check je mail maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:29 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zou je niet bovenaan het lijstje beginnen?
de opvolger van msn mesenger.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef jeldrik het volgende:
Wat is dat windows live mesenger eigenlijk?
hmm gecheckt niks ontvangen.. alvast bedankt mocht je het alsnog sturenquote:
Helemaal over het hoofd gezien, je hebt mailquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef cyberbull het volgende:
[..]
hmm gecheckt niks ontvangen.. alvast bedankt mocht je het alsnog sturen
Jij ook mail.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:42 schreef ruftie78 het volgende:
doe mij er ook maar 1 ruftie (at) hotmail dot com
hehe kan gebeuren joh....bedankt voor de invite ;-)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef erikh het volgende:
[..]
Helemaal over het hoofd gezien, je hebt mail
[..]
Jij ook mail.
En voor de rest zijn mijn invites nu op.
Dank u wel!!!quote:
Roger thatquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:03 schreef nicket84 het volgende:
Graag een invite naar nicket84@gmail.com
BVD !
You've got it !quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:04 schreef creeper het volgende:
heey jullie slaan mij over![]()
kattuhbak at gmail dot com
maar bedankt alvast he!
Binnenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef E_Cartman het volgende:
Mij ook graag ééntje. mvanralen at hotmail.com![]()
Thanks!quote:
nee hoor.. ik werk gewoon met mijn oude account.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:08 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Heb je voor live messenger een nieuw acount nodig, ik kan me niet aanmelden met mijn huidige msn adres...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:08 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Heb je voor live messenger een nieuw acount nodig, ik kan me niet aanmelden met mijn huidige msn adres...
Dat dacht ik dus ook, daarom stuurde ik Sebastiaan hierheen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon op hoor, no probIk denk wel dat je een invite moet ontvangen zodat je mail adres gevalideerd wordt bij Microsoft.
Hehe ik had je bericht nog niet gelezen, maar toch nog bedankt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, daarom stuurde ik Sebastiaan hierheen.![]()
Klopt, vraag hier een invite en dan moet het goedkomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:12 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik gebruik mijn gegevens van msn messenger, ik lees net dat alleen beta testers het kunnen gebruiken, of gaat dit topic daar ook over...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Hehe ik had je bericht nog niet gelezen, maar toch nog bedankt.
done..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef HenkieSpankie het volgende:
me want some!!
henkiespankie@quicknet.nl
en jij hebt mij allerlaatste!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:17 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
sebastiaan_2003 et hotmeel punt kom
je krijgt een mailtje..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Moet ik nu in kunnen loggen ofzo
Ik zag het, bedankt!quote:
Toen ik de screenshots had gezien wist ik al genoeg. Ik wacht lekker nog ff.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:40 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik vind het een super onduidelijk programma. Ik pleur hem er lekker weer af
www.oldversion.comquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Kun je nog ergens de oude vertrouwde msn 6 downloaden
Ja hoe oud wil je het hebbenquote:
Als die er nog niet is, begin er 1 zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:52 schreef FredvZ het volgende:
Als er iemand nog een invite over heeft:
FredvZ2005 at tjuh.nl
Overigens, is het niet handig om hiervoor net zo'n lijstje als het Gmail-invite-topic te maken?
Maak een Wiki aan, dan kan iedereen z'n mail adres toevoegen en heb je zo je lijstjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als die er nog niet is, begin er 1 zou ik zeggen.![]()
Ja dat overbodige dacht ik net ook al aan toen ik je reactie op mij las, maar ach...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:50 schreef UnleashMitch het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/MSNLiveLijst
Voila een eigen Wiki voor de MSN Live Lijst. Het werkt heel eenvoudig. Je bewerkt de pagina en plaatst daarin je e-mail adres. Als je iemand een invite geeft dan haal je het email adres weg. Het maakt eigenlijk het hele topic overbodig maar goed
Ik ben benieuwd naar de animo voor de wiki.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:58 schreef Nugget het volgende:
i.kronenberg en rbelder hebben er één van mij. Zijn dus ook weg uit de wiki lijst nu![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/MSNLiveLijstquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:00 schreef Funksoldier het volgende:
ik ben ook wel nieuwsgierig jamie.starr[AT]gmail.com
Vaag... hij is wel van m'n invites afgetrokken, dus hij moet wel onderweg oid zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:07 schreef Remco_h het volgende:
[..]
tis denk ik een uur of 2 na je invite en nogsteeds niks in mijn meeldoos
Dank je wel Nugget!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:58 schreef Nugget het volgende:
i.kronenberg en rbelder hebben er één van mij. Zijn dus ook weg uit de wiki lijst nu![]()
Zoals beloofd. =)!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou er ook een graag willen hebben: [afbeelding]
Thanks.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zoals beloofd. =)!![]()
Yeah, right!
Gestuurd dus.
in het kader van, dan doe je er wat voor?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Trouwens, dat Wiki idee is niet zo erg slim... want die wordt niet iedere keer geüpdate.
Ik heb nog 5 invites... de 5 eerstvolgende die dit bericht quoten krijgen er een.
ik stond al hierboven maar quote met liefdequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Trouwens, dat Wiki idee is niet zo erg slim... want die wordt niet iedere keer geüpdate.
Ik heb nog 5 invites... de 5 eerstvolgende die dit bericht quoten + email krijgen er een.
tommeh1100 (at) hotmail (punt) comquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Ik heb nog 5 invites... de 5 eerstvolgende die dit bericht quoten + email krijgen er een.
marco@nevc.nlquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
twinky@fok.nl dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Ook verstuurdquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:45 schreef gday het volgende:
Ik wil het ook wel eens proberen
[afbeelding]
Anyone...?
Je hebt mailquote:
Bedanktquote:
wishmaster1986 AT gmail DOT comquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Done..quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef JeFFJuH het volgende:
Eujjjjj.... En ik dan?
msn [at] jeffjuh [dot] nl
Done..quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:41 schreef blrrrt het volgende:
Heeft iemand mss een invite voor:
mar_1956[at]hotmail.com
Alvast bedankt!
Done..quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef markvnl het volgende:
Wie wil er zo vriendelijk zijn een invite te sturen naar:
messenger@mark-veldhuis.nl
?
ik wil ook!! plzquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:56 schreef Tommeh het volgende:
[..]
tommeh1100 (at) hotmail (punt) com
dank
Thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank you veeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrry much!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:29 schreef creeper het volgende:
otto you have mail!
Ik weet ook niet wat de licht groene en donkergroene inhouden...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:41 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank you veeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrry much!![]()
![]()
![]()
Ik heb hier buddy's die donker en licht groen zijn, wat is het verschil?
Nog geen plus versie hiervan?
Hier wel een patch beschikbaar, voor je eigen wensen:
http://mastaline.com/?pagina=msn/downloadinfo&id=47
Voor de rest wel een beetje grijs![]()
thnx!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:14 schreef creeper het volgende:
plukkie, erikcornelissen, magneet en VrAnqZ jullie hebben mail!
donequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef Eland het volgende:
Mochten er nog mensen met invites over zijn;
Gaarne op g.renkema @ gmail.com
Bedankt
donequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef markvnl het volgende:
Zou ik er ok nog eentje mogen op markvnl@gmail.com ?
Dank!
wat is je mai?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:51 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Heb jij dan een gmail account voor mij
sebastiaan_2003 et hotmeel punt komquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
wat is je mai?
g-mail invites te over.
Ik kreeg ze na 3 dagen vanzelf. Zal wel willekeurig gaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:49 schreef Sebje het volgende:
FF tussendoor. Hoe krijg je die invites eigenlijk?? Ik heb de beta nu al 2 weken maar nog steeds geen invites??
Kan iemand een invite sturen naar mijn schoonma die is ook wel benieuwd
phillie_camp@hotmail.com
Beetje kijken mag wel he :quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:43 schreef Novus het volgende:
Hoe hebben jullie MSN 8 Beta gestript?
Yep, invite ontvangen, dank je.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:40 schreef Karina het volgende:
Dark4Ever
Kaizen
junkiesietze
DaiSaigo
YuckFou
Invite is verzonden en de mijne zijn weer op.
Verstuurdquote:Op zondag 29 januari 2006 20:20 schreef hoppla het volgende:
frankwassenaar at gmail.com
alvast bedankt!
Hoe zie je hoeveel invites je nog hebt?quote:
ik heb (nog) geen mailquote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef wimmel_1 het volgende:
mail at chillosophy punt nl
todfine at hotmail dot com
barteld1@hotmail.com
Verstuurd
2 2 go
Alstuquote:Op maandag 30 januari 2006 12:39 schreef Roeji het volgende:
ik had ook graag een invite gehad. heijzoe at hotmail punt com
alvast bedankt!!!
koelewaus [at] hotmail [punt] comquote:Op maandag 30 januari 2006 14:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Alstu![]()
Ik heb nog 4 invites, wie wil er nog een?
mocht je er nog 1 hebben...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef wimmel_1 het volgende:
mail at chillosophy punt nl
todfine at hotmail dot com
barteld1@hotmail.com
Verstuurd
2 2 go
Tnx, zo gauw ik invites krijg zal ik hier weer eens terug kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Verzonden naar buzzer, mista, bier_hier en washandje![]()
En nu zijn mn invites weer op..
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
driesje at hotmail.com
paxlie at hotmail.com
jildert17 at hotmail.com
mauro.pawlowski at gmail.com
Kunnen een invite in hun inbox verwachten![]()
![]()
Ik heb nog steeds geen invite...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:06 schreef Xebber het volgende:
Iemand ook nog een invite voor mij?
Xebber@gmail.com
Thnx!
Er is een virus dat zich verhult als de setup van windows live messenger, maar als je een invite krijgt die je naar microsoft.com stuurt zit het wel goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef nikky het volgende:
Is er trouwens een ervaringen topic over msn 8.0?
Ik hoor dat er een virus inzit en ik geloof het niet
thnx!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Verzonden naar buzzer, mista, bier_hier en washandje![]()
En nu zijn mn invites weer op..
donequote:Op woensdag 1 februari 2006 07:45 schreef koenimex het volgende:
Ik heb er weer 5! Gelieve te EMAILEN naar het MSN/emailadres in mijn profiel!
ja, gedaan!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:45 schreef koenimex het volgende:
Ik heb er weer 5! Gelieve te EMAILEN naar het MSN/emailadres in mijn profiel!
ik kreeg een mailtje van windows live messengerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:50 schreef washandje het volgende:
[..]
Er is een virus dat zich verhult als de setup van windows live messenger, maar als je een invite krijgt die je naar microsoft.com stuurt zit het wel goed.
Ik vind het overigens niet bepaald een verbetering t.o.v. Messenger 7, maar goed
done, have funquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:01 schreef Rockfire het volgende:
ik wil wel graag een invite
rockfire (at) gmail (punt) com
Whoei, dank jequote:Op woensdag 1 februari 2006 07:34 schreef Banzi het volgende:
TantePoes
Xebber
Dribbel_
Timmahz
heiden6
en van de wiki pagina:
marco nevc
vbmot hotmail
stefmerks hotmail
wishmaster1986 gmail
sjoerd gmail
Allemaal een invite gehad. En nu zijn ze weer op...
info @ dwainhutten.nlquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:19 schreef Tommeh het volgende:
Ik heb op net 5 invites gekregen dus de eerste 5 mensen die dit bericht quoten + e-mail erbij geven krijgen er een van me.
Je hebt ook mail zo direct.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:57 schreef Movinghead het volgende:
[..]
info @ dwainhutten.nl
bedankt alvast![]()
Thanksquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:19 schreef Tommeh het volgende:
Ik heb op net 5 invites gekregen dus de eerste 5 mensen die dit bericht quoten + e-mail erbij geven krijgen er een van me.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:33 schreef BobWeelen het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje alsjeblieft.
bantenjesh (at) hotmail.com
Thnx-in-advance !
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Doet er mij ook eentje aub
info@williams.speedlinq.nl
Done.quote:
You're welcomequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:35 schreef Funksoldier het volgende:
Tnx voor de info over de invites Tommeh![]()
-quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef Tommeh het volgende:
[..]
You're welcome
Ik heb nog 1 invite over dus de eerst die deze quote heeft 'm
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:50 schreef washandje het volgende:
Eerste vijf mensen die hier nog iets plaatsen krijgen een invite
Thanksquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:20 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Komt eraan
Mijn invites zijn weer op![]()
Oooh nog?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:50 schreef washandje het volgende:
Eerste vijf mensen die hier nog iets plaatsen krijgen een invite
Jahaa meldquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:59 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb er ook nog 4... zeg maar wie wilt!
Heel graag!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:59 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb er ook nog 4... zeg maar wie wilt!
bij dezequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik wil ook wel graag een invite alsjeblieft..
Dank je wel!quote:
PM ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef Blaxje het volgende:
Ik moet 5 invites kwijt want ik krijg de tyfus van dat gele bericht elke keer in mn msn scherm. PM als je d\\\'r eentje moet.
Verrek, kun je wel pm\'en op fok ofniet?![]()
*knikt* geen PM wel mail: peertjuh @ gmail . comquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef Blaxje het volgende:
Ik moet 5 invites kwijt want ik krijg de tyfus van dat gele bericht elke keer in mn msn scherm. PM als je d\\\'r eentje moet.
Verrek, kun je wel pm\'en op fok ofniet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |