abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 23 januari 2006 @ 17:13:12 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34383281
Dan maar hier.
Wat is er aan de hand.
KLB verbaggert meer en meer, er staat geen behoorlijk klaagtopic meer tussen.
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
hele ritsen users die KLB gebruiken als veredelde ONZ
Hele ritsen users die topics volledig kapen en verkloten.
Hele ritsen users die ongebreidelde en ongefundeerde "kritiek"op de moderatie hebben.
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Want je verknalt het voor jezelf, want vanaf nu ga ik ongebreideld bannen..
Het is mooi geweest nu.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_34383339
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
Heel eerlijk gezegd is dat natuurlijk geen argument.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_34383391
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:47 schreef Jerruh het volgende:

[..]

denk je nou echt dat mensen die baggeren opeens stoppen als ze een mailtje krijgen met daarin de vraag of ze echt es willen stoppen met baggeren? nah!
blijkbaar pak je ze pas echt als je hun bagger weghaalt, want dan voelen ze zich in hun postaantallen of in hun "humor" aangetast..
Proberen kun je het altijd, maar inderdaad 80% zal blijkbaar blijven baggeren. Je kunt in ieder geval een nieuwe duidelijk maken wat baggeren inhoudt.
Basisregels zeg maar.
Ik vind het prima wat ze nu doen, maar een baggeraar zag zijn kans waarschijnlijk schoon hier, en dacht dat het hier kon/ mocht.
Ik vind de openingspost dus ook prima.
Users gaan en komen, en heel veel blijven niet hangen, of durven niet te posten na een tirade.
Het schelden te verwijderen, vind ik dan ook prima.
Ben het dus best met je eens, maar proberen kan geen kwaad toch?
Ik moet eerlijk bekennen (zit nu anderhalf jaar achter de computer) dat ik niet eens doorhad, waarom ik de eerste keer geband werd op de FP (had ontzettend veel lol) maar had dus niet door, dat ik over een onderwerp geen lol mocht maken met een andere user (was dus ontopic aan het baggeren) Ik kreeg toen een hint om naar het forum te gaan, met een linkje. Ach, en langzamerhand begreep ik de inhoud een beetje.
SC moet daarom ook wel blijven, maar dat er zoveel zijn is kolder.
Maar daarom vind ik een standaard regel in de eerste mail van een user dan ook helemaal niet slecht.
Gewoon een beetje uitleg
Het FAQ is wel duidelijk, maar doordat er veel niet toegepast wordt, is het verleidelijk om mee te doen.
Ja, ik heb hier ook moeten leren
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34383451
Hoe ging het dit weekeinde eigenlijk?
Bleven de baggeraars nog een beetje weg?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  Admin maandag 23 januari 2006 @ 17:25:05 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34383688
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef paddy het volgende:
Hoe ging het dit weekeinde eigenlijk?
Bleven de baggeraars nog een beetje weg?
Het viel me reuze mee, maar ik was er dan ook niet
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_34383752
Doe eens wat aan je zinsopbouw/formulatie Yvonne. Het is niet om aan te zien hoor. .
  maandag 23 januari 2006 @ 17:28:15 #7
67174 Dos37
Come on Twente
pi_34383816
tvp
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_34383862
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef Dos37 het volgende:
tvp
Ja want anders is het topic niet meer terug te vinden natuurlijk. Het is ook zo moeilijk om via de index of dat scrollding naar KLB te gaan en op het topic te klikken. Offf, gewoon een inhoudelijke reactie plaatsen ( , , ).

Kneus. .
pi_34383873
Zeg Yvonne, wat is breidelen eigenlijk?
We'll keep on whispering our mantras.
pi_34383932
Ja, en over de OP, alsof er wel wat met gefundeerde kritiek wordt gedaan. !
pi_34384133
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef boebiedoe het volgende:
Offf, gewoon een inhoudelijke reactie plaatsen
Het Officiële Fok!woordenboek
Ik kan 'inhoudelijke reactie' of 'reactie, inhoudelijk' niet vinden. Da's dus niet iets wat we op FOK kennen .
  Admin maandag 23 januari 2006 @ 17:38:32 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34384164
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Heel eerlijk gezegd is dat natuurlijk geen argument.
Ah, het topic staat er pas een week

pi_34384167
Mag klagen over de winter en het weer nog wel of doeken we gelijk heel de boel op?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Admin maandag 23 januari 2006 @ 17:40:30 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34384234
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef boebiedoe het volgende:
Doe eens wat aan je zinsopbouw/formulatie Yvonne. Het is niet om aan te zien hoor. .
Dat interesseert me nu werkelijk niets Boe.
Iedereen begrijpt heel goed de boodschap

pi_34385818
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:31 schreef boebiedoe het volgende:
Ja, en over de OP, alsof er wel wat met gefundeerde kritiek wordt gedaan. !
Zie geen gefundeerde kritiek van jou hoor.
Probeer het eens zonder *kneus* enz enz.
pi_34386878
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:24 schreef buzzer het volgende:

[..]

wat een kul, je weet best dat ik dat niet bedoel. Ik ben gewoon het verzuurde ex-crew gedrag vanaf de zijlijn een beetje meer dan beu.
Als alles zo kut is, zorg dan dat je zelf weer inde crew komt, en laat dan zien dat je het zelf allemaal veel beter kan. Steek de hand eens in eigen boezem in plaats van anderen af te zeiken. Ik weet voor me zelf dat ik mijn werk naar behoren doe, en als je je niet kunt vinden in mijn manier van modden, jammer dan, so be it. Alle kritiek waar ik iets mee kon heb ik me aangetrokken, en op die punten verbeterd, maar in een kringetje blijven draaien in de trant vant je bent een incapable kutmod, daar kan ik bijzonder weinig mee. En als je iets tegen me hebt: buzzer@fok.nl doet het prima, en mailen staat vrij.
! Dat is wel heel makkelijk! Als ex-crew mag je geen boe of bah zeggen, want dan ben je meteen verzuurd. Dat mag je best vinden, maar draag het niet als argument aan. Daarnaast zeg je dat ik dan maar terug moet in de crew omdat ik alles zo kut vind, dat is natuurlijk een nog grotere drogreden. Er wordt in dit topic naar de mening van de users gevraagd en ik geef mijn mening. Daarnaast heb ik ook mijn fair share of bagger en ellende over me heen gehad en ben ik altijd vrij inconsequent aan het modden geweest, maar qua bagger en baggeraars wist iedereen waar ze aan toe waren bij mij en vond men me vaak zelfs te streng. En bij jou weten users niet waar ze aan toe zijn, de ene keer gaat bagger op slot, de andere keer bagger je mee, dan gaat een topic met potentie om een kulreden dicht, de ene reactie wordt wegge-edit en bestraft, de reactie daarop blijft staan.. Het is gewoon een bende af en toe bij jou.

Misschien komt dit ook wel gewoon doordat mijn definitie van baggeren hemelsbreed verschilt met die van jou, maar in mijn ogen, naar mijn mening (waar hier immers om gevraagd wordt) ben je gewoon een zwakke mod. Tel daar bij op dat je ook nog de sterkste (minst zwakke) mod bent op KLB en dan is voor mij het plaatje compleet. En dat is imo ook het hele eieren eten, volgens mij zou je het redelijk doen met twee sterkere mods aan je zij, maar momenteel is éénoog koning in het land der blinden en dat schiet niet op.

Daarnaast vind ik het erg gevaarlijk om te zeggen dat je van jezelf weet dat je je werk naar behoren doet, want anders was KLB geen vrijstaat geworden voor baggerjosti's. Je hebt de (F)A's achter je staan, dus je krijgt genoeg back up bij rigoreuze opschoningen en de daaropvolgende banaanvragen, dus aan hen ligt het ook niet.

Yvonne maakt zich even kwaad, tieft wat lui van het forum af en de situatie is nu al enigszins verbeterd. Hadden jullie dat echt niet zelf gekund? Natuurlijk was het KLB-verbaggeringsproces al langer aan de gang, maar imo hadden de KLB mods véél eerder moeten ingrijpen en niet met halfzachte maatregelen komen en non-"dicussies" voeren in het FBtopic alhier.

En nee, ik ga je niet mailen, ik heb niks tegen jou (man, ik kén je niet eens) ik heb alleen iets tegen je modstijl en de manier waarop je "discussieert".
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_34392903
Vanwaar die ommezwaai van het hupt Yvonne?
Eng dit
  maandag 23 januari 2006 @ 22:01:10 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34394231
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

! Dat is wel heel makkelijk! Als ex-crew mag je geen boe of bah zeggen, want dan ben je meteen verzuurd. Dat mag je best vinden, maar draag het niet als argument aan. Daarnaast zeg je dat ik dan maar terug moet in de crew omdat ik alles zo kut vind, dat is natuurlijk een nog grotere drogreden. Er wordt in dit topic naar de mening van de users gevraagd en ik geef mijn mening. Daarnaast heb ik ook mijn fair share of bagger en ellende over me heen gehad en ben ik altijd vrij inconsequent aan het modden geweest, maar qua bagger en baggeraars wist iedereen waar ze aan toe waren bij mij en vond men me vaak zelfs te streng. En bij jou weten users niet waar ze aan toe zijn, de ene keer gaat bagger op slot, de andere keer bagger je mee, dan gaat een topic met potentie om een kulreden dicht, de ene reactie wordt wegge-edit en bestraft, de reactie daarop blijft staan.. Het is gewoon een bende af en toe bij jou.

Misschien komt dit ook wel gewoon doordat mijn definitie van baggeren hemelsbreed verschilt met die van jou, maar in mijn ogen, naar mijn mening (waar hier immers om gevraagd wordt) ben je gewoon een zwakke mod. Tel daar bij op dat je ook nog de sterkste (minst zwakke) mod bent op KLB en dan is voor mij het plaatje compleet. En dat is imo ook het hele eieren eten, volgens mij zou je het redelijk doen met twee sterkere mods aan je zij, maar momenteel is éénoog koning in het land der blinden en dat schiet niet op.

Daarnaast vind ik het erg gevaarlijk om te zeggen dat je van jezelf weet dat je je werk naar behoren doet, want anders was KLB geen vrijstaat geworden voor baggerjosti's. Je hebt de (F)A's achter je staan, dus je krijgt genoeg back up bij rigoreuze opschoningen en de daaropvolgende banaanvragen, dus aan hen ligt het ook niet.

Yvonne maakt zich even kwaad, tieft wat lui van het forum af en de situatie is nu al enigszins verbeterd. Hadden jullie dat echt niet zelf gekund? Natuurlijk was het KLB-verbaggeringsproces al langer aan de gang, maar imo hadden de KLB mods véél eerder moeten ingrijpen en niet met halfzachte maatregelen komen en non-"dicussies" voeren in het FBtopic alhier.

En nee, ik ga je niet mailen, ik heb niks tegen jou (man, ik kén je niet eens) ik heb alleen iets tegen je modstijl en de manier waarop je "discussieert".
bedankt voor deze reaktie, nu zet je eindelijk een verhaal neer waar ik iets mee kan. Vandaag niet meer, maar je krijgt antwoord van me.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34394267
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:21 schreef thefunny het volgende:

[..]

Soms is er inderdaad wat bagger, maar meestal wordt hier wel snel op gereageerd door jullie. Je hebt wel een punt, maar om er een streng-verwijt-topic over te openen? Misschien kun je de baggeraars het beste een mailtje sturen.
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:02 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Been there, done that. Werkt niet want baggeraars
Next

Voor zover mijn onorginele tvp
pi_34394579
quote:

[..]

! Dat is wel heel makkelijk! Als ex-crew mag je geen boe of bah zeggen, want dan ben je meteen verzuurd. Dat mag je best vinden, maar draag het niet als argument aan.
Ik denk dat het meer komt door de manier waarop jij het vaak aan de orde brengt. En je kan het wel normaal, dat blijkt maar weer uit bovenstaande reactie van je.

Als je gewoon een beetje normaal reageert tegen mensen, en ze niet meteen afzeikt dan is er niets aan de hand imo. Natuurlijk, kritiek mag je best leveren als je het niet eens bent met bepaalde zaken, maar doe het gewoon op een normale manier, zonder mensen meteen de grond in te trappen.

Je zeikt mij ook vaak af hier op Fok!, en dat is ook de reden dat ik niet serieus inga op je reacties en gewoon op dezelfde manier terug reageer.

Maar goed, ik ben het met je eens dat de bagger hier in KLB de laatste tijd de spuigaten uitloopt, maar is dat eigenlijk alleen de schuld van de mods? Als de users zich ook gewoon een beetje 'normaal' zouden gedragen dan is streng modereren helemaal niet nodig.

Maar goed, Fok! is erg groot, en dan is dat toch wel te verwachten en zou er toch intensief gemodereerd moeten worden, maar er is natuurlijk geen één mod die 24/7 op het forum kan rondhangen. En ik steek al erg veel tijd in het modereren hoor, maar er is de laatste tijd gewoon zoveel bagger dat zelfs dat nog niet genoeg is lijkt het. En hoe kom je er bij dat reacties op baggerposts niet verwijderd worden? Als ik een bagger post zie staan en hem verwijder, dan ga ik het topic helemaal doorlezen om te kijken of er ergens een reactie op dat bericht staat en verwijder die ook meteen.

In ik zelf vind dat ik de laatste tijd al veel intensiever ben gaan modden. Ik pleur baggertopics sneller op slot en plaats veel meer waarschuwingen. KLB moet gewoon weer een leefbaar forum worden, en het gebagger in de kiem gesmoord worden. Ook ik leer van mijn fouten, en zal er met mijn mede-mods alles aan doen om KLB weer een leuk forum te maken. En natuurlijk is het klagen zelf niet leuk, maar het is wel leuk om de meest vreemde klachten van mensen te lezen. En dan heb ik het natuurlijk over serieuze klachten, en geen verzonnen bagger zooi.
pi_34394760
Hoi, ik breek even in
quote:

[..]

Ik gebruik mijn knopjes gewoon te weinig. Maar daar is nu ook verandering in gekomen dus wat dat betreft tel ik nu voor 3 kwart mod mee
quote:
Het is niet zo dat dit in 1 keer is gebeurd. Het is waar dat Yvonne het erdoor heeft gedrukt (op een positieve manier) maar het broeit al langer
pi_34396707
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:14 schreef Tha_T het volgende:

Het is niet zo dat dit in 1 keer is gebeurd. Het is waar dat Yvonne het erdoor heeft gedrukt (op een positieve manier) maar het broeit al langer
Weinig tijd, de rest behandel ik later, maar hier moet ik even op reageren.

Wat ik eerder al aangaf, natuurlijk is de verbaggering van KLB een langlopend proces geweest en geef ik daar ook niemand de schuld van. MAAR! jij geeft nu aan, wat ik al vermoedde, jullie wisten dat KLB sneller afgleed, dat de bagger de spuigaten uitliep, praten er wat over op IRC/MSN/mail/FC/whatever, maar er gebeurt niks! Pas als Yvonne aan komt stampen en de bezem er door gooit, dan gebeurt er iets. Kortom, jullie huppelen achter de feiten aan en een goed modteam anticipeert zelf, grijpt zelf in en verschuilt zich niet achter de rokken van mama Von.

Natuurlijk moeten jullie nog groeien, blablabla, maar toon eens wat meer ballen! Elke "Talpa " deleten, meteen note zetten en na een x aantal notes ban aanvragen. En waarschuw ook harder, want jullie hebben potdomme de FA's én Yvonne achter jullie staan.

Geloof me, als ik dé oplossing had tegen bagger, had ik die allang verteld. Het enige wat ik wél weet is dat moet blijven anticiperen en duidelijk zijn en het liefst ook nog consequent.

Oh en Termie, natuurlijk kan je het bij de users neerleggen met je "moeten zij maar normaal doen", maar dat doen ze niet omdat ze te lang in KLB hun gang hebben kunnen gaan. Dus is het nu jullie taak om de bezem er door heen te halen en de touwtjes weer strak in handen te krijgen.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_34400329
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ah, het topic staat er pas een week
Het was dan ook een zeer weloverwogen opmerking.
pi_34400510
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:

KLB verbaggert meer en meer, er staat geen behoorlijk klaagtopic meer tussen.
Geen?
Kijk jij naar een andere KLB dan ik ofzo?
Nee.
pi_34400627
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Geen?
Kijk jij naar een andere KLB dan ik ofzo?
Ze zijn nu dus steeds bezig aan het verwijderen of sluiten, dus het gaat nu wat beter
S'avonds is het nu ook wat rustiger lijkt het wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')