check je mail maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:29 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zou je niet bovenaan het lijstje beginnen?
de opvolger van msn mesenger.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef jeldrik het volgende:
Wat is dat windows live mesenger eigenlijk?
hmm gecheckt niks ontvangen.. alvast bedankt mocht je het alsnog sturenquote:
Helemaal over het hoofd gezien, je hebt mailquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef cyberbull het volgende:
[..]
hmm gecheckt niks ontvangen.. alvast bedankt mocht je het alsnog sturen
Jij ook mail.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:42 schreef ruftie78 het volgende:
doe mij er ook maar 1 ruftie (at) hotmail dot com
hehe kan gebeuren joh....bedankt voor de invite ;-)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef erikh het volgende:
[..]
Helemaal over het hoofd gezien, je hebt mail
[..]
Jij ook mail.
En voor de rest zijn mijn invites nu op.
Dank u wel!!!quote:
Roger thatquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:03 schreef nicket84 het volgende:
Graag een invite naar nicket84@gmail.com
BVD !
You've got it !quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:04 schreef creeper het volgende:
heey jullie slaan mij over![]()
kattuhbak at gmail dot com
maar bedankt alvast he!
Binnenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef E_Cartman het volgende:
Mij ook graag ééntje. mvanralen at hotmail.com![]()
Thanks!quote:
nee hoor.. ik werk gewoon met mijn oude account.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:08 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Heb je voor live messenger een nieuw acount nodig, ik kan me niet aanmelden met mijn huidige msn adres...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:08 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Heb je voor live messenger een nieuw acount nodig, ik kan me niet aanmelden met mijn huidige msn adres...
Dat dacht ik dus ook, daarom stuurde ik Sebastiaan hierheen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon op hoor, no probIk denk wel dat je een invite moet ontvangen zodat je mail adres gevalideerd wordt bij Microsoft.
Hehe ik had je bericht nog niet gelezen, maar toch nog bedankt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, daarom stuurde ik Sebastiaan hierheen.![]()
Klopt, vraag hier een invite en dan moet het goedkomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:12 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik gebruik mijn gegevens van msn messenger, ik lees net dat alleen beta testers het kunnen gebruiken, of gaat dit topic daar ook over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |