Nu nog een fotoboek? Ik? Ik heb fotoboek alleen staan er nog geen gitaren inquote:
Ik had het over mijzelf. Toen ik op reply drukte stond jouw reply er trouwens ook niet eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef Even het volgende:
[..]
Nu nog een fotoboek? Ik? Ik heb fotoboek alleen staan er nog geen gitaren in![]()
Zal ze zo er even in zetten![]()
Ja die avatars waren idd een heidens karwei!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dank je, heb ik heel lang op gezwoegd. Vooral die avatars waren een heidens karwei.
Ja Guitarist.nl is ook goedquote:
Mwah, als je wilt mierenneucken: het grootste deel is toch echt mijn OP hoorquote:
Nee ik zag pas net dat het andere topic vol wasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelf. Toen ik op reply drukte stond jouw reply er trouwens ook niet eens
Toch best een leuk initiatief.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja die avatars waren idd een heidens karwei!!!
En ik... En ik.... En ik... Nou ik heb lekker ook een gitaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Jorikjet het volgende:
en ik heb het gitaartopic plaatje gemaakt!
WDquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef Even het volgende:
[..]
En ik... En ik.... En ik... Nou ik heb lekker ook een gitaar![]()
Ga binnenkort maar eens mn Weeping Demon halen
Kom je zo nog langs??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:49 schreef googoodoll het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef guitarist.nl het volgende:
oe, heb net setje .11 snaren op mun usa strat gezet!!
en mijn deville op clean!!
vet mooi geluid
Heb nu hem met 2 tikjes drive er in, klinkt ook lekkerquote:
En briljant!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Jorikjet het volgende:
en ik heb het gitaartopic plaatje gemaakt!
quote:
Als je de distortion nou laat wezen, en je geeft iets meer geld uit aan een versterker met een goede overdrivequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef Even het volgende:
[..]
![]()
Zat net weer ff te luister op de site van Ibanez naar demo's van de WP.. Klinkt lekkah![]()
En dan ook maar een Distortion halen en dan voor mn verjaardag nieuwe versterker![]()
Ja maar ik wil daar gewoon een apart pedaal voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je de distortion nou laat wezen, en je geeft iets meer geld uit aan een versterker met een goede overdrive
wat voor versterker heb je nu?
Ik vind de overdrive uit een versterker meestal het mooist vooral bij een buizen versterker!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:03 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar ik wil daar gewoon een apart pedaal voor![]()
En iets meer geld zit er niet in, ik mag mn oude effecten pedaal inruilen voor een nieuwe..
Wat voor versterker heb je nu, en wat voor 1 wil je kopen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:10 schreef Even het volgende:
En trouwens ik heb straks liever voor mn verjaardag een versterk dan dat ik er zelf geld voor moet uitgegeven![]()
Dat ze zeggen hier heb je geld ga maar versterker uitzoeken![]()
Ibanez Sound nog wat...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat voor versterker heb je nu, en wat voor 1 wil je kopen?
Marshall Valvestate zijn wel leuke versterkers voor als je niet teveel geld hebtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef Even het volgende:
[..]
Ibanez Sound nog wat...
Weet nog niet wat ik wil gaan kopen, nog niet echt naar gekeken.. Heb er toch geen geld voor
Ik ook!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe Mrkanarie's eerste gitaarles ging![]()
Ik heb toch een ander idee over leuk als het over jezelf verkeerde technieken aanleren gaat. Ik snap ook niet waarom het met les opeens minder leuk zou moeten worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:45 schreef Jorikjet het volgende:
ik kan dat neit eens betalen
maarja, zelf uitzoeken is leuker, en doe het als hobby, niet dat ik plannen heb om beroemd te worden
Klikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:57 schreef Litpho het volgende:
Hammett, zou je jouw gefixte backingtrack ook als midi kunnen uploaden (of mailen)?.
Ik mag hopen het tweedequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:39 schreef guitarist.nl het volgende:
Is het nou de bedoeling dat iedereen precies een stuk speelt van de solo, of ook gewoon zelf een beetje improviseren?!?
Idd!! improviceren is nog eens 10x leuker ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mag hopen het tweede. Als het de eerste is laat de organisatie ernstig te wensen over
.
Done, als bij het volgende deel sta je d'r tussen, of als hammet deze ff wil updatenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Flikker me eens in de OP, trouwens.
gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Done, als bij het volgende deel sta je d'r tussen, of als hammet deze ff wil updaten![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef guitarist.nl het volgende:
googoodoll bij me op visite:
tja little wing is echt een onwijs kut nummer zonder emotie![]()
Welke ?!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:04 schreef TC_Artemis het volgende:
Damn, ik gaaaaaaaaasssssss echt hard op die nieuwe ESP explorer met die blood paint.![]()
Daar zou ik m'n kelly zo voor weg doen
Wow speelt dat uberhaubt welquote:
??? Dat maakt echt geen reet uit. Je houdt je handen toch op de toets en bij de brug lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Setambre het volgende:
[..]
Wow speelt dat uberhaubt wel
Lijkt me dat je je handen lastig kan plaatsen door die gekke spikes...
Ja, sinds ze die achterkant hol hebben gemaakt is het echt stukken minder! Lang leve de gibson explorer!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Die blood paint is leuk gedaan, maar de vorm vind ik echt verschrikkelijk.
Tja ik weet niet hoe die hoge spike zit. Lijkt mij persoonlijk niet erg lekker...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:36 schreef Hammet het volgende:
[..]
??? Dat maakt echt geen reet uit. Je houdt je handen toch op de toets en bij de brug lijkt mij.
Tsk, dat is een LP hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik vind die ESP echt niet mooi,
liever deze:
[afbeelding]
Das een ESP, LP model, maar dat vind ik wel een mooie, helemaal grijs zou ook wel mooi zijn!quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef guitarist.nl het volgende:
helemaal grijs zou ook wel mooi zijn!
Het voelt afgezien van de dikte van de nek net als een een strat of elke andere gitaar, maar dan stoerder tot de macht 666quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef Setambre het volgende:
[..]
Tja ik weet niet hoe die hoge spike zit. Lijkt mij persoonlijk niet erg lekker...
Hetfield heeft eigenlijk maar één mooie gitaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is zwart, neh vind ik die van James Hetfield mooier!!
Dat is ook mijn favoriet! Heb alleen idee dat ie vrij prijzig zal zijn!quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hetfield heeft eigenlijk maar één mooie gitaar
[afbeelding]
![]()
Is dat zo? Ik dacht dat het steeds meer ESP's werden? Of zijn ze daar al weer van af aan het stappen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriet! Heb alleen idee dat ie vrij prijzig zal zijn!![]()
trouwens goede tendens dat metallica voortaan veel gibsons live gebruikt!
Ik heb ze één keer gezien in 2004, en daar speelde nog vrolijk op ESP's.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
Nee in de studio is echt 70% gibson. Bij de laatste 2 optredens die ik in 2004 heb gezien was ongeveer 80% van de tijd een gibson in beeld. Vooral Kirk hammet gebruikt veel LP customs nu.
we luisterden dan ook naar de stevie ray vaughnnnn versiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef guitarist.nl het volgende:
googoodoll bij me op visite:
tja little wing is echt een onwijs kut nummer zonder emotie![]()
Vet nummerquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:34 schreef Jorikjet het volgende:
ik ga vandaag all along the wathctower van jimi hendrix proberen te leren. heb vrije dag (morgen toetsweek...)
heb al een backing track gevonden!
[url]http://www.guitarbt.com/index.php?page=dl_info&cat=Not%20Sorted%20yet&file=[174]Backing_Track___Jimi_Hendrix___All_Along_The_Watchtower&ext=mp3[/url]
Stevie Ray Vaughanquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:48 schreef googoodoll het volgende:
[..]
we luisterden dan ook naar de stevie ray vaughnnnn versie![]()
Van Stevie Ray zijn verschillende versies. Ik heb hier bijvoorbeeld een versie van Little WIng gecombineerd Third Stone From The Sun (studio-versie, dus niet de live-versie waarvan er zoveel zijn). Hier zit echt veel emotie in. Van zacht en gevoelig, tot krachtig, hard en snel. En alles er tussen in. Echt heel gaafquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:50 schreef DuranK het volgende:
[..]
Stevie Ray VaughanDie van Jimi is veel beter
![]()
Niks mis met de SRV-man, jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:50 schreef DuranK het volgende:
[..]
Stevie Ray VaughanDie van Jimi is veel beter
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met de SRV-man, ja.
* Litpho dwingt alle ongelovigen om naar de versie van Sting te luisteren.
Op zich wel waar, maar ik vind de muziek om SRV heen wel erg eentonig, ben niet zo'n fan van die Texas-blues. Hendrix heeft wat dat betreft veel interessantere en experimentele dingen gedaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef Hammet het volgende:
[..]
![]()
Technisch gezien vind ik Stevie Ray trouwens veel beter en fijner om naar te luisteren, maar dat is hoogst waarschijnlijk vloeken in de kerk.
Qua songwriting is Jimi Hendrix natuurlijk koning, SRV kan wat dat betreft niet eens in de schaduw staan van Jimi. Dus je hebt wel gelijk ja, mijn opmerking was enkel ten aanzien van techniek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Op zich wel waar, maar ik vind de muziek om SRV heen wel erg eentonig, ben niet zo'n fan van die Texas-blues. Hendrix heeft wat dat betreft veel interessantere en experimentele dingen gedaan.
welkom!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:33 schreef Verenjano het volgende:
Dag menschen gitaarspelers, aangezien het leer-gitaar-spelen-topic harstikke dood is (en ik me verveel), ga ik hier eens posten. Gebruik ik m'n Fok-account ook nog een beetje fatsoenlijk
Ik ben in september begonnen met lessen (elektrisch), heb er dus net een blok op zitten en het gaat (al zeg ik het zelf) al best redelijk, m'n leraar is wel positief over m'n vorderingen
Anyway, ik volg het topic al een tijdje passief, maar ik zal m'n scheur eens opentrekken als ik vind dat ik recht van spreken heb
Voor de liefhebbers (iedereen ongeveer?), ik heb een Jackson PS-1 en een Peavey rage 158 tot m'n beschikking. Niet een monstersetup, maar mijn inziens best behoorlijk voor een beginnende studentAls het moet zet ik hem wel in m'n avatar
Ehm ja..dat was het wel wat betreft mijn introductie...Carry on!
Ja maar had ie sommige dingen ook zo geniaal gespeeld als ie niet stoned was?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:36 schreef Hammet het volgende:
Trouwens, de techniek van Jimi had vele malen beter kunnen zijn als ie niet 24/7 knetterstoned zou zijn geweest. Zijn timing was vaak echt om te huilen.
Die solo uit Purple Haze![]()
Ik vind het geluid van SRV zoals hij het in '82 had het mooist, een fender twinreverb met een tubescreamer!! mooier dan dat van JHquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:36 schreef Hammet het volgende:
Trouwens, de techniek van Jimi had vele malen beter kunnen zijn als ie niet 24/7 knetterstoned zou zijn geweest. Zijn timing was vaak echt om te huilen.
Die solo uit Purple Haze![]()
Zeer waarschijnlijk niet inderdaad, maar goed, we zullen het ermee moeten doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:06 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Ja maar had ie sommige dingen ook zo geniaal gespeeld als ie niet stoned was?
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |