zonder twijfel de leukste studenten- en studiestad.quote:
Maar das logisch. Alleen die gasten uit Brabant stribbelen af en toe nog tegenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:00 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zonder twijfel de leukste studenten- en studiestad.
MA 13 13.15 - 15.00 RGBK00510 Kernvak staats- en bestuursrecht hoorcollege Groep 1 EDUC THETAquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef dr.dunno het volgende:
iemand trouwens een idee wanneer kernvak SBR begint dit jaar? ik heb zoals gewoonlijk weer geen enkel idee en moet geloof ik ook nog iets van boeken en klappers regelen ofzo.
ik niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar das logisch. Alleen die gasten uit Brabant stribbelen af en toe nog tegen.
ik zit d'r voor het eerst sinds tijden vanaf volgende week weer vrij vaak als in bijna fulltime, praktijkgedeelte van m'n wetenschappelijk onderzoek aan uitvoeren met 50+ deelnemers uit heel het landquote:Vanavond weer naar Utreg toe, welliswaar nog vakantie maar toch.
Ja, arbeidsrecht is best wel tricky en H&R vinden veel mensen best wel ingewikkeld maar ik heb 't met een 9 als eindcijfer afgesloten. Het boek van Van Huizen is overigens rampzaligquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vanmiddag boeken van Arbeidsrecht en Handels & Rechtspersonenrecht gekocht.
Arbeidsrecht lijkt me zo op het eerste gezicht lastiger dan gedacht, en H&R juist wat makkelijker. Iemand ervaring met die vakken?
Hmm, persoonlijk zie ik Eindhoven juist als één van de steden die nog minder aanspreekt als studentenstad dan Tilburg. Groningen, Utrecht, Amsterdam en Leiden lijken me leuker.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik niet.
en Eindhoven is ook niet bepaald een bakermat van studentikoosheid, al moet ik zeggen dat het geheel wel meer aanspreekt dan bijvoorbeeld een Delft/Groningen/Twente/Tilburg, zeker nu de fontys vrouwen meer losgeslagen zijn en daarmee de corpsgastjes aan het verdringen zijn
Had jij ook maar 3 boeken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vanmiddag boeken van Arbeidsrecht en Handels & Rechtspersonenrecht gekocht.
Arbeidsrecht lijkt me zo op het eerste gezicht lastiger dan gedacht, en H&R juist wat makkelijker. Iemand ervaring met die vakken?
Ik vind Tilburg best een leuke stad, leuker dan Eindhoven qua studentenleven enz. Maar ik ga er niet tegenin dat Utrecht leuker is. Ik ken de stad niet goed, maar het studentenleven daar spreekt me best aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Hmm, persoonlijk zie ik Eindhoven juist als één van de steden die nog minder aanspreekt als studentenstad dan Tilburg. Groningen, Utrecht, Amsterdam en Leiden lijken me leuker.
Niets eens bruid?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:37 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Had jij ook maar 3 boeken?
En de foto van Tony is higly confidential Diederick, die geef ik alleen via msn.
Eens zal ik weten waar je studeert, en hopelijk voor de dag dat ik getuige ben op je bruiloft
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef VoreG het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die het programma 16 miljoen rechters bekijken?
Heb het 10 seconden volgehouden. Jury rechtspraak in Nederland.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef VoreG het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die het programma 16 miljoen rechters bekijken?
Jij zit toch ook in Leiden? Hoeveelste jaars ben je?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:35 schreef addictivebeat het volgende:
ben nu bezig met rechtsfilosofie, erg mooi vak, mooiste vak uit de rechtenopleiding
En hoe was Tilburg? Date gevonde?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:54 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben donderdag te bewonderen op de rechtenfaculteit van Tilburg.![]()
De helft van de benodigde boeken staat immers daar. Is er geen lieve bevallige fokker die mij aldaar wil rondleiden?
Donderdag is morgen pas, lieverd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En hoe was Tilburg? Date gevonde?.
Ik heb vandaag heerlijk Tony-ontwijkend-gedrag vertoond en mn kamer heel goed opgeruimd en schoongemaakt!
ok, en ik heb een date, dus ik moest ook wel
Ik ga in de bieb wat boeken opsnorren die ze in Nijmegen niet hebben. Krijg ik een rondleiding en een kopje thee van je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:27 schreef Morrigun99 het volgende:
Thisbe, wat moet je in Tilburg?
Vergeet dan niet de alom vertegenwoordigde, paarse posters van de Juridische Bedrijvendagen Tilburg te checken. Vandaag opgehangen.![]()
Jezus Christus, ik dacht dat in een uurtje of wat te doen. Van 11:00 tot 16:00 uur bezig geweest.![]()
Geen idee, ik heb vorig jaar veel vakken gehaald (met 8en) zonder ook maar te weten wie de hoor- of werkcollegedocenten zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:56 schreef LogicalPsycho het volgende:
Okee, je zei dat er geen aanwezigheidsplicht is op de Universiteit Tilburg. Is het niet zo dat je een bepaald percentage van de colleges moet bijwonen?![]()
Je moet uiteindelijk toch lessen volgen, anders red je het natuurlijk niet![]()
Pssst... In Tilburg vallen er nog meer af hoor.quote:Logisch dat er geen herkansingen zijn. In Utrecht beginnen in september 700 à 800 man met rechten. In februari komen er ook nog 100 à 300 bij gok ik zo. Als deze studenten allemaal doorgaan heeft de universiteit een groot probleem qua huisvesting, docenten, etc.. Daarom moet hier 40% van afvallen en hoe bereik je dat: door onder andere geen herkansingen en een dwingend studieadvies (30 ECTS per jaar gehaald, anders moet je stoppen).
In het vervolg van je studie is het alleen maar een stimulans. Ik, Leonoor en dr. dunno, allemaal studerend in Utrecht, hebben nog nooit een herkansing nodig gehad. Gewoon een kwestie van je tentamens goed voorbereiden en dan kan je ze halen
Kijk en daarom heb ik er dus spijt van dat ik met m'n chronische ziekte niet naar school kon en toen geen natuurkunde kon doen... Anders zat ik lekker warm in Eindhoven, honderden overtollige jongens en drie kwartiertjes reizen van huis, en niet zoals nu... Bleh.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Pool het volgende:
Eindhoven heeft iets teveel kerels
Subtiel, tres subtiel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:27 schreef Morrigun99 het volgende:
Vergeet dan niet de alom vertegenwoordigde, paarse posters van de Juridische Bedrijvendagen Tilburg te checken. Vandaag opgehangen.![]()
geweest.![]()
Zo'n internettestquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:38 schreef Sessy het volgende:
[..]
En vrijdag naar de psycholoog... M'n depressie rijst de pan uit, ik kan me nergens op focussen, ik vergeet alles, ik sla om de drie minuten hysterisch door en ik scoorde al een paar maanden geleden zo'n beetje het maximale op een of andere internet test met hoe depressief bent u (die me ook adviseerde naar een psycholoog te gaan of zo)...
Stomme GGD heeft ellenlange wachtlijsten...
Nou nou, laat mij ook rustig wakker worden.. Zijn jullie al gezellig samen aan het fokken nu?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Donderdag is morgen pas, lieverd.![]()
Morgen ben ik wel van 8.45u tot 20.30u op de faculteit, maar vanwege intensieve groepswerkzaamheden geen rondleidtijd helaas.Maar voel je welkom, Thisbe!
![]()
zit in het laatste jaar van de bachelor. en jij?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:49 schreef Mieks het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in Leiden? Hoeveelste jaars ben je?
In de JB. Tony is naar huis.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:07 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nou nou, laat mij ook rustig wakker worden.. Zijn jullie al gezellig samen aan het fokken nu?
The_Duce, kom eens online!
Gisteren maakte een bibliotecaris een sociaal wenselijke opmerking tegen Tony ("is je ronde alweer begonnen?"). En vervolgens negeerde Tony zijn collega.quote:
Morgen ben ik er ook weer bij, dan zal ik hem wel weer op mijn allervriendelijkst Goooeeeedemorgen! wensen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Gisteren maakte een bibliotecaris een sociaal wenselijke opmerking tegen Tony ("is je ronde alweer begonnen?"). En vervolgens negeerde Tony zijn collega..
Dolle boel, die kerel.
Misschien dat ik er morgen wel ben. Verveel me echt dood namelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Morgen ben ik er ook weer bij, dan zal ik hem wel weer op mijn allervriendelijkst Goooeeeedemorgen! wensen.
Zijn er nog mensen die morgen met mij 1x per 45 minuten koffiepauze willen gaan houden?
Ik zou bijna zeggen dat ik er alle vertrouwen in hebquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Misschien dat ik er morgen wel ben. Verveel me echt dood namelijk.
... uit verveling gaan studeren. Komt het misschien toch nog goed met mij.
Ph.H.J.G. van Huizen, Inleiding Handelsrecht, laatste drukquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:18 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat ik er alle vertrouwen in heb![]()
Maar de jb is niet gaaaf zonder heel veeeel koffie..
Oh en welk boek mist er nog voor H&R trouwens volgens de Broese? Even bol.commen...
Zo, ik heb hem online besteld, ben benieuwd wanneer 'ie binnen is, dank voor de info!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ph.H.J.G. van Huizen, Inleiding Handelsrecht, laatste druk
<knip>
Klinkt als een overheidscampagne:quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Zo, ik heb hem online besteld, ben benieuwd wanneer 'ie binnen is, dank voor de info!
En een nerd was ik toch al, dus he, nerd je mee?
Klinkt meer als USC tijdens de uitdagen: Ik ook, jij ook?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Klinkt als een overheidscampagne:
Ik nerd, en jij?
Dan moeten we dat probleem maar eens uit de weg ruimen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:37 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Had jij ook maar 3 boeken?
En de foto van Tony is higly confidential Diederick, die geef ik alleen via msn.
Eens zal ik weten waar je studeert, en hopelijk voor de dag dat ik getuige ben op je bruiloft
Au! Wil je dat niet meer doen, dáár word ík depressief vanquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Zo'n internettest. Blijf ook uit R&P kan ik je aanraden. Als je nog niet depressief was wordt je het daar wel.
Leuke video's overigens (mooi figuur![]()
). Zit ze hier op een advocatenkantoor te bekijken (... heerlijk, niemand die me controleert).
Ik werdt even afgeleidquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Au! Wil je dat niet meer doen, dáár word ík depressief van![]()
IBL. Iets minder snel, maar voorkomt onnodige reisjes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:29 schreef Thisbe het volgende:
Zo, weer terug uit Tilburg.
Alle boeken die ik nodig had waren uitgeleend!En er stonden minimaal twee reserveringen op ieder boek
Kut-Tilburg!
Gelukkig kon ik daarna nog veel bier drinken bij Brut, dat herstelde mijn slechte humeur een beetje![]()
Och, er werd me al bier in het vooruitzicht gesteldquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
IBL. Iets minder snel, maar voorkomt onnodige reisjes.
En hier in Utrecht in elk geval echt onbetaalbaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
IBL. Iets minder snel, maar voorkomt onnodige reisjes.
Volgende keer kom ik wel naar Utrechtquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En hier in Utrecht in elk geval echt onbetaalbaar.
En besides, reisjes zijn mooi, vier het feit dat je nog gebruik kunt maken van je OV!
En ik wacht geduldig op je oplossing
Doorslaand argument.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Och, er werd me al bier in het vooruitzicht gesteld![]()
Ik beraad me op de gewenste oplossing.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En hier in Utrecht in elk geval echt onbetaalbaar.
En besides, reisjes zijn mooi, vier het feit dat je nog gebruik kunt maken van je OV!
En ik wacht geduldig op je oplossing
ja, wat een dijenkletser he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:02 schreef _-rally-_ het volgende:
Hé, dunno, vind je dat grappig, twee keer hetzelfde posten, alleen om het topic vol te krijgen
(tvp)
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:54 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben donderdag te bewonderen op de rechtenfaculteit van Tilburg.![]()
De helft van de benodigde boeken staat immers daar. Is er geen lieve bevallende fokker die mij aldaar wil rondleiden?
Ahahahaha...quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:29 schreef Thisbe het volgende:
Alle boeken die ik nodig had waren uitgeleend!En er stonden minimaal twee reserveringen op ieder boek
Kut-Tilburg!
de dagelijkse werkelijkheid in Tilburg ja. Elk fatsoenlijk boek is gewoon 2x gereserveerdquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:29 schreef Thisbe het volgende:
Kut-Tilburg!
Kreeg je bij VGZ nou geen 1.000 condooms als student? In combinatie met dit bericht ( 'Penetratie tegen stresssituatie' ) verklaart dat je keuzequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:05 schreef Sessy het volgende:
Nou, volgens de psycholoog ben ik ook depri... En als ik dat al niet was, werd ik het wel van hoeveel hij per uur vraagt.![]()
Ff kijken of ik niet alsnog een andere verzekeraar kan nemen, vgz heeft m'n gegevens nog niet verwerkt, moet wel kunnen lijkt me. Al scheelt dat in het beste geval 500 euro per jaar, maar da's nog veel.
Volgens mij was dat CZ, dus tijd voor een heroverwegingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:28 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Kreeg je bij VGZ nou geen 1.000 condooms als student? In combinatie met dit bericht ( 'Penetratie tegen stresssituatie' ) verklaart dat je keuze
Kan je weer een behoorlijke tijd vooruitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:47 schreef Thisbe het volgende:
1.000 condooms? Zoveel neuk ik nou ook weer niet in een jaar![]()
Hoe was jouw date trouwens?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:29 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Volgens mij was dat CZ, dus tijd voor een heroverweging.
Goedquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Goed
Zaterdag de 1e, woensdag de 2e date, en hij smste net weer. Ik ga weer even verder een rondedansje door mijn kamer maken.
En 1000 is wel heeel veel, maar anders doen we samen?
Hmmm voorlopig gaat het nog 3 weken duren voor ik hem weer ga zien, dus dat valt nogal tegen (en ja, ik ben chagrijnig, dus ik ga maar gewoon slapen nu...).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Looooooooove is in the aaaair!
Kun je voor mij ook een leuke vent regelen?
Nee in Utrecht lopen leuke mannen rond wilde je zeggen? Mag je ze mij aanwijzen!quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:58 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee in Utrecht lopen leuke mannen rond wilde je zeggen? Mag je ze mij aanwijzen!
Drie weken maar? Lucky youquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmmm voorlopig gaat het nog 3 weken duren voor ik hem weer ga zien, dus dat valt nogal tegen
Delft = nerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:04 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil geen nerd!
Ik wil een knappe overdonderende man. Eentje die mij meevoert naar de allerhoogste toppen van geluk!
Om de slagingskans van je nieuwe relatie wat te vergroten, zou ik je behulpzaam willen zijn met onderstaande nuttige tekst, zodat er meer op niveau gepraat kan worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:14 schreef Leonoor het volgende:
Zit eens niet zo mijn man-to-be af te zeiken allemaal!
Ik mag na 5,5 jaar pogingen doen in Utrecht zonder noemenswaardig succes toch wel mijn pijlen op een nieuwe stad richten.
En ja, ik ben weer "hard" aan 't werk, en ik verveel me, dus alle afleiding is welkom, post u maar, ik F5 er op los vandaag!
Lieve Diederik, je inspanningen worden gewaardeerd, edoch:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je zit toch de hele tijd te F5en. Als je meer wil, roep maar
.
Is het een lekkere vent? Beschrijvingen wil ik!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:03 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Lieve Diederik, je inspanningen worden gewaardeerd, edoch:
Ik kan natuurlijk niet zulke lappen tekst lezen en ondertussen bellen, zelfs voor vrouwen die immers altijd 2 dingen tegelijk kunnen doen, is dit iets teveel gevraagd. Korte berichten gaan nog wel lukken, maar dit..
Toch bedankt voor de moeite, een relatie zou ik het nog niet direct willen noemen na 2 dates, maar alle korte, behapbare-tijdens-het-werken tips zijn natuurlijk welkom!
Kijk maar op m'n hyvesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:36 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Is het een lekkere vent? Beschrijvingen wil ik!![]()
Neem eens een kijkje in Groningen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:14 schreef Leonoor het volgende:
Ik mag na 5,5 jaar pogingen doen in Utrecht zonder noemenswaardig succes toch wel mijn pijlen op een nieuwe stad richten.
Been there, done thatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:24 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in Groningen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woooowww! Doe je goed Leoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:34 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Been there, done that.
En ja, die met dat hartje, maar dat is inmiddels weer aangegroeid.. De zonneklep is actueler...
Dank u, mn exvriendje wil ook spontaan weer met me daten vanavondquote:
Dit is mijn werktempo niet echt ten goede gekomen..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:08 schreef The_Duce het volgende:
Tegen de verveling: Meest memorabele Fok topics![]()
Daarom juist doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:28 schreef Morrigun99 het volgende:
Nog zien dat ik dat durf hoor (volgens mij is er pers bij enzo)![]()
Volgens mij is er maar een beperkt aantal notarissen in NL. Je wordt dus kandidaat-notaris tot er een plekje vrijkomt en jij op dat plekje benoemd wordt. (Dacht ik hoor... Pin me er niet op vast).quote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dat nou zit als je afgestudeerd bent en bij een notaris gaat werken. Ik hoor van de ene kant dat je pas notaris kan worden als de oudste notaris weg is en van de andere kant hoor ik weer dat je benoemt moet worden.
100 kreeg je, bij CZ, maar CZ's vergoedingen zijn slechter dan VGZ's...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:28 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Kreeg je bij VGZ nou geen 1.000 condooms als student? In combinatie met dit bericht ( 'Penetratie tegen stresssituatie' ) verklaart dat je keuze
Kan bij mij ook niet. Maar dat is dan weer een keuze...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:25 schreef Sessy het volgende:
[..]
100 kreeg je, bij CZ, maar CZ's vergoedingen zijn slechter dan VGZ's...
En penetratie kan bij mij niet door m'n chronische ziekte (waar ik niet verder op in ga, is vaak zat gebeurd al).![]()
Spaart u ook zegeltjes?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:33 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo..... is het alweer zondag???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |