Ik ben benieuwd naar de animo voor de wiki.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:58 schreef Nugget het volgende:
i.kronenberg en rbelder hebben er één van mij. Zijn dus ook weg uit de wiki lijst nu![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/MSNLiveLijstquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:00 schreef Funksoldier het volgende:
ik ben ook wel nieuwsgierig jamie.starr[AT]gmail.com
Vaag... hij is wel van m'n invites afgetrokken, dus hij moet wel onderweg oid zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:07 schreef Remco_h het volgende:
[..]
tis denk ik een uur of 2 na je invite en nogsteeds niks in mijn meeldoos
Dank je wel Nugget!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:58 schreef Nugget het volgende:
i.kronenberg en rbelder hebben er één van mij. Zijn dus ook weg uit de wiki lijst nu![]()
Zoals beloofd. =)!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou er ook een graag willen hebben: [afbeelding]
Thanks.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zoals beloofd. =)!![]()
Yeah, right!
Gestuurd dus.
in het kader van, dan doe je er wat voor?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Trouwens, dat Wiki idee is niet zo erg slim... want die wordt niet iedere keer geüpdate.
Ik heb nog 5 invites... de 5 eerstvolgende die dit bericht quoten krijgen er een.
ik stond al hierboven maar quote met liefdequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Trouwens, dat Wiki idee is niet zo erg slim... want die wordt niet iedere keer geüpdate.
Ik heb nog 5 invites... de 5 eerstvolgende die dit bericht quoten + email krijgen er een.
tommeh1100 (at) hotmail (punt) comquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Ik heb nog 5 invites... de 5 eerstvolgende die dit bericht quoten + email krijgen er een.
marco@nevc.nlquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
twinky@fok.nl dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Ook verstuurdquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:45 schreef gday het volgende:
Ik wil het ook wel eens proberen
[afbeelding]
Anyone...?
Je hebt mailquote:
Bedanktquote:
wishmaster1986 AT gmail DOT comquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Done..quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef JeFFJuH het volgende:
Eujjjjj.... En ik dan?
msn [at] jeffjuh [dot] nl
Done..quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:41 schreef blrrrt het volgende:
Heeft iemand mss een invite voor:
mar_1956[at]hotmail.com
Alvast bedankt!
Done..quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef markvnl het volgende:
Wie wil er zo vriendelijk zijn een invite te sturen naar:
messenger@mark-veldhuis.nl
?
ik wil ook!! plzquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:56 schreef Tommeh het volgende:
[..]
tommeh1100 (at) hotmail (punt) com
dank
Thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank you veeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrry much!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:29 schreef creeper het volgende:
otto you have mail!
Ik weet ook niet wat de licht groene en donkergroene inhouden...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:41 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank you veeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrry much!![]()
![]()
![]()
Ik heb hier buddy's die donker en licht groen zijn, wat is het verschil?
Nog geen plus versie hiervan?
Hier wel een patch beschikbaar, voor je eigen wensen:
http://mastaline.com/?pagina=msn/downloadinfo&id=47
Voor de rest wel een beetje grijs![]()
thnx!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:14 schreef creeper het volgende:
plukkie, erikcornelissen, magneet en VrAnqZ jullie hebben mail!
donequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef Eland het volgende:
Mochten er nog mensen met invites over zijn;
Gaarne op g.renkema @ gmail.com
Bedankt
donequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef markvnl het volgende:
Zou ik er ok nog eentje mogen op markvnl@gmail.com ?
Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |