Duik er gewoon boven opquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ga s mijn meisje aansporen ruimte te maken in bed.
Als ik hier zo weer verschijn dan is dat mislukt.
Laat jij mijn titel eens met rustquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Brokeback politics!
Ik kom er niet aan. Ik ben M. niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Laat jij mijn titel eens met rust![]()
Ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kom er niet aan. Ik ben M. niet.
Erik O. lives on..quote:Nederlandse militairen schieten Afghaan dood
ANP
DEN HAAG - Nederlandse commando's hebben het afgelopen weekeinde in het zuiden van Afghanistan een Afghaan doodgeschoten. Dat gebeurde tijdens een vuurgevecht. Twee andere Afghanen raakten gewond. . Aan Nederlandse zijde vielen geen slachtoffers. Dat heeft een woordvoerder van het ministerie van Defensie dinsdag bekendgemaakt.
Kijken wat het OM hiervan gaat zeggenquote:
Laten we er een referendum van maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Kijken wat het OM hiervan gaat zeggen![]()
We did what was right for our cuntrie...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Kijken wat het OM hiervan gaat zeggen![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Laten we er een referendum van maken.
Hier wat meer. Lijkt me dat ze duidelijk genoeg zijn geweest met waarschuwingenquote:Nederlanders betrokken bij vuurgevecht Afghanistan
Uitgegeven: 24 januari 2006 20:05
Laatst gewijzigd: 24 januari 2006 21:11
DEN HAAG - Nederlandse commando's in het zuiden van Afghanistan zijn afgelopen weekeinde voor het eerst betrokken geweest bij een vuurgevecht. Hierbij overleed een Afghaan en raakten er twee gewond. Aan Nederlandse zijde vielen geen slachtoffers. Dat maakte een woordvoerder van het ministerie van Defensie dinsdag bekend.
De Afghaanse gewonden zijn opgenomen in een ziekenhuis in Kandahar. Na het vuurgevecht troffen de commando's een grote hoeveelheid wapens, munitie en drugs aan. Deze worden aan de Afghaanse autoriteiten overgedragen.
Verdacht voertuig
Het incident gebeurde bij het invallen van de duisternis toen een verdacht voertuig inreed op een patrouille van het Special Forces detachement. De patrouille probeerde het voertuig te waarschuwen met lichtsignalen en lichtkogels. Maar de bestuurder van het voertuig reageerde niet, waarop de patrouille waarschuwingsschoten loste. Daarop wijzigde het voertuig van richting en werd vanuit de auto met automatische wapens gericht op de Nederlandse commando's geschoten. Hierop ontstond een vuurgevecht en werd het voertuig tot stoppen werd gedwongen.
Gevaarlijke operatie
De Nederlandse patrouille behoort tot een eenheid van ongeveer 260 militairen die een groot gebied ten zuiden van de stad Kandahar moet controleren. De commando's en mariniers worden ondersteund door Chinook transporthelikopters en zijn sinds medio vorig jaar actief in het gebied. De manschappen richten zich vooral op verkenningen en het vergaren van inlichtingen. Hoewel de operatie werd beschouwd als een van de gevaarlijkste operaties van de afgelopen jaren, bleef het in het controle gebied tot nu toe opvallend rustig en konden de militairen zich ook bezighouden met het slaan van waterputten en de bouw van een school.
Het ministerie van Defensie wilde niet ingaan op de vraag wat er gebeurt met de twee gewonde inzittenden van het voertuig. Wel wordt de Tweede Kamer op korte termijn nader geïnformeerd over het incident.
quote:Het ministerie van Defensie wilde niet ingaan op de vraag wat er gebeurt met de twee gewonde Afghanen. Wel wordt de Tweede Kamer op korte termijn nader geïnformeerd over het incident.
Valt die Taskforce niet onder US command?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Valt die Taskforce niet onder US command?
Wat is dat, speakers?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:27 schreef Yildiz het volgende:
I-Sennheiser, sinds een paar weken, en tevreden ook.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Beats Sony, hard!
Ik heb trouwens deze
Kijk ook naar Nova, Kamp wil niets zeggen..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Valt die Taskforce niet onder US command?
Nederlandse militairen schieten Afghaan doodquote:De Afghaanse gewonden zijn opgenomen in een ziekenhuis in Kandahar. Na het vuurgevecht troffen de commando's een grote hoeveelheid wapens, munitie en drugs aan. Deze worden aan de Afghaanse autoriteiten overgedragen.
Buizenversterker, op het plaatje, denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef Yildiz het volgende:
Oja, sigme, neem het niet persoonlijk hé, in dat andere topic.
Ja, dat kan allemaal wel, maar Pakistan doet geen reet. En eigenlijk is dat ook logisch, naast de taliban heb je nog een groep extremisten die al jaren elkaars ledematen uitwisselenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nederlandse militairen schieten Afghaan dood
wat ben jij laat trouwens?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij ook niet, hoop ik. Ik ga ook niet dooremmeren hoor, het was een kleine zijsprong in een discussie over iets heel anders.
ik ga dan ook nu naar bedquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij ook niet, hoop ik. Ik ga ook niet dooremmeren hoor, het was een kleine zijsprong in een discussie over iets heel anders.
NIet denk ik, ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef Yildiz het volgende:
Buizenversterker, op het plaatje, denk ik.
Pure schoonheid in ieder geval.![]()
Dan heb je 15 minuten de tijd om een biertje te slobberen, of om Desiredbard aan te lijnen en te muilkorvenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
NIet denk ik, ik weet het wel zeker.
Pure schoonheid in geluid.![]()
Alleen je moet zeker 15 minuten wachten totdat de buizen lekker op temperatuur zijn.
Wel grappig, vroeger zat ze gewoon in radio's.. en nu noemen ze high fidelity (met de juiste electronica erachter).
quote:
Een kenner.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
NIet denk ik, ik weet het wel zeker.
Pure schoonheid in geluid.![]()
Alleen je moet zeker 15 minuten wachten totdat de buizen lekker op temperatuur zijn.
Wel grappig, vroeger zat ze gewoon in radio's.. en nu noemen ze high fidelity (met de juiste electronica erachter).
quote:Nu ook executies mogelijk in Guantánamo Bay
WASHINTON - De Verenigde Staten hebben de mogelijkheden voor het gebruik van hun basis Guantánamo Bay op Cuba verruimd. Vanaf nu zijn er ook executies mogelijk.
Dit heeft een Amerikaanse militaire woordvoerder dinsdag laten weten. Op Guantánamo Bay worden honderden terreurverdachten vastgehouden, bijna allemaal zonder aanklacht of vorm van proces. Slechts tien van hen zijn tot nu toe in staat van beschuldiging gesteld door speciale militaire tribunalen.
Tot nu toe was Fort Leavenworth in de staat Kansas de enige plaats waar de Amerikaanse strijdkrachten executies konden uitvoeren. Volgens waarnemers willen de VS met de nieuwe maatregel voorkomen dat terreurverdachten voor hun executie speciaal naar het Amerikaanse vasteland moeten worden gebracht.
Waarom? Het *is* een heel slecht argument.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:09 schreef George-Butters het volgende:
Pechtold (opnieuw) zwaar onder vuur.![]()
![]()
Valt me van je tegen, blauwe bil.
Da's een interessante.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:15 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je perse Nederlands moeten spreken in Rotterdam... Engels is ook goed!
Een bestseller zei die arabist gister in NOVAquote:103 Teletekst wo 25 jan
Samir A. schrijft autobiografie
HILVERSUM Terreurverdachte Samir A. is
een autobiografie aan het schrijven.De
eerste 25 pagina's werden vorig jaar
bij zijn aanhouding gevonden.Het tv-
programma NOVA citeerde eruit.
In het boek schrijft Samir A. onder
meer over zijn reis naar Tsjetsjenië,
die strandde in Oekraïne,over hoe hij
voor Allah ging leven en zich niets
meer van zijn ouders aantrok,en over
wat iemand moet doen die gearresteerd
wordt en een verhoor ondergaat.
De advocaat van Samir A. wilde in NOVA
niet reageren.Zijn cliënt moet vrijdag
voor de rechter verschijnen in een pro-
formazitting.
Ja, vandaag minder dan gister. Ik ben blij voor m'n lammetjes, ik heb het plaatsvervangend extra koud als het zo vriest.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:13 schreef Iblardi het volgende:
Alors, hebben jullie het ook zo koud?
(Hoort de spreekkoren al: "Als je weer eens wat te zeiken hebt, rot dan maar mooi op naar je eigen land!")
Omdat dat een bijzonder hot item is momenteel in Nederland en al helemaal op Fok. Zeken wanneer men de kans krijgt te kankeren op die Islam.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:56 schreef Iblardi het volgende:
Waarom wordt zoveel hier direct teruggebracht tot een discussie over de Islam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |