Je hebt het wel lelijk te pakken, nietwaar? Is het nou ruim twee weken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat ben ik ook nog een beetje. Afgelopen nacht weer 2 t-shirts, een dekbed, dekbedovertrek, hoeslaken en kussen ondergezweet.
En nu ook weer wat verhoging. Maar ik ben aan de beterende hand.
Ik sta ervan verbaasd dat Grolsch nog geen winstwaarschuwing uitgeeftquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt het wel lelijk te pakken, nietwaar? Is het nou ruim twee weken?
Vorige week zaterdag is het begonnen. En sindsdien eigenlijk elke dag koorts gehadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt het wel lelijk te pakken, nietwaar? Is het nou ruim twee weken?
haha ja blijkbaar niet heel anders dan normaal maar ik zie het maar als positief, alle ellende eruit zweten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je slaapt dan ook veels te warm
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik sta ervan verbaasd dat Grolsch nog geen winstwaarschuwing uitgeeft
Ja, het is altijd klote en zonde van je tijd, ziek zijn. Twee hele wekenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag is het begonnen. En sindsdien eigenlijk elke dag koorts gehad. Dus ik heb het inderdaad flink te pakken. Baal er vooral ook van dat ik hiermee m'n tentamen periode ook compleet naar de tering geholpen heb.
Hoewel het nu een stuk beter ga voel ik me nog wel erg zwak en ben ik na weinig inspanning al moe.
Zoveel medicijn en toch ziek...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:38 schreef du_ke het volgende:
[..]Nou heb inderdaad heel wat litertjes minder naar binnen gewerkt
.
Nee nog geen twee hele weken, anderhalf nuquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, het is altijd klote en zonde van je tijd, ziek zijn. Twee hele weken [afbeelding], ik ben denk ik nooit van m'n leven zolang ziek geweest. Vreselijk lijkt me dat.
Gelukkig is er internet, da's toch een redelijk weinig inspanning vergende manier om een beetje onder de virtuele vriendjes te blijven.
Rood licht achter de ramenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef George-Butters het volgende:
Net naar een huisje gekeken op de Nieuwe Blekerstraat. Ziet er goed en veelbelovened uit.
Leuk plekje om te wonen volgens mijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef George-Butters het volgende:
Net naar een huisje gekeken op de Nieuwe Blekerstraat. Ziet er goed en veelbelovened uit.
Da's wel een aardig buurtje. Huisje.. een kamer, een huurhuis, koophuis..? voor jou alleen of voor jou + mevrouw Butters?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef George-Butters het volgende:
Daar heb je andere straten voor in Groningenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Rood licht achter de ramen???
2 mooie rode tl-buizenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Rood licht achter de ramen???
Huurhuis, bovenwoning. ruime woonkamer met open keuken, studeerkamer, boven 2 slaapkamers en een douche en balkon op het zuiden met uitzicht op de A-kerk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's wel een aardig buurtje. Huisje.. een kamer, een huurhuis, koophuis..? voor jou alleen of voor jou + mevrouw Butters?
* sigme is niks niet nieuwsgierig![]()
Ik ben zo goed bekend daarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar heb je andere straten voor in Groningen.
OMFG, daar gaat je online timequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Huurhuis, bovenwoning. ruime woonkamer met open keuken, studeerkamer, boven 2 slaapkamers en een douche en balkon op het zuiden met uitzicht op de A-kerk.
Het is voor samenwonen
There is a first time for everything.
Nee joh, ik zie haar nu ook al dagelijks.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
OMFG, daar gaat je online time
Tjah als het niet burgerlijk is om op 14m2 te blijven zitten tussen studentjes als werkende, dan liever een burgerlul met ruimte!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:02 schreef du_ke het volgende:
Man je wordt een burgerlul.
Maar mijn balkon heeft uitzicht op de Martinikerk.
Klinkt heel goed! Woningbouwvereniging of particulier?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Huurhuis, bovenwoning. ruime woonkamer met open keuken, studeerkamer, boven 2 slaapkamers en een douche en balkon op het zuiden met uitzicht op de A-kerk.
Ik vond het ook maar eng, maar het bevalt me nog steeds uitstekend. Mijn huisje is ongeveer 1/4 van dat van jou, als ik het zo eens inschat, dus naar mijn mening heb je een hoop ruimte jezelf terug te trekken al woon je samen.quote:Het is voor samenwonen
There is a first time for everything.
ja dat werkt ook niet, ik weet het.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Tjah als het niet burgerlijk is om op 14m2 te blijven zitten tussen studentjes als werkende, dan liever een burgerlul met ruimte!
Bovendien is deze plek mooier!
terugtrek ruimte is voor de man altijd belangrijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Klinkt heel goed! Woningbouwvereniging of particulier?
[..]
Ik vond het ook maar eng, maar het bevalt me nog steeds uitstekend. Mijn huisje is ongeveer 1/4 van dat van jou, als ik het zo eens inschat, dus naar mijn mening heb je een hoop ruimte jezelf terug te trekken al woon je samen.
Particulier, sta niet ingeschreven dus slachtoffer van uitperser...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Klinkt heel goed! Woningbouwvereniging of particulier?
[..]
Ik vond het ook maar eng, maar het bevalt me nog steeds uitstekend. Mijn huisje is ongeveer 1/4 van dat van jou, als ik het zo eens inschat, dus naar mijn mening heb je een hoop ruimte jezelf terug te trekken al woon je samen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
aftrek ruimte is voor de man altijd belangrijk![]()
zo overduidelijk wou ik het nou ook weer niet neerpleurenquote:
Naja, dat zeg ik, in mijn huisje is daarvoor geen ruimte. Wij doen aan time-share. Ik werk op dagen dat liefste vrij is, heeft 'ie het huis voor zichzelf.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
terugtrek ruimte is voor de man altijd belangrijk![]()
Je kan er opzich ook wel mazzel mee hebben. M'n broer huurt met z'n vriendin een leuk huisje voor weinig vlak bij het noorder station. Dit via een makelaar maar het scheelde dat zijn vriendin toen bij een andere makelaar werktequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Particulier, sta niet ingeschreven dus slachtoffer van uitperser...
Waar woon jij ongeveer?
Makelaars zijn allemaal uitzuigers met een machtspositie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je kan er opzich ook wel mazzel mee hebben. M'n broer huurt met z'n vriendin een leuk huisje voor weinig vlak bij het noorder station. Dit via een makelaar maar het scheelde dat zijn vriendin toen bij een andere makelaar werkte.
Oosterpoort. Ook particulier gehuurd destijds, was niet speciaal duur in mijn geval. Je kan gewoon huursubsidie aanvragen, ook al huur je particulier, denk daaraan!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Particulier, sta niet ingeschreven dus slachtoffer van uitperser...
Waar woon jij ongeveer?
Maar altijd nog stukken beter dan die rotmogolen van directwonen of andere "woningbemiddelaars"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Makelaars zijn allemaal uitzuigers met een machtspositie.
Zo duidelijk is ook niet nodig hoor, ik snap het zo ook welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
zo overduidelijk wou ik het nou ook weer niet neerpleuren
Ik hou wel van een beetje Doe het zelfenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo duidelijk is ook niet nodig hoor, ik snap het zo ook wel.
Oosterpoort is mooi, maar onbetaalbaar geworden. Je moet echt geluk hebben heb ik het idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Oosterpoort. Ook particulier gehuurd destijds, was niet speciaal duur in mijn geval. Je kan gewoon huursubsidie aanvragen, ook al huur je particulier, denk daaraan!
Mijn huur was te laag om voor subsidie in aanmerking te komen. Zelfs toen we ongeveer bijstandsniveau verdienden.
Onbetaalbaar?.. Ik heb mijn huisje gekocht, vorig jaar, voor 40.000 euro. Misschien had ik wel een beetje gelukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Oosterpoort is mooi, maar onbetaalbaar geworden. Je moet echt geluk hebben heb ik het idee.
Verstandig, je moet altijd wat achter de hand hebben, en wat autonomie bewaren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje Doe het zelfen
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Onbetaalbaar?.. Ik heb mijn huisje gekocht, vorig jaar, voor 40.000 euro. Misschien had ik wel een beetje geluk.
Mijn broertje had hetzelfde geluk, die heeft namelijk in dezelfde koop ons buurhuis gekocht.. voor dezelfde prijs.
En mijn liefste heeft geen huis dan ik niet heb. We hebben samen nog wat ruimte buiten de stad.. we hadden toch geld over
.
Ach een voordeel, je verleerd het nooitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Verstandig, je moet altijd wat achter de hand hebben, en wat autonomie bewaren.
ik nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je betaalt in de oosterpoort voor 50m2 120.000 nu.
Die hebben wel een sociaal levenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:33 schreef George-Butters het volgende:
Er zit hier op de POL SC voornamelijk, brabanders, lui van rond Amsterdam en Rotterdam en Groningers....
Waar is de rest van Nederland
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Die hebben wel een sociaal leven
Dat is de beste manier om hier weggejaagd te worden.quote:Of zitten in Onz![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb het vaker gezegd; het zal wel komen door je billen.
![]()
Ik ga s mijn meisje aansporen ruimte te maken in bed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:54 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik 120.000 vang voor mijn huis verkoop ik vandaag. Het heeft ook wel iets met mijn huis te maken, die aankoopprijs.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ga s mijn meisje aansporen ruimte te maken in bed.
Als ik hier zo weer verschijn dan is dat mislukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |