dat mag ik ook niet van me instructeur hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef Repeat het volgende:
Ik neem aan dat alle lesauto's wel stuurbekrachtiging hebben, anders rij je wel in een hele oude wagen....
Wat ik wel irritant vind is dat ik van mn instructeur niet aan het stuur mag draaien als de auto nog stilstaat, ik moet dus eerst een klein beetje rijden voordat ik mag gaan draaien. Dat scheelt zoveel, keren en parkeren duurt dan zoveel langer omdat je bochten dan niet zo scherp zijn
ja waarom niet. Kijk maar eens rond naar andere mensen, iedereen doet datquote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat mag ik ook niet van me instructeur hoor
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef mirelia het volgende:
Ik rij in een Volvo zonder stuurbekrachtiging en dat is idd erg zwaar
Vooral met in en uitparkeren
Maar alles went hoor
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:21 schreef Thomas B. het volgende:
zijn er uberhaupt nog lesauto's zónder stuurbekrachtiging dan?
Als je stilstaat en je draait aan het stuur dan mol je de autoquote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef Repeat het volgende:
Wat ik wel irritant vind is dat ik van mn instructeur niet aan het stuur mag draaien als de auto nog stilstaat, ik moet dus eerst een klein beetje rijden voordat ik mag gaan draaien. Dat scheelt zoveel, keren en parkeren duurt dan zoveel langer omdat je bochten dan niet zo scherp zijn
Zonder,.. dan moet je gewoon wat harder draaien.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mijn lesauto heeft idd stuurbekrachtiging, zou niet weten wat ik zonder moet
Handige site trouwensVooral die "fouten en tips' pagina
Ja dat vinden ze niet leuk,...quote:Op maandag 30 januari 2006 00:03 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Als je stilstaat en je draait aan het stuur dan mol je de auto![]()
Althans mijn les instructeur werd nogal boos toen ik wilde sturen en de auto stilstond![]()
jep en aangezien les auto's dat minimaal 10x per dag doen word het er idd niet beter vanquote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze niet leuk,...
Mijn moeder doet dat ook regelmatig. En dat merk je toch wel, er zit nou een ruime speling op het wiel. Dat is best irritant.
Succes vent! Gewoon lekker rustig een stukje rijden, goed blijven kijken enzo! Ga drvoorquote:Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef Jim.Beam het volgende:
Jongens over 2 uurtjes is het zover!![]()
Duim voor me, wens me geluk, steek kaarsjes in de fik, whatever!
Judgement day![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 30 januari 2006 13:26 schreef lokkie het volgende:
Owowo, lokkie is vorige week dinsdag de 24ste januari eindelijk ook geslaagd!
Lol, zoiets heb ik ook wel een keer gehad jaquote:Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef Nuna het volgende:
Vorige week vrijdag met deeltoets 2 gebeurde er iets heel grappigs![]()
Examinator zo: Ja, stop maar even naast dat busje en ga maar fileparkeren. Ik dus naast dat busje gestopt, komt de eigenaar van het busje naar buiten rennen en stapt snel het busje in.
Examinator zo van, ja dat kan nog wel. Hij rijdt nog niet weg.
Nou mooi niet dusIk heb nog nooit iemand zó snel weg zien rijden! Ik was dus al half gedraaid, busje weg
Mijn instructrice kreeg de slappe lach en ik ook.
Daarna maar weer opnieuw gedaan bij een andere![]()
Rotzakken... 2 Foutjes kunnen ze toch wel doorheen kijken??quote:Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Jim.Beam het volgende:
.......
..
..
.
Gezakt........
Plaats op de weg verkeerd, paar bochten te ruim genomen
Instructeur vond dat ik prima reedt, examinator ook, dus ik snap niet wat die lijer nou lult![]()
wazig... moet wel een oude bak zijn dan die volvo. Auto's zonder stuurbekrachtiging zie je eik nooit meer.quote:
Schooiersquote:Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Jim.Beam het volgende:
.......
..
..
.
Gezakt........
Instructeur vond dat ik prima reedt, examinator ook, dus ik snap niet wat die lijer nou lult![]()
Het waren nogal belangrijke fouten volgens hem.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef WesHell het volgende:
[..]
Rotzakken... 2 Foutjes kunnen ze toch wel doorheen kijken??
Klote joh!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Jim.Beam het volgende:
.......
..
..
.
Gezakt........
Inderdaad....quote:
Over 2 maandenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Klote joh!Weet je al wanneer je weer opmag?
Ik ken het wel jaquote:Op maandag 30 januari 2006 16:30 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Over 2 maanden![]()
Jezus dat is toch niet te geloven he, dat CBR spoort echt niet. Er staat al 2 maanden een auto voor m'n deur die voor mij bestemt is, ik ben anderhalf maand bezig geweest met lessen, en die tijd dat leek al jaren. Ik werd gewoon helemaal gek toen ik hoorde dat ik gezakt was, ben ik ook gewoon weggelopen en m'n instructeur kwam me achterna om alles uit te leggen en me te kalmeren.
MIsschien overdreven maar hier wachtte ik gewoon al zo lang op![]()
Ja m'n instructeur vond dat ik er gewoon helemaal klaar voor was. Senna noemt hij me telkensquote:Op maandag 30 januari 2006 16:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ken het wel jaMaar anderhalve maand is nog harstikke kort, ik heb er in totaal 3 maanden over gedaan, mocht binnen 20 dagen weer op
. Scheelt wel
jezusquote:Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Druk druk druk.
De woorden van die trut achter de balie.
Wat jammer! Maarre, ik ben al 11 maanden bezig, hoor. En moet over twee weken voor de vierde (!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:30 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Over 2 maanden![]()
Jezus dat is toch niet te geloven he, dat CBR spoort echt niet. Er staat al 2 maanden een auto voor m'n deur die voor mij bestemt is, ik ben anderhalf maand bezig geweest met lessen, en die tijd dat leek al jaren. Ik werd gewoon helemaal gek toen ik hoorde dat ik gezakt was, ben ik ook gewoon weggelopen en m'n instructeur kwam me achterna om alles uit te leggen en me te kalmeren.
MIsschien overdreven maar hier wachtte ik gewoon al zo lang op![]()
Gekregenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:16 schreef Repeat het volgende:
wie koopt er dan ook al een auto voordat je je rijbewijs hebt
alleen maar zonde van je geld, wegenbelasting en verzekering allemaal voor niks....
Dat maakt hij zelf wel uit.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
dan is het alsnog zonde van het geld van diegene die hem gegeven heeft
Gefeliciteerd ...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:52 schreef Knoekie het volgende:
Zo ik heb me theorie.slechts 2 fouten. Nu snel examen aanvragen
Was wel geinig. Ze ging nummers opnoemen die niet geslaagd waren. Ik zat op 10. Dus ze zegt zo: 8, 9 éuhhhhhhhhhhhhhh 14. Meteen 4 mensen blij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |