abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34491042
Hey lambrusco, waar was je nou?

Mijn instructeur is heel netjes wat betreft roken/bellen/onzin, hij doet simpel weg geen van allen, oke hij eet soms zuurtjes en daar kauwt ie dan op en dan moet ik alitjd mn lachen inhouden en hij kloot eindeloos aan de verwarming, maar dat was het wel.

Net terug van les nr 17.. ging niet zo lekker (af laten slaan, knullige bochtjes nemen, te hard rijden..) bijzondere verrichtingen waren wel oke, kijken was ook wel goed, maar ik moet duidelijker in binnenspiegel kijken. De leerling na mij was ziek geworden (we stonden wel voor dat huis, maar hij/zij kwam dus niet naar buiten) ik mocht dus weer terug rijden, binnen spiegel wat meer naar rechts gedraait.. nou moet ik wel kop draaien om wat te zien. Als het volgende keer goed gaat gaan we praten over dat examen.

pi_34491260
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:15 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ja nieuws, maar geen goed nieuws helaas. Ik heb inmiddels een rij-ontzegging gekregen van 6 maanden voor rijden onder invloed .

Ik moet binnenkort voorkomen en dan bepaalt de rechter wat voor boete ik krijg en of het een voorwaardelijke of een onvoorwaardelijke rij-ontzegging wordt.
Frasier met drank op gereden??? man man man hoe krijg je dat voor elkaar, dacht dat jij wel van de principes was. Damn maar hey wel je lesje geleerd denk ik. Hoop dat je je rijbewijs terugkrijgt en een stuk veiliger aan gaat doen. Good luck.
pi_34491352
Ik heb even een hele pagina over het hoofd gezien
pi_34491701
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:29 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Frasier met drank op gereden??? man man man hoe krijg je dat voor elkaar, dacht dat jij wel van de principes was. Damn maar hey wel je lesje geleerd denk ik. Hoop dat je je rijbewijs terugkrijgt en een stuk veiliger aan gaat doen. Good luck.
Lesje zeker geleerd. Al was het alleen al om het geld wa ik er aan kwijt ben (verplichte cursus 750 en boete die misschien kan oplopen tot 1000 euro) ben dus bijna 1800 euro armer door dit "incidentje".

Laat niet weg dat het voor de volle 100% mijn eigen schuld is geweest.

Het rijbewijs krijg ik volgens de officier van justitie uiterlijk 14 juli weer terug.
X
X
X
pi_34491882
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:02 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Hai schatten,

Hoe gaat het hier... ben erg lang nie top het forum geweest.... Misschien heeft Ferryfan het laatste nieuws hier nog doorgegeven.

Ik mocht voor de derde keer op... gisteren en het ging niet door vanwege de ijzel. ha, heb ik weer ;-) Kon er wel om lachen.
In de les ervoor reed ik de wieldop er bijna af. Reed te snel weg langs de stoeprand bij straatje keren en oops ik schuurde met het wiel langs de stoep.
Vroeg meteen aan de instructeur (nr. 3) of hij niet moest kijken naar de schade. Slik. Welnee zei hij, dan had die auto maar geen lesauto moeten worden zei hij.
:-)

Morgenochtend om 8:00 moet ik op. Zonder les van te voren, zou erg vroeg worden. 7:15 is toch al vroeg. Vanavond op tijd naar bed.

Hey ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar wat kost een rijbewijs eigenlijk als je dat ophaalt? Hopelijk is het morgen zover.

Hoe is het frasier?
Nog nieuws?
nee ik dacht dat je woensdag zelf het goede nieuws hier kon vertellen, maar toen ging het helaas niet door. nu vrijdag dus
rijbewijskosten verschillen per gemeente. ik heb hier prijzen gezien tussen 20 en 50 euro.. hier in den haag is het 43 euro.. moet je even op de site van je gemeente kijken.
veel succes iig morgen. het komt helemaal goed
"Trust can kill you, or set you free"
pi_34491920
alles komt komt ;-)

is het niet vroeg, dan laat
pi_34494371
zo net weer terug. Alles ging goed, behalve haaks inparkeren achteruit zegmaar, toen kwam ik nét naast het vak terecht

moeten jullie dan trouwens op gevoel doen? Of met een trucje? Ik moet dan nl 2 vakker verder rijden, met mn middenstijl op de rand van het 2e vak gaan staan, dan een half vak achteruit rijden en dan vol indraaien en achteruit rijden. Dan kom je precies goed uit.
Zo oefen ik het met mn instructeur, maar ik vind het maar een kut manier, ik leer het veel liever om op gevoel te doen... Maarja dat ga ik dan wel zelf oefenen na mn examen
pi_34496845
Ik hoorde net dat een vriendin van me de sloot is ingereden met haar lesauto Ze heeft niks, maar toch wel schrikken natuurlijk. Kwam door de sneeuw ofzo, maar meer weet ik er nog niet van.

Lekker, morgen heb ik mijn tweede deeltoets ook mét sneeuw. Maar goed, gelukkig is het nog niet mijn TTT.
pi_34498086
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:43 schreef Nuna het volgende:
Ik hoorde net dat een vriendin van me de sloot is ingereden met haar lesauto Ze heeft niks, maar toch wel schrikken natuurlijk. Kwam door de sneeuw ofzo, maar meer weet ik er nog niet van.

Dat lijkt me klote zeg (denk ook dat je met een heeel raar gevoel weer terug in die auto stapt volgende keer)
pi_34498815
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:15 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ja nieuws, maar geen goed nieuws helaas. Ik heb inmiddels een rij-ontzegging gekregen van 6 maanden voor rijden onder invloed .

Ik moet binnenkort voorkomen en dan bepaalt de rechter wat voor boete ik krijg en of het een voorwaardelijke of een onvoorwaardelijke rij-ontzegging wordt.
Zow duur geintje dan, van dat geld van die boete kun je zowat een rijbewijs halen man

Maar goed dat je nu je lesje wel geleerd hebt Want wat je gedaan hebt is echt onverantwoord
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef Repeat het volgende:
zo net weer terug. Alles ging goed, behalve haaks inparkeren achteruit zegmaar, toen kwam ik nét naast het vak terecht

moeten jullie dan trouwens op gevoel doen?
Ik heb het pas 1 keer gedaan en heb er wel een trucje voor die me instructeur zei, maar heb geen idee meer wat dat was
quote:

Lekker, morgen heb ik mijn tweede deeltoets ook mét sneeuw. Maar goed, gelukkig is het nog niet mijn TTT.
Zo hey, das wel schrikken ja

Veel succes morgen met je deeltoets
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:38:16 #161
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34499357
Damn ik heb net 10 uur lang gereden in de normale auto, was echt wel beter! Je leert nog wel het meeste van zelf rijden, dat is zeker

Jemig, de sloot in gereden? Hoe doet ze dat?
pi_34500382
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef Repeat het volgende:

moeten jullie dan trouwens op gevoel doen? Of met een trucje? Ik moet dan nl 2 vakker verder rijden, met mn middenstijl op de rand van het 2e vak gaan staan, dan een half vak achteruit rijden en dan vol indraaien en achteruit rijden. Dan kom je precies goed uit.
Zo oefen ik het met mn instructeur, maar ik vind het maar een kut manier, ik leer het veel liever om op gevoel te doen... Maarja dat ga ik dan wel zelf oefenen na mn examen
op les had ik ook een regeltje ja. maar nu (als het moet dan he ) doe ik het op gevoel. vorige keer ging het erg goed. klein plekje, weinig ruimte ook om de draai te maken, maar het lukte me. LOL kleine overwinning dan he
pi_34502250
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:38 schreef GotC het volgende:
Damn ik heb net 10 uur lang gereden in de normale auto, was echt wel beter! Je leert nog wel het meeste van zelf rijden, dat is zeker

Jemig, de sloot in gereden? Hoe doet ze dat?
10 uur lang?
pi_34502779
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:55 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]
Nu bij de derde keer heb ik speciale pilletjes gebruikt, waarvan je er 10 van te voren moest innemen. En ik was bijna niet meer zenuwachtig! Ik weet niet zeker of het nou door die pillen kwam, of gewoon omdat ik dacht dat het zou werken, maar het werkte Als je wilt weten hoe die pillen heette moet je het me even vragen, dan zoek ik het op.
Ik zou het inderdaad graag willen weten ja! Als je het op zou willen zoeken? Heel graag!
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:09 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Dilemma:

Heb nu 15 lessen gehad, en m'n instructrice zit met een dilemma (zegt ze). Ze denkt dat als ik nu (over... 3 weken/5,6 lessen) afrijd, dat ik het wel kan halen, maar als ik dan zak - en dus weer meer lessen moet in de overbruggende tijd - denkt ze dat ik dan teveel lessen neem, wat weer te duur is (eerlijke rijschool is ). Dus twijfelt ze, en laat mij dus kiezen. Of nu (maandje) afrijden, met een risico van zakken, of nog meer lessen en dan langzaam afrijden...

Persoonlijk denk ik het eerste. Afrijden, daar is altijd risico bij.. Het ligt er altijd aan hoe anderen je net de ruimte geven (of niet). Dus ja. Wat zouden jullie doen?
Ik zou zeggen, kies voor de middenweg! Beetje risico + beetje zekerheid
In ieder geval, heel veel succes!
quote:
Hoe kan zoiets nou gebeuren?

Instructeur greep niet in, ofzo?
pi_34507675
Ik ga vanaf 6 februari 2x per week 2 uur lessen.
Nu eerst een weekje op vakantie!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:28:31 #166
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_34509697
Ik ben nu ongeveer 6 weken bezig en heb 19 lessen gehad. In het begin had ik maar 3 uurtjes in de week en nu 4 of 5. nog 4 weekjes
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:35:06 #167
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34509807
ik had altijd 1uur per week.
en in de zomer 1uur per 2maanden
dus dat schoot niet echt op
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:50:05 #168
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_34510114
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:35 schreef Devilnl het volgende:
en in de zomer 1uur per 2maanden
dus dat schoot niet echt op
Dan ben je best wel een poosje bezig al
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:03:27 #169
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34510461
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:50 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Dan ben je best wel een poosje bezig al
heb het papiertje nu al hoor
maar als er zo'n poos tussen de lessen inzitten dan schiet het niet echt op (vergeet je ook weer dingen etc)

majah da's nu verleden tijd
totaal iets van 29les(uren) gehad. dus opzich valt het mee..
Behalve dat ik er bijna 1jaar mee bezig ben geweest. haha
het bedrijf zit 300meter van me vandaan. en alles wat ik daar bestuurde heb je geen rijbewijs voornodig. dus had zelf ook niet zo'n haast.
was liever aan het werk dan aan het lessen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:17:14 #170
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_34510837
quote:
quote:
heb het papiertje nu al hoor
Sorry, leesfoutje
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_34512153
ik heb 2 keer 1 uur per week
Vind het wel prima zo, vaker hoef ik niet, dan ben ik veels te snel door mn lessen heen
pi_34514196
Over 2 uurtjes theorie-examen Spannend hoor Ik bibber nu al als een gek Nee grapje
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34516602
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 00:01 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Hoe kan zoiets nou gebeuren?

Instructeur greep niet in, ofzo?
Nou, ze wilde een bocht naar rechts maken. Ze ging remmen, waardoor ze de bocht beter doorkwam. (Ze reden wel langzaam, dat scheelt.) Instructrice zat te bellen ofzo, weet niet precies maar toen lagen ze dus in de sloot Auto was ook nog gewoon heel, alleen moest wel met een takelwagen eruit worden gehaald.

Wel vet lachen, daarna had ze dus wel haar TTT. Heeft ze die ook nog gewoon gehaald
pi_34517469
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nou, ze wilde een bocht naar rechts maken. Ze ging remmen, waardoor ze de bocht beter doorkwam. (Ze reden wel langzaam, dat scheelt.) Instructrice zat te bellen ofzo, weet niet precies maar toen lagen ze dus in de sloot Auto was ook nog gewoon heel, alleen moest wel met een takelwagen eruit worden gehaald.

Wel vet lachen, daarna had ze dus wel haar TTT. Heeft ze die ook nog gewoon gehaald
Daar ben ik dus ook bang voor met mijn instructeur dat er wat gebeurt als hij zit te bellen en niet oplet

Wel beter dat ze der TTT goed gedaan heeft en vrijstelling voor bijzondere verrichtingen heeft gehaald
pi_34519846
Goedemiddag allemaal,

Gisteren wilde ik nog vragen aan de admin op dit topic om mij ook even bij de lessers te zetten met mijn lambrusco-plaatje. Maarre IK hoor NU bij de GESLAAGDEN!!!!

Drie maal is scheepsrecht, althans voor mij wel....

Ik moest bij dezelfde examinator als bij mijn tweede examen. Niet echt een man waardoor je jezelf op je gemak voelt. Voor het examen heeft mijn instructeur nog even tegen de examinator gezegd: "Ze is snel afgeleid als je teveel tegen haar praat". ik wist al dat hij dat zou zeggen, we hadden dat min of meer afgesproken; het was tenslotte mijn feestje. En invloed op het halen van je rijbewijs heeft het niet werd me verteld. Vorige keren was ik geregeld de kluts kwijt als er teveel werd gevraagd (waar woon je? wat voor werk doe je? bladibladibla.....).

Onder het rijden kreeg ik echt nog wel opmerkingen van de examinator: let op je bochten, hou ze kort. Op de snelweg zei hij zelfs een keer dat ik harder moest rijden en trok even aan mijn stuur.
Ik parkeerde dusdanig bij het CBR dat meneer de examinator niet megaveel ruimte had om uit te stappen. LOL... Ik stapte uit en zag mijn instructeur staan... zonder dat de examinator het zag gebaarde ik al naar de instructeur dat ik dacht het niet gehaald te hebben.

Zegt de examinator dat ik geslaagd ben met mijn hakken over de sloot.... Heb een beetje het gevoel dat ik een ietsiepietsie gematst ben. Maarja hij zal genoeg positieve dingen gezien hebben waardoor hij dacht dat ik het rijbewijs wel waard ben.

Joehoeeeeee! Oh rijbewijs heb ik al opgehaald.
Morgen gaan we al kijken voor een autootje, want dat hoort er wel bij.... liefst zo snel mogelijk; wil ervaring op gaan doen.
pi_34520227
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:51 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Goedemiddag allemaal,

Gisteren wilde ik nog vragen aan de admin op dit topic om mij ook even bij de lessers te zetten met mijn lambrusco-plaatje. Maarre IK hoor NU bij de GESLAAGDEN!!!!
Gefeliciteerd!!! Wat cool! Het is je van harte gegund!!
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:51 schreef lambrusco_bianco het volgende:Drie maal is scheepsrecht, althans voor mij wel....
Idd, wel voor jou, niet voor iedereen...
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:05:10 #177
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34520374
gefeli lambrusco_bianco )
pi_34522307
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:01 schreef YellowLedbetter het volgende:
Over 2 uurtjes theorie-examen Spannend hoor Ik bibber nu al als een gek Nee grapje
Joepie, ik qoute mezelf om jullie me te delen dat ik geslaagd ben
pi_34522437
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Joepie, ik qoute mezelf om jullie me te delen dat ik geslaagd ben
zo hoort 't
pi_34523390
dat dacht ik toch ook
pi_34524952
Hoeveel fout dannnn
pi_34525098
@ Robin: zit je weer te slapen?? groot nieuws vandaag!!@@
pi_34525166
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook bang voor met mijn instructeur dat er wat gebeurt als hij zit te bellen en niet oplet
Kom op beetje meer vertrouwen in jezelf je kan toch rijden of niet dan!
pi_34525170
quote:
Goedemiddag allemaal,

Drie maal is scheepsrecht, althans voor mij wel....

Ik moest bij dezelfde examinator als bij mijn tweede examen. Niet echt een man waardoor je jezelf op je gemak voelt. Voor het examen heeft mijn instructeur nog even tegen de examinator gezegd: "Ze is snel afgeleid als je teveel tegen haar praat". ik wist al dat hij dat zou zeggen, we hadden dat min of meer afgesproken; het was tenslotte mijn feestje. En invloed op het halen van je rijbewijs heeft het niet werd me verteld. Vorige keren was ik geregeld de kluts kwijt als er teveel werd gevraagd (waar woon je? wat voor werk doe je? bladibladibla.....).

Onder het rijden kreeg ik echt nog wel opmerkingen van de examinator: let op je bochten, hou ze kort. Op de snelweg zei hij zelfs een keer dat ik harder moest rijden en trok even aan mijn stuur.
Ik parkeerde dusdanig bij het CBR dat meneer de examinator niet megaveel ruimte had om uit te stappen. LOL... Ik stapte uit en zag mijn instructeur staan... zonder dat de examinator het zag gebaarde ik al naar de instructeur dat ik dacht het niet gehaald te hebben.

Zegt de examinator dat ik geslaagd ben met mijn hakken over de sloot.... Heb een beetje het gevoel dat ik een ietsiepietsie gematst ben. Maarja hij zal genoeg positieve dingen gezien hebben waardoor hij dacht dat ik het rijbewijs wel waard ben.

Joehoeeeeee! Oh rijbewijs heb ik al opgehaald.
Morgen gaan we al kijken voor een autootje, want dat hoort er wel bij.... liefst zo snel mogelijk; wil ervaring op gaan doen.
Gefeliciteerd!
X
X
X
pi_34525207
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ Robin: zit je weer te slapen?? groot nieuws vandaag!!@@
Ik lees van onder naar boven vaak

Van harte gefeliciteerd top dat je m nu ook gehaalt hebt!
pi_34525492
grazie
pi_34525631
Zozo, ik had m'n instructrice gebeld (ze zou mij deze week bellen over de datum van m'n 2e rij-examen-poging, dus besloot ik vandaag zelf maar te bellen )... Ik vroeg naar de datum, in m'n achterhoofd 'halverwege februari ergens'... zei ze aan de telefoon "21 maart"... een maand later dus... Ik zat daar echt zo van..

En dat heeft m'n moeder ook geweten nadat ik de hoorn had opgelegd, ik tierend en vloekend m'n gal spuwen over de rijschool, dat konden ze niet maken, een maand vertraging enzo, m'n moeder alleen maar reageren van 'ja, 't is nou eenmaal zo, kan niet anders enz.'... Ik had al helemaal plannen om ze op te bellen, het examen te cancellen en bij een andere rijschool nog wat lessen te nemen en examen aan te vragen
...Gaat de telefoon ineens... Is het mijn instructrice: "Ja sorry, ik had me vergist, je moet niet 21 maart, maar 21 februari op." *ik=
Ja, dat was ff schrikken zeg, ik vond het al zo raar. De belofte was 'halverwege februari', bleek dus uiteindelijk wel zo te zijn en niet een maand later. Hebben zij ff geluk, anders had ik die schoften wel eens even off-topic tetsen verkocht

Edit: Lambrusco, gefeliciteerd!
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34525680
opgelucht he
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_34525817
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:45 schreef Gronnaephos het volgende:
off-topic tetsen verkocht
Ey, jat jij mijn opmerkingen? Straks gebruik je ook nog 'lap zeg'
pi_34525909
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:52 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Ey, jat jij mijn opmerkingen? Straks gebruik je ook nog 'lap zeg'
'lap zeg' is niet echt gaaf... Maar 'off-topic tetsen verkopen wel'

ontopic: 10 februari pas weer eerstvolgende rijles, ik ga tussentijds wel stiekem in de rustige dorpjes hier in de buurt rijden om nog wat te oefenen (met m'n vader erbij hoor, dat wel)
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34526007
Alweer een geslaagde erbij! lambrusco_bianco gefeliciteerd
pi_34526544
< = uitgestresst
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:20:23 #193
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_34526562
Gefeliciteerd YellowLedbetter en lambrusco_bianco !!!!!!!!!!!!!!!!!
Shuffle up and deal!!!
pi_34526713
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:20 schreef mirelia het volgende:
Gefeliciteerd YellowLedbetter en lambrusco_bianco !!!!!!!!!!!!!!!!!
danke schon, zo moeilijk was het niet
pi_34527239
quote:
Goedemiddag allemaal,

gefeliciteerd
pi_34527931
Yes, ik heb vrijstelling verdiend zodat ik alle lampjes en knopjes in de auto niet meer hoef te benoemen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:14:51 #197
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34528351
lol daar heb je wat aan Nuna not
pi_34530046
7 februari afrijden eindelijk...
iemand die nog goeie tips heeft??
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:07:42 #199
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34530255
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:01 schreef Thomas B. het volgende:
7 februari afrijden eindelijk...
iemand die nog goeie tips heeft??
Niet je instructeur mee nemen als je snel bent afgeleid.
Niet inhalen als je het niet vertrouwt. (beetje luid op denken kan helpen.. "als er nou een auto snel om de bocht komt hier... blah blah )
goed kijken op kruispunten/rotonden.
in een woonerf (iig gelijkwaardige kruispunten).. als je geen goed zicht hebt. rem dan optijd af. en er weer vlot bij zijn (niet TE vlot ).

noujah. zoiets
pi_34542127
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:07 schreef Devilnl het volgende:

[..]

Niet je instructeur mee nemen als je snel bent afgeleid.
Niet inhalen als je het niet vertrouwt. (beetje luid op denken kan helpen.. "als er nou een auto snel om de bocht komt hier... blah blah )
goed kijken op kruispunten/rotonden.
in een woonerf (iig gelijkwaardige kruispunten).. als je geen goed zicht hebt. rem dan optijd af. en er weer vlot bij zijn (niet TE vlot ).

noujah. zoiets
Niet je instructeur meenemen als je snel bent afgeleid? Mwah daar zijn twee dingen voor te zeggen. Tijdens mijn ttt ging de instructeur mee en hij hield het gesprek gaande met de examinator, ik reed en deed mijn ding.
Als ik niet actief hoef deel te nemen aan een gesprek dan leid het me niet af... kan me dan goed afsluiten. Zo leidt de radio me bv. ook helemaal niet af.
Sja leer jezelf dus kennen, weet wat het autorijden voor jou makkelijker kan maken.

Mijn instructeur heeft met klem tegen de examinator gezegd dat ik nu nog snel word afgeleid als men tegen me praat (dat hebben meer beginners)... instructeur bleef bij het CBR... het was een rustige rit en sja dat heeft een gunstige uitwerking gehad.
pi_34542229
Nee tegen mij moeten ze ook niet teveel ouwehoeren als ik aan het rijden ben... zeker niet als ze verwachten dat ik terug ga praten. Bedankt voor de tips iig!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 09:54:41 #202
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34542319
mij leid het ook niet echt af opzich.. god, als we met een ploeg aan het werk zijn hebben we aan 1 stuk door slap geouwehoer (1 hand aant stuur. en met de anderehand de microfoon vast ).. soms staan de tranen in m'n ogen van het lachen
Maar tijdens een examen word ik liever niet afgeleid

-PHWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-
ahh da's het koffie tijd alarm..

KOFFIEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =]
pi_34542347
you can do it thomas!
pi_34543060
hehe het moet wel... ik moet naar de wintersport rijden over paar weken

Maar als mensen tegen me zitten te praten merk ik altijd wel dat ik minder goed op de weg zit te letten. Zeker als ik zelf ook terugpraat. En daar heb ik zéker bij mn examen geen zin in!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2006 10:52:21 ]
pi_34545260
ik zat met examen met instructeur en kerel van het CBR en zij zaten heeeele tijd te kletsen over die aflevering van belgische rijlessen en over hoe het door europa geregeld was. Ik reed gewoon lekker mn rondje en mengde me af en toe dan beetje in discussie

Super rlxt als je het mij vraagt
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:04:08 #206
28946 mirelia
pi_34546203
Mijn examinator praatte ook over koetjes en kalfjes met mij en mijn instructeur

We hebben een heel gesprek gehad over het wel of niet doorgaan van een examen door weersomstandigheden
Ook hebben we een gesprek gehad over hoe verschillende examinatoren kandidaten beoordelen en waar ze streng in zijn
Heel verhelderend en het ging hierdoor op zo'n relaxte manier dat ik supergoed en zeker ging rijden dat de examinator niet 1 foutje kon ontdekken (die maakte ik overigens wel imo)
Conclusie examinator....je hebt perfect gereden
Shuffle up and deal!!!
pi_34547667
Ik heb zo om 14.00 weer 2 uurtjes rijles! Hierna nog 4 uur en dan mag ik 10 februari op!
pi_34548362
Afgelopen donderdag mn 17 en 18e rijles gehad ging allemaal lekker.
behalve bochtje acteruit moet ik nog ff oefenen, om hem zo strak mogelijk doen!

Ik had een paar keer ruzie met koppeling en de rem.
Je kan dat mischien wel op het moment dat je de koppeling in trap, de rem mee neemt !
instructeur schok. zal wel aan mn werk schoenen liggen??
hebben er meer mensen hier last van gehad??
pi_34549971
opzich maakt het met schoenen niet uit, tis alleen handig om al je lessen met dezelfde schoenen te doen en ook examen Als je schoenen breder zijn dan moet je daar gewoon ff aan wennen. Maar niet te vaak wisselen imho. Hoe meer factoren gelijk blijven hoe meer tijd jij overhoud om aan de dingen gewend te raken die er echt toe doen
pi_34549998
In de Viva vandaag dus het verhaal van een meisje dat tijdens rijles een fietser door reed. Ze reed op een onverlichte weg en toen schoot er vanuit het niets een fietser de weg op, meisje en isntructrice allebei vol op de rem, maar fietser knalde tegen de vooruit en toen vloog hij verder over de auto heen, de weg op en werd toen nog een stuk meegesleurd door een tegenligger.

Was niet haar schuld die man was 's ochtends met ruzie van huis gegaan en daarna naar cafe gegaan en was hartstikke bezopen dus de weg opgereden waar dat niet eens mocht, maar wat lijkt me dat ontzettend erg om mee te maken zeg
pi_34550500
Mja had dat pas ook bijna. Zo'n klein kindje van 4 dat ineens achter een auto vandaan de weg op rende. Scheelde echt niks... was wel eerder bij de rem dan mn instructrice
Maar ik schrok me de tyfus

Ik hoorde trouwens van de week een verhaal van een klasgenootje van me. Zij vertelde dat het onderzocht was ofzo dat je veel meer kans hebt om te slagen als je aan het begin van de maand 's ochtends rijdt dan aan het eind van de maand 's middags. Iemand die dat verhaal kent? Opzich kan ik het me wel voorstellen want aan het eind van de maand moeten ze natuurlijk nog hun quotum halen. Ik moet de 7e om 13.00 uur afrijden dus das denk ik wel gunstig dan
pi_34550568
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:08 schreef Thomas B. het volgende:
Mja had dat pas ook bijna. Zo'n klein kindje van 4 dat ineens achter een auto vandaan de weg op rende. Scheelde echt niks... was wel eerder bij de rem dan mn instructrice
Maar ik schrok me de tyfus

Ik hoorde trouwens van de week een verhaal van een klasgenootje van me. Zij vertelde dat het onderzocht was ofzo dat je veel meer kans hebt om te slagen als je aan het begin van de maand 's ochtends rijdt dan aan het eind van de maand 's middags. Iemand die dat verhaal kent? Opzich kan ik het me wel voorstellen want aan het eind van de maand moeten ze natuurlijk nog hun quotum halen. Ik moet de 7e om 13.00 uur afrijden dus das denk ik wel gunstig dan
kan natuurlijk ook omgekeerd werken Als er die maand nog maar heel weinig mensen geslaagd zijn heb je aan het einde van de maand meer kans om te slagen omdat zij dan nog hun quotum moeten halen
pi_34550629
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:10 schreef Repeat het volgende:

[..]

kan natuurlijk ook omgekeerd werken Als er die maand nog maar heel weinig mensen geslaagd zijn heb je aan het einde van de maand meer kans om te slagen omdat zij dan nog hun quotum moeten halen
volgens mij werkt hun quotum andersom het CBR een beetje kennende
pi_34558352
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:12 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

volgens mij werkt hun quotum andersom het CBR een beetje kennende
Damn, heb ik weer. Ik moet de 24ste
pi_34558410
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:53 schreef Nuna het volgende:

[..]

Lullig
pi_34561427
Waarom hebben die eikels een quotum als er de ene maand meer goede zijn dan de andere.. who fucking cares!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:52:49 #217
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34561964
ach.. who cares.. ik heb het papiertje tenminste
pi_34562327
Ik care! nog wel
pi_34562414
idd, ik wil hem ook wel graag in 1 keer halen hoor
pi_34563420
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:07 schreef Sylvana het volgende:
idd, ik wil hem ook wel graag in 1 keer halen hoor
Weet je je afrijddatum al, Sylvana?
pi_34564828
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:38 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Weet je je afrijddatum al, Sylvana?
nee, krijg ik donderdag te horen als ik weer rijles heb
pi_34565436
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:30 schreef Robin__ het volgende:
Waarom hebben die eikels een quotum als er de ene maand meer goede zijn dan de andere.. who fucking cares!
mja het is maar een theorie maar dat kan haast niet anders volgens mij.
Ze moeten een bedrijf laten draaien...
pi_34573073
Ik denk meer dat je aan het begin van de week vaker afrijd omdat je dan aan het begin van de week zit ( na het weekend). En omdatj e dan nog niks met werk/school te maken hebt gehad, ben je minde gestrest dan een donderdag bijvoorbeeld. Maar zo denk ik er over dan !
Fingerspitzgefühl
pi_34573940
Wij krijgen gelukkig vrij voor de toetsen met rijles. Niet alleen voor het examen maar ook voor je TTT en andere toetsen Dus als ik in de auto zit, denk ik echt niet meer aan school.
pi_34574006
Opzich wel 's grappig om uit te zoeken
  zondag 29 januari 2006 @ 12:55:33 #226
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34576588
Tering ik moet morgen, de 30ste dus, ik hoop dus niet dat dat over die quota waar is.

Ik heb al 3 lessen foutloos gereden (Ja er konden dingen beter, maar geen ingrepen enzo) dus ik sta raar te kijken als ik het morgen niet haal, en dan ga ik dat quota verhaal toch wel geloven.
pi_34576862
En het ergste is, als je zakt moet je ongeveer 3 á 4 weken wachten. Zit je wéér aan het einde van de maand
pi_34576901
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef Jim.Beam het volgende:
Tering ik moet morgen, de 30ste dus, ik hoop dus niet dat dat over die quota waar is.

Ik heb al 3 lessen foutloos gereden (Ja er konden dingen beter, maar geen ingrepen enzo) dus ik sta raar te kijken als ik het morgen niet haal, en dan ga ik dat quota verhaal toch wel geloven.
Ik had de 31e examen, en ik had mezelf niet laten slagen (bij wijze van, ik reed gewoon bagger), en ik kon de volgende dag toch mn rijbewijs gaan ophalen!
pi_34577201
quote:

Ach, in 90% van de gevallen slaag je gewoon als je goed rijdt. Je hebt het echt wel zelf in de hand!

Je kan mazzel hebben met een makkelijke route, maar als je gewoon goed kan rijden dan moet een moeilijke route geen probleem zijn. De eene examinator is misschien wat onaardiger waardoor je je wat minder op je gemak voelt. Maar ach, als je gewoon goed rijdt dan haal je het echt wel.
// Last.fm
  zondag 29 januari 2006 @ 15:34:44 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34581989
quote:

Maakt niet zozeer uit of je foutloos rijdt in de lessen, maar ik zou hopen dat je geen ingrepen meer krijgt .
De situatie is best anders met het examen, ook al is het gewoon een 'rijles'. Ik stond ook heel vreemd te kijken toen ik de 1e zakte, door zenuwen, irritante examinator etc. M'n instructeur zei dat ik de laatste was waarvan hij dacht dat ik zou zakken, maarja

Succes iig, je haalt het wel, vind ik .
  zondag 29 januari 2006 @ 15:35:52 #231
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34582032
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:53 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ik was de 24e geslaagd, dus don't worry
  zondag 29 januari 2006 @ 17:33:35 #232
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34586577
Nou laat ik er maar 't beste van hopen dan

Vanavond goed slapen, vroeg uit de veren, goed ontbijt, nog even theorie doornemen, en karren maar

PS Duim voor me!
pi_34586614
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:08 schreef Thomas B. het volgende:
hehe moest afrijden ergens eind (29 of 30 denk ik) mei om 14.00. gezakt.. daarna 5 juli om 9.50. geslaagd
maar 1e keer reed ik super bagger door stress en 2e keer ging t best aardig, dus data en tijdstip zullen er niet zoveel mee te maken hebben gehad
pi_34586639
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Jim.Beam het volgende:

Vanavond goed slapen, vroeg uit de veren, goed ontbijt, nog even theorie doornemen, en karren maar

PS Duim voor me!
succes morgen!
pi_34586717
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Jim.Beam het volgende:

PS Duim voor me!
Ik zou persoonlijk niet er voor kiezen 's ochtends nog een keer m'n theorie door te nemen..

Maar ik zal wel voor je duimen Zet hem op he!
pi_34586718
@ dribbel. ben je vandaag nog gaan kijken naar die honda cbr? hoe was 'ie?
pi_34587680
ik ben ook bezig met auto leren rijden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34587724
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Meki het volgende:
ik ben ook bezig met auto leren rijden
en hoe gaat ht? hoeveel lessen heb je al gehad? theorie al? TTT al gedaan? vertel
pi_34587955
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

en hoe gaat ht? hoeveel lessen heb je al gehad? theorie al? TTT al gedaan? vertel
heel goed , ik kan onder de knie
28 lessen
theorie over 3 weken
TTT wat is dat

pi_34588124
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:17 schreef Meki het volgende:

[..]

heel goed , ik kan onder de knie
28 lessen
theorie over 3 weken
TTT wat is dat

TussenTijdseToets, is niet verplicht, maar meesten doen hem wel
pi_34588165
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

TussenTijdseToets, is niet verplicht, maar meesten doen hem wel
aha ik zal dat ff aan me rij-instucteur doorgeven

maar hij doet express langzaam hij wilt enkel alleen geld
pi_34588223
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:25 schreef Meki het volgende:

[..]

aha ik zal dat ff aan me rij-instucteur doorgeven

maar hij doet express langzaam hij wilt enkel alleen geld
quote:
tussentijdse toets

Bij je opleiding voor het praktijkexamen kun je je vorderingen testen met een tussentijdse toets. De toets is een rijtest die verloopt als een echt examen. Het is een goede gelegenheid om alvast te wennen aan het rijexamen en om eventuele nervositeit weg te nemen.

Onderzoek van de SWOV (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid) heeft uitgewezen, dat de slaagkans door een tussentijdse toets met twintig procent kan toenemen.

Bron: CBR
En erg irritant als je zo'n rij-instructeur hebt
  zondag 29 januari 2006 @ 18:30:22 #243
88233 Steve
Still the best.
pi_34588297
Whehe. Een jongen die tegenover mij woont verteld dat 'ie toen hij voor de eerste keer op rijexamen ging 18 lessen had, en bij de tweede keer 20. Dat is echt bullshit, hij heeft een jaar lang elke week gelesd. Zo sneu om daarover te liegen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_34588326
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Whehe. Een jongen die tegenover mij woont verteld dat 'ie toen hij voor de eerste keer op rijexamen ging 18 lessen had, en bij de tweede keer 20. Dat is echt bullshit, hij heeft een jaar lang elke week gelesd. Zo sneu om daarover te liegen.
dat is idd wel erg triest ja
pi_34588339
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

En erg irritant als je zo'n rij-instructeur hebt
een mafkees als ik het niet haal met deze ezel ga ik naar ANWB
  zondag 29 januari 2006 @ 18:33:32 #246
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_34588376
TTT wordt aangevraagd... Moet wel ff leren om na het uitvoegen te remmen, voor een bocht. Doe dat nu op mijn eigen gevoel., maar instructeur is daar niet zo blij mee
pi_34588410
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:32 schreef Meki het volgende:

[..]

een mafkees als ik het niet haal met deze ezel ga ik naar ANWB
Met TTT kun je ook vrijstelling krijgen voor bijzondere verrichtingenop examen btw

Maar op zich is 28 lessen nog niet veel hoor, en theorie moet je zelf aanvragen, dus dat had je ook al kunnen doen als je pas 2 lessen gehad heb ofzo

Ik heb zelf ook al meer dan 40 lessen gehad, maar examen wordt nou eindelijk aangevraagd
pi_34588429
Ik heb morgenochtend weer theorie examen. Echter ik voel me nu hardstikke ziek Denk dat het morgen erger is. Zit er over te denken om af te zeggen en lekker thuis te blijven. Aangezien ik volgende week ook nog op Wintersport ga.
pi_34593431
Hi allemaal,

Gisteren gaan kijken voor een autootje... en dat is niet zo makkelijk als ik dacht. Heb een daewoo matiz (knalblauwe) op het oog, maar de prijs is aan de hoge kant. het is niet eens de luxe uitvoering met stuurbekrachtiging.

Lest iedereen in een wagen met stuurbekrachtiging?? Ik had dat dus in alledrie de lesauto's... en heb geen idee hoe het stuurt zonder stuurbekrachtiging. normaal gaat je stuur na de bocht vanzelf terug... dat mis je dan natuurlijk, hard werken. Maarja ze zeggen dat je het bij kleine auto's niet zo nodig hebt.

He ik vond iets leuks/handigs voor iedereen die examen gaat doet:

examenfabels... check deze link: http://www.rijexamendoejezo.nl/fabels.htm

Good luck allemaal

trusten alvast

bye

bianco
pi_34594153
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Hi allemaal,

Gisteren gaan kijken voor een autootje... en dat is niet zo makkelijk als ik dacht. Heb een daewoo matiz (knalblauwe) op het oog, maar de prijs is aan de hoge kant. het is niet eens de luxe uitvoering met stuurbekrachtiging.

Lest iedereen in een wagen met stuurbekrachtiging?? Ik had dat dus in alledrie de lesauto's... en heb geen idee hoe het stuurt zonder stuurbekrachtiging. normaal gaat je stuur na de bocht vanzelf terug... dat mis je dan natuurlijk, hard werken. Maarja ze zeggen dat je het bij kleine auto's niet zo nodig hebt.

He ik vond iets leuks/handigs voor iedereen die examen gaat doet:

examenfabels... check deze link: http://www.rijexamendoejezo.nl/fabels.htm

Good luck allemaal

trusten alvast

bye

bianco
Mijn lesauto heeft idd stuurbekrachtiging, zou niet weten wat ik zonder moet

Handige site trouwens Vooral die "fouten en tips' pagina

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 29-01-2006 21:38:02 ]
  zondag 29 januari 2006 @ 22:45:06 #251
28946 mirelia
pi_34597329
Ik rij in een Volvo zonder stuurbekrachtiging en dat is idd erg zwaar
Vooral met in en uitparkeren
Maar alles went hoor
Shuffle up and deal!!!
pi_34597928
Ik les ook met stuurbekrachtiging, vorige les viel ie steeds uit tijdens het straatje keren, pff dat was behoorlijk zwaar en mijn rijinstructrice was niet zo blij dat ik steeds over het stoepje ging. Maar goed als je niet anders gewent bent ... het hangt uiteindelijk van jezelf af of het went.
pi_34598158
Ik neem aan dat alle lesauto's wel stuurbekrachtiging hebben, anders rij je wel in een hele oude wagen....

Wat ik wel irritant vind is dat ik van mn instructeur niet aan het stuur mag draaien als de auto nog stilstaat, ik moet dus eerst een klein beetje rijden voordat ik mag gaan draaien. Dat scheelt zoveel, keren en parkeren duurt dan zoveel langer omdat je bochten dan niet zo scherp zijn
pi_34598697
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef Repeat het volgende:
Ik neem aan dat alle lesauto's wel stuurbekrachtiging hebben, anders rij je wel in een hele oude wagen....

Wat ik wel irritant vind is dat ik van mn instructeur niet aan het stuur mag draaien als de auto nog stilstaat, ik moet dus eerst een klein beetje rijden voordat ik mag gaan draaien. Dat scheelt zoveel, keren en parkeren duurt dan zoveel langer omdat je bochten dan niet zo scherp zijn
dat mag ik ook niet van me instructeur hoor
pi_34598888
zijn er uberhaupt nog lesauto's zónder stuurbekrachtiging dan?
pi_34599200
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat mag ik ook niet van me instructeur hoor
ja waarom niet. Kijk maar eens rond naar andere mensen, iedereen doet dat
pi_34599400
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef mirelia het volgende:
Ik rij in een Volvo zonder stuurbekrachtiging en dat is idd erg zwaar
Vooral met in en uitparkeren
Maar alles went hoor
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:21 schreef Thomas B. het volgende:
zijn er uberhaupt nog lesauto's zónder stuurbekrachtiging dan?
pi_34599426
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

[..]

mirelia is al geslaagd.

pi_34600404
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef Repeat het volgende:

Als je stilstaat en je draait aan het stuur dan mol je de auto

Althans mijn les instructeur werd nogal boos toen ik wilde sturen en de auto stilstond
  maandag 30 januari 2006 @ 00:19:11 #260
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_34600991
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mijn lesauto heeft idd stuurbekrachtiging, zou niet weten wat ik zonder moet

Handige site trouwens Vooral die "fouten en tips' pagina
Zonder,.. dan moet je gewoon wat harder draaien.

Nu ik mijn rijbewijs al een aantal maandjes heb, heb ik al in verschillende auto's gereden.Naarmate je meer in verschillende auto's rijdt merk je dat het steeds makkelijker "went' in een andere auto te rijden. Tegewoordig denk ik er ook niet meer bij na als ik in een auto met of zonder stuurbekrachtiging rijdt.
BOE!
  maandag 30 januari 2006 @ 00:20:29 #261
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_34601038
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:03 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Als je stilstaat en je draait aan het stuur dan mol je de auto

Althans mijn les instructeur werd nogal boos toen ik wilde sturen en de auto stilstond
Ja dat vinden ze niet leuk,...
Mijn moeder doet dat ook regelmatig. En dat merk je toch wel, er zit nou een ruime speling op het wiel. Dat is best irritant.
BOE!
  maandag 30 januari 2006 @ 01:27:35 #262
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34602588
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef I_PANDA_I het volgende:

[..]

Ja dat vinden ze niet leuk,...
Mijn moeder doet dat ook regelmatig. En dat merk je toch wel, er zit nou een ruime speling op het wiel. Dat is best irritant.
jep en aangezien les auto's dat minimaal 10x per dag doen word het er idd niet beter van

bij ons op het werk hebben we grote haspels voor op de trekker van 2.500~ kg
stationair krijg je het stuur niet om als je het optilt

maargoed.. we hebben gelukkig maar 1x meer gemaakt dat een hele pot door midden brak. zal je maar gebeuren als je 45~km/h rijd op de weg. en het voorwiel in eens de andere kant op gaat
pi_34602958

Even illustreren met een plaatje
pi_34604850
Ik ga morgen theorie examen doen Heb al reeds 24 lessen gehad, gaat allemaal prima.. en gelukkig maak ik me nooit echt druk om dit soort dingen

Ach ja, wie zien het wel morgen!
pi_34606318
Zo net gereden, het ging echt voor geen meter. Horten, stoten, te laat insturen, echt van die irritante dingen. Op een gegeven moment reed ik de hele tijd achter een bus (middenin Utrecht), die bus ging rechtdoor, dus ik erachteraan, toen gaf m'n instructrice een ruk aan het stuur: "Ga maar naar rechts, dat is de busbaan." Na ja, iig wel examen aangevraagd, da's wel weer positief
  maandag 30 januari 2006 @ 11:07:51 #266
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34607317
Jongens over 2 uurtjes is het zover!

Duim voor me, wens me geluk, steek kaarsjes in de fik, whatever!

Judgement day
pi_34607331
Succes!
pi_34607370
Succes Jim!! Zet hem op
  maandag 30 januari 2006 @ 11:27:29 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34607714
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef Jim.Beam het volgende:
Jongens over 2 uurtjes is het zover!

Duim voor me, wens me geluk, steek kaarsjes in de fik, whatever!

Judgement day
Succes vent! Gewoon lekker rustig een stukje rijden, goed blijven kijken enzo! Ga drvoor
pi_34607848
Succes Jim
pi_34607945
boa sorte Jim
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_34608001
Succes
En laat even weten hoe het was
  maandag 30 januari 2006 @ 11:38:24 #273
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_34608035
Het is een goede dag om af te rijden,... succes !
BOE!
pi_34608871
Vorige week vrijdag met deeltoets 2 gebeurde er iets heel grappigs
Examinator zo: Ja, stop maar even naast dat busje en ga maar fileparkeren. Ik dus naast dat busje gestopt, komt de eigenaar van het busje naar buiten rennen en stapt snel het busje in.
Examinator zo van, ja dat kan nog wel. Hij rijdt nog niet weg.

Nou mooi niet dus Ik heb nog nooit iemand zó snel weg zien rijden! Ik was dus al half gedraaid, busje weg Mijn instructrice kreeg de slappe lach en ik ook.
Daarna maar weer opnieuw gedaan bij een andere
pi_34608929
Succes Jim!
pi_34611111
Owowo, lokkie is vorige week dinsdag de 24ste januari eindelijk ook geslaagd! Ik heb er officieel 3x over gedaan, maar de eerste keer was ik mijn paspoort vergeten, dus mocht ik niet eens in de auto stappen, \o/. De tweede keer had ik een ingreep in de eerste 5 mins van het examen - ik zag een auto van rechts niet aankomen. Dat examen was heel snel na het debacle met m'n paspoort ingeroosterd, ergens aan het eind van de middag met schemering en ik reed na die ingreep van de ene fout in de andere, dus keihard gezakt. Toen 2 maanden rustig aan gedaan om het allemaal een beetje te laten zinken, maar 4x gereden ofzo en op eeb mooie dinsdagochtend mocht ik weer op en het ging van een leien dakje. Ik was binnen 25 minuten weer terug - te rielekst!
pi_34611781
gefeli lokkie
pi_34612662
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:26 schreef lokkie het volgende:
Owowo, lokkie is vorige week dinsdag de 24ste januari eindelijk ook geslaagd!
gefeliciteerd
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef Nuna het volgende:
Vorige week vrijdag met deeltoets 2 gebeurde er iets heel grappigs
Examinator zo: Ja, stop maar even naast dat busje en ga maar fileparkeren. Ik dus naast dat busje gestopt, komt de eigenaar van het busje naar buiten rennen en stapt snel het busje in.
Examinator zo van, ja dat kan nog wel. Hij rijdt nog niet weg.

Nou mooi niet dus Ik heb nog nooit iemand zó snel weg zien rijden! Ik was dus al half gedraaid, busje weg Mijn instructrice kreeg de slappe lach en ik ook.
Daarna maar weer opnieuw gedaan bij een andere
Lol, zoiets heb ik ook wel een keer gehad ja
pi_34615955
Ik mag morgen afrijden.. Tja om 5 minuten over 1 word ik verwacht bij het CBR in Leeuwarden..
Ben helemaal nog niet zenuwachtig.. Me lesrijder zou me om 12.15 ophalen, dan nog even rijden en zullen we zien hoe het verloopt...
  maandag 30 januari 2006 @ 16:10:35 #280
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34615973
.......
..
..
.
Gezakt........

Plaats op de weg verkeerd, paar bochten te ruim genomen

Instructeur vond dat ik prima reedt, examinator ook, dus ik snap niet wat die lijer nou lult
pi_34616112
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Jim.Beam het volgende:
.......
..
..
.
Gezakt........

Instructeur vond dat ik prima reedt, examinator ook, dus ik snap niet wat die lijer nou lult
Rotzakken... 2 Foutjes kunnen ze toch wel doorheen kijken??
pi_34616306
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

[..]

wazig... moet wel een oude bak zijn dan die volvo. Auto's zonder stuurbekrachtiging zie je eik nooit meer.
pi_34616311
quote:
.......
..
..
.
Gezakt........

Schooiers
  maandag 30 januari 2006 @ 16:23:32 #284
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34616402
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef WesHell het volgende:

[..]

Rotzakken... 2 Foutjes kunnen ze toch wel doorheen kijken??
Het waren nogal belangrijke fouten volgens hem.

Jaja, ik veroorzaak ook tig ongelukken als ik te ruim instuur. Gewoon alles was goed op dat een paar keer na
  maandag 30 januari 2006 @ 16:24:46 #285
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34616453
quote:
.......
..
..
.
Gezakt........

Klote joh! Weet je al wanneer je weer opmag?
pi_34616455
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:20 schreef Nuna het volgende:

[..]

Schooiers
Inderdaad....
Er is ook weleens gezegd, als je je theorie in een keer haald ze je dan wel een keer kunnen laten zakken....
Nu heb ik het theorie in een keer gehaald... 2 foutjes
  maandag 30 januari 2006 @ 16:30:40 #287
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34616623
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:24 schreef GotC het volgende:

[..]

Klote joh! Weet je al wanneer je weer opmag?
Over 2 maanden

Jezus dat is toch niet te geloven he, dat CBR spoort echt niet. Er staat al 2 maanden een auto voor m'n deur die voor mij bestemt is, ik ben anderhalf maand bezig geweest met lessen, en die tijd dat leek al jaren. Ik werd gewoon helemaal gek toen ik hoorde dat ik gezakt was, ben ik ook gewoon weggelopen en m'n instructeur kwam me achterna om alles uit te leggen en me te kalmeren.

MIsschien overdreven maar hier wachtte ik gewoon al zo lang op
  maandag 30 januari 2006 @ 16:38:50 #288
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34616870
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:30 schreef Jim.Beam het volgende:

[..]

Over 2 maanden

Jezus dat is toch niet te geloven he, dat CBR spoort echt niet. Er staat al 2 maanden een auto voor m'n deur die voor mij bestemt is, ik ben anderhalf maand bezig geweest met lessen, en die tijd dat leek al jaren. Ik werd gewoon helemaal gek toen ik hoorde dat ik gezakt was, ben ik ook gewoon weggelopen en m'n instructeur kwam me achterna om alles uit te leggen en me te kalmeren.

Ik ken het wel ja Maar anderhalve maand is nog harstikke kort, ik heb er in totaal 3 maanden over gedaan, mocht binnen 20 dagen weer op . Scheelt wel
  maandag 30 januari 2006 @ 16:41:40 #289
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34616951
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:38 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ken het wel ja Maar anderhalve maand is nog harstikke kort, ik heb er in totaal 3 maanden over gedaan, mocht binnen 20 dagen weer op . Scheelt wel
Ja m'n instructeur vond dat ik er gewoon helemaal klaar voor was. Senna noemt hij me telkens

Hij vond 't ook echt kut en ging er nog over praten met de examinator maar 't mocht niet deren.
pi_34617078
waarom 2 maanden wachten?
  maandag 30 januari 2006 @ 16:46:44 #291
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34617114
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:45 schreef Thomas B. het volgende:
waarom 2 maanden wachten?
Druk druk druk.

De woorden van die trut achter de balie.
pi_34617210
Ik was vergeten dat ik moest autorijden , dus ineens stond mijn instructeur voor de deur. Maar wow wat ging mijn les super super super vandaag Zelfs het straatje keren ging goed! En bochtje achteruit ging in 1 keer goed, en het file parkeren Ik stond er zelf van te kijken

Jim.Beam, wat kut
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_34617261
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef Jim.Beam het volgende:

[..]

Druk druk druk.

De woorden van die trut achter de balie.
jezus
Bij mij was het echt snel geregeld. Afgelopen donderdag vroeg ie of ik 7 februari af wilde rijden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2006 16:52:03 ]
pi_34617788
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:30 schreef Jim.Beam het volgende:

[..]

Over 2 maanden

Wat jammer! Maarre, ik ben al 11 maanden bezig, hoor. En moet over twee weken voor de vierde (! !) keer op.. En er staat als sinds april een auto voor m'n deur..
Dus kop op, de volgende keer lukt het vast zeker als de instructeur zei dat je er al helemaal klaar voor was!

pi_34618157
wie koopt er dan ook al een auto voordat je je rijbewijs hebt

alleen maar zonde van je geld, wegenbelasting en verzekering allemaal voor niks....
  maandag 30 januari 2006 @ 17:17:26 #296
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34618183
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:16 schreef Repeat het volgende:
wie koopt er dan ook al een auto voordat je je rijbewijs hebt

alleen maar zonde van je geld, wegenbelasting en verzekering allemaal voor niks....
Gekregen
pi_34618217
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef Jim.Beam het volgende:

[..]

Gekregen
dan is het alsnog zonde van het geld van diegene die hem gegeven heeft
  maandag 30 januari 2006 @ 17:45:03 #298
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34618959
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef Repeat het volgende:

[..]

dan is het alsnog zonde van het geld van diegene die hem gegeven heeft
Dat maakt hij zelf wel uit.
pi_34619152
Zo ik heb me theorie. slechts 2 fouten. Nu snel examen aanvragen

Was wel geinig. Ze ging nummers opnoemen die niet geslaagd waren. Ik zat op 10. Dus ze zegt zo: 8, 9 éuhhhhhhhhhhhhhh 14. Meteen 4 mensen blij

[ Bericht 20% gewijzigd door Knoekie op 30-01-2006 17:59:28 ]
pi_34619591
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:52 schreef Knoekie het volgende:
Zo ik heb me theorie. slechts 2 fouten. Nu snel examen aanvragen

Was wel geinig. Ze ging nummers opnoemen die niet geslaagd waren. Ik zat op 10. Dus ze zegt zo: 8, 9 éuhhhhhhhhhhhhhh 14. Meteen 4 mensen blij
Gefeliciteerd ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')