Waar danquote:Op maandag 23 januari 2006 11:33 schreef R2-D2 het volgende:
Sepo![]()
![]()
Herman Finkers zou zeggen:
Ik heb nog nooit zo'n lieve motor gezien![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind hem niet meer lelijk, het voorspatbord is geevolueerd tot een massieve indrukwekkende torpedo die door de lucht zal klieven en prachtig bijdraagt aan het ontwerp inplaats het uithangbord van het lelijke eendje wat het vroeger was, het buste ontwerp boven de cylinders zorgen ervoor dat de hangtietjes in harmonie zijn met het totale ontwerp.Vooral de grijs zwarte uitvoering is een wanna have.
![]()
heb jij je pilletjes wel op tijd ingenomen ?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind hem niet meer lelijk, het voorspatbord is geevolueerd tot een massieve indrukwekkende torpedo die door de lucht zal klieven en prachtig bijdraagt aan het ontwerp inplaats het uithangbord van het lelijke eendje wat het vroeger was, het buste ontwerp boven de cylinders zorgen ervoor dat de hangtietjes in harmonie zijn met het totale uiterlijk.Vooral de grijs zwarte uitvoering is een wanna have.
![]()
Koppelllll!!!!!!!!![]()
![]()
Geen last van Condens op je vizier?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:47 schreef bwt het volgende:
Zo, de kou viel me erg mee vanmorgen.
Komt vast omdat het nogal droog is.
en dat met 3-4 graden onder null
Moet ik ook maar eens aanschaffen... Ik heb het idee dat ik meer last van condens heb met dit koude weerquote:Op maandag 23 januari 2006 11:55 schreef bwt het volgende:
Tuurlijk niet, heb een pinlock er in zitten.
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:09 schreef bwt het volgende:
[edit op jouw edit]
idd een Shubert S1
[/edit op jouw edit]
Zware adem?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:06 schreef R2-D2 het volgende:
Moet ik ook maar eens aanschaffen... Ik heb het idee dat ik meer last van condens heb met dit koude weer![]()
Ik heb gisteren een rondje gereden met de XT en zodra je stilstond kwam er gelijk condens op m'n vizier![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Is een goeie![]()
[..]
Jij rijdt al heel wat jaartjes, is het normaal dat bij lagere temperaturen je vizier sneller beslaat?
Is pas m'n eerste winter...
Moet je zoiets kopen:quote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat is normaal
![]()
ik kan niet door mijn neus ademen en dat veroorzaakt zelfs in de zomer een probleem als het een beetje vochtig is buiten![]()
gelukkig heb ik eeni bewerkt visier op mijn nieuwe helm![]()
Er is al eens zo'n soort helm geweestquote:
Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Er is al eens zo'n soort helm geweest
Kreeg je ook zo'n mondkapje voor je smoel.
ik wist niet hoe snel ik dat ding weer moest afzetten.......
quote:
Geen tijd vannochtendquote:
Jah, zo iets. maar dan als integraal helmquote:
je kan een combinatie proberen fohn & geil plaatje van een SM motorquote:Op maandag 23 januari 2006 13:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen tijd vannochtend![]()
En het was zo fucking koud dat mijn pikkie ook naar binnen is geklapt. Geen geneuk voor mij dus deze week![]()
Tenzij ik hem uit zijn holletje lok met een fohn ofzoopzich wel een puik plan dus
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen tijd vannochtend![]()
En het was zo fucking koud dat mijn pikkie ook naar binnen is geklapt. Geen geneuk voor mij dus deze week![]()
Tenzij ik hem uit zijn holletje lok met een fohn ofzoopzich wel een puik plan dus
![]()
Kan ik geen plaatje van vinden op internetquote:Op maandag 23 januari 2006 13:54 schreef bwt het volgende:
[..]
Jah, zo iets. maar dan als integraal helm
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je kan een combinatie proberen fohn & geil plaatje van een SM motor![]()
Hoe vaak ik hem niet te knijpen stond voor het stoplicht, het moment van totaal niets meer zien was vaak, heel vaak nabij.. wordt nou groehoen!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:54 schreef R2-D2 het volgende:
Jij rijdt al heel wat jaartjes, is het normaal dat bij lagere temperaturen je vizier sneller beslaat?
Is pas m'n eerste winter...
Als het goed is klapt hij vanzelf terug als je hartstochtelijk met een lekker ding gaat zoenen.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:54 schreef Makster het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
*Plop*quote:Als het goed is klapt hij vanzelf terug als je hartstochtelijk met een lekker ding gaat zoenen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Ik denk dat rotondes rechtdoor nemen met de BMW idd wat makkelijker gaat dan met je GSquote:Op maandag 23 januari 2006 14:13 schreef Youssef het volgende:
Ik vind het ook wel een ruige motor in de OP hoor...
En de topictitel is gewaagd![]()
Kawa dus ..quote:Op maandag 23 januari 2006 14:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat rotondes rechtdoor nemen met de BMW idd wat makkelijker gaat dan met je GS
Vandaag een paar reviews gelezen over deze motor:quote:Op maandag 23 januari 2006 14:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat rotondes rechtdoor nemen met de BMW idd wat makkelijker gaat dan met je GS
quote:The new 1200 has also been assigned a motorcycle personal trainer, as it now pumps out 100 horsepower at 7250 rpm, and 85 foot-pounds of torque at 5500 rpm. Losing 30kg and adding 15 horsepower, even I quickly figured out this was going to make for a very exciting new machine.
Zeer sterke & degelijke motorquote:Within an hour I was riding up and leaping off curbs like a kid with a new skateboard and even receiving admiring glances from the LAPD, who also ride BMW’s, but not the GS.
Volgens mij zit er een wheeliebar achterop.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:13 schreef Youssef het volgende:
Ik vind het ook wel een ruige motor in de OP hoor...
Ben speels ingesteld vandaag, moet me toch ergens uiten.quote:En de topictitel is gewaagd![]()
Jij zit toch op het werkquote:Op maandag 23 januari 2006 14:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vandaag een paar reviews gelezen over deze motor:
[..]
[..]
Zeer sterke & degelijke motor![]()
Stuurt als de hel.quote:
Wij bellen u, u hoeft niet te bellen.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij zit toch op het werk![]()
Hoe is't afgelopen met mijn naamgenoot![]()
Ik moet me bezighouden met de nieuwe "Huisstijl" Heb ik alleen geen tijd voor en E-J is zo vriendelijk om de eerste ontwerpen te makenquote:
Ik heb 'm een positieve beoordeling gegeven, met de aantekening dat hij mischien overgekwalificeerd is.quote:Hoe is't afgelopen met mijn naamgenoot![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stuurt als de hel.![]()
Positief gezien dan.
quote:Wij bellen u, u hoeft niet te bellen.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben vanavond in de buurt trouwens, moet even een zakenrelatie ophalen @ Schiphol en bij een hotel afleveren. Een held die vandaag bij mij in de auto stapt.![]()
Wat een lulkoekquote:Op maandag 23 januari 2006 14:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
met de aantekening dat hij mischien overgekwalificeerd is
Hoe laat moet je in je schiphOl zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben vanavond in de buurt trouwens, moet even een zakenrelatie ophalen @ Schiphol en bij een hotel afleveren. Een held die vandaag bij mij in de auto stapt.![]()
Doen we meeten bij La Place vanavond?![]()
![]()
quote:Rijverbod Italië i.v.m. luchtvervuiling
Wegens het overschrijden van de EU norm voor luchtvervuiling moeten inwoners van Italië op zondag hun voertuig laten staan van 10.00 t/m 18.00. de regel geldt voor 9 plaatsen in 5 Italiaanse regio's. Het rijverbod van 8 uur geldt voor auto's, motoren en scooters.
Italië had de afgelopen dagen al diverse verkeersbeperkende maatregelen ingevoerd in een groot aantal steden zoals Milaan en Rome. Daar mochten voertuigen met oneven kentekens alleen rijden op oneven dagen en voertuigen met even kentekens alleen op de even dagen. Vanaf deze zondag geldt er nu dus ook een algeheel rijverbod voor al het particulier gemotoriseerd verkeer in Rome tussen 10.00 en 18.00. De regel geldt ook voor kleinere steden als Turijn, Cremona, Trento en Verona.
Hoelang de maatregel van pas blijft is nog onbekend.
Cardan, Ducati roffelachtig geluid mogelijk met de juiste pijpjes, stoere aantrekkingskracht.quote:
Nope, 5% over de nettowinst.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:33 schreef hicham het volgende:
Hebben jullie in dat marketingwereld een wall of fame voor de werknemers die grote orders binnenhalen
Precies midden in de avondspits.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:39 schreef Youssef het volgende:
Hoe laat moet je in je schiphOl zijn.![]()
We zullen jullie begeleiden.![]()
Als je nou wat duidelijker bent kan hicham eventueel voor de gein rondrijden om eens te kijken of ie iemand over de weg ziet zwalken. Zal jij dan wel zijnquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:51 schreef Youssef het volgende:
voor de gein rondrijden
Contradictiequote:Op maandag 23 januari 2006 14:46 schreef Worldbeater het volgende:
midden in de avondspits
Nee, geef die tip eens.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:51 schreef Youssef het volgende:
Als je nou wat duidelijker bent kan hicham eventueel voor de gein rondrijden om eens te kijken of ie iemand over de weg ziet zwalken. Zal jij dan wel zijnIk moet om 18.30 op school zijn.
Overigens... de tip om "vertrek" te volgen ipv "aankomst" bij schiphol ken je zeker wel al he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas... Zo is het welquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, geef die tip eens.![]()
Ik zag alleen op de vlieginformatie dat de aankomst vandaag en vertrek vrijdag beide via vertrekhal 3 aangegeven is.![]()
quote:En hij komt inderdaad precies aan als jij op school zit.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Echt gaaf. Tegenover de newbees lijkt het net alsof ik alles van motoren weet.Leuk om een nieuweling vanalles te vertellen over motoren. Het blijkt nu dat ik na alles wat ik heb gelezen toch nog het een en ander heb opgeslagen.
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Echt gaaf. Tegenover de newbees lijkt het net alsof ik alles van motoren weet.Leuk om een nieuweling vanalles te vertellen over motoren. Het blijkt nu dat ik na alles wat ik heb gelezen toch nog het een en ander heb opgeslagen.
![]()
Hersenspinsels van de persoon waartegen ze zojuist praattequote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is iemand die geen weerwoord durft te geven.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:15 schreef Youssef het volgende:Ik weet niet wat de regels zijn en of je daar moet parkeren. Je komt ook van ver + filerijden dus meneer kan je niet alleen een belletje geven zodra die bijna geland is
Maar op de borden richting schiphol bij die heerlijke scherpe bocht waar je max 30 mag wordt op een gegeven moment aangegeven dat je voor aankomst de ene kant op moet en voor vertrek de andere kant (rechtdoor).
In feite wordt je als je naar "aankomst" wil naar de parkeerplekken geleidt terwijl als je "vertrek" (departure, les depártures, ghamala red.) volgt direct daarna weer een bord aankomst krijgt die je direct naar de hoofdingang brengt. Hoef je niet zo ver te lopen
Tot zover mijn beperkte kennis, want ik raak er ook altijd in de war
Uiteraard niet, als ik Rausjes Motorpower te voorschijn haal dan ben ik ook niet meer te stoppen.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is iemand die geen weerwoord durft te geven.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Hersenspinsels van de persoon waartegen ze zojuist praatte
Ik dacht dat de snelheid afhankelijk was van het motorblok, stroomlijn en gewicht, maar Raus (<-- insert echte naam) zegt dat rode het snelst zijn. Ach, ik zal maar niks zeggen. Ze rijdt zelf ook motor dus ze zal vast wel weten waar ze het over heeft ...
![]()
You've got mailquote:Op maandag 23 januari 2006 15:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Uiteraard niet, als ik Rausjes Motorpower te voorschijn haal dan ben ik ook niet meer te stoppen.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:31 schreef Rausdouwer het volgende:
Uiteraard niet, als ik Rausjes Motorpower te voorschijn haal dan ben ik ook niet meer te stoppen.![]()
Spamfilter?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
moet je even in je prullenbak kijken
Ok, het gaat dus kennelijk over een collega ofzo die je wat uitgelegd hebt?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:32 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Toevallig is het een beginnende motorrijder die ook een CBR600F heeft. Dus ik kan tips geven over rijtechnieken (ok ik beheers ze zelf ook nog niet voldoende, maar ik weet in ieder geval de theorie) en over de motor zelf.
![]()
Niet iedereen heeft het daarover kennelijkquote:
Blijft supermooi hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 15:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ok, het gaat dus kennelijk over een collega ofzo die je wat uitgelegd hebt?
Je komt zo met de deur in huis vallen
[..]
Niet iedereen heeft het daarover kennelijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee we zijn nog niet bij de flapoortjes. Dat komt de volgende keer wel aan bod. We zijn wel voorzichtig begonnen met rijtechnieken en we zijn verder nog bij basisgegevens over de CBR.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ging het ook over flapoortjes?![]()
Met de voet die aan de buitenkant van de bocht zit moet je dan ook druk zetten op het stepje, zolang de voet aan de binnenkant van de bocht maar geen flapoor isquote:Op maandag 23 januari 2006 15:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het daarover kennelijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik druk op de buitenkant zet sta ik nog steeds op mijn tenen hoor, anders ben ik te kortquote:Op maandag 23 januari 2006 16:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Met de voet die aan de buitenkant van de bocht zit moet je dan ook druk zetten op het stepje, zolang de voet aan de binnenkant van de bocht maar geen flapoor is
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Damn, wat een noob. Zeker zijn eerste circuitdagje ofzo?
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Damn, wat een noob. Zeker zijn eerste circuitdagje ofzo?
volgens mij is het een M-F'er die haar toegevoegd heeft toen ie erachter kwam dat zij precies dezelfde motor heeftquote:Op maandag 23 januari 2006 15:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
[
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Valt me wel op de "Gauloises" heel erg blurry op de motorpak (rug) staat, terwijl "Yamaha" heel duidelijk te zien is. Is dat omdat Gauloises een sigarettenmerk is ofzo
Ik verwacht niet dat iemand hier het antwoord op weet, behalve Pepijn die het misschien kan onderbouwen dat het heeft te maken met het scherpstellen van een cameraJust sharing my thoughts
Of zoals Pepijn zou zeggen, Djust sherring my thots
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
pwnedquote:Op maandag 23 januari 2006 16:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
met een klein verschilletje zij heeft gele wielen en hij niet![]()
ik heb nog steeds nietsquote:
Oh sorryquote:Op maandag 23 januari 2006 15:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Loesjeze zit de lamp op te eten, te typen terwijl ik iets wil posten, overal op te klimmen waar het niet mag...
ze luistert doorgaans zo goed, maar ze heeft nu overal lak aan.
![]()
Mercy stuur eens door johquote:Op maandag 23 januari 2006 17:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik heb nog steeds nietsSpam gaat automatisch naar ongewenste mail of prullenbak, maar daar zat ook niets in. Zou je de mail nog een keer willen sturen?
Ik heb het opnieuw verstuurdquote:Op maandag 23 januari 2006 17:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb vandaag blijkbaar een mailloze maandag.Ik heb geen enkele mail gehad, zelfs van Mercy is niet aangekomen.
De mailbox is echter bij lange na niet vol
![]()
dat beestje is alweer 4 dagen zo G**l als boterquote:Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Geef 'r dan ook eens te eten, na 2 weken niets te eten krijgen zou ik ook aan de lamp beginnen
quote:
Voorbeeld doet volgenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat beestje is alweer 4 dagen zo G**l als boter![]()
Moet je er weer op d'r buikkie kloppenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat beestje is alweer 4 dagen zo G**l als boter![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Moet je er weer op d'r buikkie billen kloppen [afbeelding]
ziet er best wel vet uitquote:
quote:NB: Deze uitlaten zijn niet (goed)gekeurd voor de europese wegen en het is niet bekend hoe de politie er op zal reageren!
Misschien het feit dat Gauloises geen sponsor meer is maar Yamaha nog wel z'n vervoermiddelquote:Op maandag 23 januari 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Valt me wel op de "Gauloises" heel erg blurry op de motorpak (rug) staat, terwijl "Yamaha" heel duidelijk te zien is. Is dat omdat Gauloises een sigarettenmerk is ofzo
Ik verwacht niet dat iemand hier het antwoord op weet, behalve Pepijn die het misschien kan onderbouwen dat het heeft te maken met het scherpstellen van een cameraJust sharing my thoughts
Ik heb ze.quote:
Ik hoop dat je er wat aan hebtquote:Op maandag 23 januari 2006 20:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb ze.Twee mails van jou en een van Mercy. Volgens mij komen de mailtjes normaal veel sneller binnen. Misschien was er net even wat mis bij hotmail of zo. En bedankt voor de tip.
![]()
Als het geen shop is dan heeft meneer Rossi spieren op plaatsen waar anderen die niet hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
Almost true.quote:Of zoals Pepijn zou zeggen, Djust sherring my thots[/sub]
Stelt niks voorquote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb ik er ook wat aan ? Kan je het eten ? Maakt het geluid ? Is het voor binnen en buiten ?![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Stelt niks voorHeb de bijlage van het bericht weten te onderscheppen, dit zorgde wel voor een vertraging van de aflevering van het e-mailtje bij Raus. Maar nu kan ik het tenminste met jullie delen
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had laats een date waar Rausje niets vanaf wist maar ik heb het idee dat ik het een beetje verkeerd heb aangepakt![]()
Je zou willen dat ik daar nooit achter kwam -->quote:Op maandag 23 januari 2006 22:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had laats een date waar Rausje niets vanaf wist maar ik heb het idee dat ik het een beetje verkeerd heb aangepakt![]()
Dit is privé!!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Stelt niks voorHeb de bijlage van het bericht weten te onderscheppen, dit zorgde wel voor een vertraging van de aflevering van het e-mailtje bij Raus. Maar nu kan ik het tenminste met jullie delen
[afbeelding]
capoeira... pencak silatquote:Op maandag 23 januari 2006 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
En Raus viel daar destijds kennelijk wel voor![]()
Ik heb het al zo vaak gezegd: "laat dat paaldansen nou aan mij over"quote:
Bij gebrek aan bordje 'topic killer' maar dezequote:
Ik denk dat ze allemaal naar het filmpje aan het kijken zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 22:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak gezegd: "laat dat paaldansen nou aan mij over"![]()
maar meneer wil óók emancipatie! De man van tegenwoordig.![]()
![]()
wie moet weer het goede voorbeeld geven? juist de vrouw.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal naar het filmpje aan het kijken zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef Herr.Flick het volgende:
Hiephoi!
ik kom maar weer eens binnenwippen(buiten is nu te koud)
Moet jij weer niet ff googlenquote:
Wat had je gegoogled gewild?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Moet jij weer niet ff googlen![]()
na je subtiele inmenging in onze vorige topic![]()
Best wel relaxed eigenlijk...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ej Herr.Flickhoe gaat het??
en met de andere brommervrinden??
ook alles goed met de vrouw en kinderen?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:02 schreef Herr.Flick het volgende:
Ach, gewoon een goed begin van '06, m'n maat die z'n rug gebroken had heeft weer een motor gekocht en we gaan medio maart/begin april weer richting de heuvels/bergen!
En verder ook niets te klagen eigenlijk.
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook alles goed met de vrouw en kinderen?
Mercy en Raus hebben gewoon tegen elkaar zitten opbiedenquote:
Als die onderste foto gebeurt in het echt eindigt zoeits in een highsider denk ik. Ja bij Rossi nietquote:Op maandag 23 januari 2006 16:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Met de voet die aan de buitenkant van de bocht zit moet je dan ook druk zetten op het stepje, zolang de voet aan de binnenkant van de bocht maar geen flapoor is
[afbeelding]
Dus op jouw foto's doen ze het niet per se fout, wij kunnen het andere voetje niet zien
Kwam nog een andere gave pic tegen
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Veul kinders hier....how many![]()
Wah lievquote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[afbeelding]
De middelste is niet mijn kind, dat is opa.
Met het verschil dat die 'opeens' waarschijnlijk een bewuste actie is van Rossiquote:Op maandag 23 januari 2006 23:20 schreef yup het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat de achterwiel opeens gaat uitbreken zeg![]()
Cool maarja dat soort dingen zijn alleen aan die motogp dudez uitbesteed.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Met het verschil dat die 'opeens' waarschijnlijk een bewuste actie is van Rossi
Check deze powerslide dan(GIF van 2.5 MB, vond het teveel moeite om filmpje te maken
)
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
De middelste is niet mijn kind, dat is opa.
Ah, over ongeveer 3,5 uur gaat het kindje jengelen dus dan moet je weer opquote:
Duidelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als het geen shop is dan heeft meneer Rossi spieren op plaatsen waar anderen die niet hebben.![]()
Het heeft in ieder geval niets met het door jou aangehaalde scherpstellen te maken, als je scherpstelt op een bepaald punt dan is de scherptediepte 1/3 ervoor, 2/3 erachter.
Dit ligt midden in het scherptebeeld, rest de onscherpte door een zijdelingse beweging waarvoor de sluitertijd niet kort genoeg was om deze te bevriezen, de rest van het beeld is wel stilgezet door deze tijd van opname doordat de beweging in het verlengde van het beeld ligt.![]()
het was om 8.30 nog zo'n -4ºC in Den Bosch volgens weeronline.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen [afbeelding]
koud buiten [afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
het was om 8.30 nog zo'n -4ºC in Den Bosch volgens weeronline.![]()
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Het zal nog ver genoeg zijn met deze kou ben ik bang. Maar daarna kruip je lekker bij mij in de auto.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik begin steeds meer tegen morgen op te zien
![]()
Morgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, over ongeveer 3,5 uur gaat het kindje jengelen dus dan moet je weer op
Of is die fase al voorbij
Ik ook pitte
koopje
Heb de uitleg geprobeerd 'plain' te houden, ik hoop dat het gelukt is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:31 schreef hicham het volgende:
Duidelijk[afbeelding]
Hoe was Schiphol je eigenlijk vergaan
Hier niet, kennelijk hebben wat kindertjes van de plaatselijke school vrij gekrgen en mogen ze hier op het pleintje voetballen. Wat een herrie zegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is hier nog steeds heel erg stil![]()
Binnenkort afrijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:53 schreef Herr.Flick het volgende:
Hoe staat het trouwens met yup z'n rijbewijs
Troost je met de gedachte dat je de held hebt mogen vervoerenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb de uitleg geprobeerd 'plain' te houden, ik hoop dat het gelukt is.![]()
Schiphol ging goed <insert heel verhaal>, meneer had alleen in Engeland al gegeten, dus er werd een etentje door mijn neus geboord. (en een first date met iemand anders die alleen gisteren kon
![]()
)
* R2-D2 mijdt de komende maanden de suzuki-dealerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is hier nog steeds heel erg stil![]()
De nieuwe GSX-R600![]()
'Lean, Fast And Race Angry' staat er in de Moto73![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 mijdt de komende maanden de suzuki-dealer![]()
Ja, in alle opzichtenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]de suzuki is wel goedkoper dan een monster SR4
![]()
je kan van een nieuwe GSX-R 600 ook een naked makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, in alle opzichten![]()
En toch wordt het een brute naked![]()
Met "Gatlin Gun Exhaust Pipe"![]()
![]()
Dan blijft het een naaimachinemotor met 4 cylindersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je kan van een nieuwe GSX-R 600 ook een naked maken![]()
als je voor trillingen gaat zou ik een BMW R1100S adviserenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan blijft het een naaimachinemotor met 4 cylinders![]()
Een snorrende monster ofzoiets![]()
Pep weet vast wel een goede beschrijving te geven![]()
De Monster daarentegen klinkt als een onheilspellende donderwolk![]()
En het trilt meer![]()
![]()
Niet alleen bij trillingen, gewoon altijd een R1100S kiezenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je voor trillingen gaat zou ik een BMW R1100S adviserendan kom je na iedere rit thuis met een grote grijns op je gezicht
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:40 schreef Haselaar het volgende:
[..]
Niet alleen bij trillingen, gewoon altijd een R1100S kiezen![]()
![]()
Ik vind de F650GS van BMW wel mooiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je voor trillingen gaat zou ik een BMW R1100S adviserendan kom je na iedere rit thuis met een grote grijns op je gezicht
![]()
Wat een pimpfoto zeg!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef hicham het volgende:
Deze kawa kon er niet tegen dat rooie het snelst zijn
[afbeelding]
Ook een idee voor mijn CBR.quote:
met een beetje mazzel kom je er met deze site achterquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet iemand hoe je een adres kunt achterhalen adh van een telefoonnummer
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het nummer draaien/toetsen en vragen waar zijn of haar huis woontquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
met een beetje mazzel kom je er met deze site achter
Dus niet inschrijven HeHquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef hicham het volgende:
Relatiebemiddelingsbureau'sWat een trieste pauperzooi zeg
yepquote:
Vandaag redelijk goed te doen hoor, even ergens een plekje zoeken waar je stoppies gaat oefenen en je bent zo warmquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep![]()
wat een bedrieglijk weer de laatste dagenkijk je naar buiten, zon schijnt
droog
kom je buiten...k-k-koud
![]()
Dit is de motah voor mij niggaquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef yup het volgende:
en ervoor zorgen dat je nooit een klapper maakt![]()
dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vandaag redelijk goed te doen hoor, even ergens een plekje zoeken waar je stoppies gaat oefenen en je bent zo warm![]()
kan, ja...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef worldpimber het volgende:
Best wel nette tuin heeft die OPM trouwens joh. Daar kan je vast wel makkelijk wat volk + motoren kwijt![]()
Post eens niet van die foto's, ik ga hem bijna mooi vinden die ZX-7Rquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef worldpimber het volgende:
Best wel nette tuin heeft die OPM trouwens joh. Daar kan je vast wel makkelijk wat volk + motoren kwijt![]()
Onze tuin is coolerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Die 1800 euro kan je vast wel ergens bietsen bij collega's/familie/vrienden
quote:
Als je in Rusland woont heb jij het volgens mij nog niet koud.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vandaag redelijk goed te doen hoor, even ergens een plekje zoeken waar je stoppies gaat oefenen en je bent zo warm![]()
Goed idee, als die pauperrhhh die boven mij een reactie heeft gepost mercy maar niet komtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar een BBQ in de zomer lijkt me
![]()
mijn tuin vol met motoren
lekker bikken
altijd goed natuurlijk
![]()
Waar zit Motorado tegenwoordig? ga ik daar eens foto's lopen makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Btw, ik zag deze Laverda staan in een motorzaak in Leeuwarden, uit '96 voor ¤ 3.950. Iemand wat meer info over deze fiets? Zal wel een rammelbak zijn, maar wel grappig dat het een 2 cylinder is
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed idee, als die pauperrhhh die boven mij een reactie heeft gepost mercy maar niet komt
Oh, en de melk moet wel koud staan!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar zit Motorado tegenwoordig? ga ik daar eens foto's lopen makenVroegr zaten ze toch naast de VW-dealer? Daar zijn ze in ieder geval niet meer, kwam ik 2 januari achter...
heyhey, ik doe alles nog op de fiets hoor.. maar ineens herinner ik het me weer.. naast de renault subdealer voor bedrijfswagens toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moeilijk uit te leggen... het zit bij een hele lange doordraaiende bocht bij een brug. Als je van Lwd naar Heerenveen rijdt, en dan bij Goutum rechtsaf slaat: rijd je over een stuk 100km/u weg met zo'n dikke groene streep (N31). Kom je uiteindelijk bij een rotonde met gesplitste banen, als je daar rechtsaf gaat, dan rotondetje rechtdoor ga je met een flauwe bocht rechtsomhoog, over de brug, waarna je met een redelijk scherpe bocht rechts naar beneden gaat. In die bocht kun je onderaan linksaf slaan, en dan zit het daar op de hoek.
Hoop dat je het een beetje snapt![]()
Volgens mij wel ja. Sterker nog, dat glazen gebouw op de achtergrond is volgens mij de showroom van Motoradoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heyhey, ik doe alles nog op de fiets hoor.. maar ineens herinner ik het me weer.. naast de renault subdealer voor bedrijfswagens toch?
[afbeelding]
Daar heb ik al eens gespot zelfsmaar geen tweewielers...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Of deze Moto Guzzi Daytona 1000![]()
ik zag het kruisje op het plaatje, en het kwartje vielquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Sterker nog, dat glazen gebouw op de achtergrond is volgens mij de showroom van Motorado![]()
Laverda is troep,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Btw, ik zag deze Laverda staan in een motorzaak in Leeuwarden, uit '96 voor ¤ 3.950. Iemand wat meer info over deze fiets? Zal wel een rammelbak zijn, maar wel grappig dat het een 2 cylinder is
[afbeelding]
[afbeelding]
Of deze Bimota YB9-SR![]()
Maja allemaal Italiaantjes![]()
aan het type nummer van de Bimota zou ik denken dat er een Suzuki blok onder ligtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Laverda is troep,
Bimota...geen ervaring mee
Moto Guzzi, de top is wat minder maar stuurt als een scheermes, je kan echt werkelijk alles
zelf doen aan die dingen en ze verbruiken weinig (1:20 is doodnormaal bij een dagje toeren)
onderdelen veel goedkoper dan bij jappie's
he k#t, valt het op dat ik zelf een Le Mans II gehad heb![]()
Jaaaa dan welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
aan het type nummer van de Bimota zou ik denken dat er een Suzuki blok onder ligten dan is de betrouwbaarheid een stuk groter
![]()
Ahquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Laverda is troep,
Bimota...geen ervaring mee
Moto Guzzi, de top is wat minder maar stuurt als een scheermes, je kan echt werkelijk alles
zelf doen aan die dingen en ze verbruiken weinig (1:20 is doodnormaal bij een dagje toeren)
onderdelen veel goedkoper dan bij jappie's
he k#t, valt het op dat ik zelf een Le Mans II gehad heb![]()
Eh nee, ligt een FZR 600 blok onderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
aan het type nummer van de Bimota zou ik denken dat er een Suzuki blok onder ligten dan is de betrouwbaarheid een stuk groter
![]()
is dat origineel ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah![]()
Dank u voor de info![]()
[..]
Eh nee, ligt een FZR 600 blok onder![]()
Dat kan nooit veel zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah![]()
Dank u voor de info![]()
[..]
Eh nee, ligt een FZR 600 blok onder![]()
vookeur voor een bepaalde kleur ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of deze Bimota YB9-SR![]()
Maja allemaal Italiaantjes![]()
De Y van Suzukiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat origineel ?![]()
ik heb geleerd dat de type aanduidingen van Bimota relateren naar het merk motorblok![]()
ik hoorde dat ie geslaagd isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:41 schreef bwt het volgende:
Iemand al gehoord wat Dribbel vandaag met zijn motor examen gedaan heeft???
Doet me deugd, zulke interesse, ben inderdaad geslaagd...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:41 schreef bwt het volgende:
Iemand al gehoord wat Dribbel vandaag met zijn motor examen gedaan heeft???
De lepelbuiger bedoelde ik inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Israelische lepelbuiger wel
En als het een user is, zet ik mezelf hierbij mooi voor lul
JAquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:30 schreef Makster het volgende:
[..]
JA
En hi buigt nog dteesd lepenls, en ik ben lam...damniy![]()
JA net wezern wokken met mijn vriednen, was wel geaezilgquote:
Oh dat was toevallig hoor, kan ik het helpen dat die meeste Italianen rood zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vookeur voor een bepaalde kleur ofzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Doet me deugd, zulke interesse, ben inderdaad geslaagd...
Als je een examinator hebt die zelf stevig doorrijdt en van stevig doorijden houdt, slaag je zelfs als je 60 rijdt in een 30 km. zone(was echt doodstil op de weg en het kon, dus mocht het van hem...) verder één mindere bocht, verder perfecte rit zei die...
Feliquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als je een examinator hebt die zelf stevig doorrijdt en van stevig doorijden houdt, slaag je zelfs als je 60 rijdt in een 30 km. zone(was echt doodstil op de weg en het kon, dus mocht het van hem...) verder één mindere bocht, verder perfecte rit zei die...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Neuh hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh dat was toevallig hoor, kan ik het helpen dat die meeste Italianen rood zijn![]()
[afbeelding]
Oranje is ook geil![]()
Alleen met kleding uitzoeken is het een beetje lastig![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
quote:
Gij zijt een Fryske Vlegelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Sorry mams, ik kon het niet laten![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Gij zijt een Fryske Vlegel [afbeelding]
Maaaaaaaaaaaar wel een leuke [afbeelding]
je bent met dit weer 's avonds gaan rijden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef hicham het volgende:
Ojjj
Nightriden pwnageAchterlicht is alleen alweer stuk
Ga ff een dozijn van die lichten kopen morgen denk ik
Is veel te koud johquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef hicham het volgende:
Ojjj
Nightriden pwnageAchterlicht is alleen alweer stuk
Ga ff een dozijn van die lichten kopen morgen denk ik
Hij wil per se met mij rijden, maar ik kom altijd heel laat thuis.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef Roderick2085 het volgende:
je bent met dit weer 's avonds gaan rijden? [afbeelding]
Mooie zomermiddag + avond + nachtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:maar een BBQ in de zomer lijkt me
![]()
mijn tuin vol met motoren
lekker bikken
altijd goed natuurlijk
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je bent met dit weer 's avonds gaan rijden? [afbeelding]
Kweet niet waarom er de hele tijd gezegd wordt dat het koud is, maar ik vind het niet koud hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is veel te koud joh![]()
Welke lichtjes bedoel je? Van je kentekenplaat?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef worldpimber het volgende:
Heb me hier toch een gigantische bord poffertjes [afbeelding]
[..]
Hij wil per se met mij rijden, maar ik kom altijd heel laat thuis.![]()
![]()
So Lievquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef worldpimber het volgende:
Heb me hier toch een gigantische bord poffertjes [afbeelding]
[..]
Hij wil per se met mij rijden, maar ik kom altijd heel laat thuis.![]()
![]()
quote:Een journalist heeft een interview met de directeur van een psychiatrische inrichting.
Journalist: "En hoe bepaalt u nu of iemand opgenomen moet worden?"
Directeur: " We sturen de persoon naar de badkamer, waar een vol bad staat."
Journalist: "Oh? En dan?"
Directeur: "Dan geven we de persoon een theelepeltje, een pollepel en een
emmer. Vervolgens vragen we de persoon zo snel mogelijk het bad leeg te maken."
Journalist: "Aha, ik begrijp het. Een normaal persoon gebruikt natuurlijk de emmer, want daar kan het meeste water in."
Directeur: "Nou nee, een normaal persoon trekt de stop er uit...."
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:![]()
[[url=http://www.phatzak.nl/motor/zooi/rombo_vlammen.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:![]()
Wel gaaf ja, maar lijkt me niet erg gezondquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wel gaaf ja, maar lijkt me niet erg gezond![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:05 schreef Roderick2085 het volgende:
een mopje om het niveau weer een beetje naar beneden te halen![]()
Hadden ze dat niet ff kunnen aankondigenquote:Tijdelijk niet bereikbaar
Motor-forum.nl is vannacht niet bereikbaar vanwege werkzaamheden aan de zoekfunctionaliteit van het forum. Probeer het morgenochtend nog eens
Heej Alleexxxxxquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
hmmm.. dat word vanavond dus niet aanmelden aldaar
Trustenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:15 schreef R2-D2 het volgende:
Jammer van je mop Roderick348270259834![]()
Hij was wel leuk alleen ben je p4wn3d by "The Pimb"![]()
* R2-D2 heeft hard getraind en gaat naar bed toe![]()
Smakelijk![]()
en de rest welterusten
![]()
Hoiquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 07:19 schreef hicham het volgende:
M-F nog steeds niet bereikbaar, wat nu?? Hoe moet ik ontbijten?
quote:
Mijn zoontje speelt weleens met een kind met de naam Harleyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:17 schreef hollander172 het volgende:
Vandaag zag ik een dossier van leipe ouders die hun dochter Aprilia genoemd hebben, heb er even over gedacht de kinderbescherming in te lichten.
Heb je je hoofd gestoten Mercy?quote:
Drank??quote:
Dank u ! ! !quote:Dribbel goedzo![]()
in·ter·ce·dent (de ~ (m.))quote:Wat voor werk doe je trouwens
Feliciteerd.....das 2006 nog es goed beginnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:28 schreef dribbel79 het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties, ik ga straks (na wat gebak op het werk uitgedeeld te hebben) op het gemeentehuis mijn rijbewijs pimpen, hehe...
Zondag een kijkje nemen in Eersel, bij een CBR600F2...ja, weer een Honda ja, hehe...
O ja, moguh![]()
![]()
Helmquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh dat was toevallig hoor, kan ik het helpen dat die meeste Italianen rood zijn![]()
[afbeelding]
Oranje is ook geil![]()
Alleen met kleding uitzoeken is het een beetje lastig![]()
Ja drank jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:20 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Drank??
[..]
Dank u ! ! !
[..]
in·ter·ce·dent (de ~ (m.))
1 bemiddelaar bij een uitzendbureau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |