Mocht de pensioenleeftijd nog niet worden verhoogd, dan wordt het iets van 2047.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:25 schreef McCarthy het volgende:
wanneer zijn we nou eens van jou verlost sidekick
ik heb al gesoliciteert hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mocht de pensioenleeftijd nog niet worden verhoogd, dan wordt het iets van 2047.
Fantastisch, ik ga je gelijk promoten bij de FA's.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb al gesoliciteert hoor![]()
en als ik OOK mod ben, ben jij nog niet jarig
Ik zou vooral proberen in het echte leven aan de bak te komen met dergelijke taalvaardigheid.quote:
Er zijn twee vacatures ook een bij C&H.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:32 schreef Meki het volgende:
Ik zal maar weer ff mailen
OOK BIJ C&Hquote:Op maandag 23 januari 2006 17:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er zijn twee vacatures ook een bij C&H.
Succes Meki.
jah zeker dit is mijn 60 ste keer van sollicitatiequote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga er maar van uit dat je nog lang woedend zult blijven op Fok!, Meki..
Misschien dat er ooit een appie subforum wordt geopend, dan mag jij misschien wel de keizer zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef Meki het volgende:
[..]
jah zeker dit is mijn 60 ste keer van sollicitatie![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef Meki het volgende:
jah zeker dit is mijn 60 ste keer van sollicitatie![]()
ik heb alle vertrouwen in dat ik Mod zal worden maar wanneer weet ik nietquote:Op maandag 23 januari 2006 17:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor innerlijke bezinning Meki. Mod worden is niet voor jou weggelegd.
laat maar komenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Misschien dat er ooit een appie subforum wordt geopend, dan mag jij misschien wel de keizer zijn
Thabit heeft mijn stem.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:36 schreef Tafkahs het volgende:
volgens mij hebben we al zeker 2 kandidaten,
Thabit en McCarthy
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:36 schreef Tafkahs het volgende:
volgens mij hebben we al zeker 2 kandidaten,
Thabit en McCarthy
Ja doen, leuk!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb al gesoliciteert hoor![]()
en als ik OOK mod ben, ben jij nog niet jarig
Sterker nog.. het zou ronduit teleurstellend zijn...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:42 schreef Tafkahs het volgende:
het zou vreemd zijn als de nieuwe mod er zonder gekonkel en achterklap zou komen
Eigenlijk heel Fok! hee!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:08 schreef speknek het volgende:
Ja hoi, ik neem aan dat jullie wel doorhadden dat POL nepotistisch gerund wordt?
Zo zou het inderdaad gaan wanneer ik vrienden zou hebben. We moeten het dus op een andere manier oplossen.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:08 schreef speknek het volgende:
Ja hoi, ik neem aan dat jullie wel doorhadden dat POL nepotistisch gerund wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |