Ik snap je.quote:
Wat is er in s'hemels naam leuk aan scannen?quote:
ik heb 4 jaar terug een scanner gekochtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat is er in s'hemels naam leuk aan scannen?![]()
alles!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat is er in s'hemels naam leuk aan scannen?![]()
Ja nu ook weerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:05 schreef B_BOY het volgende:
bij mij is fok! wel redelijk snel hoor.
Ja ok. ik vind het echt kutapparatenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
alles!!![]()
scannen
ik ging laatst foto's scannen van toen ik nog klein was, dat was echt leuk![]()
foto scanner kopen dan gaan ze er 1 keer ammel doorheen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:07 schreef snopprinses het volgende:
ik heb geen geduld om te wachten dat alle foto's gescand zijn en weer nieuwe en weer wachten en weer nieuwe
geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:07 schreef snopprinses het volgende:
ik heb geen geduld om te wachten dat alle foto's gescand zijn en weer nieuwe en weer wachten en weer nieuwe
eey snopprinsesquote:
ik heb de scanner van de trap gegooid k betwijfel het of die het nu nog doetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:07 schreef B_BOY het volgende:
scanner instaleren is kwestie is gewoon usb stekker erin, andere in stopcontact en instal cd erin en stappen volgen.
jaa!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
eey snopprinses
ik moes aan jou vragen hoe je sexy fotoows maaktmiss kan ik er dan ook iets van maken
dat betwijfel ik ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik heb de scanner van de trap gegooid k betwijfel het of die het nu nog doet
nu kan ik er ook meer dan 1 scannen, tis gewoon prutwerkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
foto scanner kopen dan gaan ze er 1 keer ammel doorheen.
moest jij dat aan mij vragen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
eey snopprinses
ik moes aan jou vragen hoe je sexy fotoows maaktmiss kan ik er dan ook iets van maken
digitale fotows makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nu kan ik er ook meer dan 1 scannen, tis gewoon prutwerk
[..]
moest jij dat aan mij vragen?
ik maak wel sexy foto's van je
het resultaat is toch leuk?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nu kan ik r ook meer dan 1 scannen, tis gewoon prutwerk![]()
maar het zijn niet mijn foto'squote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
digitale fotows maken
maarja is weer niet zo mooi he.
maarja gewoon maar zo denken : "je moet er iets voor over hebben"
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar het zijn niet mijn foto'shet zijn maar "kiekjes" dus of ze nou digitaal of analoog zijn maakt hierbij niet uit
ow dan ist minder :pquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar het zijn niet mijn foto'shet zijn maar "kiekjes" dus of ze nou digitaal of analoog zijn maakt hierbij niet uit
zie je welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jajadalijk mag ik gaan bewerken, das wel leuk
gewoon met photoshop normaal gesprokenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
zie je wel![]()
je moet er gewoon wat voor over hebben![]()
hoe bewerk jij, iedereen kan heel mooi foto's bewerken, maar ik ken het niet![]()
ik heb paint shop pro en adobequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gewoon met photoshop normaal gesproken
oeh kom maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moest jij dat aan mij vragen?
ik maak wel sexy foto's van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |