Whehe, preciesquote:
Dat komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:16 schreef carmiie het volgende:
ik voel me dan toch best lullig met mijn 795 (gemiddeld 14 per dag)
ik kan niet echt verslaafd raken, ik moet de helft van de dag naar schoolquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor![]()
Bij 70 ofzo ben je echt serieus verslaafd..
![]()
en bij +50 ben je nerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor![]()
Bij 70 ofzo ben je echt serieus verslaafd..
![]()
Vakantiesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik kan niet echt verslaafd raken, ik moet de helft van de dag naar school![]()
maarja als ik verslaafd raak is het ook niet goed![]()
quote:
Dan ben je heel verquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
VakantiesMaar idd, zorg maar niet voor n verslaving.. ik dróómde op een gegeven moment zelfs over fok
![]()
![]()
hoe kun je daar over dromen dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
VakantiesMaar idd, zorg maar niet voor n verslaving.. ik dróómde op een gegeven moment zelfs over fok
![]()
![]()
[..]
![]()
Jaaquote:
Volgens mij droomde ik gewoon dat ik aant fokken wasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef carmiie het volgende:
[..]
hoe kun je daar over dromen dan?![]()
zie je dan een heel groot beeldscherm voor je?![]()
ik zou et ook geen maand zonder fok volhouden hoor dus je bent niet de enigequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jaa![]()
[..]
Volgens mij droomde ik gewoon dat ik aant fokken wasis al tijd geleden.. toen besloot ik maar om tijdje te stoppen met fok
heb t nog geen maand volgehouden
![]()
'Wil je er over praten schat?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jaa![]()
[..]
Volgens mij droomde ik gewoon dat ik aant fokken wasis al tijd geleden.. toen besloot ik maar om tijdje te stoppen met fok
heb t nog geen maand volgehouden
![]()
bijna zoals mijn ava, maar dan met spekjesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:23 schreef guitarist.nl het volgende:
hmmz zelf klaargemaakteopgewarmde stamppotboerenkool met spekjes en rookworst![]()
![]()
En je was er toen ook nog mee getrouwd in je dromen of dat nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat nog nét niet.. fok wou niet trouwenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En je was er toen ook nog mee getrouwd in je dromen of dat niet
Goedzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, ik heb t achter me gelatent is verleden tijd.. finito.. enz..
![]()
je hebt vast een heel goed cijferquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef saaw het volgende:
wiskunde examen ging goedd![]()
morgen scheikunde en dan is het weer zo goed als klaar
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
bijna zoals mijn ava, maar dan met spekjes
ik heb vandaag andijvie met spekjes op![]()
en super-de-boer rookworst![]()
zeker wel, maar ik had er soep van gemaakt, ik had er teveel jus doorheen gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]is ook lekker, behalve de rookworst dan!
Mijne gaat dan plaatselijk kraken van alle kantenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:19 schreef carmiie het volgende:
wooow, me pc is echt snelik heb 11 dingen open staan en alles gaat op normale snelheid
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
zeker wel, maar ik had er soep van gemaakt, ik had er teveel jus doorheen gedaan![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
je hebt vast een heel goed cijfer![]()
alvast succes met je scheikunde![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat nog nét niet.. fok wou niet trouwen![]()
Stoute meid.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
zeker wel, maar ik had er soep van gemaakt, ik had er teveel jus doorheen gedaan![]()
ik prak ook alles gewoon door elkaar heen en dan flinke lading jus er op, maar niet teveelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
H&Mquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef saaw het volgende:
[..]thanks
en kheb een heel leuk truitje gekocht , gestreept in 2 kleuren roze, lage v-hals, 3/4 mouwen, van h&m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |