Heel eerlijk gezegd is dat natuurlijk geen argument.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
Proberen kun je het altijd, maar inderdaad 80% zal blijkbaar blijven baggeren. Je kunt in ieder geval een nieuwe duidelijk maken wat baggeren inhoudt.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
denk je nou echt dat mensen die baggeren opeens stoppen als ze een mailtje krijgen met daarin de vraag of ze echt es willen stoppen met baggeren? nah!
blijkbaar pak je ze pas echt als je hun bagger weghaalt, want dan voelen ze zich in hun postaantallen of in hun "humor" aangetast..
Het viel me reuze mee, maar ik was er dan ook nietquote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef paddy het volgende:
Hoe ging het dit weekeinde eigenlijk?
Bleven de baggeraars nog een beetje weg?
Ja want anders is het topic niet meer terug te vinden natuurlijk. Het is ook zo moeilijk om via de index of dat scrollding naar KLB te gaan en op het topic te klikken. Offf, gewoon een inhoudelijke reactie plaatsen (quote:Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef Dos37 het volgende:
tvp
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef boebiedoe het volgende:
Offf, gewoon een inhoudelijke reactie plaatsen
Ah, het topic staat er pas een weekquote:Op maandag 23 januari 2006 17:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd is dat natuurlijk geen argument.
Dat interesseert me nu werkelijk niets Boe.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef boebiedoe het volgende:
Doe eens wat aan je zinsopbouw/formulatie Yvonne. Het is niet om aan te zien hoor..
Zie geen gefundeerde kritiek van jou hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:31 schreef boebiedoe het volgende:
Ja, en over de OP, alsof er wel wat met gefundeerde kritiek wordt gedaan.!
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat een kul, je weet best dat ik dat niet bedoel. Ik ben gewoon het verzuurde ex-crew gedrag vanaf de zijlijn een beetje meer dan beu.
Als alles zo kut is, zorg dan dat je zelf weer inde crew komt, en laat dan zien dat je het zelf allemaal veel beter kan. Steek de hand eens in eigen boezem in plaats van anderen af te zeiken. Ik weet voor me zelf dat ik mijn werk naar behoren doe, en als je je niet kunt vinden in mijn manier van modden, jammer dan, so be it. Alle kritiek waar ik iets mee kon heb ik me aangetrokken, en op die punten verbeterd, maar in een kringetje blijven draaien in de trant vant je bent een incapable kutmod, daar kan ik bijzonder weinig mee. En als je iets tegen me hebt: buzzer@fok.nl doet het prima, en mailen staat vrij.
bedankt voor deze reaktie, nu zet je eindelijk een verhaal neer waar ik iets mee kan. Vandaag niet meer, maar je krijgt antwoord van me.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]! Dat is wel heel makkelijk! Als ex-crew mag je geen boe of bah zeggen, want dan ben je meteen verzuurd. Dat mag je best vinden, maar draag het niet als argument aan. Daarnaast zeg je dat ik dan maar terug moet in de crew omdat ik alles zo kut vind, dat is natuurlijk een nog grotere drogreden. Er wordt in dit topic naar de mening van de users gevraagd en ik geef mijn mening. Daarnaast heb ik ook mijn fair share of bagger en ellende over me heen gehad en ben ik altijd vrij inconsequent aan het modden geweest, maar qua bagger en baggeraars wist iedereen waar ze aan toe waren bij mij en vond men me vaak zelfs te streng. En bij jou weten users niet waar ze aan toe zijn, de ene keer gaat bagger op slot, de andere keer bagger je mee, dan gaat een topic met potentie om een kulreden dicht, de ene reactie wordt wegge-edit en bestraft, de reactie daarop blijft staan.. Het is gewoon een bende af en toe bij jou.
Misschien komt dit ook wel gewoon doordat mijn definitie van baggeren hemelsbreed verschilt met die van jou, maar in mijn ogen, naar mijn mening (waar hier immers om gevraagd wordt) ben je gewoon een zwakke mod. Tel daar bij op dat je ook nog de sterkste (minst zwakke) mod bent op KLB en dan is voor mij het plaatje compleet. En dat is imo ook het hele eieren eten, volgens mij zou je het redelijk doen met twee sterkere mods aan je zij, maar momenteel is éénoog koning in het land der blinden en dat schiet niet op.
Daarnaast vind ik het erg gevaarlijk om te zeggen dat je van jezelf weet dat je je werk naar behoren doet, want anders was KLB geen vrijstaat geworden voor baggerjosti's. Je hebt de (F)A's achter je staan, dus je krijgt genoeg back up bij rigoreuze opschoningen en de daaropvolgende banaanvragen, dus aan hen ligt het ook niet.
Yvonne maakt zich even kwaad, tieft wat lui van het forum af en de situatie is nu al enigszins verbeterd. Hadden jullie dat echt niet zelf gekund? Natuurlijk was het KLB-verbaggeringsproces al langer aan de gang, maar imo hadden de KLB mods véél eerder moeten ingrijpen en niet met halfzachte maatregelen komen en non-"dicussies" voeren in het FBtopic alhier.
En nee, ik ga je niet mailen, ik heb niks tegen jou (man, ik kén je niet eens) ik heb alleen iets tegen je modstijl en de manier waarop je "discussieert".
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:21 schreef thefunny het volgende:
[..]
Soms is er inderdaad wat bagger, maar meestal wordt hier wel snel op gereageerd door jullie. Je hebt wel een punt, maar om er een streng-verwijt-topic over te openen? Misschien kun je de baggeraars het beste een mailtje sturen.
Nextquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Been there, done that. Werkt niet want baggeraars
Ik denk dat het meer komt door de manier waarop jij het vaak aan de orde brengt. En je kan het wel normaal, dat blijkt maar weer uit bovenstaande reactie van je.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]! Dat is wel heel makkelijk! Als ex-crew mag je geen boe of bah zeggen, want dan ben je meteen verzuurd. Dat mag je best vinden, maar draag het niet als argument aan.
Ik gebruik mijn knopjes gewoon te weinig. Maar daar is nu ook verandering in gekomenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien komt dit ook wel gewoon doordat mijn definitie van baggeren hemelsbreed verschilt met die van jou, maar in mijn ogen, naar mijn mening (waar hier immers om gevraagd wordt) ben je gewoon een zwakke mod. Tel daar bij op dat je ook nog de sterkste (minst zwakke) mod bent op KLB en dan is voor mij het plaatje compleet. En dat is imo ook het hele eieren eten, volgens mij zou je het redelijk doen met twee sterkere mods aan je zij, maar momenteel is éénoog koning in het land der blinden en dat schiet niet op.
Het is niet zo dat dit in 1 keer is gebeurd. Het is waar dat Yvonne het erdoor heeft gedrukt (op een positieve manier) maar het broeit al langerquote:Yvonne maakt zich even kwaad, tieft wat lui van het forum af en de situatie is nu al enigszins verbeterd. Hadden jullie dat echt niet zelf gekund? Natuurlijk was het KLB-verbaggeringsproces al langer aan de gang, maar imo hadden de KLB mods véél eerder moeten ingrijpen en niet met halfzachte maatregelen komen en non-"dicussies" voeren in het FBtopic alhier.
Weinig tijd, de rest behandel ik later, maar hier moet ik even op reageren.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:14 schreef Tha_T het volgende:
Het is niet zo dat dit in 1 keer is gebeurd. Het is waar dat Yvonne het erdoor heeft gedrukt (op een positieve manier) maar het broeit al langer
Het was dan ook een zeer weloverwogen opmerking.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, het topic staat er pas een week
Geen?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
KLB verbaggert meer en meer, er staat geen behoorlijk klaagtopic meer tussen.
Ze zijn nu dus steeds bezig aan het verwijderen of sluiten, dus het gaat nu wat beterquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Geen?![]()
Kijk jij naar een andere KLB dan ik ofzo?
Heb anders net nog wat bagger naar de trashcan gestuurd hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze zijn nu dus steeds bezig aan het verwijderen of sluiten, dus het gaat nu wat beter
S'avonds is het nu ook wat rustiger lijkt het wel
Sorry hoor. Ik wist het niet en ik dacht dat de klaagbaak was om te klagen en ik erger me kapot aan die Q reklames. Het was geen poging om te rotzooien echt niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb anders net nog wat bagger naar de trashcan gestuurd hoor![]()
Link naar het centrale reklame topic staat in mijn sluitpost. En geeft verder ook niet zoveel, een foutje kan gebeuren natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:03 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik wist het niet en ik dacht dat de klaagbaak was om te klagen en ik erger me kapot aan die Q reklames. Het was geen poging om te rotzooien echt niet.![]()
Ik dacht al even dat er niet meer gepost werd daar s'avonds laat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb anders net nog wat bagger naar de trashcan gestuurd hoor![]()
Dat heb ik nog niet gezien las alleen een kwaad bericht van dat de TT bagger was en de DT ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Link naar het centrale reklame topic staat in mijn sluitpost. En geeft verder ook niet zoveel, een foutje kan gebeuren natuurlijk
Ik slaap inderdaad veel te weinigquote:
Was niet zo kwaad bedoeld als het er uit zag. We zijn op het moment wat strenger aan het modden in KLB omdat dat gewoon nodig is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:09 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gezien las alleen een kwaad bericht van dat de TT bagger was en de DT ook.
Ik wist niet wat er gaande was en het was geen opzet, die reklame kwam gewoon weer langs en ik ben al doorgezapt hoor.
Klagen over bagger zul je bedoelen. Minstens driekwart wat hier in KLB gepost wordt is gewoon bagger namelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:09 schreef wimmel_1 het volgende:
ff serieus .... had dit hele topic al niet direct naar !onz verplaatst kunnen worden ??
Klagen over klagers ??
Waar ze hier dan wel weer blij mee zullen zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik slaap inderdaad veel te weinigMaar ben morgen toch vrij van school, dus kan nu sowieso wat langer op blijven
Ken het, moet er normaal ook al om 6:30 uit zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Waar ze hier dan wel weer blij mee zullen zijn
Ik ga het nu maar wel proberen, want voor mij is het om 7 uur opstaan
Succes ermee.
Gaat lekker
Dan doen die mods hun werk wel goed zeg, kan geen bagger ontdekken namelijk..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze zijn nu dus steeds bezig aan het verwijderen of sluiten, dus het gaat nu wat beter
S'avonds is het nu ook wat rustiger lijkt het wel
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
Dan maar hier.
Wat is er aan de hand.
hele ritsen users die KLB gebruiken als veredelde ONZ
Hele ritsen users die topics volledig kapen en verkloten.
Hele ritsen users die ongebreidelde en ongefundeerde "kritiek"op de moderatie hebben.
Jullie verkloten de boel, eikhoren jullie het op te lossen.
Want je verknalt het voor jezelf, want vanaf nu ga ik ongebreideld bannen..
Het is mooi geweest nu.
Kijk zo kennen we Yvonne.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
Dan maar hier.
Wat is er aan de hand.
Hele ritsen users die ongebreidelde en ongefundeerde "kritiek"op de moderatie hebben.
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Het is mooi geweest nu.
Nope, ik heb alleen geen zin om 4 keer hetzelfde te quotenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, die post onder mij van vanmiddag is spontaan verdwenen?
Jij hebt echt een grote bek he?quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:40 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Zeg yvonne, als het je niet bevalt tyf je toch gewoon op?
Als ik een straat zie vol marokkanen, bmw's en vlindermessies loop ik ook gewoon lekker om.
Zou je ook moeten doen ipv als een dikke hoer te lopen blaeten.
Kopje koffie nodig?![]()
![]()
Omdat "jullie", de kijkbuisgeneratie van tegenwoordig, blijkbaar alleen geïnteresseerd zijn in alles wat in rapvorm geschreven is, hier dit gedicht c.q. rap:quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:40 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Als ik een straat zie vol marokkanen, bmw's en vlindermessies loop ik ook gewoon lekker om.
Kopje koffie nodig?![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Omdat "jullie", de kijkbuisgeneratie van tegenwoordig, blijkbaar alleen geïnteresseerd zijn in alles wat in rapvorm geschreven is, hier dit gedicht c.q. rap:
Erg stoer man, om hier eens goed te kloten
Moet je Yvonne nu echt dissen om je shit te promoten?
Je loopt te blaten dat Yvonne een hoer is
Vanwege dit ga ik je verbaal naaien, nog harder dan een toerist.
Ik slip je hendig sjiek omver met Maikuuul z'n brommer
Lekker he, daar joviaal prijkend in je ster: die komkommer
Laat je hier niet meer zien, je bent uitgeteld vrind
Jeugdcrimineel, bij hoeveel probleemmoeders heb je inmiddels al een kind?
www.watbenjedan.nl, daar zou je eens op moeten kijken
misschien kom je er dan achter wat je wilt bereiken
Hier heb je niets te zoeken, maat
dus verdwijn nu het nog kan, anders wordt Dirktator heel erg kwaad!
Deze is voor alle homies en Yvonne
randdebielen als Jeugdcrimineel kunnen jullie vanavond zien op SBS6, bij "Ton".
Aight!![]()
jonge jij bent echt lulligquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:40 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Kopje koffie nodig?![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Omdat "jullie", de kijkbuisgeneratie van tegenwoordig, blijkbaar alleen geïnteresseerd zijn in alles wat in rapvorm geschreven is, hier dit gedicht c.q. rap:
Erg stoer man, om hier eens goed te kloten
Moet je Yvonne nu echt dissen om je shit te promoten?
Je loopt te blaten dat Yvonne een hoer is
Vanwege dit ga ik je verbaal naaien, nog harder dan een toerist.
Ik slip je hendig sjiek omver met Maikuuul z'n brommer
Lekker he, daar joviaal prijkend in je ster: die komkommer
Laat je hier niet meer zien, je bent uitgeteld vrind
Jeugdcrimineel, bij hoeveel probleemmoeders heb je inmiddels al een kind?
www.watbenjedan.nl, daar zou je eens op moeten kijken
misschien kom je er dan achter wat je wilt bereiken
Hier heb je niets te zoeken, maat
dus verdwijn nu het nog kan, anders wordt Dirktator heel erg kwaad!
Deze is voor alle homies en Yvonne
randdebielen als Jeugdcrimineel kunnen jullie vanavond zien op SBS6, bij "Ton".
Aight!![]()
Klagen...voor iedereen een ander begrip, de een klaagt over het weer, de ander over de poes van de buurvrouw en weer iemand over het te langzaam werken van de cassiere. Waar de een over klaagt is voor de ander weer heel normaal dus hoe kan iemand anders nu beslissen of een TS nu wel of niet klaagt? Het is immers voor iedereen anders...quote:Waar is Klaagbaak voor bedoeld?
![]()
Uit de forum-omschrijving: Zat 't weer 's tegen op school of je werk ? Spui je gal hier. Klein en groot leed en ergernissen kan je hier ventileren.
Oke het woordje allerlei daar kan ik in komen maar als er mensen zijn die willen klagen over fok dan moet dat kunnen, waarom niet? Zolang ze dit maar in de klaagbaak doen, het is immers een klagen..quote:Info omtrent opheffing regel: 'niet mogen klagen over Fok!'
De regel over het niet mogen klagen over Fok! is opgeheven in Klaagbaak. Houd er wel rekening mee dat het opheffen van de regel niet meteen betekent dat er maar van allerlei klaagtopics over Fok! gepost mogen worden.
Wat is daar nu niet duidelijjk aan? Als iemand zegt dat fok sloom is dan kan dat maar aan 1 ding liggen en dat is het internetgebeuren een andere manier voor het sloom zijn van fok is er niet, dus voor mij een volkomen duidelijk topic en een klaagtopic en dus geen bagger...quote:Zorg er dus voor dat je de klacht die je hebt goed onderbouwt, kom dus niet aan met topics met alleen teksten als: 'Fok! is sloom', of: 'Ik kan niet meer in ONZ posten' in de openingspost. Topics die daar over gaan worden gewoon gezien als bagger en gaan dan ook zonder pardon op slot.
Vroeger gold er een regel dat er helemaal niet geklaagd mocht worden over Fok! in KLB, dit was juist omdat er veel te veel topics werden geopend dat Fok! sloom was, of gezeur over bans, etc.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:59 schreef denka het volgende:
Wat is daar nu niet duidelijjk aan? Als iemand zegt dat fok sloom is dan kan dat maar aan 1 ding liggen en dat is het internetgebeuren een andere manier voor het sloom zijn van fok is er niet, dus voor mij een volkomen duidelijk topic en een klaagtopic en dus geen bagger...
Enfin..dat was mijn klaagstukje..
jij wel, opgemaakt als een hoer en in een jurk zou ik ook omlopen als ik jouw was. misselijkmakende kloonen kunnen we ook missen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:40 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Kopje koffie nodig?![]()
![]()
met recht, ieder topic wordt naar de kloten geholpen. of naar onzin verbannen, er zijn geen echte klachten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef wimmel_1 het volgende:
Zou het kunnen zijn dat TS meer doelt op de reacties dan op de feitelijke topics ?
mag ook . FOK is niet streng of zo, door t grote aantal users moet je er de rotte vissen uitgooien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:23 schreef wimmel_1 het volgende:
Tsja ... de policy qua posten is hier (en op het gehele forum) vrij "los" .
was t niet, bagger moet gewoon een ban krijgen, meteen,quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:39 schreef wimmel_1 het volgende:
* wimmel_1 zoekt ff z'n eerste post in dit topic........... daarvoor was het al "bagger"
Zo KLB-verkloters, dan maar zo-3
WAT EEN DRAMA!!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
Dan maar hier.
Wat is er aan de hand.
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Het is mooi geweest nu.
Hoi Maanvis, je hebt geen idee waar het over gaat, reageert alleen maar omdat er "yvonne"als TS staat, leest je verder niet in, dus eerlijk gezegd leg ik je "mening"naast me neer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WAT EEN DRAMA!!!!!!
Het interesseert jullie toch geen reet wat de users van dit forum vinden en wat hun ideeën zijn, dus waarom zouden zij omgekeerd wel naar jullie verzoeken luisteren om dit forum in jullie ogen beter te maken? Laat me niet lachen. Ga gewoon op een normale manier de dialoog aan en als je dat niet kunt flikker dan maar op uit de crew, maar ga hier niet halfbakken bevelen uit lopen delen want daar heb ik maar een hekel aan.
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:17 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
met recht, ieder topic wordt naar de kloten geholpen. of naar onzin verbannen, er zijn geen echte klachten.
ook terecht. waar klagen de mensen over, leef, en los t zelf op, niet door op FOK te posten, stelletje zombies.
Cool!quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef greatgonzo het volgende:
edit:deze opmerkingen zijn erg passé en niet meer gewenst. Laatste algemeen verzoek om daar mee te kappen. Zo'n grapje is een dag leuk, maar daar gaan we niet weken op voortborduren.
grtz buzzer
En zijn we dan nu ook af van die topics van je dat anderen niet kunnen rijden? Het blijkt maar weer dat je er zelf ook geen fuck van kan... maar goed, dat wisten we eigenlijk ook wel..
"Was het een hendig sjieke slip?"quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Vipers het volgende:
Misschien is het handig als je aangeeft welke opmerkingen niet gewaardeerd worden. Buzzer
[..]
Ik denk het, maar aangezien ik het niet meer kan lezen. Misschien is het goed om het voor tijdje te laten staan. Dan kunnen mensen die de post lezen ook zien waar het over gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
"Was het een hendig sjieke slip?"
Dat soort zooi
het was inderdaad iets dergelijks, maar goeie tip ! Zal de opmerking volgende keer laten staanquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:49 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik denk het, maar aangezien ik het niet meer kan lezen. Misschien is het goed om het voor tijdje te laten staan. Dan kunnen mensen die de post lezen ook zien waar het over gaat.
Dan weet jij ook eens hoe dat is, want je doet al tijden niets anders. Of naja, tis meer een trekje van de huidige FA's en A's die er zitten. Gewoon negeren waar het over gaat en slotjes zetten en dreigen met bans als het te irritant wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi Maanvis, je hebt geen idee waar het over gaat, reageert alleen maar omdat er "yvonne"als TS staat, leest je verder niet in, dus eerlijk gezegd leg ik je "mening"naast me neer.
Wanneer komt jouw plaatsje vrij?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:42 schreef yvonne het volgende:
Er staan nog 2 vacatures open, C&H en POL, succes!
Ach, een kloon ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mag ik hier overigens klagen over het kutmodderen van buzzer? Of open ik daar een apart "buzzer moet dood" topic over?
Hmm, ik wilde nét dat topic hier gaan posten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Vette Shizzle <-- Ban svp voor Het_Biertje.
Je stijgt in mijn mod-waarderingslijstje naar nummer 2, achter Copycat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, ik wilde nét dat topic hier gaan posten.
Check mijn postcount. Niet zo gigantisch, maar net iets te hoog om een kloon te zijn. Of je moet stellen dat ik van het begin af aan een kloon ben geweest.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Vette Shizzle <-- Ban svp voor Het_Biertje.
Ik zie Het_Biertje hier doorgaans niet trollen, topics verneuken en algeheel baggeren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:03 schreef Scorpie het volgende:
Weet je wat ik trouwens weer niet snap? Dan draag je zo`n bagger topic aan, en dan geef je ze zo ongeveer een voorzet voor leeg doel om nu eindelijk eens hard op te treden........en dan doet yvonne het niet. Beetje het PVDA syndroom
Is er iets met je knopjes? he?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, ik wilde nét dat topic hier gaan posten.
Dan ben je of scheel of je bent nooit aanwezig. Ik denk het tweede.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:35 schreef Tha_T het volgende:
Ik zie Het_Biertje hier doorgaans niet trollen, topics verneuken en algeheel baggeren.
Ik durf geen gastslotjes te zetten! En dat weet je! Daar moet je me dus niet mee pesten, oké?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik zie Het_Biertje hier doorgaans niet trollen, topics verneuken en algeheel baggeren.
[..]
Is er iets met je knopjes? he?![]()
Een kloon maakt een nieuw account aan. Wisselend IP adres, en je bent een nieuw lid .quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Check mijn postcount. Niet zo gigantisch, maar net iets te hoog om een kloon te zijn. Of je moet stellen dat ik van het begin af aan een kloon ben geweest.
Blijft het feit dat ik buzzer zwaar kut vind modderen.
To bite or not to bite. Ik kom er niet uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan ben je of scheel of je bent nooit aanwezig. Ik denk het tweede.
Waardelozequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik durf geen gastslotjes te zetten! En dat weet je! Daar moet je me dus niet mee pesten, oké?
Terminator is een echte..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
To bite or not to bite. Ik kom er niet uit
[..]
Waardeloze
Bedankt voor het zetten van dat prachtig glimmende slotjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Terminator is een echte..
Hier! En nou niet meer zeuren.
Zeuren? Dit ben je aan je stand verplichtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Terminator is een echte..
Hier! En nou niet meer zeuren.
Hij had ook geluk dat er net een bagger topic geopend werdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeuren? Dit ben je aan je stand verplicht
gelly! Ik denk dat je het bij het rechte eind hebt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef gelly het volgende:
Een paar mods die KLB daadwerkelijk wat boeit zou een hoop schelen. Maar dat had ik in het vorige topic geloof ik ook al gezegd.
Ik zat echt te F5'en als een malle in KLB.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij had ook geluk dat er net een bagger topic geopend werd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |