check je mail maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:29 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zou je niet bovenaan het lijstje beginnen?
de opvolger van msn mesenger.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef jeldrik het volgende:
Wat is dat windows live mesenger eigenlijk?
hmm gecheckt niks ontvangen.. alvast bedankt mocht je het alsnog sturenquote:
Helemaal over het hoofd gezien, je hebt mailquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef cyberbull het volgende:
[..]
hmm gecheckt niks ontvangen.. alvast bedankt mocht je het alsnog sturen
Jij ook mail.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:42 schreef ruftie78 het volgende:
doe mij er ook maar 1 ruftie (at) hotmail dot com
hehe kan gebeuren joh....bedankt voor de invite ;-)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef erikh het volgende:
[..]
Helemaal over het hoofd gezien, je hebt mail
[..]
Jij ook mail.
En voor de rest zijn mijn invites nu op.
Dank u wel!!!quote:
Roger thatquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:03 schreef nicket84 het volgende:
Graag een invite naar nicket84@gmail.com
BVD !
You've got it !quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:04 schreef creeper het volgende:
heey jullie slaan mij over![]()
kattuhbak at gmail dot com
maar bedankt alvast he!
Binnenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef E_Cartman het volgende:
Mij ook graag ééntje. mvanralen at hotmail.com![]()
Thanks!quote:
nee hoor.. ik werk gewoon met mijn oude account.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:08 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Heb je voor live messenger een nieuw acount nodig, ik kan me niet aanmelden met mijn huidige msn adres...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:08 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Heb je voor live messenger een nieuw acount nodig, ik kan me niet aanmelden met mijn huidige msn adres...
Dat dacht ik dus ook, daarom stuurde ik Sebastiaan hierheen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon op hoor, no probIk denk wel dat je een invite moet ontvangen zodat je mail adres gevalideerd wordt bij Microsoft.
Hehe ik had je bericht nog niet gelezen, maar toch nog bedankt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, daarom stuurde ik Sebastiaan hierheen.![]()
Klopt, vraag hier een invite en dan moet het goedkomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:12 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik gebruik mijn gegevens van msn messenger, ik lees net dat alleen beta testers het kunnen gebruiken, of gaat dit topic daar ook over...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Hehe ik had je bericht nog niet gelezen, maar toch nog bedankt.
done..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef HenkieSpankie het volgende:
me want some!!
henkiespankie@quicknet.nl
en jij hebt mij allerlaatste!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:17 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
sebastiaan_2003 et hotmeel punt kom
je krijgt een mailtje..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Moet ik nu in kunnen loggen ofzo
Ik zag het, bedankt!quote:
Toen ik de screenshots had gezien wist ik al genoeg. Ik wacht lekker nog ff.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:40 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik vind het een super onduidelijk programma. Ik pleur hem er lekker weer af
www.oldversion.comquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Kun je nog ergens de oude vertrouwde msn 6 downloaden
Ja hoe oud wil je het hebbenquote:
Als die er nog niet is, begin er 1 zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:52 schreef FredvZ het volgende:
Als er iemand nog een invite over heeft:
FredvZ2005 at tjuh.nl
Overigens, is het niet handig om hiervoor net zo'n lijstje als het Gmail-invite-topic te maken?
Maak een Wiki aan, dan kan iedereen z'n mail adres toevoegen en heb je zo je lijstjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als die er nog niet is, begin er 1 zou ik zeggen.![]()
Ja dat overbodige dacht ik net ook al aan toen ik je reactie op mij las, maar ach...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:50 schreef UnleashMitch het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/MSNLiveLijst
Voila een eigen Wiki voor de MSN Live Lijst. Het werkt heel eenvoudig. Je bewerkt de pagina en plaatst daarin je e-mail adres. Als je iemand een invite geeft dan haal je het email adres weg. Het maakt eigenlijk het hele topic overbodig maar goed
Ik ben benieuwd naar de animo voor de wiki.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:58 schreef Nugget het volgende:
i.kronenberg en rbelder hebben er één van mij. Zijn dus ook weg uit de wiki lijst nu![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/MSNLiveLijstquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:00 schreef Funksoldier het volgende:
ik ben ook wel nieuwsgierig jamie.starr[AT]gmail.com
Vaag... hij is wel van m'n invites afgetrokken, dus hij moet wel onderweg oid zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:07 schreef Remco_h het volgende:
[..]
tis denk ik een uur of 2 na je invite en nogsteeds niks in mijn meeldoos
Dank je wel Nugget!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:58 schreef Nugget het volgende:
i.kronenberg en rbelder hebben er één van mij. Zijn dus ook weg uit de wiki lijst nu![]()
Zoals beloofd. =)!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou er ook een graag willen hebben: [afbeelding]
Thanks.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zoals beloofd. =)!![]()
Yeah, right!
Gestuurd dus.
in het kader van, dan doe je er wat voor?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Trouwens, dat Wiki idee is niet zo erg slim... want die wordt niet iedere keer geüpdate.
Ik heb nog 5 invites... de 5 eerstvolgende die dit bericht quoten krijgen er een.
ik stond al hierboven maar quote met liefdequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Trouwens, dat Wiki idee is niet zo erg slim... want die wordt niet iedere keer geüpdate.
Ik heb nog 5 invites... de 5 eerstvolgende die dit bericht quoten + email krijgen er een.
tommeh1100 (at) hotmail (punt) comquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Ik heb nog 5 invites... de 5 eerstvolgende die dit bericht quoten + email krijgen er een.
marco@nevc.nlquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
twinky@fok.nl dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Ook verstuurdquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:45 schreef gday het volgende:
Ik wil het ook wel eens proberen
[afbeelding]
Anyone...?
Je hebt mailquote:
Bedanktquote:
wishmaster1986 AT gmail DOT comquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef most_wanted het volgende:
Done..quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef JeFFJuH het volgende:
Eujjjjj.... En ik dan?
msn [at] jeffjuh [dot] nl
Done..quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:41 schreef blrrrt het volgende:
Heeft iemand mss een invite voor:
mar_1956[at]hotmail.com
Alvast bedankt!
Done..quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef markvnl het volgende:
Wie wil er zo vriendelijk zijn een invite te sturen naar:
messenger@mark-veldhuis.nl
?
ik wil ook!! plzquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:56 schreef Tommeh het volgende:
[..]
tommeh1100 (at) hotmail (punt) com
dank
Thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank you veeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrry much!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:29 schreef creeper het volgende:
otto you have mail!
Ik weet ook niet wat de licht groene en donkergroene inhouden...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:41 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank you veeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrry much!![]()
![]()
![]()
Ik heb hier buddy's die donker en licht groen zijn, wat is het verschil?
Nog geen plus versie hiervan?
Hier wel een patch beschikbaar, voor je eigen wensen:
http://mastaline.com/?pagina=msn/downloadinfo&id=47
Voor de rest wel een beetje grijs![]()
thnx!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:14 schreef creeper het volgende:
plukkie, erikcornelissen, magneet en VrAnqZ jullie hebben mail!
donequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef Eland het volgende:
Mochten er nog mensen met invites over zijn;
Gaarne op g.renkema @ gmail.com
Bedankt
donequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef markvnl het volgende:
Zou ik er ok nog eentje mogen op markvnl@gmail.com ?
Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |