Ik ga denk ik ook maar soepen, want FOK! is veels te traagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:47 schreef B_BOY het volgende:
ben weer aant leren photoshoppen.
ik niet, want ik kan het nog nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:55 schreef hallo_mensen het volgende:
Normale snelheid
maar nu is iedereen zeker aan het fotosoepen
Burpen van paprika?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:57 schreef Renesite het volgende:
Abah!
Teveel paprika gehad toennet, ik burp het steeds![]()
das flauwquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:56 schreef Renesite het volgende:
Vrijdag kom ik lekker toch nietIk ga of naar een beurs toe (leuke beurs
) of leren voor PWweek
![]()
Ja echtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Burpen van paprika?
ah heb nog geen toetje gehad, dus ff lekkere dubbelvla pakken
Toetsrooster is veranderdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Kut! Dat heb ik volgende week ook.
Hoezoquote:
Afschietenquote:
Precies, echt handigquote:
Vreemdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:19 schreef snopprinses het volgende:
omdat die op sommige pagina's wel doet wat die moet doen en op sommige niet, terwijl ze precies hetzelfde zijn
Heb je wel overal de CLASS goed ingevult dan ??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:19 schreef snopprinses het volgende:
omdat die op sommige pagina's wel doet wat die moet doen en op sommige niet, terwijl ze precies hetzelfde zijn
Jep, met php kan ik ook redelijk goed omgaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Pcies beetje PHP is ook wel handig:P
quote:
oh nee, zal ik meteen ff doen, ben zo terugquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
WB
Al een foto van je H&M truitje ??
In mijn vrije tijd doe ik ook niks meer met php, ben op school al zoveel bezig met java enzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb zelf al een tijd niet meer geprogt, moet het maar weer eens oppakken
Tja jij leert er ook voor, ik ben maar hobbyistquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd doe ik ook niks meer met php, ben op school al zoveel bezig met java enzo![]()
Ik wil later toch meer de automatiserings richting uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tja jij leert er ook voor, ik ben maar hobbyist![]()
![]()
*nieuwsgierig*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:42 schreef saaw het volgende:
terugff fotos op mn pc zetten hoor
heb ook meteen wat fototjes van mn kamer gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |