kan natuurlijk ook omgekeerd werkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:08 schreef Thomas B. het volgende:
Mja had dat pas ook bijna. Zo'n klein kindje van 4 dat ineens achter een auto vandaan de weg op rende. Scheelde echt niks... was wel eerder bij de rem dan mn instructrice
Maar ik schrok me de tyfus
Ik hoorde trouwens van de week een verhaal van een klasgenootje van me. Zij vertelde dat het onderzocht was ofzo dat je veel meer kans hebt om te slagen als je aan het begin van de maand 's ochtends rijdt dan aan het eind van de maand 's middags. Iemand die dat verhaal kent? Opzich kan ik het me wel voorstellen want aan het eind van de maand moeten ze natuurlijk nog hun quotum halen. Ik moet de 7e om 13.00 uur afrijden dus das denk ik wel gunstig dan
volgens mij werkt hun quotum andersom het CBR een beetje kennendequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook omgekeerd werkenAls er die maand nog maar heel weinig mensen geslaagd zijn heb je aan het einde van de maand meer kans om te slagen omdat zij dan nog hun quotum moeten halen
Damn, heb ik weer. Ik moet de 24stequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
volgens mij werkt hun quotum andersom het CBR een beetje kennende
Weet je je afrijddatum al, Sylvana?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:07 schreef Sylvana het volgende:
idd, ik wil hem ook wel graag in 1 keer halen hoor
nee, krijg ik donderdag te horen als ik weer rijles hebquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:38 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Weet je je afrijddatum al, Sylvana?
mja het is maar een theoriequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:30 schreef Robin__ het volgende:
Waarom hebben die eikels een quotumals er de ene maand meer goede zijn dan de andere.. who fucking cares!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |