Och, er werd me al bier in het vooruitzicht gesteldquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
IBL. Iets minder snel, maar voorkomt onnodige reisjes.
En hier in Utrecht in elk geval echt onbetaalbaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
IBL. Iets minder snel, maar voorkomt onnodige reisjes.
Volgende keer kom ik wel naar Utrechtquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En hier in Utrecht in elk geval echt onbetaalbaar.
En besides, reisjes zijn mooi, vier het feit dat je nog gebruik kunt maken van je OV!
En ik wacht geduldig op je oplossing
Doorslaand argument.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Och, er werd me al bier in het vooruitzicht gesteld![]()
Ik beraad me op de gewenste oplossing.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En hier in Utrecht in elk geval echt onbetaalbaar.
En besides, reisjes zijn mooi, vier het feit dat je nog gebruik kunt maken van je OV!
En ik wacht geduldig op je oplossing
ja, wat een dijenkletser he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:02 schreef _-rally-_ het volgende:
Hé, dunno, vind je dat grappig, twee keer hetzelfde posten, alleen om het topic vol te krijgen
(tvp)
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:54 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben donderdag te bewonderen op de rechtenfaculteit van Tilburg.![]()
De helft van de benodigde boeken staat immers daar. Is er geen lieve bevallende fokker die mij aldaar wil rondleiden?
Ahahahaha...quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:29 schreef Thisbe het volgende:
Zo, weer terug uit Tilburg.
Alle boeken die ik nodig had waren uitgeleend!En er stonden minimaal twee reserveringen op ieder boek
Kut-Tilburg!
de dagelijkse werkelijkheid in Tilburg ja. Elk fatsoenlijk boek is gewoon 2x gereserveerdquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:29 schreef Thisbe het volgende:
Zo, weer terug uit Tilburg.
Alle boeken die ik nodig had waren uitgeleend!En er stonden minimaal twee reserveringen op ieder boek
Kut-Tilburg!
Kreeg je bij VGZ nou geen 1.000 condooms als student? In combinatie met dit bericht ( 'Penetratie tegen stresssituatie' ) verklaart dat je keuzequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:05 schreef Sessy het volgende:
Nou, volgens de psycholoog ben ik ook depri... En als ik dat al niet was, werd ik het wel van hoeveel hij per uur vraagt.![]()
Ff kijken of ik niet alsnog een andere verzekeraar kan nemen, vgz heeft m'n gegevens nog niet verwerkt, moet wel kunnen lijkt me. Al scheelt dat in het beste geval 500 euro per jaar, maar da's nog veel.
Volgens mij was dat CZ, dus tijd voor een heroverwegingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:28 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Kreeg je bij VGZ nou geen 1.000 condooms als student? In combinatie met dit bericht ( 'Penetratie tegen stresssituatie' ) verklaart dat je keuze
Kan je weer een behoorlijke tijd vooruitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:47 schreef Thisbe het volgende:
1.000 condooms? Zoveel neuk ik nou ook weer niet in een jaar![]()
Hoe was jouw date trouwens?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:29 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Volgens mij was dat CZ, dus tijd voor een heroverweging.
Goedquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Goed
Zaterdag de 1e, woensdag de 2e date, en hij smste net weer. Ik ga weer even verder een rondedansje door mijn kamer maken.
En 1000 is wel heeel veel, maar anders doen we samen?
Hmmm voorlopig gaat het nog 3 weken duren voor ik hem weer ga zien, dus dat valt nogal tegen (en ja, ik ben chagrijnig, dus ik ga maar gewoon slapen nu...).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Looooooooove is in the aaaair!
Kun je voor mij ook een leuke vent regelen?
Nee in Utrecht lopen leuke mannen rond wilde je zeggen? Mag je ze mij aanwijzen!quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:58 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee in Utrecht lopen leuke mannen rond wilde je zeggen? Mag je ze mij aanwijzen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |