Mocht de pensioenleeftijd nog niet worden verhoogd, dan wordt het iets van 2047.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:25 schreef McCarthy het volgende:
wanneer zijn we nou eens van jou verlost sidekick
ik heb al gesoliciteert hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mocht de pensioenleeftijd nog niet worden verhoogd, dan wordt het iets van 2047.
Fantastisch, ik ga je gelijk promoten bij de FA's.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb al gesoliciteert hoor![]()
en als ik OOK mod ben, ben jij nog niet jarig
Ik zou vooral proberen in het echte leven aan de bak te komen met dergelijke taalvaardigheid.quote:
Er zijn twee vacatures ook een bij C&H.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:32 schreef Meki het volgende:
Ik zal maar weer ff mailen
OOK BIJ C&Hquote:Op maandag 23 januari 2006 17:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er zijn twee vacatures ook een bij C&H.
Succes Meki.
jah zeker dit is mijn 60 ste keer van sollicitatiequote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga er maar van uit dat je nog lang woedend zult blijven op Fok!, Meki..
Misschien dat er ooit een appie subforum wordt geopend, dan mag jij misschien wel de keizer zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef Meki het volgende:
[..]
jah zeker dit is mijn 60 ste keer van sollicitatie![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef Meki het volgende:
jah zeker dit is mijn 60 ste keer van sollicitatie![]()
ik heb alle vertrouwen in dat ik Mod zal worden maar wanneer weet ik nietquote:Op maandag 23 januari 2006 17:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor innerlijke bezinning Meki. Mod worden is niet voor jou weggelegd.
laat maar komenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Misschien dat er ooit een appie subforum wordt geopend, dan mag jij misschien wel de keizer zijn
Thabit heeft mijn stem.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:36 schreef Tafkahs het volgende:
volgens mij hebben we al zeker 2 kandidaten,
Thabit en McCarthy
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:36 schreef Tafkahs het volgende:
volgens mij hebben we al zeker 2 kandidaten,
Thabit en McCarthy
Ja doen, leuk!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb al gesoliciteert hoor![]()
en als ik OOK mod ben, ben jij nog niet jarig
Sterker nog.. het zou ronduit teleurstellend zijn...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:42 schreef Tafkahs het volgende:
het zou vreemd zijn als de nieuwe mod er zonder gekonkel en achterklap zou komen
Eigenlijk heel Fok! hee!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:08 schreef speknek het volgende:
Ja hoi, ik neem aan dat jullie wel doorhadden dat POL nepotistisch gerund wordt?
Zo zou het inderdaad gaan wanneer ik vrienden zou hebben. We moeten het dus op een andere manier oplossen.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:08 schreef speknek het volgende:
Ja hoi, ik neem aan dat jullie wel doorhadden dat POL nepotistisch gerund wordt?
Als je geld hebt kun je altijd vrienden makenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zo zou het inderdaad gaan wanneer ik vrienden zou hebben. We moeten het dus op een andere manier oplossen.
Wat doe jij hierquote:
Heb je ook een sollicitatiemail gestuurd? Das wel zo jolig natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook regelmatig af
Nou neequote:Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb je ook een sollicitatiemail gestuurd? Das wel zo jolig natuurlijk
Jammerquote:
Sorry. We zullen elkaar niet meer meeten op een crewmeet.quote:
Eigenlijk is het ergens wel juist erg rechts. Linkse mensen willen er alleen geld heensturen wat opgehoest wordt door vermogende personen en rechtse mensen geloven in een eigen verantwoordelijkheid. Het past ook bij mijn persoonlijke opvattingen om armoede in de wereld tegen te gaan: "Don't just give them food, give them an education so they can work for their own food!"quote:Op maandag 23 januari 2006 22:29 schreef kLowJow het volgende:
Ik wist altijd al dat je stiekem links was hoor..
Gatver, dan ben ik dalijk rechtser dan ik dachtquote:Op maandag 23 januari 2006 22:43 schreef sizzler het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ergens wel juist erg rechts. Linkse mensen willen er alleen geld heensturen wat opgehoest wordt door vermogende personen en rechtse mensen geloven in een eigen verantwoordelijkheid. Het past ook bij mijn persoonlijke opvattingen om armoede in de wereld tegen te gaan: "Don't just give them food, give them an education so they can work for their own food!"
Je probeert het te ontkennen.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:43 schreef sizzler het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ergens wel juist erg rechts. Linkse mensen willen er alleen geld heensturen wat opgehoest wordt door vermogende personen en rechtse mensen geloven in een eigen verantwoordelijkheid. Het past ook bij mijn persoonlijke opvattingen om armoede in de wereld tegen te gaan: "Don't just give them food, give them an education so they can work for their own food!"
Ben nu al weemoedigquote:Op maandag 23 januari 2006 19:29 schreef Falco het volgende:
Bedankt Sizzler. Ik zal je discussies met SCH missen
Lijkt me best een redelijke insteekquote:Op maandag 23 januari 2006 22:43 schreef sizzler het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je probeert het te ontkennen.!
!
!
maar serieus, heel veel plezier, en laat weten hoe het gaat. Als het allemaal eenmaal zover is natuurlijk.
OH wat een heerlijke onzin. Daarom houd ik zoveel van jequote:Op maandag 23 januari 2006 22:43 schreef sizzler het volgende:
[..]
Schaam je niet DoG. Altijd al geweten dat je eigenlijk rechts bentquote:Op maandag 23 januari 2006 22:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Gatver, dan ben ik dalijk rechtser dan ik dacht
Wordt wel steeds erger hequote:Op maandag 23 januari 2006 23:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Schaam je niet DoG. Altijd al geweten dat je eigenlijk rechts bent.
Bekijk het positief. SCH wordt dan een politieke "tegenstander"quote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wordt wel steeds erger he
Nee, ik neem een eigen verantwoordelijkheid door actief een steentje aan het welzijn van kansloze kinderen bij te dragen. Dat is wat anders dan dat de overheid mij belast om het vervolgens weg te geven aan ontwikkelingshulp. Dan neemt de overheid die verantwoordelijkheid nl op zich. Maar bedankt voor je support. Ik hoop dat jij ook wat meer doet in je leven dan anderen van harteloosheid te beSCHuldigen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
OH wat een heerlijke onzin. Daarom houd ik zoveel van je
Omdat je die onzin ook nog in de praktijk brengt en serieus meent. Ga zo door lieve sizzler en breng de menjes daar heel veel eigen verantwoordelijkheid bij
D_o_G maakt steeds meer kans.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bekijk het positief. SCH wordt dan een politieke "tegenstander".
We hebben die wasverzachter al toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:34 schreef Chewie het volgende:
Sizzler bedankt en succes![]()
Gaat Sidekick nu de rechtse mod spelen?![]()
Oh ja speelt hij het of is die het ook?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
We hebben die wasverzachter al toch?
Voor mij als linkse lul welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh ja speelt hij het of is die het ook?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik speel het. Ja, of niet. Laatste keer heb ik nationaal VVD gestemd, maakt dat mij rechts?
Ja dat maakt je rechts. Maar vooral erg naïef.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik speel het. Ja, of niet. Laatste keer heb ik nationaal VVD gestemd, maakt dat mij rechts?
Komt goed hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, ik neem een eigen verantwoordelijkheid door actief een steentje aan het welzijn van kansloze kinderen bij te dragen. Dat is wat anders dan dat de overheid mij belast om het vervolgens weg te geven aan ontwikkelingshulp. Dan neemt de overheid die verantwoordelijkheid nl op zich. Maar bedankt voor je support. Ik hoop dat jij ook wat meer doet in je leven dan anderen van harteloosheid te beSCHuldigen.![]()
Ok.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt goed hoor
Ik vind het heel goed van je hoor - en ik draag mijn eigen baksteentje bij!
Ik wacht totdat ik gevraagd wordquote:Op maandag 23 januari 2006 23:36 schreef sizzler het volgende:
D_o_G maakt steeds meer kans.![]()
Waar blijft jouw sollicitatie?
Freudiaanse aanpak: ach, je zou het toch niet kunnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wacht totdat ik gevraagd word.
Ik denk niet dat die kans kleiner kan worden.quote:Daarnaast wil ik de kans van Meki niet verkleinen.
Ik zie dat bijna als een uitdaging om een sollicitatiebrief te schrijvenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef sizzler het volgende:
Freudiaanse aanpak: ach, je zou het toch niet kunnen.
Ooit moet het Meki toch lukken. Goed voor het imago van Fok.quote:Ik denk niet dat die kans kleiner kan worden.
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:40 schreef RichardQuest het volgende:
Eerste speculatie: LodewijkNapoleon. Betwijfel alleen of hij er te tijd/zin voor heeft.
Ik denk het nietquote:Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Falco het volgende:
Ik denk trouwens ook dat LodewijkNapoleon een goede kans maakt om mod te worden.
Niet helemaal waar , je hebt meer fans.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dan ben je waarschijnlijk ook de enige
Ik moet zeggen dat ik jou ook en goede moderator zou vinden. Zowel op POl als op C&Hquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:22 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik denk het niet, niettemin oprecht bedankt!.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |