War among the ranksquote:Op maandag 23 januari 2006 17:33 schreef MrX1982 het volgende:
McCarthy wil mod worden en uit meteen een bedreiging jegens Sidekick.
Bedankt sizzler.
Gelijk heb je je moet niet met je laten sollen anders is het hek van de dam en kom je helemaal niet meer aan lesgeven toe.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:32 schreef George-Butters het volgende:
Het is niet alsof je een keuze hebt, met sommige klassen krijg je anders nog meer snot.
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een botte lul.
Fuck hier de evolutie.
geef mij maar Ciske of Kruimeltjequote:Op maandag 23 januari 2006 17:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Pietje bells zijn lief
EN dan niet die ene uit die film, wat een aanfluiting was dat.
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een botte lul.
Fuck hier de evolutie.
Leuke aan Pietje Bell vond ik altijd dat je ongeveer kon fantaseren hoe het vooroorlogse Rotterdam er uit zag, lekker brakke nauwe straatjes. Heerlijkquote:
Jij laat pas echt met je sollen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
McCarthy heeft tot nu toe nog geen enkele rank. Gewoon plebs zoals wij.
Je geeft wel heel veel eer aan de FP modjesquote:
Eerder vervangbaar kannonenvoer.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
McCarthy heeft tot nu toe nog geen enkele rank. Gewoon plebs zoals wij.
voor een retejochie.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Leuke aan Pietje Bell vond ik altijd dat je ongeveer kon fantaseren hoe het vooroorlogse Rotterdam er uit zag, lekker brakke nauwe straatjes. Heerlijk
Mensen als McCarthy geven mij zelfvertrouwen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
McCarthy is echt sociaal gestoord.
ook als mod ?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Mensen als McCarthy geven mij zelfvertrouwen.
Om het plebs een beter gevoel te geven.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij laat pas echt met je sollen.
Ik voel me pas beter met een cocktail van ibuprofen en bier, dus voor mij hoeft het nietquote:Op maandag 23 januari 2006 17:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om het plebs een beter gevoel te geven.
Egoïst. Beetje enkel jezelf een beter gevoel gevenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik voel me pas beter met een cocktail van ibuprofen en bier, dus voor mij hoeft het niet
Daar hoeft MalcolmX dan ook niet bij te zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik voel me pas beter met een cocktail van ibuprofen en bier, dus voor mij hoeft het niet
hihi, dan vind ik deze leukerquote:
LOLquote:Op maandag 23 januari 2006 17:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
hihi, dan vind ik deze leuker
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
hihi, dan vind ik deze leuker
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |