verstuurdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef jeehaa het volgende:
op diegene die in mijn profiel staat
verstuurd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef Suikermais het volgende:
Ook de mail in mijn profiel...
Die krijg jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef willy486 het volgende:
waar kan je zelf aan invites raken?
want ik zou er nog nodig hebben voor mijn gans gezin, nl 2 oudjes en 3 zussen...
willy
Je ziet dan een geel balkje net onder het zoeken-ding.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef willy486 het volgende:
en waar komt dat
Na een nachtje slapen ongeveerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef willy486 het volgende:
aha![]()
en na welk een tijd komt dat ongeveer :p
kunnen jullie alvast tine_herreman @ hotmail.com inviten aub?
vreselijk bedankt![]()
Ik ben er tevreden van. Buiten die grote layout verandering merk ik niet echt zoveel verschil met de vorige versie 7.5.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wat zijn de ervaringen qua Live Messenger??
en wanneer wordtie uitgebracht??
Layout is anders, is eerste wat je ziet. Invite is onderwegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef DaMook het volgende:
Wat is er anders aan deze msn ?
Wil iig een inviteDank je
Vooral de lay-out is anders, heel anders! Maar verder niet zo heel veel verschil, al heb ik er nog niet zoveel gebruik van gemaakt. Alleen bestanden versturen gaat wat andersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wat zijn de ervaringen qua Live Messenger??
en wanneer wordtie uitgebracht??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |