Ik wilde nog zeggen mijn specialiteit is een snaar aan slaan met een plectrumquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mijn specialiteit is stemmen
Maargoed, welkom in het gitaartopic![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:26 schreef Hammet het volgende:
Hoe kunnen slides je specialiteit nou zijn
Anders geef je de nieuwe gast es een warm welkom!quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
[..]
Anders geef je de nieuwe gast es een warm welkom!![]()
Volgens mij gaat het er voornamelijk om dat je plezier in het spelen hebt, niet of je goed bentquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Veive het volgende:
Tja... Termen, termen, termen.... Het gaat er om hoe goed je kan spelen, niet hoe goed je "theoriekennis" als je het zo wilt noemen is.
Gaaf, heb je ook nog ff met hem "drooling banjo's" gedaan, dat is echt een classic!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
FF stoer doen met een foto van mij met een gitarist:
http://storage.msn.com/s1(...)ken=1212217232291160
De gitarist van The Toy Dolls
Tevens de zanger
Ja ik weet dat m'n haar niet zit en dat ik jong ben
Mocht ik willenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Gaaf, heb je ook nog ff met hem "drooling banjo's" gedaan, dat is echt een classic!
Gegroetquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:35 schreef Veive het volgende:
Gegroet allen,
In maart komt mijn nieuwe gitaar & versterker:
Marshall MG100DFX
&
Ibanez YEM7V prestige
ik kraak de mg ook af, wel leuke versterker.. maar die vox is beter (en goedkoper)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Op Ultimate-guitar wordt de Marshall MG in elk topic gigantisch afgekraakt. Goed, dat forum zit vol met domme Amerikanen (wacht, da's een pleonasme), maar ik dacht, ik meld het effe.
Ik wil wel eens wat van je sweeps horen dan ja!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Veive het volgende:
Ik doe wel een keer een sampletje maken, en dan hoor je dat een sweep ook een specialiteit kan zijn.
En bedankt voor het warme ontvangst
![]()
![]()
En met slides bedoel ik natuurlijk sweepen....
Tja... Termen, termen, termen.... Het gaat er om hoe goed je kan spelen, niet hoe goed je "theoriekennis" als je het zo wilt noemen is.
Die gasten zullen inderdaad eerder geneigt zijn een britse versterker af te kraken. Fender en Mesa boven Marshall, sowiezo, of het nou beter klinkt of niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Op Ultimate-guitar wordt de Marshall MG in elk topic gigantisch afgekraakt. Goed, dat forum zit vol met domme Amerikanen (wacht, da's een pleonasme), maar ik dacht, ik meld het effe.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef Jorikjet het volgende:
die marshall MG's zijn gewoon dikke poep. heb er eens een keer op moeten spelen tijdens een soort van optreden. kon er geen mooi geluid uit krijgen.
Fan van de leerlingen maar niet van de leraar ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:35 schreef Veive het volgende:
Oja, mijn gitarische helden zijn:
Zakk Wylde,
Michael Akenfeld,
Steve Vai,
John Petrucci,
Kirk hammet,
Mark Knopfler,
Mr. Gilmour.
Groetjűhzz,
Veive
Forum Opties | |
---|---|