abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:48:43 #1
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34417440

Het -- naast deze -- belangrijkste topic van dit forum. Met de sappigste roddels over de Tony, de JB en de hoorcolleges, en alle details over het nut van bestuursfuncties voor je cv.

Vervolg van: [SC] WO Rechten #10

Regelmatige bezoekers van deze reeks:

Universiteit Utrecht
Leonoor
MarkzMan_X
The_Duce
VoreG
smvs
AkeBiAtch
Argento
dr.dunno
Jaapie25

Universiteit van Tilburg
Sovereign
Pool
Mr.G
Sessy
1-1-1-1-1
Captain_Redbeard
Morrigun99

Radboud Universiteit
Thisbe
DonStefano
Desideriusa
Sandersson
Kopstoot

Universiteit van Amsterdam
Andoire
flubub
VeX-

Universiteit Maastricht
Law.

Open Universiteit
_-rally-_

Rijksuniversiteit Groningen
xD
Proud2beDiepfries

Erasmus Universiteit Rotterdam
Umm-Qasr

Universiteit Leiden
addictivebeat
Mieks

Interessante links
Rechtenstudie
Forum Werk, geld en recht
IB Groep / Betaaldata
Gerechtelijke uitspraken & registers
Volledige teksten van wetten, verdragen en andere regelgeving
www.rechtennieuws.nl
www.rechtenforum.nl
www.rechtensite.nl

Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd.

En sluit je dit topic dan hoor je uiteraard zelf het volgende deel te openen...

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_34417468
Supermooi!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:50:44 #3
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34417490
o yeah.
pi_34417696
Utreg
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:00:45 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34417761
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:58 schreef VoreG het volgende:
Utreg
zonder twijfel de leukste studenten- en studiestad.
pi_34417814
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:00 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

zonder twijfel de leukste studenten- en studiestad.
Maar das logisch. Alleen die gasten uit Brabant stribbelen af en toe nog tegen .

Vanavond weer naar Utreg toe, welliswaar nog vakantie maar toch.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:02:21 #7
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34417821
iemand trouwens een idee wanneer kernvak SBR begint dit jaar? ik heb zoals gewoonlijk weer geen enkel idee en moet geloof ik ook nog iets van boeken en klappers regelen ofzo.
pi_34417893
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef dr.dunno het volgende:
iemand trouwens een idee wanneer kernvak SBR begint dit jaar? ik heb zoals gewoonlijk weer geen enkel idee en moet geloof ik ook nog iets van boeken en klappers regelen ofzo.
MA 13 13.15 - 15.00 RGBK00510 Kernvak staats- en bestuursrecht hoorcollege Groep 1 EDUC THETA

Er wordt in de bus 11 toch nooit gecontroleerd op ov kaart ed.? Ik heb nu namelijk een weekend kaart en dan zul je zien dat ik elke keer naar de Uithof moet
pi_34417956
Vanmiddag boeken van Arbeidsrecht en Handels & Rechtspersonenrecht gekocht.

Arbeidsrecht lijkt me zo op het eerste gezicht lastiger dan gedacht, en H&R juist wat makkelijker. Iemand ervaring met die vakken?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:06:45 #10
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34417979
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Maar das logisch. Alleen die gasten uit Brabant stribbelen af en toe nog tegen .
ik niet.

en Eindhoven is ook niet bepaald een bakermat van studentikoosheid, al moet ik zeggen dat het geheel wel meer aanspreekt dan bijvoorbeeld een Delft/Groningen/Twente/Tilburg, zeker nu de fontys vrouwen meer losgeslagen zijn en daarmee de corpsgastjes aan het verdringen zijn
quote:
Vanavond weer naar Utreg toe, welliswaar nog vakantie maar toch.
ik zit d'r voor het eerst sinds tijden vanaf volgende week weer vrij vaak als in bijna fulltime, praktijkgedeelte van m'n wetenschappelijk onderzoek aan uitvoeren met 50+ deelnemers uit heel het land
pi_34418504
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef MarkzMan_X het volgende:

Arbeidsrecht lijkt me zo op het eerste gezicht lastiger dan gedacht, en H&R juist wat makkelijker. Iemand ervaring met die vakken?
Ja, arbeidsrecht is best wel tricky en H&R vinden veel mensen best wel ingewikkeld maar ik heb 't met een 9 als eindcijfer afgesloten. Het boek van Van Huizen is overigens rampzalig maar gelukkig snappen zelfs de docenten het niet.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:25:06 #12
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_34418590
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik niet.

en Eindhoven is ook niet bepaald een bakermat van studentikoosheid, al moet ik zeggen dat het geheel wel meer aanspreekt dan bijvoorbeeld een Delft/Groningen/Twente/Tilburg, zeker nu de fontys vrouwen meer losgeslagen zijn en daarmee de corpsgastjes aan het verdringen zijn
Hmm, persoonlijk zie ik Eindhoven juist als één van de steden die nog minder aanspreekt als studentenstad dan Tilburg. Groningen, Utrecht, Amsterdam en Leiden lijken me leuker.

Eindhoven heeft iets teveel kerels en veelal ook nog nerds. Verder vind ik de studentencultuur er nogal ondergeschikt aan de pauper-Stratumseindcultuur. En als je voor de vrouwen gaat kun je echt veel beter in Tilburg zijn. Rechten, relatief grote sociale faculteit, Fontys-lerarenopleidingen, dansacademie...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:37:32 #13
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_34419044
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef MarkzMan_X het volgende:

Had jij ook maar 3 boeken?

En de foto van Tony is higly confidential Diederick, die geef ik alleen via msn .

Eens zal ik weten waar je studeert, en hopelijk voor de dag dat ik getuige ben op je bruiloft
Nulla verba sed acta
pi_34421861
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Pool het volgende:

[..]

Hmm, persoonlijk zie ik Eindhoven juist als één van de steden die nog minder aanspreekt als studentenstad dan Tilburg. Groningen, Utrecht, Amsterdam en Leiden lijken me leuker.
Ik vind Tilburg best een leuke stad, leuker dan Eindhoven qua studentenleven enz. Maar ik ga er niet tegenin dat Utrecht leuker is. Ik ken de stad niet goed, maar het studentenleven daar spreekt me best aan.
Maar ja, Tilburg had zó'n goeie rechtenfaculteit...

Net trouwens herkansing P.O.R. gemaakt....
pi_34421968
Zijn er hier trouwens mensen die het programma 16 miljoen rechters bekijken?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:27:33 #16
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_34422071
tvptje

en owja dunno... je kan mij onder groningen zetten
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_34422338
ben nu bezig met rechtsfilosofie, erg mooi vak, mooiste vak uit de rechtenopleiding
pi_34423195
Hé, dunno, vind je dat grappig, twee keer hetzelfde posten, alleen om het topic vol te krijgen

(tvp)
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_34426515
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:37 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Had jij ook maar 3 boeken?

En de foto van Tony is higly confidential Diederick, die geef ik alleen via msn .

Eens zal ik weten waar je studeert, en hopelijk voor de dag dat ik getuige ben op je bruiloft
Niets eens bruid? .

En idd, 3 boeken. 2e boek van H&R komt in Maart (docent wist ervan aldus Broese).
pi_34429904
Ik ben donderdag te bewonderen op de rechtenfaculteit van Tilburg.
De helft van de benodigde boeken staat immers daar. Is er geen lieve bevallige fokker die mij aldaar wil rondleiden?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_34433131
ben blij dat er weer een nieuwe is, toen ik bij 10 kwam waren ze al 10 paginas verder.
ik kom te weinig hierr
pi_34433347
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef VoreG het volgende:
Nee, hoezo?
pi_34433757
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef VoreG het volgende:
Heb het 10 seconden volgehouden. Jury rechtspraak in Nederland. . Die pleidooien van die "advocaten", 't lijkt een Grisham boek wel.
pi_34433929
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:35 schreef addictivebeat het volgende:
ben nu bezig met rechtsfilosofie, erg mooi vak, mooiste vak uit de rechtenopleiding
Jij zit toch ook in Leiden? Hoeveelste jaars ben je?
pi_34438042
Een hartelijke groet vanuit de JB alwaar Tony ook vandaag weer trouw toezicht houdt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')