Nu nog een fotoboek? Ik? Ik heb fotoboek alleen staan er nog geen gitaren inquote:
Ik had het over mijzelf. Toen ik op reply drukte stond jouw reply er trouwens ook niet eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef Even het volgende:
[..]
Nu nog een fotoboek? Ik? Ik heb fotoboek alleen staan er nog geen gitaren in![]()
Zal ze zo er even in zetten![]()
Ja die avatars waren idd een heidens karwei!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dank je, heb ik heel lang op gezwoegd. Vooral die avatars waren een heidens karwei.
Ja Guitarist.nl is ook goedquote:
Mwah, als je wilt mierenneucken: het grootste deel is toch echt mijn OP hoorquote:
Nee ik zag pas net dat het andere topic vol wasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelf. Toen ik op reply drukte stond jouw reply er trouwens ook niet eens
Toch best een leuk initiatief.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja die avatars waren idd een heidens karwei!!!
En ik... En ik.... En ik... Nou ik heb lekker ook een gitaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Jorikjet het volgende:
en ik heb het gitaartopic plaatje gemaakt!
WDquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef Even het volgende:
[..]
En ik... En ik.... En ik... Nou ik heb lekker ook een gitaar![]()
Ga binnenkort maar eens mn Weeping Demon halen
Kom je zo nog langs??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:49 schreef googoodoll het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef guitarist.nl het volgende:
oe, heb net setje .11 snaren op mun usa strat gezet!!
en mijn deville op clean!!
vet mooi geluid
Heb nu hem met 2 tikjes drive er in, klinkt ook lekkerquote:
En briljant!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Jorikjet het volgende:
en ik heb het gitaartopic plaatje gemaakt!
quote:
Als je de distortion nou laat wezen, en je geeft iets meer geld uit aan een versterker met een goede overdrivequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef Even het volgende:
[..]
![]()
Zat net weer ff te luister op de site van Ibanez naar demo's van de WP.. Klinkt lekkah![]()
En dan ook maar een Distortion halen en dan voor mn verjaardag nieuwe versterker![]()
Ja maar ik wil daar gewoon een apart pedaal voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je de distortion nou laat wezen, en je geeft iets meer geld uit aan een versterker met een goede overdrive
wat voor versterker heb je nu?
Ik vind de overdrive uit een versterker meestal het mooist vooral bij een buizen versterker!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:03 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar ik wil daar gewoon een apart pedaal voor![]()
En iets meer geld zit er niet in, ik mag mn oude effecten pedaal inruilen voor een nieuwe..
Wat voor versterker heb je nu, en wat voor 1 wil je kopen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:10 schreef Even het volgende:
En trouwens ik heb straks liever voor mn verjaardag een versterk dan dat ik er zelf geld voor moet uitgegeven![]()
Dat ze zeggen hier heb je geld ga maar versterker uitzoeken![]()
Ibanez Sound nog wat...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat voor versterker heb je nu, en wat voor 1 wil je kopen?
Marshall Valvestate zijn wel leuke versterkers voor als je niet teveel geld hebtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef Even het volgende:
[..]
Ibanez Sound nog wat...
Weet nog niet wat ik wil gaan kopen, nog niet echt naar gekeken.. Heb er toch geen geld voor
Ik ook!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe Mrkanarie's eerste gitaarles ging![]()
Ik heb toch een ander idee over leuk als het over jezelf verkeerde technieken aanleren gaat. Ik snap ook niet waarom het met les opeens minder leuk zou moeten worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:45 schreef Jorikjet het volgende:
ik kan dat neit eens betalen
maarja, zelf uitzoeken is leuker, en doe het als hobby, niet dat ik plannen heb om beroemd te worden
Klikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:57 schreef Litpho het volgende:
Hammett, zou je jouw gefixte backingtrack ook als midi kunnen uploaden (of mailen)?.
Ik mag hopen het tweedequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:39 schreef guitarist.nl het volgende:
Is het nou de bedoeling dat iedereen precies een stuk speelt van de solo, of ook gewoon zelf een beetje improviseren?!?
Idd!! improviceren is nog eens 10x leuker ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mag hopen het tweede. Als het de eerste is laat de organisatie ernstig te wensen over
.
Done, als bij het volgende deel sta je d'r tussen, of als hammet deze ff wil updatenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Flikker me eens in de OP, trouwens.
gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Done, als bij het volgende deel sta je d'r tussen, of als hammet deze ff wil updaten![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef guitarist.nl het volgende:
googoodoll bij me op visite:
tja little wing is echt een onwijs kut nummer zonder emotie![]()
Welke ?!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:04 schreef TC_Artemis het volgende:
Damn, ik gaaaaaaaaasssssss echt hard op die nieuwe ESP explorer met die blood paint.![]()
Daar zou ik m'n kelly zo voor weg doen
Wow speelt dat uberhaubt welquote:
??? Dat maakt echt geen reet uit. Je houdt je handen toch op de toets en bij de brug lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Setambre het volgende:
[..]
Wow speelt dat uberhaubt wel
Lijkt me dat je je handen lastig kan plaatsen door die gekke spikes...
Ja, sinds ze die achterkant hol hebben gemaakt is het echt stukken minder! Lang leve de gibson explorer!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Die blood paint is leuk gedaan, maar de vorm vind ik echt verschrikkelijk.
Tja ik weet niet hoe die hoge spike zit. Lijkt mij persoonlijk niet erg lekker...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:36 schreef Hammet het volgende:
[..]
??? Dat maakt echt geen reet uit. Je houdt je handen toch op de toets en bij de brug lijkt mij.
Tsk, dat is een LP hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik vind die ESP echt niet mooi,
liever deze:
[afbeelding]
Das een ESP, LP model, maar dat vind ik wel een mooie, helemaal grijs zou ook wel mooi zijn!quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef guitarist.nl het volgende:
helemaal grijs zou ook wel mooi zijn!
Het voelt afgezien van de dikte van de nek net als een een strat of elke andere gitaar, maar dan stoerder tot de macht 666quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef Setambre het volgende:
[..]
Tja ik weet niet hoe die hoge spike zit. Lijkt mij persoonlijk niet erg lekker...
Hetfield heeft eigenlijk maar één mooie gitaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is zwart, neh vind ik die van James Hetfield mooier!!
Dat is ook mijn favoriet! Heb alleen idee dat ie vrij prijzig zal zijn!quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hetfield heeft eigenlijk maar één mooie gitaar
[afbeelding]
![]()
Is dat zo? Ik dacht dat het steeds meer ESP's werden? Of zijn ze daar al weer van af aan het stappen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriet! Heb alleen idee dat ie vrij prijzig zal zijn!![]()
trouwens goede tendens dat metallica voortaan veel gibsons live gebruikt!
Ik heb ze één keer gezien in 2004, en daar speelde nog vrolijk op ESP's.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
Nee in de studio is echt 70% gibson. Bij de laatste 2 optredens die ik in 2004 heb gezien was ongeveer 80% van de tijd een gibson in beeld. Vooral Kirk hammet gebruikt veel LP customs nu.
we luisterden dan ook naar de stevie ray vaughnnnn versiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef guitarist.nl het volgende:
googoodoll bij me op visite:
tja little wing is echt een onwijs kut nummer zonder emotie![]()
Vet nummerquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:34 schreef Jorikjet het volgende:
ik ga vandaag all along the wathctower van jimi hendrix proberen te leren. heb vrije dag (morgen toetsweek...)
heb al een backing track gevonden!
[url]http://www.guitarbt.com/index.php?page=dl_info&cat=Not%20Sorted%20yet&file=[174]Backing_Track___Jimi_Hendrix___All_Along_The_Watchtower&ext=mp3[/url]
Stevie Ray Vaughanquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:48 schreef googoodoll het volgende:
[..]
we luisterden dan ook naar de stevie ray vaughnnnn versie![]()
Van Stevie Ray zijn verschillende versies. Ik heb hier bijvoorbeeld een versie van Little WIng gecombineerd Third Stone From The Sun (studio-versie, dus niet de live-versie waarvan er zoveel zijn). Hier zit echt veel emotie in. Van zacht en gevoelig, tot krachtig, hard en snel. En alles er tussen in. Echt heel gaafquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:50 schreef DuranK het volgende:
[..]
Stevie Ray VaughanDie van Jimi is veel beter
![]()
Niks mis met de SRV-man, jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:50 schreef DuranK het volgende:
[..]
Stevie Ray VaughanDie van Jimi is veel beter
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met de SRV-man, ja.
* Litpho dwingt alle ongelovigen om naar de versie van Sting te luisteren.
Op zich wel waar, maar ik vind de muziek om SRV heen wel erg eentonig, ben niet zo'n fan van die Texas-blues. Hendrix heeft wat dat betreft veel interessantere en experimentele dingen gedaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef Hammet het volgende:
[..]
![]()
Technisch gezien vind ik Stevie Ray trouwens veel beter en fijner om naar te luisteren, maar dat is hoogst waarschijnlijk vloeken in de kerk.
Qua songwriting is Jimi Hendrix natuurlijk koning, SRV kan wat dat betreft niet eens in de schaduw staan van Jimi. Dus je hebt wel gelijk ja, mijn opmerking was enkel ten aanzien van techniek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Op zich wel waar, maar ik vind de muziek om SRV heen wel erg eentonig, ben niet zo'n fan van die Texas-blues. Hendrix heeft wat dat betreft veel interessantere en experimentele dingen gedaan.
welkom!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:33 schreef Verenjano het volgende:
Dag menschen gitaarspelers, aangezien het leer-gitaar-spelen-topic harstikke dood is (en ik me verveel), ga ik hier eens posten. Gebruik ik m'n Fok-account ook nog een beetje fatsoenlijk
Ik ben in september begonnen met lessen (elektrisch), heb er dus net een blok op zitten en het gaat (al zeg ik het zelf) al best redelijk, m'n leraar is wel positief over m'n vorderingen
Anyway, ik volg het topic al een tijdje passief, maar ik zal m'n scheur eens opentrekken als ik vind dat ik recht van spreken heb
Voor de liefhebbers (iedereen ongeveer?), ik heb een Jackson PS-1 en een Peavey rage 158 tot m'n beschikking. Niet een monstersetup, maar mijn inziens best behoorlijk voor een beginnende studentAls het moet zet ik hem wel in m'n avatar
Ehm ja..dat was het wel wat betreft mijn introductie...Carry on!
Ja maar had ie sommige dingen ook zo geniaal gespeeld als ie niet stoned was?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:36 schreef Hammet het volgende:
Trouwens, de techniek van Jimi had vele malen beter kunnen zijn als ie niet 24/7 knetterstoned zou zijn geweest. Zijn timing was vaak echt om te huilen.
Die solo uit Purple Haze![]()
Ik vind het geluid van SRV zoals hij het in '82 had het mooist, een fender twinreverb met een tubescreamer!! mooier dan dat van JHquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:36 schreef Hammet het volgende:
Trouwens, de techniek van Jimi had vele malen beter kunnen zijn als ie niet 24/7 knetterstoned zou zijn geweest. Zijn timing was vaak echt om te huilen.
Die solo uit Purple Haze![]()
Zeer waarschijnlijk niet inderdaad, maar goed, we zullen het ermee moeten doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:06 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Ja maar had ie sommige dingen ook zo geniaal gespeeld als ie niet stoned was?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja maar wel zo goed en toch met een eigen stijl dat het gewoon magquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:26 schreef Jorikjet het volgende:
ik zie srv meer als iemand die liedjes covert van hendrix.
Staat erbij!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:48 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://www.donhofstee.nl/
Ook een afstel-aanrader!
Ik mis een beetje reverbquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef Jorikjet het volgende:
http://dump.swoos.com/uploads/little%20wing.mp3
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:48 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://www.donhofstee.nl/
Ook een afstel-aanrader!
Donequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:42 schreef Hammet het volgende:
Trouwens, ik heb een nieuwe link toegevoegd aan de OP. Als guitarist.nl nou zo vriendelijk wil zjn om deze ook toe te voegen aan zijn op-txt. Anders zijn we m straks weer kwijt
Het afstellen van je gitaar
Hoe haal je het dan in je hoofd om het met anderen te delen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
en hoe kut gespeeld! en nog kuttere opname!
Nah maar met een beetje reverb klinkt ie vast al 10x beter!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
en hoe kut gespeeld! en nog kuttere opname!
Die over sweeps is inderdaad heel goed. Die andere heb ik ook nog niet bekekenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hier zijn een paar extreem goeie video's, uit de Steal This Video reeks van Ultimate-guitar.com![]()
Sweeeeepen
http://www.ultimate-guita(...)o_sweep_picking.html
Alternate tunings
http://www.ultimate-guita(...)ternate_tunings.html
Sliden
http://www.ultimate-guita(...)eo_slide_lesson.html
Chord Establishments
http://www.ultimate-guita(...)_embellishments.html
12 bar blues
Harmonics
http://www.ultimate-guita(...)video_harmonics.html
Die ene over sweeps is zonder twijfel de beste en meest leerzame video die ik ooit heb gezien. De rest heb ik nog niet bekeken, ik ga nu kijken naar harmonics, de rest interesseert me nu niet![]()
Vind het een hele mooie kikkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:44 schreef TC_Artemis het volgende:
Trouwens, ik zou een tijdje geleden nog pic's van mijn scheurijzer hebben gepost, nouja bij deze dan ^^
[afbeelding]
Speelt heerlijk 8) alleen die floyd rose is bij elke keer dat je je snaren vervangt wel klote, aangezien ik vaak tussen 0.09 en 0.10 snaren wissel moet ik dat kreng steeds afstellen :p
Mwah, ik vind m niet zo heel goed uitleggen, die andere vent kon echt goed vertellen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mbt enkele posts hierboven;
Harmonics video is ook goed, maar niet veel leerzaams tenzij je nog niet weet hoe je pinch harmonics doet.
Kan het zijn dat vooral gitaren met een element zo'n achterkan hebben, omdat ze toch versterkt worden, en onversterkte een grotere klankkast nodig hebben om fatsoenlijk geluid te kunnen geven?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:30 schreef Hammet het volgende:
Hoe ze heten weet ik niet, maar ze zijn heel fijn bij concerten, als je moet staan. Ze vormen zich namelijk wat meer naar je lichaam, dus is het confortabeler. Ovation heeft ze veel
Gut Murningquote:
In principe kun je deze scale overal gebruiken, zolang je maar op de lage E-snaar begint, de fret maakt niet uit. Als je de toonsoort van een nummer weet, zoek je die op op de E-snaar (liedje in A is bijvoorbeeld op de 5e fret), en vanaf daar kun je vrijuit in bovenstaande scale soleren. Het is wel handig om op termijn nog meer scales te leren als je deze goed genoeg beheerstquote:Op donderdag 26 januari 2006 07:50 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Ik heb een vraag over schalen (scales):
In een video werd uitgelegd wat de pentatonic scale was (volgens mij was het Am), van lage snaar naar hoge 1-4 1-3 1-3 1-3 1-4 1-4, en dat je die met verschillende grondtonen kon spelen, dus over het hele fretboard. Is het nu zo dat als je deze ergens anders speelt dat het dan een andere schaal word, of is elke schaal weer anders, en kun je het gewoon overal spelen.
Vraag is misschien beetje raar geformuleerd, maar ik hoop dat iemand het uit kan leggen, aangezien ik geen gitaar leraar heb ofzo.![]()
hoe weet je de toonsoort van een liedje? ik bedoel: een liedje verandert steeds van akkoorden, maar toonsoort blijft gelijk?quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
In principe kun je deze scale overal gebruiken, zolang je maar op de lage E-snaar begint, de fret maakt niet uit. Als je de toonsoort van een nummer weet, zoek je die op op de E-snaar (liedje in A is bijvoorbeeld op de 5e fret), en vanaf daar kun je vrijuit in bovenstaande scale soleren. Het is wel handig om op termijn nog meer scales te leren als je deze goed genoeg beheerst
Ja, althans, in veel popmuziek wel. Soms is er wel sprake van een modulatie, dwz dat op een bepaald moment een liedje naar een andere toonsoort springt. Dezelfde akkoord-sprongen worden gemaakt, maar dan in een andere toonsoort. Vaak wat omhoog, voor het opzwepende gevoel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:31 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
[..]
hoe weet je de toonsoort van een liedje? ik bedoel: een liedje verandert steeds van akkoorden, maar toonsoort blijft gelijk?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hier zijn een paar extreem goeie video's, uit de Steal This Video reeks van Ultimate-guitar.com![]()
Sweeeeepen
http://www.ultimate-guita(...)o_sweep_picking.html
Alternate tunings
http://www.ultimate-guita(...)ternate_tunings.html
Sliden
http://www.ultimate-guita(...)eo_slide_lesson.html
Chord Establishments
12 bar blues
Harmonics
http://www.ultimate-guita(...)video_harmonics.html
Die ene over sweeps is zonder twijfel de beste en meest leerzame video die ik ooit heb gezien. De rest heb ik nog niet bekeken, ik ga nu kijken naar harmonics, de rest interesseert me nu niet![]()
Bedoel je Ovations?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Vraagje over akoestische (western gitaren):
Je ziet ze wel eens met een grote rechte klankkast (achterkant) en ook met een soort bolle, zwarte (lijkt wel plastic) achterkant. Hoe heten deze varianten, en wat is het verschil?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:26 schreef Svyatagor het volgende:
Goed luisteren is de key! (pun intended)
Ja, die video is heel goed ja, de rest is veel minder (vooral hoe die vent in het begin opkomt: IT's GUITAR TIIMEEEEEEE!) bahquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef Hammet het volgende:
[..]
Btw, die sweep-pick video is echt heel goed (ik denk, ik zeg het nog maar eens). Ik merk nu echt dat ik er veel van geleerd heb!
Thanks Hammetquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:20 schreef S_T_W het volgende:
alle eer voor hammet, ik heb die link van hem
Ik wilde nog zeggen mijn specialiteit is een snaar aan slaan met een plectrumquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mijn specialiteit is stemmen
Maargoed, welkom in het gitaartopic![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:26 schreef Hammet het volgende:
Hoe kunnen slides je specialiteit nou zijn
Anders geef je de nieuwe gast es een warm welkom!quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
[..]
Anders geef je de nieuwe gast es een warm welkom!![]()
Volgens mij gaat het er voornamelijk om dat je plezier in het spelen hebt, niet of je goed bentquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Veive het volgende:
Tja... Termen, termen, termen.... Het gaat er om hoe goed je kan spelen, niet hoe goed je "theoriekennis" als je het zo wilt noemen is.
Gaaf, heb je ook nog ff met hem "drooling banjo's" gedaan, dat is echt een classic!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
FF stoer doen met een foto van mij met een gitarist:
http://storage.msn.com/s1(...)ken=1212217232291160
De gitarist van The Toy Dolls
Tevens de zanger
Ja ik weet dat m'n haar niet zit en dat ik jong ben
Mocht ik willenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Gaaf, heb je ook nog ff met hem "drooling banjo's" gedaan, dat is echt een classic!
Gegroetquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:35 schreef Veive het volgende:
Gegroet allen,
In maart komt mijn nieuwe gitaar & versterker:
Marshall MG100DFX
&
Ibanez YEM7V prestige
ik kraak de mg ook af, wel leuke versterker.. maar die vox is beter (en goedkoper)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Op Ultimate-guitar wordt de Marshall MG in elk topic gigantisch afgekraakt. Goed, dat forum zit vol met domme Amerikanen (wacht, da's een pleonasme), maar ik dacht, ik meld het effe.
Ik wil wel eens wat van je sweeps horen dan ja!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Veive het volgende:
Ik doe wel een keer een sampletje maken, en dan hoor je dat een sweep ook een specialiteit kan zijn.
En bedankt voor het warme ontvangst
![]()
![]()
En met slides bedoel ik natuurlijk sweepen....
Tja... Termen, termen, termen.... Het gaat er om hoe goed je kan spelen, niet hoe goed je "theoriekennis" als je het zo wilt noemen is.
Die gasten zullen inderdaad eerder geneigt zijn een britse versterker af te kraken. Fender en Mesa boven Marshall, sowiezo, of het nou beter klinkt of niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Op Ultimate-guitar wordt de Marshall MG in elk topic gigantisch afgekraakt. Goed, dat forum zit vol met domme Amerikanen (wacht, da's een pleonasme), maar ik dacht, ik meld het effe.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef Jorikjet het volgende:
die marshall MG's zijn gewoon dikke poep. heb er eens een keer op moeten spelen tijdens een soort van optreden. kon er geen mooi geluid uit krijgen.
Fan van de leerlingen maar niet van de leraar ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:35 schreef Veive het volgende:
Oja, mijn gitarische helden zijn:
Zakk Wylde,
Michael Akenfeld,
Steve Vai,
John Petrucci,
Kirk hammet,
Mark Knopfler,
Mr. Gilmour.
Groetjûhzz,
Veive
vraagje: Heb je z'n voor het NASCAR ingespeelde werk gehoord? Ergens in 2005 gebeurt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef UncleScorp het volgende:
Joe Satriani rocks![]()
niet allen zijn leerlingen natuurlijk
Vet hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:45 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
knopjes voor me pedaaltje zijn binnen gekomen, en hier is de feauteau!
Hoe bedoel je? Dat je als je een snaar aanslaat dat het lijkt of je een stem hoort? (een Yah?) Of gewoon Distortion ?!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil een pedaal dat ik lekker "schreeuwende" geluiden eruit kan krijgen
ik gebruik zelf GHS guitargloss, dat is voor de body,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef Koewam het volgende:
Hoi
Weet iemand hoe je je (akoestische) gitaar het best kan reinigen? Dus de glimmende lak en zo
Ik weet niet hoe 't precies heet... Yah zou wel kunnen, gewoon distortion ken ik wel...dat klinkt voor mij ongeveer gelijk als een flinke overdrive met de gain losgedraaid..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:00 schreef Even het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat je als je een snaar aanslaat dat het lijkt of je een stem hoort? (een Yah?) Of gewoon Distortion ?!![]()
Dan lijkt t of de je iemand de hele tijd (als je je snaren aanslaat) "Yah" hoort zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 't precies heet... Yah zou wel kunnen, gewoon distortion ken ik wel...dat klinkt voor mij ongeveer gelijk als een flinke overdrive met de gain losgedraaid..![]()
Gewoon lekker door solo's en metalriffs scheuren jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef Even het volgende:
[..]
Dan lijkt t of de je iemand de hele tijd (als je je snaren aanslaat) "Yah" hoort zeggen![]()
Maar omdat je zei schreeuwen dacht ik dat je gewoon herrie wou maken![]()
stratocaster en een jazzmaster. op hoog en laag volume. (was 100 watt versie)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef Hammet het volgende:
[..]
met wat voor gitaar heb je er op gespeeld?
Dan moet je denk ik gewoon een Distortion/Metal pedaal kopen, niet een Yahquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon lekker door solo's en metalriffs scheuren ja![]()
Wat kost zoiets als je ook nog wilt dat 't goed klinkt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:34 schreef Even het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik gewoon een Distortion/Metal pedaal kopen, niet een Yah![]()
Ik heb nu een Metal Zone van Boss en die is rond de 100 euro geloof ik.. Maar wel een heel vet ding..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat kost zoiets als je ook nog wilt dat 't goed klinkt?
( 't liefst dat ik Iron Maiden achtige sounds kan maken)
Wat je dan doet is de kern van de snaar wat hoger zetten, zodat de lengte van de snaar alsnog langer wordt en je meer in de buurt zit van een goede intonatie. Het nadeel is dat niet weet welke dikte van snaren je moet gebruiken en dus verschillende setjes moet proberen. Ook een nadeel van dikkere snaren is dat er meer spanning op je hals staat zodat je de hals opnieuw moet afstellen en benden wordt moeilijker. Het voordeel is dat je een voller geluid krijgt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:05 schreef S_T_W het volgende:
vraagje:
als bij het intoneren de zadels niet verder naar achter kunnen, terwijl dat wel zou moeten om m zuiver te krijgen, heeft het dan zin om er dikkere snaren op te zetten?
Dis mn nieuwe liedjequote:Imagine a cold night in a warm local bar,
Out of boredom you are drinking some beer,
Then you notice a dimmed light shining on some shiny blonde hair,
It's her, with her flying deer.
You were thrilled and shocked when your eyes met,
the distance dissapaired and after you introduced yourself you said,
I'd like to go to bed,
with you.
you wished.
Rudolph would be jealous at her flying deer,
dancing through her mouth, playing with her tongue,
Santa takes good care,
But Rudolph would be jealous at that flying deer,
like your beer.
"Dear" you really said,and you started to talk,
you spilled some beer, and ordered her a flying deer,
you two discuss your favourite football club,
in that warm local pub.
Santaclaus takes good care,
like your beer.;
[bridge]
You tab this song on a beer felt,
put in in the pocket of her whory jacket,
write your number on it...
but probably she'll never call back
[/bridge]
After being drowned in her eyes and your resucrection,
(you don't like to be dead, do you?)
get rid of your erection, and was able to pay her real attention,
you found out that she has a story to tell,
but she never told you and dissapeared in the cold night
staying hot by making love to her flying deer.
Santac takes good care,
like your beer.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef Koewam het volgende:
Hoi
Weet iemand hoe je je (akoestische) gitaar het best kan reinigen? Dus de glimmende lak en zo
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hierbij toon ik u:
Het Gitaristentopic #38!
guitarist.nl's reactie
M'n nieuwe liedje...nog niet helemaal af trouwensquote:Lying here under the bright black sky
It’s late at night
Lying here in the grass
Constantly thinking about those magic eyes of yours
Stars falling from the sky
Leaves falling from the trees
Tears dripping from my eyes
Your eyes are magical to me
Without you emptiness appears
Suddenly I see you
Beckoning me to get to you
Is this real or just imagination?
Are you really there or is it nothing?
It’s getting late
Dogs cry far from me
Are they telling me
What this is?
Are you really there?
Am I fooling myself?
Can I touch you if I want?
What should I do if I can’t?
Am I fooling myself?
Is this real or is this fake?
Can I go on like this?
Can’t you see I love you?
Can I get you, whatever it may take?
Will you be a chapter
In the book called my life?
Cool. Jij kon het ook niet laten een geforceerde antithese te gebruiken in je eerste zinquote:Op zondag 29 januari 2006 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
M'n nieuwe liedje...nog niet helemaal af trouwens
Weetje..het koste me ongeveer 3 minuten om die tekst op te schrijven... ik denk ongeveer de hele dag aan leuke, "pakkende" zinnenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Cool. Jij kon het ook niet laten een geforceerde antithese te gebruiken in je eerste zin![]()
Danku... andere liedjes lezen?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
Potverdikkie! We hebben hier nog wat toekomstige singer/songwriters!
Een der eerste liedjesquote:One final destination
One last night with you
One last hug (And you’re gone)
Sent to the war
Fight to live
A war without a reason (Can’t we just love?)
This stupid war
Innocent people die (all over the time)
No one knows what we’re fighting for
[Refrain:]
One last bullet (to save for yourself)
Waste yourself when there’s no more hope
Say goodbye to reality
Say goodbye to the ones you love (you won’t see them again)
[/Refrain]
Why is this fucked up war?
What’s the fucking use of this war?
Why do we kill them?
Is there any use of wasting them?
The power of your gun
The destruction of your bullets
Families are ripped apart
[Refrain]
War is like a fucking game, who shoots the most (WINS)
Some people seem emotionless
Some people don’t give a damn about others.
Mjah ik had die vliegend hert tekst ook zo op papier, maar toch kon ik het niet laten dr even n tegenstelling in te zettenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weetje..het koste me ongeveer 3 minuten om die tekst op te schrijven... ik denk ongeveer de hele dag aan leuke, "pakkende" zinnen![]()
hm, mijn liedjes gaan 90% van de tijd over dat deze maatschappij verkloot wordt omdat niemand een fuck om anderen geeft..quote:Op zondag 29 januari 2006 13:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mjah ik had die vliegend hert tekst ook zo op papier, maar toch kon ik het niet laten dr even n tegenstelling in te zetten
Bij mij over dingen die ik in de kroeg meemaaktequote:Op zondag 29 januari 2006 13:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
hm, mijn liedjes gaan 90% van de tijd over dat deze maatschappij verkloot wordt omdat niemand een fuck om anderen geeft..![]()
Ik schrijf altijd wat er door m'n kop heen gaat... en da's meestal dat mensen meer van elkaar moeten houden, en niet elkaar uitroeienquote:Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Bij mij over dingen die ik in de kroeg meemaakte
Ik beschrijf vaak gewoon een situatie en maak deze wat abstracter
Schijnt een fijn apparaat te zijn:quote:Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Jorikjet het volgende:
ik was laatst aan het kijken naar een POD, maar ik wil hem eigenljk alleen maar gebruiken voor het opnemen, en dus ga ik denk ik een guitarport kopen, aangezien die is gebasseerd op een podxt ofzo, en usb uitgang heeft \m/
Geen idee, maar de huidige guitarport is er toch al weer een tijdje!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:42 schreef Jorikjet het volgende:
zit die er aan te komen dan? (op korte termijn?)
ah. maar de software maakt toch de simulaties? of zit het echt in het apparaatje allemaal. als het de software is hoeft er geen nieuwe versie te komen van het apparaat, lijkt mequote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen idee, maar de huidige guitarport is er toch al weer een tijdje!
Wel als er voor de nieuwe simulaties snellere en/of complexere processoren nodig zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 17:56 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ah. maar de software maakt toch de simulaties? of zit het echt in het apparaatje allemaal. als het de software is hoeft er geen nieuwe versie te komen van het apparaat, lijkt me
In dat geval moet ik je gelijk geven. De transistor-marshalls klinken inderdaad (bijna) nooit goed i.c.m met Fenders (single-coils in het algemeen). Met een fatsoenlijke humbucker in je gitaar klinkt deze versterker imho stukken beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:34 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
stratocaster en een jazzmaster. op hoog en laag volume. (was 100 watt versie)
Niet liegen. ¤75,-quote:Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef Jorikjet het volgende:
ah oke
heb net op een advertentie gereageerd van marktplaats. guitarport voor 70 euro incl software en zo.
idd, die vox ad50vt klinkt veel beter, maar dat komt ook wel door dat buisjequote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef Hammet het volgende:
[..]
In dat geval moet ik je gelijk geven. De transistor-marshalls klinken inderdaad (bijna) nooit goed i.c.m met Fenders (single-coils in het algemeen). Met een fatsoenlijke humbucker in je gitaar klinkt deze versterker imho stukken beter.
Ik heb altijd mn twijvels over een enkel buisje in de voorversterker. Is dat niet enkel een verkooptruc?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
idd, die vox ad50vt klinkt veel beter, maar dat komt ook wel door dat buisje
't klink wel echt beter!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:16 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik heb altijd mn twijvels over een enkel buisje in de voorversterker. Is dat niet enkel een verkooptruc?
Wat is een DSP?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:02 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Wel als er voor de nieuwe simulaties snellere en/of complexere processoren nodig zijn
edit: Volgens mij zit er een DSP in de Guitarport, kan me vergissen.
edit2: Ik heb het even opgezocht en ik vergis me niet.
Je hoort het er echt niet aan af vind ik!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:16 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik heb altijd mn twijvels over een enkel buisje in de voorversterker. Is dat niet enkel een verkooptruc?
neej maar jij hoort wel meer dingen nietquote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Je hoort het er echt niet aan af vind ik!
Als je het direct naast een buizenversterker luistert merk je wel dat je er met een enkel buisje in de voorversterker niet bent. Daarentegen klinkt het (in mijn oren) wel aanzienlijker beter dan de meeste transistorversterkers en in mijn huissituatie is de buizenklank op acceptabel volume (ipv voluit zoals bij een traditionele buizenversterker) een absolute uitkomst. Een aankoop (Vox AD60VT) waar ik nog geen seconde spijt van heb gehad in ieder gevalquote:Op zondag 29 januari 2006 18:16 schreef Hammet het volgende:
[..]
haha cool gemaaktquote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef Even het volgende:
Hebben jullie mn nieuwe effectenpedaal al gezien ?!![]()
Versterken, maar ze "kleuren" het geluid op een andere manier dan transistorversterkers. In het algemeen heeft een buizenversterker een warmer geluid en een soepeler overdrive naarmate hij verder wordt opengedraaid. Een transistorversterker klinkt gebruikelijkerwijs wat killer dan dat.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wat doen die buizen dan voor speciaals? Ik interesseer me niet zo in versterkers
He! Heb je die kurt cobain gitaar al hier proberen te verkopen?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heey die avatar komt me bekend voor !
edit: bevalt 'ie een beetje ?
jazzmasterquote:Op zondag 29 januari 2006 20:09 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
He! Heb je die kurt cobain gitaar al hier proberen te verkopen?![]()
Hmmm balenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jazzmasterjuh maar niemand wil um hebben
nah morgen worden de kliko's weer geleegt dus ze moeten snel zijn
nah als je je squier kan verkopen, hoef je nog maar 400 bij te leggenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:15 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Hmmm balennouja ik wil hem wel hebben als je hem kwijt moet:D
Het ziet er in ieder geval mooi uit! Hoe het speelt en klinkt zou ik niet weten, maar Gibson heeft natuurlijk niet voor niets een lawsuit aangespannen. Hoe zit dat trouwens? Want je ziet toch onwijs veel Les Paul kopieën overal? Of hebben ze die lawsuit verloren?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:37 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand ervaring met Ibanez Pre Lawsuit Les Paul modellen?
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
[afbeelding]
En of hij last van GAS heeftquote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb er een uur geleden een gekocht, ben erg onder indruk. Is wel vies (zolder) en heel wat TLC nodig, maar wat een sound. Ik als telefan ben toch onder de indruk, wellicht een LP model die blijft!!! Wat een sustain met distortion, respect!
Pas op, vies!
[afbeelding]
Ja vet ding manquote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heey die avatar komt me bekend voor !
edit: bevalt 'ie een beetje ?
quote:
mijn preset:quote:Op zondag 29 januari 2006 21:39 schreef Even het volgende:
[..]
Ja vet ding man![]()
Moet er wel nog ff mee oefenen![]()
Mooi hoor!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb er een uur geleden een gekocht, ben erg onder indruk. Is wel vies (zolder) en heel wat TLC nodig, maar wat een sound. Ik als telefan ben toch onder de indruk, wellicht een LP model die blijft!!! Wat een sustain met distortion, respect!
Pas op, vies!
[afbeelding]
Waarom level op 0 ?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
mijn preset:
level op 0
q op 6
LO op 5
range op low
en de autoswitch aan!
Vetquote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Pas op, vies!
[afbeelding]
Mooi dingetjequote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Pas op, vies!
[afbeelding]
Doooeed, ruik eens een keer aan een bloempje ofzo!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef Tobbes het volgende:
Lights dissapearing in the distance,
Lights of a damned train,
Damned, for splitting the light from the power,
Damned, for bringing my home to her house.
Ook deze is nog niet afquote:Many people stood around his grave
Many tears spilled
Everyone wondered why he did it
The bullies know…they’re guilty
No one ever liked him
Everyone ignored him
People who cared were scared
Scared to stand up for him
[refrain]
No one really cared
Why didn’t we do something?
Were we that damned scared?
Do we all feel guilty?
Or am I the only one?
[/refrain]
The accusing fingers are pointing to you
The thoughts will hunt you…forever…
Kheb net de liefde van mn leven op de trein naar huis gezet; mag ikquote:Op zondag 29 januari 2006 22:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Doooeed, ruik eens een keer aan een bloempje ofzo!wel errug zwartgallige kijk op de wereld he!
Akkoestische zijn niet zo duurquote:Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef _Yapser_ het volgende:
Mén, ik wil nu al een bass en een akkoestische erbij, maar ik kan nog geen noot spelen
quote:
WTF heeft dit allemaal met gitaren te maken ?!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een zelfbedachte tekst
[..]
Ook deze is nog niet af
Bassen is coolquote:Op zondag 29 januari 2006 22:13 schreef Agiath het volgende:
Net 4 uur achter elkaar gebasst, word steeds vetter met de band, eigen nummers etc.
Maar me vingers, au! Elke muisklik komt er weer een steek hehe
0 is precies het middenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef Even het volgende:
[..]
Waarom level op 0 ?
Ik heb level juist op 7 staan ofzo
Je hebt gelijkquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:56 schreef Even het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
dan heb ik em ook ongeveer zo zit beetje tussen 0 en 1 dan..
(was in de war met Q en LQ)
Net ff de solo van U got i bad gespeeld van en Seek And Destroy, wat een vet ding is die Weeping Demon toch![]()
![]()
Ik denk dat Gibson zich enkel druk maakt om de duurdere kopieën (nieuwprijs ¤1000+, dus Ibanez, PRS Single Cut...). Het is de moeite denk ik niet om die dingen van bijvoorbeeld Stagg uit de winkel te laten halen omdat dat toch een totaal andere doelgroep is.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:53 schreef Svyatagor het volgende:
Het ziet er in ieder geval mooi uit! Hoe het speelt en klinkt zou ik niet weten, maar Gibson heeft natuurlijk niet voor niets een lawsuit aangespannen. Hoe zit dat trouwens? Want je ziet toch onwijs veel Les Paul kopieën overal? Of hebben ze die lawsuit verloren?
Tweedehands? Zo'n 300-400 euro denk ik?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:18 schreef MrCrowley het volgende:
Vraagje; wat is een redelijke prijs voor een Epiphone LP Custom ?
Wat heb je nu dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef _Yapser_ het volgende:
Mén, ik wil nu al een bass en een akkoestische erbij, maar ik kan nog geen noot spelen
Optimistquote:Op maandag 30 januari 2006 13:28 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Wat heb je nu dan?
Zodra je een gitaar in handen hebt kun je zonder enige les al 6 noten spelen
E A D G B E
toen mjin zus een gitaar had gekocht heb ik d'r gelijk maar even wat accoordjes geleerd, en een beetje uitgelegd met maar dingetjes waar ik na een paar dagen oefenen toch een mooie solo over kon spelenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Optimist. Ik ben voldoende mensen tegengekomen die het moeite kostte om open snaren helder aan te slaan. Toegegeven, het overgrote deel had daar niet echt een langdurige les voor nodig, maar toch...
.
Piept jouw weeping demon ook als je het pedaal indrukt ?!quote:
Ik heb de mijne toentertijd verkocht voor 380 euro. Was dan wel in nieuwstaat en de 3 PU versie!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef Hammet het volgende:
[..]
Tweedehands? Zo'n 300-400 euro denk ik?
Niet allemaal nee, maar wij nemen toch wel aan dat het jullie IETS kan boeienquote:Op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef Even het volgende:
[..]
[..]
WTF heeft dit allemaal met gitaren te maken ?!![]()
[..]
Bassen is cool![]()
Speel je met plectrum of met je vingers? Ik speel met beide maar vind het wel moeilijker met mn vingers..![]()
Preciesquote:Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef S_T_W het volgende:
ik vind het slechte teksten
geen zin om er dieper op in te gaan
want dit is geen text-topic
Ik scoorde 27 uit 30quote:Op maandag 30 januari 2006 16:29 schreef Svyatagor het volgende:
Ook wel eens naast iemand staan zingen waarvan je denkt: hoe kun je er verder naast zitten?! Toondoof, of gewoon amuzikaal - lees dit artikel eens, erg leuk. Er zit ook een test bij, om te checken hoe goed je oren zijn
Netjes. ik 28quote:
Pas op, die test is niet om te testen hoe goed je oren zijn, daar zijn andere testen voor. Dit is om je mate van "amuzikaliteit" te testen, kortom het richt zich puur op je hersens.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:29 schreef Svyatagor het volgende:
Er zit ook een test bij, om te checken hoe goed je oren zijn
Ok, maar het gaat er wel om of je verschillen hoort, al heeft het misschien meer te maken met het kunnen onthouden van loopjes, dus toch hersens idd.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:38 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Pas op, die test is niet om te testen hoe goed je oren zijn, daar zijn andere testen voor. Dit is om je mate van "amuzikaliteit" te testen, kortom het richt zich puur op je hersens.
Je bent de eerste die ze slecht vindtquote:Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef S_T_W het volgende:
ik vind het slechte teksten
geen zin om er dieper op in te gaan
want dit is geen text-topic
Misschien zit ie verkeerd om aangesloten?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:50 schreef Even het volgende:
[..]
Piept jouw weeping demon ook als je het pedaal indrukt ?!
De mijne wel opeens![]()
Dat is alleen als je 32 noten in één seconde kan sweepen, in een mixolydische ladder, maar da's natuurlijk logisch.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef no1uknow het volgende:
Zozo dat gaat snel.
een laat TVPtje. En dat Fok!Gitarist, is dat voor de gitaar elite van Fok ofzo?
Wat hij zegt...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is alleen als je 32 noten in één seconde kan sweepen, in een mixolydische ladder, maar da's natuurlijk logisch.
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is alleen als je 32 noten in één seconde kan sweepen, in een mixolydische ladder, maar da's natuurlijk logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |