Nu nog een fotoboek? Ik? Ik heb fotoboek alleen staan er nog geen gitaren inquote:
Ik had het over mijzelf. Toen ik op reply drukte stond jouw reply er trouwens ook niet eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef Even het volgende:
[..]
Nu nog een fotoboek? Ik? Ik heb fotoboek alleen staan er nog geen gitaren in![]()
Zal ze zo er even in zetten![]()
Ja die avatars waren idd een heidens karwei!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dank je, heb ik heel lang op gezwoegd. Vooral die avatars waren een heidens karwei.
Ja Guitarist.nl is ook goedquote:
Mwah, als je wilt mierenneucken: het grootste deel is toch echt mijn OP hoorquote:
Nee ik zag pas net dat het andere topic vol wasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelf. Toen ik op reply drukte stond jouw reply er trouwens ook niet eens
Toch best een leuk initiatief.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja die avatars waren idd een heidens karwei!!!
En ik... En ik.... En ik... Nou ik heb lekker ook een gitaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Jorikjet het volgende:
en ik heb het gitaartopic plaatje gemaakt!
WDquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef Even het volgende:
[..]
En ik... En ik.... En ik... Nou ik heb lekker ook een gitaar![]()
Ga binnenkort maar eens mn Weeping Demon halen
Kom je zo nog langs??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:49 schreef googoodoll het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef guitarist.nl het volgende:
oe, heb net setje .11 snaren op mun usa strat gezet!!
en mijn deville op clean!!
vet mooi geluid
Heb nu hem met 2 tikjes drive er in, klinkt ook lekkerquote:
En briljant!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Jorikjet het volgende:
en ik heb het gitaartopic plaatje gemaakt!
quote:
Als je de distortion nou laat wezen, en je geeft iets meer geld uit aan een versterker met een goede overdrivequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef Even het volgende:
[..]
![]()
Zat net weer ff te luister op de site van Ibanez naar demo's van de WP.. Klinkt lekkah![]()
En dan ook maar een Distortion halen en dan voor mn verjaardag nieuwe versterker![]()
Ja maar ik wil daar gewoon een apart pedaal voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je de distortion nou laat wezen, en je geeft iets meer geld uit aan een versterker met een goede overdrive
wat voor versterker heb je nu?
Ik vind de overdrive uit een versterker meestal het mooist vooral bij een buizen versterker!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:03 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar ik wil daar gewoon een apart pedaal voor![]()
En iets meer geld zit er niet in, ik mag mn oude effecten pedaal inruilen voor een nieuwe..
Wat voor versterker heb je nu, en wat voor 1 wil je kopen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:10 schreef Even het volgende:
En trouwens ik heb straks liever voor mn verjaardag een versterk dan dat ik er zelf geld voor moet uitgegeven![]()
Dat ze zeggen hier heb je geld ga maar versterker uitzoeken![]()
Ibanez Sound nog wat...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat voor versterker heb je nu, en wat voor 1 wil je kopen?
Marshall Valvestate zijn wel leuke versterkers voor als je niet teveel geld hebtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef Even het volgende:
[..]
Ibanez Sound nog wat...
Weet nog niet wat ik wil gaan kopen, nog niet echt naar gekeken.. Heb er toch geen geld voor
Ik ook!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe Mrkanarie's eerste gitaarles ging![]()
Ik heb toch een ander idee over leuk als het over jezelf verkeerde technieken aanleren gaat. Ik snap ook niet waarom het met les opeens minder leuk zou moeten worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:45 schreef Jorikjet het volgende:
ik kan dat neit eens betalen
maarja, zelf uitzoeken is leuker, en doe het als hobby, niet dat ik plannen heb om beroemd te worden
Klikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:57 schreef Litpho het volgende:
Hammett, zou je jouw gefixte backingtrack ook als midi kunnen uploaden (of mailen)?.
Ik mag hopen het tweedequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:39 schreef guitarist.nl het volgende:
Is het nou de bedoeling dat iedereen precies een stuk speelt van de solo, of ook gewoon zelf een beetje improviseren?!?
Idd!! improviceren is nog eens 10x leuker ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mag hopen het tweede. Als het de eerste is laat de organisatie ernstig te wensen over
.
Done, als bij het volgende deel sta je d'r tussen, of als hammet deze ff wil updatenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Flikker me eens in de OP, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |