Met nakijken?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:41 schreef George-Butters het volgende:
zo! klaar...
Ik denk dat ie uitgehuild is wegens het contante genar en getreiter van zijn ettertjesquote:
Nee George is nog jong hij staat nog wel dichtbij die ettertjes. Het genar en getreiter krijg je pas na een jaar of 10 als de generatiekloof te groot isquote:Op maandag 23 januari 2006 16:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik denk dat ie uitgehuild is wegens het contante genar en getreiter van zijn ettertjes
Daarom ga ik niet naar de Leraren opleiding om me te laten omscholen tot docent Natuurkunde/Scheikunde of hoe dat tegenwoordig ook mag heten.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee George is nog jong hij staat nog wel dichtbij die ettertjes. Het genar en getreiter krijg je pas na een jaar of 10 als de generatiekloof te groot is.
Godver, heel verwarrend je avatar. Denk telkens dat Maartena aan het reageren isquote:
Ik had hem voor Maartena, maar ik heb hem wel eens afgewisseld met andere, minstens even hilarische plaatjes.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Godver, heel verwarrend je avatar. Denk telkens dat Maartena aan het reageren is
Zelfbevlekking.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik had hem voor Maartena, maar ik heb hem wel eens afgewisseld met andere, minstens even hilarische plaatjes.
Ik hou dat allemaal niet bij hoor, teveel voor me weke massa.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik had hem voor Maartena, maar ik heb hem wel eens afgewisseld met andere, minstens even hilarische plaatjes.
Het feit dat je niet weet hoe het tegenwoordig heet is al een teken van een generatiekloof, verstandig dat je je niet laat omscholenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Daarom ga ik niet naar de Leraren opleiding om me te laten omscholen tot docent Natuurkunde/Scheikunde of hoe dat tegenwoordig ook mag heten.![]()
Ik ben van echt een prehistorische generatie, geloof dat ik echt alle veranderingen heb gemistquote:Op maandag 23 januari 2006 17:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het feit dat je niet weet hoe het tegenwoordig heet is al een teken van een generatiekloof, verstandig dat je je niet laat omscholen.
Censuur. De nagel aan de doodskist van elke beschavingquote:Op maandag 23 januari 2006 17:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Die werd verwijderd.
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ben van echt een prehistorische generatie, geloof dat ik echt alle veranderingen heb gemist
Inderdaad, jaquote:Op maandag 23 januari 2006 17:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De nagel aan de doodskist van elke beschaving.
Je vergeet er 1:quote:
Ai.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is een collega/vriend van me.
En hoeveel hebben er kennis gemaakt met het riet??quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb er 6 uitgestuurd en nog s 6 strafregels laten schrijvenEen top dag dus
![]()
Zes strafregels, toe maar!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
4 hebben met verbale striemen te maken gekregen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En hoeveel hebben er kennis gemaakt met het riet??
Goed bezig en de week is nog zo jongquote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef George-Butters het volgende:
![]()
in het Gelders, mag ik aannemen?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Nope, eruit sturen is ook niet prettig omdat je je zelf ook werk op de hals haalt. Nalaten komen etc etc.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goed bezig en de week is nog zo jong.
Houden jullie onderling als docenten ook lijstjes bij wie er de meeste heeft uitgestuurd?
Dus je bent gedegradeerd tot handhaver van de openbare orde?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Heb je daar geen nablijf moeders voor ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nope, eruit sturen is ook niet prettig omdat je je zelf ook werk op de hals haalt. Nalaten komen etc etc.
Je straft dus eigenlijk jezelf.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:23 schreef George-Butters het volgende:
Nope, eruit sturen is ook niet prettig omdat je je zelf ook werk op de hals haalt. Nalaten komen etc etc.
Heropvoeder van VMBOers.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dus je bent gedegradeerd tot handhaver van de openbare orde?
Dat woord ken ik zelfs niet. Je bent inderdaad oud.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Heb je daar geen nablijf moeders voor ofzo?
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat woord ken ik zelfs niet. Je bent inderdaad oud.
Ik moet alleen nog aftrainen voor de meivakantie. Kerst is niet goed geweest voor me omvangquote:Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar een enorm lekkerding, heb ik me laten vertellen.![]()
Sommige mensen vinden dat lekker.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef George-Butters het volgende:
ja.
Voor een Rotterdammer.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar in de goede zin van het woord..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |