dat mag ik ook niet van me instructeur hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef Repeat het volgende:
Ik neem aan dat alle lesauto's wel stuurbekrachtiging hebben, anders rij je wel in een hele oude wagen....
Wat ik wel irritant vind is dat ik van mn instructeur niet aan het stuur mag draaien als de auto nog stilstaat, ik moet dus eerst een klein beetje rijden voordat ik mag gaan draaien. Dat scheelt zoveel, keren en parkeren duurt dan zoveel langer omdat je bochten dan niet zo scherp zijn
ja waarom niet. Kijk maar eens rond naar andere mensen, iedereen doet datquote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat mag ik ook niet van me instructeur hoor
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef mirelia het volgende:
Ik rij in een Volvo zonder stuurbekrachtiging en dat is idd erg zwaar
Vooral met in en uitparkeren
Maar alles went hoor
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:21 schreef Thomas B. het volgende:
zijn er uberhaupt nog lesauto's zónder stuurbekrachtiging dan?
Als je stilstaat en je draait aan het stuur dan mol je de autoquote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef Repeat het volgende:
Wat ik wel irritant vind is dat ik van mn instructeur niet aan het stuur mag draaien als de auto nog stilstaat, ik moet dus eerst een klein beetje rijden voordat ik mag gaan draaien. Dat scheelt zoveel, keren en parkeren duurt dan zoveel langer omdat je bochten dan niet zo scherp zijn
Zonder,.. dan moet je gewoon wat harder draaien.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mijn lesauto heeft idd stuurbekrachtiging, zou niet weten wat ik zonder moet
Handige site trouwensVooral die "fouten en tips' pagina
Ja dat vinden ze niet leuk,...quote:Op maandag 30 januari 2006 00:03 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Als je stilstaat en je draait aan het stuur dan mol je de auto![]()
Althans mijn les instructeur werd nogal boos toen ik wilde sturen en de auto stilstond![]()
jep en aangezien les auto's dat minimaal 10x per dag doen word het er idd niet beter vanquote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze niet leuk,...
Mijn moeder doet dat ook regelmatig. En dat merk je toch wel, er zit nou een ruime speling op het wiel. Dat is best irritant.
Succes vent! Gewoon lekker rustig een stukje rijden, goed blijven kijken enzo! Ga drvoorquote:Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef Jim.Beam het volgende:
Jongens over 2 uurtjes is het zover!![]()
Duim voor me, wens me geluk, steek kaarsjes in de fik, whatever!
Judgement day![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |