Dan weet jij ook eens hoe dat is, want je doet al tijden niets anders. Of naja, tis meer een trekje van de huidige FA's en A's die er zitten. Gewoon negeren waar het over gaat en slotjes zetten en dreigen met bans als het te irritant wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi Maanvis, je hebt geen idee waar het over gaat, reageert alleen maar omdat er "yvonne"als TS staat, leest je verder niet in, dus eerlijk gezegd leg ik je "mening"naast me neer.
Wanneer komt jouw plaatsje vrij?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:42 schreef yvonne het volgende:
Er staan nog 2 vacatures open, C&H en POL, succes!
Ach, een kloon ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mag ik hier overigens klagen over het kutmodderen van buzzer? Of open ik daar een apart "buzzer moet dood" topic over?
Hmm, ik wilde nét dat topic hier gaan posten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Vette Shizzle <-- Ban svp voor Het_Biertje.
Je stijgt in mijn mod-waarderingslijstje naar nummer 2, achter Copycat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, ik wilde nét dat topic hier gaan posten.
Check mijn postcount. Niet zo gigantisch, maar net iets te hoog om een kloon te zijn. Of je moet stellen dat ik van het begin af aan een kloon ben geweest.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Vette Shizzle <-- Ban svp voor Het_Biertje.
Ik zie Het_Biertje hier doorgaans niet trollen, topics verneuken en algeheel baggeren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:03 schreef Scorpie het volgende:
Weet je wat ik trouwens weer niet snap? Dan draag je zo`n bagger topic aan, en dan geef je ze zo ongeveer een voorzet voor leeg doel om nu eindelijk eens hard op te treden........en dan doet yvonne het niet. Beetje het PVDA syndroom
Is er iets met je knopjes? he?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, ik wilde nét dat topic hier gaan posten.
Dan ben je of scheel of je bent nooit aanwezig. Ik denk het tweede.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:35 schreef Tha_T het volgende:
Ik zie Het_Biertje hier doorgaans niet trollen, topics verneuken en algeheel baggeren.
Ik durf geen gastslotjes te zetten! En dat weet je! Daar moet je me dus niet mee pesten, oké?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik zie Het_Biertje hier doorgaans niet trollen, topics verneuken en algeheel baggeren.
[..]
Is er iets met je knopjes? he?![]()
Een kloon maakt een nieuw account aan. Wisselend IP adres, en je bent een nieuw lid .quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Check mijn postcount. Niet zo gigantisch, maar net iets te hoog om een kloon te zijn. Of je moet stellen dat ik van het begin af aan een kloon ben geweest.
Blijft het feit dat ik buzzer zwaar kut vind modderen.
To bite or not to bite. Ik kom er niet uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan ben je of scheel of je bent nooit aanwezig. Ik denk het tweede.
Waardelozequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik durf geen gastslotjes te zetten! En dat weet je! Daar moet je me dus niet mee pesten, oké?
Terminator is een echte..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
To bite or not to bite. Ik kom er niet uit
[..]
Waardeloze
Bedankt voor het zetten van dat prachtig glimmende slotjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Terminator is een echte..
Hier! En nou niet meer zeuren.
Zeuren? Dit ben je aan je stand verplichtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Terminator is een echte..
Hier! En nou niet meer zeuren.
Hij had ook geluk dat er net een bagger topic geopend werdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeuren? Dit ben je aan je stand verplicht
gelly! Ik denk dat je het bij het rechte eind hebt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef gelly het volgende:
Een paar mods die KLB daadwerkelijk wat boeit zou een hoop schelen. Maar dat had ik in het vorige topic geloof ik ook al gezegd.
Ik zat echt te F5'en als een malle in KLB.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij had ook geluk dat er net een bagger topic geopend werd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |