digitale fotows makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nu kan ik er ook meer dan 1 scannen, tis gewoon prutwerk
[..]
moest jij dat aan mij vragen?
ik maak wel sexy foto's van je
het resultaat is toch leuk?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nu kan ik r ook meer dan 1 scannen, tis gewoon prutwerk![]()
maar het zijn niet mijn foto'squote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
digitale fotows maken
maarja is weer niet zo mooi he.
maarja gewoon maar zo denken : "je moet er iets voor over hebben"
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar het zijn niet mijn foto'shet zijn maar "kiekjes" dus of ze nou digitaal of analoog zijn maakt hierbij niet uit
ow dan ist minder :pquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar het zijn niet mijn foto'shet zijn maar "kiekjes" dus of ze nou digitaal of analoog zijn maakt hierbij niet uit
zie je welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jajadalijk mag ik gaan bewerken, das wel leuk
gewoon met photoshop normaal gesprokenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
zie je wel![]()
je moet er gewoon wat voor over hebben![]()
hoe bewerk jij, iedereen kan heel mooi foto's bewerken, maar ik ken het niet![]()
ik heb paint shop pro en adobequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gewoon met photoshop normaal gesproken
oeh kom maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moest jij dat aan mij vragen?
ik maak wel sexy foto's van je
ik ga gelijk oefenenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:17 schreef B_BOY het volgende:
www.goodtutorials.com en gewoon alles stap voor stap leren. ik ben ook net met leren begonnen.
kom jij maar naar hierquote:
gewoon veel mee werken, zo heb ik ook alles geleerd. Ik werk nu dagelijks met verschillende programma's, en zo blijf ik nieuwe dingen ontdekkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb paint shop pro en adobe
en ik kan met geen van beiden omgaan, ik kan niet eens ergens de achtergrond weghalen![]()
arme jij.. waar gaat het over?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga weer leren wiskunde en ik snap t niehiet
het kost geldquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:19 schreef B_BOY het volgende:
veel succes. ik ga vanaaf denk ook nog maar een uur photoshoppen moet het ook maar es gaan leren.
geld dat aanbod ook voor mij...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je iets niet snapt, roep je maar
Normale verdelingen de (worteltekenquote:
Mja studenten licenties zijn niet zo duur hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
geld dat aanbod ook voor mij...
en voor langere periode (dus ook bijvoorbeeld volgende week nog )
je moet iets over hebben voor sexy fotos hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
woon jij in maastricht? in limburg?
das maar 191 KM....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mja studenten licenties zijn niet zo duur hoor.ik heb geen licentieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben allebij een OV (als het goed is)...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
woon jij in maastricht? in limburg?
das maar 191 KM....![]()
![]()
Oh, ik heb een proefwerk over dat met heel veel andere hoofdstukken gehad vorige week, resultaat een 5,0quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Normale verdelingen de (wortelteken) N wet en discrete verdelingen althans dat is het deel dat ik niet snap we hebben er ook statistiek bij maar dat snpa ik wel
als jij nou nog in zuid-holland of zeeland oid woonde.. dan kwam ik gerust.. maar om nou 191 km te rijden zonder rbw en auto..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je moet iets over hebben voor sexy fotos he
heeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef -Marlii- het volgende:
Goedenmiddag
Morgen naar Den Haag
nog steeds voor Taida enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |