Ik snap je.quote:
Wat is er in s'hemels naam leuk aan scannen?quote:
ik heb 4 jaar terug een scanner gekochtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat is er in s'hemels naam leuk aan scannen?![]()
alles!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat is er in s'hemels naam leuk aan scannen?![]()
Ja nu ook weerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:05 schreef B_BOY het volgende:
bij mij is fok! wel redelijk snel hoor.
Ja ok. ik vind het echt kutapparatenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
alles!!![]()
scannen
ik ging laatst foto's scannen van toen ik nog klein was, dat was echt leuk![]()
foto scanner kopen dan gaan ze er 1 keer ammel doorheen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:07 schreef snopprinses het volgende:
ik heb geen geduld om te wachten dat alle foto's gescand zijn en weer nieuwe en weer wachten en weer nieuwe
geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:07 schreef snopprinses het volgende:
ik heb geen geduld om te wachten dat alle foto's gescand zijn en weer nieuwe en weer wachten en weer nieuwe
eey snopprinsesquote:
ik heb de scanner van de trap gegooid k betwijfel het of die het nu nog doetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:07 schreef B_BOY het volgende:
scanner instaleren is kwestie is gewoon usb stekker erin, andere in stopcontact en instal cd erin en stappen volgen.
jaa!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
eey snopprinses
ik moes aan jou vragen hoe je sexy fotoows maaktmiss kan ik er dan ook iets van maken
dat betwijfel ik ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik heb de scanner van de trap gegooid k betwijfel het of die het nu nog doet
nu kan ik er ook meer dan 1 scannen, tis gewoon prutwerkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
foto scanner kopen dan gaan ze er 1 keer ammel doorheen.
moest jij dat aan mij vragen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
eey snopprinses
ik moes aan jou vragen hoe je sexy fotoows maaktmiss kan ik er dan ook iets van maken
digitale fotows makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nu kan ik er ook meer dan 1 scannen, tis gewoon prutwerk
[..]
moest jij dat aan mij vragen?
ik maak wel sexy foto's van je
het resultaat is toch leuk?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nu kan ik r ook meer dan 1 scannen, tis gewoon prutwerk![]()
maar het zijn niet mijn foto'squote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
digitale fotows maken
maarja is weer niet zo mooi he.
maarja gewoon maar zo denken : "je moet er iets voor over hebben"
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar het zijn niet mijn foto'shet zijn maar "kiekjes" dus of ze nou digitaal of analoog zijn maakt hierbij niet uit
ow dan ist minder :pquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar het zijn niet mijn foto'shet zijn maar "kiekjes" dus of ze nou digitaal of analoog zijn maakt hierbij niet uit
zie je welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jajadalijk mag ik gaan bewerken, das wel leuk
gewoon met photoshop normaal gesprokenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
zie je wel![]()
je moet er gewoon wat voor over hebben![]()
hoe bewerk jij, iedereen kan heel mooi foto's bewerken, maar ik ken het niet![]()
ik heb paint shop pro en adobequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gewoon met photoshop normaal gesproken
oeh kom maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moest jij dat aan mij vragen?
ik maak wel sexy foto's van je
ik ga gelijk oefenenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:17 schreef B_BOY het volgende:
www.goodtutorials.com en gewoon alles stap voor stap leren. ik ben ook net met leren begonnen.
kom jij maar naar hierquote:
gewoon veel mee werken, zo heb ik ook alles geleerd. Ik werk nu dagelijks met verschillende programma's, en zo blijf ik nieuwe dingen ontdekkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb paint shop pro en adobe
en ik kan met geen van beiden omgaan, ik kan niet eens ergens de achtergrond weghalen![]()
arme jij.. waar gaat het over?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga weer leren wiskunde en ik snap t niehiet
het kost geldquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:19 schreef B_BOY het volgende:
veel succes. ik ga vanaaf denk ook nog maar een uur photoshoppen moet het ook maar es gaan leren.
geld dat aanbod ook voor mij...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je iets niet snapt, roep je maar
Normale verdelingen de (worteltekenquote:
Mja studenten licenties zijn niet zo duur hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
geld dat aanbod ook voor mij...
en voor langere periode (dus ook bijvoorbeeld volgende week nog )
je moet iets over hebben voor sexy fotos hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
woon jij in maastricht? in limburg?
das maar 191 KM....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mja studenten licenties zijn niet zo duur hoor.ik heb geen licentieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben allebij een OV (als het goed is)...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
woon jij in maastricht? in limburg?
das maar 191 KM....![]()
![]()
Oh, ik heb een proefwerk over dat met heel veel andere hoofdstukken gehad vorige week, resultaat een 5,0quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Normale verdelingen de (wortelteken) N wet en discrete verdelingen althans dat is het deel dat ik niet snap we hebben er ook statistiek bij maar dat snpa ik wel
als jij nou nog in zuid-holland of zeeland oid woonde.. dan kwam ik gerust.. maar om nou 191 km te rijden zonder rbw en auto..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je moet iets over hebben voor sexy fotos he
heeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef -Marlii- het volgende:
Goedenmiddag
Morgen naar Den Haag
nog steeds voor Taida enzo![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik geen licentieDownload eerst maar eens de trail van 30 dagen. Ik gebruik zelf Photoshop 7.0 die is hier te downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanaf morgen een volgeplande vakantie jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jullie hebben allebij een OV (als het goed is)...
En snopprinses heeft toch vakantie.
dan moet je naar de meet komenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
als jij nou nog in zuid-holland of zeeland oid woonde.. dan kwam ik gerust.. maar om nou 191 km te rijden zonder rbw en auto..![]()
jammer hoor..
ey carmiie contact me ff op msn. dan kan ik je iets vertelle wat hier op fok niet mag.quote:
Jaa, hoorden vandaag dat ik een 9 heb voor mn wiskunde pw wat ik vorige week hadquote:
Ik vraag je wel niet om hulpquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh, ik heb een proefwerk over dat met heel veel andere hoofdstukken gehad vorige week, resultaat een 5,0
Das toch nog n endje wegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:27 schreef VASND het volgende:
Ik woon er ook aardig in de buurt
proficiat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jaa, hoorden vandaag dat ik een 9 heb voor mn wiskunde pw wat ik vorige week had
waar is de meet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan moet je naar de meet komenmaak ik ze daar wel
is je email in je profiel je msn?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ey carmiie contact me ff op msn. dan kan ik je iets vertelle wat hier op fok niet mag.
vet goed!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jaa, hoorden vandaag dat ik een 9 heb voor mn wiskunde pw wat ik vorige week had
Dat is misschien maar beter ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vraag je wel niet om hulpweg
dat is maar 101 km...quote:
Eindhoven is toch redelijk centraalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:32 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
dat is maar 101 km...![]()
doen jullie dat nooit centraal in nl of woont iedereen daar beneden ofzo
Utrecht is het meest centraal, maar als er meer mensen ergens anders in de buurt wonen is het logischer dat daar de meet wordt gehoudenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Eindhoven is toch redelijk centraal
jah redelijk.. in provinci utrecht is t meer centraalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Eindhoven is toch redelijk centraal
Ik vind utrecht nog steeds verrot ver , al is het inderdaad nogal centraal.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Utrecht is het meest centraal, maar als er meer mensen ergens anders in de buurt wonen is het logischer dat daar de meet wordt gehouden![]()
Ik ben een beetje verkoude, en hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:38 schreef Pluto_Nium het volgende:
alles geod ?
het zelfde eigenlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:39 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verkoude, en hoe is het met jou?
ik zo ook..heb echt ontzettend honger.quote:
Ik heb gewoon honger andersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
ik zo ook..heb echt ontzettend honger.
O nee in afrika hebben ze honger..ik heb trek![]()
Je lijkt mn zusje van 11 wel manquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
ik zo ook..heb echt ontzettend honger.
O nee in afrika hebben ze honger..ik heb trek![]()
Ik ben psychisch ook nog niet zo ver..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je lijkt mn zusje van 11 wel man.
Dat zeg je toch niet, " ik heb trek "quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je lijkt mn zusje van 11 wel man.
Denk niet dat mn moeder dat erg waardeerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet, " ik heb trek "
maar meestal iets van: "govverdomme ga eten maken mén ik sterf van de honger"
Maak voedsel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet, " ik heb trek "
maar meestal iets van: "govverdomme ga eten maken mén ik sterf van de honger"
Dat is echt typisch limburgs, hier krijg je dat niet bij snackbar enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef hallo_mensen het volgende:
Ik moet nog n uur wachten voordat t zuurvlees perfect is
Wil je mijn vriendinnetje zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef Imberr het volgende:
Bah, romantische liedjes luisteren over meisjes die leuke vriendjes krijgen is niet leuk als je zelf geen vriendje hebt![]()
Pfff die moet je dan toch echt ff nét iets beter opvoedenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Denk niet dat mn moeder dat erg waardeerd![]()
T is dan ook erg lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat is echt typisch limburgs, hier krijg je dat niet bij snackbar enzo.
Als ik bij me oma ben eet ik dat ook altijd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendinnetje zijn?![]()
Lekkere volgorde, eerst trouwen, daarna vriendjes zijn
* SpeedY_the_Devil is ook singlequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef Imberr het volgende:
Bah, romantische liedjes luisteren over meisjes die leuke vriendjes krijgen is niet leuk als je zelf geen vriendje hebt![]()
En ik ook. Maar ik ben zelf eten, wel iets dat ik lekker vind denk ik.quote:
succesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:52 schreef VASND het volgende:
en ik ben er weer vandoor
Theorielessen voor (instrumentaal) D examen..
Nee joh.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is niet druk hier he
Mwaa toch welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is niet druk hier he
koud is niet goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:57 schreef Casparovvv het volgende:
Hoi
Wat was het lekker weer vandaag. Goed koud, en stralend blauwe lucht!
ik heb je alquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:04 schreef B_BOY het volgende:
carmiie... moet je me nog hebben op msn?
oooh...ja, ik moet eerst wachten tot adobe klaar is denk ikquote:
Ik heb wel eens n gem. van 64 ofzo gehad per dag..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:12 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl voelt zich een beetje nerd
Aantal posts: 1900 (gemiddeld 58 per dag)
zoals tlk nuquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb wel eens n gem. van 64 ofzo gehad per dag..![]()
hey marlii![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb wel eens n gem. van 64 ofzo gehad per dag..![]()
hey marlii![]()
Whehe, preciesquote:
Dat komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:16 schreef carmiie het volgende:
ik voel me dan toch best lullig met mijn 795 (gemiddeld 14 per dag)
ik kan niet echt verslaafd raken, ik moet de helft van de dag naar schoolquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor![]()
Bij 70 ofzo ben je echt serieus verslaafd..
![]()
en bij +50 ben je nerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor![]()
Bij 70 ofzo ben je echt serieus verslaafd..
![]()
Vakantiesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik kan niet echt verslaafd raken, ik moet de helft van de dag naar school![]()
maarja als ik verslaafd raak is het ook niet goed![]()
quote:
Dan ben je heel verquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
VakantiesMaar idd, zorg maar niet voor n verslaving.. ik dróómde op een gegeven moment zelfs over fok
![]()
![]()
hoe kun je daar over dromen dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
VakantiesMaar idd, zorg maar niet voor n verslaving.. ik dróómde op een gegeven moment zelfs over fok
![]()
![]()
[..]
![]()
Jaaquote:
Volgens mij droomde ik gewoon dat ik aant fokken wasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef carmiie het volgende:
[..]
hoe kun je daar over dromen dan?![]()
zie je dan een heel groot beeldscherm voor je?![]()
ik zou et ook geen maand zonder fok volhouden hoor dus je bent niet de enigequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jaa![]()
[..]
Volgens mij droomde ik gewoon dat ik aant fokken wasis al tijd geleden.. toen besloot ik maar om tijdje te stoppen met fok
heb t nog geen maand volgehouden
![]()
'Wil je er over praten schat?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jaa![]()
[..]
Volgens mij droomde ik gewoon dat ik aant fokken wasis al tijd geleden.. toen besloot ik maar om tijdje te stoppen met fok
heb t nog geen maand volgehouden
![]()
bijna zoals mijn ava, maar dan met spekjesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:23 schreef guitarist.nl het volgende:
hmmz zelf klaargemaakteopgewarmde stamppotboerenkool met spekjes en rookworst![]()
![]()
En je was er toen ook nog mee getrouwd in je dromen of dat nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat nog nét niet.. fok wou niet trouwenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En je was er toen ook nog mee getrouwd in je dromen of dat niet
Goedzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, ik heb t achter me gelatent is verleden tijd.. finito.. enz..
![]()
je hebt vast een heel goed cijferquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef saaw het volgende:
wiskunde examen ging goedd![]()
morgen scheikunde en dan is het weer zo goed als klaar
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
bijna zoals mijn ava, maar dan met spekjes
ik heb vandaag andijvie met spekjes op![]()
en super-de-boer rookworst![]()
zeker wel, maar ik had er soep van gemaakt, ik had er teveel jus doorheen gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]is ook lekker, behalve de rookworst dan!
Mijne gaat dan plaatselijk kraken van alle kantenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:19 schreef carmiie het volgende:
wooow, me pc is echt snelik heb 11 dingen open staan en alles gaat op normale snelheid
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
zeker wel, maar ik had er soep van gemaakt, ik had er teveel jus doorheen gedaan![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
je hebt vast een heel goed cijfer![]()
alvast succes met je scheikunde![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat nog nét niet.. fok wou niet trouwen![]()
Stoute meid.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
zeker wel, maar ik had er soep van gemaakt, ik had er teveel jus doorheen gedaan![]()
ik prak ook alles gewoon door elkaar heen en dan flinke lading jus er op, maar niet teveelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
H&Mquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef saaw het volgende:
[..]thanks
en kheb een heel leuk truitje gekocht , gestreept in 2 kleuren roze, lage v-hals, 3/4 mouwen, van h&m
ik normaal gesproken ook niet, maar dit keer dacht ik zo van : ooh, er zit toch niet zo veel meer in het pannetje dus ik kieper het allemaal maar op mn bord.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik prak ook alles gewoon door elkaar heen en dan flinke lading jus er op, maar niet teveel
Eet je altijd stampot?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
bijna zoals mijn ava, maar dan met spekjes
ik heb vandaag andijvie met spekjes op![]()
en super-de-boer rookworst![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik normaal gesproken ook niet, maar dit keer dacht ik zo van : ooh, er zit toch niet zo veel meer in het pannetje dus ik kieper het allemaal maar op mn bord.
maar er zat dus meer in dan ik dacht![]()
nee, gister at ik :quote:
dat was opquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
![]()
had je ook gewoon nog wat stamppot er bij moeten nemen
Tja mijn favo is en blijft en lekkere hollandse stamppotquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, gister at ik :
rijst![]()
sliertjes groente![]()
van dat uit zuivel gemaakte vlees![]()
en een 1 of ander sausje![]()
niet lekker![]()
Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:33 schreef saaw het volgende:
hm vanal dat gepraat over eten krijg ik ook honger, ga maar eens koken, verder niemand thuis. alleen eten sucks
maargoed, tot straks![]()
Laat ik het anders vragen:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, gister at ik :
rijst![]()
sliertjes groente![]()
van dat uit zuivel gemaakte vlees![]()
en een 1 of ander sausje![]()
niet lekker![]()
kookzequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:33 schreef saaw het volgende:
hm vanal dat gepraat over eten krijg ik ook honger
ga maar eens koken, verder niemand thuis. alleen eten sucks
maargoed, tot straks![]()
jaaaaaaaah!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen:
Lust je nog ander eten dan stampot?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Toenet date my mon !
Had joch ram wazig wijf en snapte er niks van
Aarappelpure met wittebonen in tomatensaus en een slavinkjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
jaaaaaaaah!!
paella, pasta, al die witte knor pakjes, behalve als er champignon is in zit![]()
en verder aardappels met groente en vlees, rijst met bonen en kip, sommige wokgroenten. alleen ik lust geen vis![]()
Oke. Zelfde zo'n beetje als mij, alleen lust ik wel vis (ook niet alles hoor)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
jaaaaaaaah!!
paella, pasta, al die witte knor pakjes, behalve als er champignon is in zit![]()
en verder aardappels met groente en vlees, rijst met bonen en kip, sommige wokgroenten. alleen ik lust geen vis![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Aarappelpure met wittebonen in tomatensaus en een slavinkje![]()
strakke buikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nah, conditie opbouwen. Heb een gewone strakke buik
.
4 keer per week voetbalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
strakke buik![]()
conditie opbouwen ben ik ook aan t doen, ik ga 1/2 keer per week harlopen met een vriendin
Ik heb ook wel een redelijke conditie, 4 dagen in de week meer als een uur heen en weer naar school fietsenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
strakke buik![]()
conditie opbouwen ben ik ook aan t doen, ik ga 1/2 keer per week harlopen met een vriendin
Denk niet dat ik nu trots op je benquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Cham moet op 11 febrauri waarschijnlijk werken op trance energy in Utrecht en weerk later Masters of hardcore
Ik ga denk ik ook maar soepen, want FOK! is veels te traagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:47 schreef B_BOY het volgende:
ben weer aant leren photoshoppen.
ik niet, want ik kan het nog nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:55 schreef hallo_mensen het volgende:
Normale snelheid
maar nu is iedereen zeker aan het fotosoepen
Burpen van paprika?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:57 schreef Renesite het volgende:
Abah!
Teveel paprika gehad toennet, ik burp het steeds![]()
das flauwquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:56 schreef Renesite het volgende:
Vrijdag kom ik lekker toch nietIk ga of naar een beurs toe (leuke beurs
) of leren voor PWweek
![]()
Ja echtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Burpen van paprika?
ah heb nog geen toetje gehad, dus ff lekkere dubbelvla pakken
Toetsrooster is veranderdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Kut! Dat heb ik volgende week ook.
Hoezoquote:
Afschietenquote:
Precies, echt handigquote:
Vreemdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:19 schreef snopprinses het volgende:
omdat die op sommige pagina's wel doet wat die moet doen en op sommige niet, terwijl ze precies hetzelfde zijn
Heb je wel overal de CLASS goed ingevult dan ??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:19 schreef snopprinses het volgende:
omdat die op sommige pagina's wel doet wat die moet doen en op sommige niet, terwijl ze precies hetzelfde zijn
Jep, met php kan ik ook redelijk goed omgaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Pcies beetje PHP is ook wel handig:P
quote:
oh nee, zal ik meteen ff doen, ben zo terugquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
WB
Al een foto van je H&M truitje ??
In mijn vrije tijd doe ik ook niks meer met php, ben op school al zoveel bezig met java enzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb zelf al een tijd niet meer geprogt, moet het maar weer eens oppakken
Tja jij leert er ook voor, ik ben maar hobbyistquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd doe ik ook niks meer met php, ben op school al zoveel bezig met java enzo![]()
Ik wil later toch meer de automatiserings richting uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tja jij leert er ook voor, ik ben maar hobbyist![]()
![]()
*nieuwsgierig*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:42 schreef saaw het volgende:
terugff fotos op mn pc zetten hoor
heb ook meteen wat fototjes van mn kamer gemaakt
Ik maak binnenkort ook maar eens wat foto's van mijn kamerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:42 schreef saaw het volgende:
terugff fotos op mn pc zetten hoor
heb ook meteen wat fototjes van mn kamer gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |