whoho het volgende:
[..]
heeft bij niet het gewenste effect. ook bij wax niet trouwens.
ziet er goed uit. zo wil ik in de de toekomst ook nog eens gaan dragen. wel je sikje wegscherenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Dionydos1 het volgende:
Ik ben ook alweer tijdje aan 't groeien.
September vorig jaar was het kort.. nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Streven, haar zoals Peter Facinelli (aka Van Strummer in Fastlane).
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat probleem heb ik gelukkig niet (meer).. ben paar keer geknipt al.. maar als ik zeg dat er een puntje af moet, knipt ze ook echt maar een puntje d'r af..quote:Op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
M'n haar moet in m'n gezicht wat korter maar ben bang dat de kapper teveel van de achterkant afknipt
maar jij bent ook makkelijk te imponeren aangezien je 16 bentquote:Op maandag 30 januari 2006 22:29 schreef fs180 het volgende:
vondt het toch aardig hoe je het met baardje had kluup
tis dat ik dus ook 16 ben, anders zou ik denken dat je me met iemand anders verwardquote:Op maandag 30 januari 2006 22:47 schreef Whoho het volgende:
[..]
maar jij bent ook makkelijk te imponeren aangezien je 16 bent
wat heb je fucking lang haar btw
Jij bent er idd al een hele tijd bij. Ik heb trouwens nog een vraag, ik heb mn haarwassen teruggeschroefd van elke dag naar om de dag en dat gaat goed, maar volgens mij doen o.a. jij en een aantal anderen het toch nog minder per week. Wat ik dan nooit begrijp is hoe je er dan nog een beetje mee om kunt gaan als je ook steeds een produkt in je haar smeert. Ik bedoel dan hoor ik steeds dat mensen het gewoon met water uitspoelen, maar daar krijg je bv een wax die je bv de dag ervoor erin hebt gedaan er niet mee uit?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik ben nog aanwezig, (naja, niet vanaf deel 1) en ben wisselend tevreden. Het ligt er met name aan hoeveel zorg ik er aan besteed.
Mja daar heb je wel gelijk in. Ik zit er ook mee. Wax is op vetbasis en kan je niet met water verwijderen (aangezien vet hydrofoob is) en moet je dus met zeep doen. Elke dag zeep is echter ook niet goed voor de natuur van je haar. Wat ik nu doe, is gewoon wel elke dag met water proberen uit te spoelen, voor zover dat mogelijk is.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij bent er idd al een hele tijd bij. Ik heb trouwens nog een vraag, ik heb mn haarwassen teruggeschroefd van elke dag naar om de dag en dat gaat goed, maar volgens mij doen o.a. jij en een aantal anderen het toch nog minder per week. Wat ik dan nooit begrijp is hoe je er dan nog een beetje mee om kunt gaan als je ook steeds een produkt in je haar smeert. Ik bedoel dan hoor ik steeds dat mensen het gewoon met water uitspoelen, maar daar krijg je bv een wax die je bv de dag ervoor erin hebt gedaan er niet mee uit?
Bedankt voor jullie reacties, maar wax kam ik dus echt niet uit mn haar, volgens mij kan dat toch helemaal niet? Maar misschien is het zoals Lacoste al zegt, misschien werkt het beter met die gelwax van de hema, die heb ik nog niet geprobeerdquote:Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef MadGuy het volgende:
@ Samson: ik was mijn haar twee keer per week met shampoo. Tenminste, dat probeer ik. Wat ik merk is dat mijn haar een volgende dag wel doffer, minder handelbaar en iets vetter is. Het is dan ook niet met gelwax te redden. Het zit gewoon minder. Daarentegen zit mijn haar wel veel beter als ik met shampoo was, en dat effect zou ik niet bereiken als ik elke dag mijn haar zou wassen.
Het wax kam ik er zo uit, of kan ik met water wegspoelen...
Het is wel een beetje vervelend, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |