abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34542229
Nee tegen mij moeten ze ook niet teveel ouwehoeren als ik aan het rijden ben... zeker niet als ze verwachten dat ik terug ga praten. Bedankt voor de tips iig!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 09:54:41 #202
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34542319
mij leid het ook niet echt af opzich.. god, als we met een ploeg aan het werk zijn hebben we aan 1 stuk door slap geouwehoer (1 hand aant stuur. en met de anderehand de microfoon vast ).. soms staan de tranen in m'n ogen van het lachen
Maar tijdens een examen word ik liever niet afgeleid

-PHWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-
ahh da's het koffie tijd alarm..

KOFFIEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =]
pi_34542347
you can do it thomas!
pi_34543060
hehe het moet wel... ik moet naar de wintersport rijden over paar weken

Maar als mensen tegen me zitten te praten merk ik altijd wel dat ik minder goed op de weg zit te letten. Zeker als ik zelf ook terugpraat. En daar heb ik zéker bij mn examen geen zin in!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2006 10:52:21 ]
pi_34545260
ik zat met examen met instructeur en kerel van het CBR en zij zaten heeeele tijd te kletsen over die aflevering van belgische rijlessen en over hoe het door europa geregeld was. Ik reed gewoon lekker mn rondje en mengde me af en toe dan beetje in discussie

Super rlxt als je het mij vraagt
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:04:08 #206
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_34546203
Mijn examinator praatte ook over koetjes en kalfjes met mij en mijn instructeur

We hebben een heel gesprek gehad over het wel of niet doorgaan van een examen door weersomstandigheden
Ook hebben we een gesprek gehad over hoe verschillende examinatoren kandidaten beoordelen en waar ze streng in zijn
Heel verhelderend en het ging hierdoor op zo'n relaxte manier dat ik supergoed en zeker ging rijden dat de examinator niet 1 foutje kon ontdekken (die maakte ik overigens wel imo)
Conclusie examinator....je hebt perfect gereden
Shuffle up and deal!!!
pi_34547667
Ik heb zo om 14.00 weer 2 uurtjes rijles! Hierna nog 4 uur en dan mag ik 10 februari op!
pi_34548362
Afgelopen donderdag mn 17 en 18e rijles gehad ging allemaal lekker.
behalve bochtje acteruit moet ik nog ff oefenen, om hem zo strak mogelijk doen!

Ik had een paar keer ruzie met koppeling en de rem.
Je kan dat mischien wel op het moment dat je de koppeling in trap, de rem mee neemt !
instructeur schok. zal wel aan mn werk schoenen liggen??
hebben er meer mensen hier last van gehad??
pi_34549971
opzich maakt het met schoenen niet uit, tis alleen handig om al je lessen met dezelfde schoenen te doen en ook examen Als je schoenen breder zijn dan moet je daar gewoon ff aan wennen. Maar niet te vaak wisselen imho. Hoe meer factoren gelijk blijven hoe meer tijd jij overhoud om aan de dingen gewend te raken die er echt toe doen
pi_34549998
In de Viva vandaag dus het verhaal van een meisje dat tijdens rijles een fietser door reed. Ze reed op een onverlichte weg en toen schoot er vanuit het niets een fietser de weg op, meisje en isntructrice allebei vol op de rem, maar fietser knalde tegen de vooruit en toen vloog hij verder over de auto heen, de weg op en werd toen nog een stuk meegesleurd door een tegenligger.

Was niet haar schuld die man was 's ochtends met ruzie van huis gegaan en daarna naar cafe gegaan en was hartstikke bezopen dus de weg opgereden waar dat niet eens mocht, maar wat lijkt me dat ontzettend erg om mee te maken zeg
pi_34550500
Mja had dat pas ook bijna. Zo'n klein kindje van 4 dat ineens achter een auto vandaan de weg op rende. Scheelde echt niks... was wel eerder bij de rem dan mn instructrice
Maar ik schrok me de tyfus

Ik hoorde trouwens van de week een verhaal van een klasgenootje van me. Zij vertelde dat het onderzocht was ofzo dat je veel meer kans hebt om te slagen als je aan het begin van de maand 's ochtends rijdt dan aan het eind van de maand 's middags. Iemand die dat verhaal kent? Opzich kan ik het me wel voorstellen want aan het eind van de maand moeten ze natuurlijk nog hun quotum halen. Ik moet de 7e om 13.00 uur afrijden dus das denk ik wel gunstig dan
pi_34550568
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:08 schreef Thomas B. het volgende:
Mja had dat pas ook bijna. Zo'n klein kindje van 4 dat ineens achter een auto vandaan de weg op rende. Scheelde echt niks... was wel eerder bij de rem dan mn instructrice
Maar ik schrok me de tyfus

Ik hoorde trouwens van de week een verhaal van een klasgenootje van me. Zij vertelde dat het onderzocht was ofzo dat je veel meer kans hebt om te slagen als je aan het begin van de maand 's ochtends rijdt dan aan het eind van de maand 's middags. Iemand die dat verhaal kent? Opzich kan ik het me wel voorstellen want aan het eind van de maand moeten ze natuurlijk nog hun quotum halen. Ik moet de 7e om 13.00 uur afrijden dus das denk ik wel gunstig dan
kan natuurlijk ook omgekeerd werken Als er die maand nog maar heel weinig mensen geslaagd zijn heb je aan het einde van de maand meer kans om te slagen omdat zij dan nog hun quotum moeten halen
pi_34550629
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:10 schreef Repeat het volgende:

[..]

kan natuurlijk ook omgekeerd werken Als er die maand nog maar heel weinig mensen geslaagd zijn heb je aan het einde van de maand meer kans om te slagen omdat zij dan nog hun quotum moeten halen
volgens mij werkt hun quotum andersom het CBR een beetje kennende
pi_34558352
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:12 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

volgens mij werkt hun quotum andersom het CBR een beetje kennende
Damn, heb ik weer. Ik moet de 24ste
pi_34558410
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:53 schreef Nuna het volgende:

[..]

Lullig
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34561427
Waarom hebben die eikels een quotum als er de ene maand meer goede zijn dan de andere.. who fucking cares!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:52:49 #217
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34561964
ach.. who cares.. ik heb het papiertje tenminste
pi_34562327
Ik care! nog wel
pi_34562414
idd, ik wil hem ook wel graag in 1 keer halen hoor
pi_34563420
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:07 schreef Sylvana het volgende:
idd, ik wil hem ook wel graag in 1 keer halen hoor
Weet je je afrijddatum al, Sylvana?
pi_34564828
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:38 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Weet je je afrijddatum al, Sylvana?
nee, krijg ik donderdag te horen als ik weer rijles heb
pi_34565436
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:30 schreef Robin__ het volgende:
Waarom hebben die eikels een quotum als er de ene maand meer goede zijn dan de andere.. who fucking cares!
mja het is maar een theorie maar dat kan haast niet anders volgens mij.
Ze moeten een bedrijf laten draaien...
pi_34573073
Ik denk meer dat je aan het begin van de week vaker afrijd omdat je dan aan het begin van de week zit ( na het weekend). En omdatj e dan nog niks met werk/school te maken hebt gehad, ben je minde gestrest dan een donderdag bijvoorbeeld. Maar zo denk ik er over dan !
Fingerspitzgefühl
pi_34573940
Wij krijgen gelukkig vrij voor de toetsen met rijles. Niet alleen voor het examen maar ook voor je TTT en andere toetsen Dus als ik in de auto zit, denk ik echt niet meer aan school.
pi_34574006
Opzich wel 's grappig om uit te zoeken
  zondag 29 januari 2006 @ 12:55:33 #226
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34576588
Tering ik moet morgen, de 30ste dus, ik hoop dus niet dat dat over die quota waar is.

Ik heb al 3 lessen foutloos gereden (Ja er konden dingen beter, maar geen ingrepen enzo) dus ik sta raar te kijken als ik het morgen niet haal, en dan ga ik dat quota verhaal toch wel geloven.
pi_34576862
En het ergste is, als je zakt moet je ongeveer 3 á 4 weken wachten. Zit je wéér aan het einde van de maand
pi_34576901
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef Jim.Beam het volgende:
Tering ik moet morgen, de 30ste dus, ik hoop dus niet dat dat over die quota waar is.

Ik heb al 3 lessen foutloos gereden (Ja er konden dingen beter, maar geen ingrepen enzo) dus ik sta raar te kijken als ik het morgen niet haal, en dan ga ik dat quota verhaal toch wel geloven.
Ik had de 31e examen, en ik had mezelf niet laten slagen (bij wijze van, ik reed gewoon bagger), en ik kon de volgende dag toch mn rijbewijs gaan ophalen!
pi_34577201
quote:

Ach, in 90% van de gevallen slaag je gewoon als je goed rijdt. Je hebt het echt wel zelf in de hand!

Je kan mazzel hebben met een makkelijke route, maar als je gewoon goed kan rijden dan moet een moeilijke route geen probleem zijn. De eene examinator is misschien wat onaardiger waardoor je je wat minder op je gemak voelt. Maar ach, als je gewoon goed rijdt dan haal je het echt wel.
// Last.fm
  zondag 29 januari 2006 @ 15:34:44 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34581989
quote:

Maakt niet zozeer uit of je foutloos rijdt in de lessen, maar ik zou hopen dat je geen ingrepen meer krijgt .
De situatie is best anders met het examen, ook al is het gewoon een 'rijles'. Ik stond ook heel vreemd te kijken toen ik de 1e zakte, door zenuwen, irritante examinator etc. M'n instructeur zei dat ik de laatste was waarvan hij dacht dat ik zou zakken, maarja

Succes iig, je haalt het wel, vind ik .
  zondag 29 januari 2006 @ 15:35:52 #231
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34582032
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:53 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ik was de 24e geslaagd, dus don't worry
  zondag 29 januari 2006 @ 17:33:35 #232
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34586577
Nou laat ik er maar 't beste van hopen dan

Vanavond goed slapen, vroeg uit de veren, goed ontbijt, nog even theorie doornemen, en karren maar

PS Duim voor me!
pi_34586614
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:08 schreef Thomas B. het volgende:
hehe moest afrijden ergens eind (29 of 30 denk ik) mei om 14.00. gezakt.. daarna 5 juli om 9.50. geslaagd
maar 1e keer reed ik super bagger door stress en 2e keer ging t best aardig, dus data en tijdstip zullen er niet zoveel mee te maken hebben gehad
"Trust can kill you, or set you free"
pi_34586639
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Jim.Beam het volgende:

Vanavond goed slapen, vroeg uit de veren, goed ontbijt, nog even theorie doornemen, en karren maar

PS Duim voor me!
succes morgen!
pi_34586717
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Jim.Beam het volgende:

PS Duim voor me!
Ik zou persoonlijk niet er voor kiezen 's ochtends nog een keer m'n theorie door te nemen..

Maar ik zal wel voor je duimen Zet hem op he!
pi_34586718
@ dribbel. ben je vandaag nog gaan kijken naar die honda cbr? hoe was 'ie?
pi_34587680
ik ben ook bezig met auto leren rijden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34587724
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Meki het volgende:
ik ben ook bezig met auto leren rijden
en hoe gaat ht? hoeveel lessen heb je al gehad? theorie al? TTT al gedaan? vertel
pi_34587955
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

en hoe gaat ht? hoeveel lessen heb je al gehad? theorie al? TTT al gedaan? vertel
heel goed , ik kan onder de knie
28 lessen
theorie over 3 weken
TTT wat is dat

pi_34588124
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:17 schreef Meki het volgende:

[..]

heel goed , ik kan onder de knie
28 lessen
theorie over 3 weken
TTT wat is dat

TussenTijdseToets, is niet verplicht, maar meesten doen hem wel
pi_34588165
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

TussenTijdseToets, is niet verplicht, maar meesten doen hem wel
aha ik zal dat ff aan me rij-instucteur doorgeven

maar hij doet express langzaam hij wilt enkel alleen geld
pi_34588223
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:25 schreef Meki het volgende:

[..]

aha ik zal dat ff aan me rij-instucteur doorgeven

maar hij doet express langzaam hij wilt enkel alleen geld
quote:
tussentijdse toets

Bij je opleiding voor het praktijkexamen kun je je vorderingen testen met een tussentijdse toets. De toets is een rijtest die verloopt als een echt examen. Het is een goede gelegenheid om alvast te wennen aan het rijexamen en om eventuele nervositeit weg te nemen.

Onderzoek van de SWOV (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid) heeft uitgewezen, dat de slaagkans door een tussentijdse toets met twintig procent kan toenemen.

Bron: CBR
En erg irritant als je zo'n rij-instructeur hebt
  zondag 29 januari 2006 @ 18:30:22 #243
88233 Steve
Still the best.
pi_34588297
Whehe. Een jongen die tegenover mij woont verteld dat 'ie toen hij voor de eerste keer op rijexamen ging 18 lessen had, en bij de tweede keer 20. Dat is echt bullshit, hij heeft een jaar lang elke week gelesd. Zo sneu om daarover te liegen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_34588326
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Whehe. Een jongen die tegenover mij woont verteld dat 'ie toen hij voor de eerste keer op rijexamen ging 18 lessen had, en bij de tweede keer 20. Dat is echt bullshit, hij heeft een jaar lang elke week gelesd. Zo sneu om daarover te liegen.
dat is idd wel erg triest ja
pi_34588339
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

En erg irritant als je zo'n rij-instructeur hebt
een mafkees als ik het niet haal met deze ezel ga ik naar ANWB
  zondag 29 januari 2006 @ 18:33:32 #246
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_34588376
TTT wordt aangevraagd... Moet wel ff leren om na het uitvoegen te remmen, voor een bocht. Doe dat nu op mijn eigen gevoel., maar instructeur is daar niet zo blij mee
pi_34588410
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:32 schreef Meki het volgende:

[..]

een mafkees als ik het niet haal met deze ezel ga ik naar ANWB
Met TTT kun je ook vrijstelling krijgen voor bijzondere verrichtingenop examen btw

Maar op zich is 28 lessen nog niet veel hoor, en theorie moet je zelf aanvragen, dus dat had je ook al kunnen doen als je pas 2 lessen gehad heb ofzo

Ik heb zelf ook al meer dan 40 lessen gehad, maar examen wordt nou eindelijk aangevraagd
pi_34588429
Ik heb morgenochtend weer theorie examen. Echter ik voel me nu hardstikke ziek Denk dat het morgen erger is. Zit er over te denken om af te zeggen en lekker thuis te blijven. Aangezien ik volgende week ook nog op Wintersport ga.
pi_34593431
Hi allemaal,

Gisteren gaan kijken voor een autootje... en dat is niet zo makkelijk als ik dacht. Heb een daewoo matiz (knalblauwe) op het oog, maar de prijs is aan de hoge kant. het is niet eens de luxe uitvoering met stuurbekrachtiging.

Lest iedereen in een wagen met stuurbekrachtiging?? Ik had dat dus in alledrie de lesauto's... en heb geen idee hoe het stuurt zonder stuurbekrachtiging. normaal gaat je stuur na de bocht vanzelf terug... dat mis je dan natuurlijk, hard werken. Maarja ze zeggen dat je het bij kleine auto's niet zo nodig hebt.

He ik vond iets leuks/handigs voor iedereen die examen gaat doet:

examenfabels... check deze link: http://www.rijexamendoejezo.nl/fabels.htm

Good luck allemaal

trusten alvast

bye

bianco
pi_34594153
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Hi allemaal,

Gisteren gaan kijken voor een autootje... en dat is niet zo makkelijk als ik dacht. Heb een daewoo matiz (knalblauwe) op het oog, maar de prijs is aan de hoge kant. het is niet eens de luxe uitvoering met stuurbekrachtiging.

Lest iedereen in een wagen met stuurbekrachtiging?? Ik had dat dus in alledrie de lesauto's... en heb geen idee hoe het stuurt zonder stuurbekrachtiging. normaal gaat je stuur na de bocht vanzelf terug... dat mis je dan natuurlijk, hard werken. Maarja ze zeggen dat je het bij kleine auto's niet zo nodig hebt.

He ik vond iets leuks/handigs voor iedereen die examen gaat doet:

examenfabels... check deze link: http://www.rijexamendoejezo.nl/fabels.htm

Good luck allemaal

trusten alvast

bye

bianco
Mijn lesauto heeft idd stuurbekrachtiging, zou niet weten wat ik zonder moet

Handige site trouwens Vooral die "fouten en tips' pagina

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 29-01-2006 21:38:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: