Ik vind utrecht nog steeds verrot ver , al is het inderdaad nogal centraal.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Utrecht is het meest centraal, maar als er meer mensen ergens anders in de buurt wonen is het logischer dat daar de meet wordt gehouden![]()
Ik ben een beetje verkoude, en hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:38 schreef Pluto_Nium het volgende:
alles geod ?
het zelfde eigenlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:39 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verkoude, en hoe is het met jou?
ik zo ook..heb echt ontzettend honger.quote:
Ik heb gewoon honger andersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
ik zo ook..heb echt ontzettend honger.
O nee in afrika hebben ze honger..ik heb trek![]()
Je lijkt mn zusje van 11 wel manquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
ik zo ook..heb echt ontzettend honger.
O nee in afrika hebben ze honger..ik heb trek![]()
Ik ben psychisch ook nog niet zo ver..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je lijkt mn zusje van 11 wel man.
Dat zeg je toch niet, " ik heb trek "quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je lijkt mn zusje van 11 wel man.
Denk niet dat mn moeder dat erg waardeerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet, " ik heb trek "
maar meestal iets van: "govverdomme ga eten maken mén ik sterf van de honger"
Maak voedsel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet, " ik heb trek "
maar meestal iets van: "govverdomme ga eten maken mén ik sterf van de honger"
Dat is echt typisch limburgs, hier krijg je dat niet bij snackbar enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef hallo_mensen het volgende:
Ik moet nog n uur wachten voordat t zuurvlees perfect is
Wil je mijn vriendinnetje zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef Imberr het volgende:
Bah, romantische liedjes luisteren over meisjes die leuke vriendjes krijgen is niet leuk als je zelf geen vriendje hebt![]()
Pfff die moet je dan toch echt ff nét iets beter opvoedenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Denk niet dat mn moeder dat erg waardeerd![]()
T is dan ook erg lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat is echt typisch limburgs, hier krijg je dat niet bij snackbar enzo.
Als ik bij me oma ben eet ik dat ook altijd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendinnetje zijn?![]()
Lekkere volgorde, eerst trouwen, daarna vriendjes zijn
* SpeedY_the_Devil is ook singlequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef Imberr het volgende:
Bah, romantische liedjes luisteren over meisjes die leuke vriendjes krijgen is niet leuk als je zelf geen vriendje hebt![]()
En ik ook. Maar ik ben zelf eten, wel iets dat ik lekker vind denk ik.quote:
succesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:52 schreef VASND het volgende:
en ik ben er weer vandoor
Theorielessen voor (instrumentaal) D examen..
Nee joh.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is niet druk hier he
Mwaa toch welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is niet druk hier he
koud is niet goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:57 schreef Casparovvv het volgende:
Hoi
Wat was het lekker weer vandaag. Goed koud, en stralend blauwe lucht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |