op de snelweg nooit tussen 2 vrachtauto's in rijden (noujah op alle wegen eigenlijk, als je het kan vermijden)quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:59 schreef Shirley het volgende:
Stond vandaag een stuk in de krant dat hier in de stad (Rotterdam) een leswagen in botsing was gekomen met een vrachtwagen. Schuld van de vrachtwagenchauffeur omdat ie te weinig afstand had genomen.. Er zat in de lesauto achterin een meisje die bekneld raakte en uit de auto gezaagd moest worden. Niet normaal..
En daarom vind ik het eng om in de buurt van vrachtwagens te rijden!
Hier in het noorden is tijd geleden een rij-instructeur buiten les omverongelukt en overleden omdat hij aan iemand van rechts geen voorrang verleende !quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:59 schreef Shirley het volgende:
Stond vandaag een stuk in de krant dat hier in de stad (Rotterdam) een leswagen in botsing was gekomen met een vrachtwagen. Schuld van de vrachtwagenchauffeur omdat ie te weinig afstand had genomen.. Er zat in de lesauto achterin een meisje die bekneld raakte en uit de auto gezaagd moest worden. Niet normaal..
En daarom vind ik het eng om in de buurt van vrachtwagens te rijden!
Kan wel, als je Neo heet en kan vliegenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef dribbel79 het volgende:
Moest ik es proberen, tijdens invoegen op de snelweg met de motor tussen 2 vrachtwagens in, kreeg echt fiks op mijn kop...
"als je dood wil, doe dat dan thuis ofzo"
Als die dingen remmen en je zit er tussen, ben je er geweest, klaar...met de auto heb je nog een kleine kans, maar met den motorfietsch
Zonde zeg, alleen maar gezakt op kruisingen. Knap lulligquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:38 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Hulde, ben vanmiddag voor de derde keer gezakt!
Examinator: 'Zonde dat je zo hard rijdt op kruisingen binnen de bebouwde kom, verder rijdt je perfect."
Instructeur later, buiten: 'Het jammere is dat ik mezelf net hoorde praten, boven (bij CBR). Het is namelijk écht niet zo dat je onaardig rijdt'.
Ja, over drie weekjes ongeveeer.quote:
das kl...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja, over drie weekjes ongeveeer.
Heb er alleen nog bitter weinig vertrouwen in.. Het lijkt wel of het me niet gegund is, ofzo.![]()
echt balenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja, over drie weekjes ongeveeer.
Heb er alleen nog bitter weinig vertrouwen in.. Het lijkt wel of het me niet gegund is, ofzo.![]()
dat zijn meer dingen als: motor aflaten slaan.. file parkeren.. keren op de weg/bochtje achteruit etc.. daarbij boeit het niet of het niet in 1x lukt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef Repeat het volgende:
Wel heel vreemde dingen hoor ik hier trouwens hoor, mensen die volgens de examinator gewoon goed rijden en dan op 1 puntje zakken.... Terwijl ik van mn instructeur en ook andere mensen hoor dat het helemaal niet erg is als er 1 ding misgaat, dan kan je nog makkelijk slagen...
damn, balen zegquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:38 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Hulde, ben vanmiddag voor de derde keer gezakt!
Examinator: 'Zonde dat je zo hard rijdt op kruisingen binnen de bebouwde kom, verder rijdt je perfect."
Instructeur later, buiten: 'Het jammere is dat ik mezelf net hoorde praten, boven (bij CBR). Het is namelijk écht niet zo dat je onaardig rijdt'.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ah ok.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef Devilnl het volgende:
[..]
echt balen![]()
nu moet je het volgende keer halen van me.. anders!!:![]()
voorstraf met blote voeten op bed vanavond!![]()
[..]
dat zijn meer dingen als: motor aflaten slaan.. file parkeren.. keren op de weg/bochtje achteruit etc.. daarbij boeit het niet of het niet in 1x lukt
't Is wel m'n kwetsbare punt ja, of hoe je dat mag zeggen. Zei m'n instructeur ook wel, en dat weet ik zelf ook wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:54 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
das kl...heeft je instructeur deze opmerking ook wel tijdens les gemaakt?
dat is waar, maar er is meestal toch wel een lekker dagje bij, en zeker straks als we weer richting zomer gaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:47 schreef dribbel79 het volgende:
Inderdaad, en dan is het nog maar te hopen dat moeder natuur het toelaat (vriest het niet, dan regent het wel)...anders is het met al die pekelzooi die van straat komt bij regen ook nog effe wachten (of je moet je fiets helemaal laten behandelen)
ok op die manier. moet je eerst die voertuigbeheersing halen op zo'n parkeerplaats voor je de weg op mag?quote:Dat moet je wel leren met je theorie, alleen heb je tijdens je AVB (op een parkeerplaats je voertuigbeheersing doen) die info niet echt nodig en wordt het (als je de weg opgaat) door de instructeur verteld...
ja waarschijnlijkquote:Hier klopt sowieso weinig van denk ik
hmm is de theorie moeilijker dan voor B? allemaal sneaky motordingen die je moet weten?quote:De prijzen zijn iig goed, als je ook les krijgt door erkende instructeurs dan zit je helemaal goed.
Ik heb wel 1 theorie avond meegedaan, om de puntjes op de i te zetten zeg maar...er blijven wat valkuilen etc. maar je kan ook online examen doen, heb ik een paar keer gedaan en dat heeft wel geholpen
hmm ok, en op de motor zal t wel nog belangrijker zijn, want je leraar kan niet zo goed ingrijpen, maar toch zijn het vast dezelfde vragen als bij rijbewijs B.. ik vraag me ook af wat er gebeurt als je na je examen een ongeluk krijgt en er blijkt dat je een of andere ziekte hebt (wel pas ontdekt). is dat dan strafbaar dat je dat niet hebt doorgegeven? (bij je examen wist je er dus nog niet van, maar de vraag is dus, had je het achteraf moeten doorgeven?)quote:Het gaat om je fysieke gesteldheid tijdens lessen, de rijschool is verantwoordelijk voor je. Waarom je bij een examen zo'n ding nog es in moete vullen/ tekenen, geen idee...
herkenbaar ja. van de zenuwen komen oudere foutjes weer naar boven. maar volgende keer gewoon extra opletten. wel jammer idd, zoals eerder was opgemerkt, dat die man niet een keertje tegen je zei.. ook al kan dat ook extra stress met zich meebrengen. misschien was ie aan het kijken of je het zelf zou veranderen.. maar stress is nou eenmaal vervelend.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
't Is wel m'n kwetsbare punt ja, of hoe je dat mag zeggen. Zei m'n instructeur ook wel, en dat weet ik zelf ook wel.
Maar ging de laatste tijd wel goed!![]()
Maarja als ik dan bij het examen met zwetende handjes achter het stuur zit lijkt het of iemand anders 't weer van me overneemt.
ja doe mij ook maar wat koffiequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:04 schreef Devilnl het volgende:
mijn instructeur zei eens van: ik kan zowel in slaapvallen als jij rijd, hoef nooit in tegrijpen. en je hebt goed inzicht..
ik: oh ik dacht dat je bedoelde dat ik telangzaam rij. haha..... (ben/was volgens hem te voorzichtig)
hij: ja dat ook.
ik:![]()
Profiel van Zonnestraaltje
zie ik nu ook voor het eerst. Doe je het examen ook in Leeuwarden?
zoja. Wie had je dit keer als examinator??
(ja ik let wel vaker niet goed op)
--
anyways. Koffie any1?
quote:
Dus iedereen die binnenkort moet afrijden ( inclusief ikzelf) je weet wat je te doen staatquote:Als je morgen een stressituatie induikt, is het wellicht een goed plan om vannacht eerst nog even tussen de lakens te duiken. Uit onderzoek van de Britse psycholoog Stuart Brody is namelijk gebleken dat het hebben van seks zo'n goed gevoel geeft dat het je prestaties tijdens bijvoorbeeld een examen positief beïnvloedt.
De resultaten van het onderzoek worden deze week gepubliceerd in het Britse wetenschappelijke tijdschrift New Scientist. Brody vergeleek gedurende twee weken de resultaten van 22 mannen en 24 vrouwen bij allerlei soorten tests. Ze moesten bijvoorbeeld in het openbaar spreken of hardop hoofdrekenen. Tijdens de twee weken hielden ze allen een dagboek bij waarin ze hun seksleven bijhielden.
En wat bleek... de mannen en vrouwen die stevig (of minder stevig) gepenetreerd hadden of werden, scoorden opmerkelijk beter dan de andere testpersonen. Ze vertoonden, ook na een langere periode, duidelijk minder stress. Hun bloeddruk ging tevens stukken sneller terug naar normaal dan degenen die alleen orale seks hadden gehad of de testpersonen die af en toe met de hand de eigen geslachtszone waren binnengedrongen. Mensen die twee weken totaal geen seksuele handelingen verrichtten, kenden de meeste stress.
Volgens Brody heeft de stressvermindering vooral te maken met de aanmaak van oxytocine, het hormoon dat een rol speelt bij het gevoel van verbondenheid in relaties, het orgasme en voortplanting. Vermoed wordt dat dit hormoon wordt aangemaakt als geliefden elkaar veel aanraken.
Dus: maak kinderen om de stress te verminderen.
Bron: FOK! Frontpage
je wilt toch niet zeggen dat hij gewoon zat te roken onder het lessen tochquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:33 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
ja doe mij ook maar wat koffie![]()
mijn leraar liet een keer op de snelweg (ik zat achterin) zijn aansteker vallen tussen stoel en deur. op een gegeven moment zat hij dus (zonder gordel) achterste voren op zn stoel op zn knieen om dat stomme ding te zoeken. ik zag m ook niet nl.. pff.. en toen kwamen we bij een oprit/afrit van de snelweg en er kwamen stuk of 20 auto's aan. pfff ik dacht als dit maar goed gaat. en toen schoven we ook geen baantje op om plaats te maken. maar het ging gelukkig goed! leerling zal al wel wat lessen hebben gehad (en auto's hielden vast rekening met dat bord op t dak)![]()
hehequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:34 schreef Sylvana het volgende:
Als je morgen een stressituatie induikt, is het wellicht een goed plan om vannacht eerst nog even tussen de lakens te duiken. Uit onderzoek van de Britse psycholoog Stuart Brody is namelijk gebleken dat het hebben van seks zo'n goed gevoel geeft dat het je prestaties tijdens bijvoorbeeld een examen positief beïnvloedt.
De resultaten van het onderzoek worden deze week gepubliceerd in het Britse wetenschappelijke tijdschrift New Scientist. Brody vergeleek gedurende twee weken de resultaten van 22 mannen en 24 vrouwen bij allerlei soorten tests. Ze moesten bijvoorbeeld in het openbaar spreken of hardop hoofdrekenen. Tijdens de twee weken hielden ze allen een dagboek bij waarin ze hun seksleven bijhielden.
En wat bleek... de mannen en vrouwen die stevig (of minder stevig) gepenetreerd hadden of werden, scoorden opmerkelijk beter dan de andere testpersonen. Ze vertoonden, ook na een langere periode, duidelijk minder stress. Hun bloeddruk ging tevens stukken sneller terug naar normaal dan degenen die alleen orale seks hadden gehad of de testpersonen die af en toe met de hand de eigen geslachtszone waren binnengedrongen. Mensen die twee weken totaal geen seksuele handelingen verrichtten, kenden de meeste stress.
Volgens Brody heeft de stressvermindering vooral te maken met de aanmaak van oxytocine, het hormoon dat een rol speelt bij het gevoel van verbondenheid in relaties, het orgasme en voortplanting. Vermoed wordt dat dit hormoon wordt aangemaakt als geliefden elkaar veel aanraken.
Dus: maak kinderen om de stress te verminderen.
Bron: FOK! Frontpage
Dus iedereen die binnenkort moet afrijden ( inclusief ikzelf) je weet wat je te doen staat
sttt niet verder vertellen.. wel met raampje open, en niet als iemand bezwaar had (hij vroeg altijd vind je t erg?). sommige leerlingen rookten (na de les) een sigaretje mee.. maar ik rookte niet, dus ging voor mij niet opquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:42 schreef Devilnl het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat hij gewoon zat te roken onder het lessen toch
Waarschijnlijk heeft ze niet 1 keer hard gereden op een kruising.. Als je dat 1 keer doet willen ze het nog wel door de vingers zien (als je voor de rest goed rijdt) maar als je het gewoon consequent doet is het natuurlijk ook gevaarlijk..quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef Repeat het volgende:
Wel heel vreemde dingen hoor ik hier trouwens hoor, mensen die volgens de examinator gewoon goed rijden en dan op 1 puntje zakken.... Terwijl ik van mn instructeur en ook andere mensen hoor dat het helemaal niet erg is als er 1 ding misgaat, dan kan je nog makkelijk slagen...
ik weet trouwens ook niet wat ik me moet voorstellen bij te hard over een kruising rijden. Ik rij binnen de bebouwde kom (als er niemand aankomt uiteraardquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze niet 1 keer hard gereden op een kruising.. Als je dat 1 keer doet willen ze het nog wel door de vingers zien (als je voor de rest goed rijdt) maar als je het gewoon consequent doet is het natuurlijk ook gevaarlijk..
bellen deed hij ook..quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef Sylvana het volgende:
ik heb liever dat mijn rij-instructeur rookt dan dat hij de hele tijd zit te bellen, zoals die van mij, dat vind ik veel meer afleiden
ik d8 dat er bedoeld werd naar een kruising. dat kan best gevaarlijk zijn omdat je te weinig tijd hebt om het kruispunt volledig te overzien. maar als je eenmaal op de kruising rijdt kan je beter zo snel mogelijk gaan, want des te eerder ben je daar dan weer weg. net als met die zijstraten van rechts, goed afremmen, als er niemand is weer gas geven ..quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik weet trouwens ook niet wat ik me moet voorstellen bij te hard over een kruising rijden. Ik rij binnen de bebouwde kom (als er niemand aankomt uiteraard) ook gewoon met 50 over de kruising heen, ik heb nog nooit gehoord dat ik te hard reed dus...
ik moet me rij-instructeur ook zo vaak naar mensen brengen waar hij nog spullen moet ophalen of afleveren en hij moet ook wel es tussendoor ff snel naar huis om een broodje te eten enzo, of bakje koffie te halen bij tankstationquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:02 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
bellen deed hij ook..of een broodje halen.. 1x ging ie zelfs naar de bakker, was ie vergeten en anders zou zn vriendin boos worden
maar ik heb t gehaald, dus je hoort mij niet (meer
) klagen.
![]()
Als je goed overzicht over de kruising hebt kun je ook gewoon je gangetje blijven houden.. Maar als je weinig ziet en dan plots moet gaan remmen voor een auto die van rechts komt is dat niet zo comfortabelquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik weet trouwens ook niet wat ik me moet voorstellen bij te hard over een kruising rijden. Ik rij binnen de bebouwde kom (als er niemand aankomt uiteraard) ook gewoon met 50 over de kruising heen, ik heb nog nooit gehoord dat ik te hard reed dus...
Kan overigens dat het in het geval van Zonnestraaltje anders zat maar dat weet ze zelf het beste natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef Raissa het volgende:
[..]
Als je goed overzicht over de kruising hebt kun je ook gewoon je gangetje blijven houden.. Maar als je weinig ziet en dan plots moet gaan remmen voor een auto die van rechts komt is dat niet zo comfortabel
de man bij wie ik leste is zelfstandig ondernemer.. had z'n mobiel altijd mee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef Sylvana het volgende:
ik heb liever dat mijn rij-instructeur rookt dan dat hij de hele tijd zit te bellen, zoals die van mij, dat vind ik veel meer afleiden
jawel, maar ik denk dat ze dat op je examen niet willen zien. ook niet als je goed overzicht hebt.. weet niet zeker hoor.. maar je moet ook over je schouder kijken als je opschuift terwijl het gewoon niet mogelijk is dat er daar iemand zou rijden.. dus..quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef Raissa het volgende:
[..]
Als je goed overzicht over de kruising hebt kun je ook gewoon je gangetje blijven houden.. Maar als je weinig ziet en dan plots moet gaan remmen voor een auto die van rechts komt is dat niet zo comfortabel
die van mij is ook zelfstandig en heeft ook een vriendin, maar je moet dus gewoon naar zijn mobiel bellen als je niet kunt en hij wordt ook door allemaal andere mensen gebeld en belt ook de hele tijd met zijn vriendin enzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:10 schreef Devilnl het volgende:
[..]
de man bij wie ik leste is zelfstandig ondernemer.. had z'n mobiel altijd mee.
als je 'n keer niet kon dan belde je z'n thuis nummer op.. dan nam zijn vrouw op.
en als het nodig was dan sms-tje zij het door. en anders kreeg ie het wel tehoren als ie thuis kwam om eten/koffie what ever
nooit een piepje gehoord onder het lessen
jep herkenbaar dus.. maar je betaalt wel voor het uur.. maar ja ben niet zo assertief, dacht laat maar. en in het begin maakte het me niet uit, ik vond t rijden zo spannend dat ik het echt niet erg vond om ff stil te staan..quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik moet me rij-instructeur ook zo vaak naar mensen brengen waar hij nog spullen moet ophalen of afleveren en hij moet ook wel es tussendoor ff snel naar huis om een broodje te eten enzo, of bakje koffie te halen bij tankstation
Nee, in Meppel. Ben daar begonnen met rijlessen toen ik achttien werd, en ga nu daar door (ivm onder de knie hebben van de lesauto [Mercedesquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:04 schreef Devilnl het volgende:
Profiel van Zonnestraaltje
zie ik nu ook voor het eerst. Doe je het examen ook in Leeuwarden?
zoja. Wie had je dit keer als examinator??
(ja ik let wel vaker niet goed op)
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef Devilnl het volgende:
whehe idd.
maar niet alleen dat.. stel.. je rijd al gewoon helemaal rechts op een kruispunt af (fietsers op de rijbaan).. en je gaat rechts af.. Dan moet je NOG over je schouder kijken (voetgangers kunnen je normaal niet echt inhalen.. en fietsers.. ja zou kunnen (30km zone)
in het begin deed ik dat niet. en zei m'n instructeur.. ook over het schouder kijken.. want, wat als er een fietser tussen zit? (erm.. auto <- 30cm -> stoeprand)...
in gedachten had ik iets van. Dan zou ie het verdienen om op z'n bek te gaan
Nee. Het hielp hierdoor dus ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:31 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
gebruikte je eigenlijk iets tegen stress? en zo ja, hielp dat?
Héééél strak plan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
Dus iedereen die binnenkort moet afrijden ( inclusief ikzelf) je weet wat je te doen staat
in die mpv van mijn pa zitten geen achter ramen (zeg maar gewoon een bestelbus).quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
idd.. of van die situaties dat er struiken naast je zijn.. dan moet iemand zich dus in de struiken verbergen om eruit te springen, want anders kan er echt niemand zijn.. maar ok, ze willen het zien he, en daarna vergeet je het lekker
(alhoewel, soms doe ik t nog en zegt mn vriend waarom kijk je? en dan zeg ik: "ja dat weet ik eigenlijk ook niet"
)
zeker het belang is me wel duidelijk, maar soms is het gewoon onzinnig om te kijken.. bij inhalen is het erg belangrijk. in de stad ook. maar soms kan er gewoon niemand rijden..(of die moet dus uit de lucht komen vallen ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:39 schreef Repeat het volgende:
ik heb wel eens een fietser in mn dode hoek gehad toen ik rechtsaf wilde slaan, was in 1 van mn eerste lessen, maar goed dat mn instructeur hem wel zag
Dus het is best belangrijk de dode hoek goed te checken, in de stad voor fietsers en voetgangers en idd op de snelweg als je gaat inhalen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze niet 1 keer hard gereden op een kruising.. Als je dat 1 keer doet willen ze het nog wel door de vingers zien (als je voor de rest goed rijdt) maar als je het gewoon consequent doet is het natuurlijk ook gevaarlijk..
Da's helemaal waar.. Het was voornamelijk één kruising in de binnenstad, 30-zone, vlakbij de winkelstraat... Reed 30, maar had 10 a 20 moeten rijden (twee VOP's, veel winkelende mensen ed).. Ging te rommelig daardoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:08 schreef Raissa het volgende:
[..]
Kan overigens dat het in het geval van Zonnestraaltje anders zat maar dat weet ze zelf het beste natuurlijk
Verkijk je er alsjeblieft niet opquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:35 schreef Repeat het volgende:
Als daar een ambulance zat ofzo had ik dat echt wel gemerkt
Ik had ook last van redelijke zenuwen. De eerste twee keer, en zeker de tweede keer, zat ik met trillende handjes de eerste vijf minuten achter het stuur. Nu bij de derde keer heb ik speciale pilletjes gebruikt, waarvan je er 10 van te voren moest innemen. En ik was bijna niet meer zenuwachtig! Ik weet niet zeker of het nou door die pillen kwam, of gewoon omdat ik dacht dat het zou werken, maar het werktequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
't Is wel m'n kwetsbare punt ja, of hoe je dat mag zeggen. Zei m'n instructeur ook wel, en dat weet ik zelf ook wel.
Maar ging de laatste tijd wel goed!![]()
Maarja als ik dan bij het examen met zwetende handjes achter het stuur zit lijkt het of iemand anders 't weer van me overneemt.
Verband tussen opleidingsniveau en snel slagen is er niet. Ben post-HBO opgeleid en amai morgen dus mijn derde poging. Bij ons woonde er vroeger een man in de straat (type: niet al te intelligent...)hij heeft een keer of 10 erover gedaan voordat hij zijn papiertje had. Zijn zoon (ook niet al te slim) had zijn rijbewijs heel snel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:46 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Al is er natuurlijk ook wel een beetje verband tussen intelligentie en inschattingsvermogen enzo.. maar dat gaat natuurlijk lang niet altijd op. (big brother kelly is een typisch voorbeeld)
Maar ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat vwo'ers gemiddelt meer lessen nodig hadden als vmbo'ers (en havisten zaten daar dan weer tussen in) maar ik zou echt niet meer weten waar (en of het klopt)
he goh heb m'n vent de deur uitgedonderd vorige week....quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |