ziet er best wel vet uitquote:
quote:NB: Deze uitlaten zijn niet (goed)gekeurd voor de europese wegen en het is niet bekend hoe de politie er op zal reageren!
Misschien het feit dat Gauloises geen sponsor meer is maar Yamaha nog wel z'n vervoermiddelquote:Op maandag 23 januari 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Valt me wel op de "Gauloises" heel erg blurry op de motorpak (rug) staat, terwijl "Yamaha" heel duidelijk te zien is. Is dat omdat Gauloises een sigarettenmerk is ofzo
Ik verwacht niet dat iemand hier het antwoord op weet, behalve Pepijn die het misschien kan onderbouwen dat het heeft te maken met het scherpstellen van een cameraJust sharing my thoughts
Of zoals Pepijn zou zeggen, Djust sherring my thots
Ik heb ze.quote:
Ik hoop dat je er wat aan hebtquote:Op maandag 23 januari 2006 20:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb ze.Twee mails van jou en een van Mercy. Volgens mij komen de mailtjes normaal veel sneller binnen. Misschien was er net even wat mis bij hotmail of zo. En bedankt voor de tip.
![]()
Als het geen shop is dan heeft meneer Rossi spieren op plaatsen waar anderen die niet hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
Valt me wel op de "Gauloises" heel erg blurry op de motorpak (rug) staat, terwijl "Yamaha" heel duidelijk te zien is. Is dat omdat Gauloises een sigarettenmerk is ofzo
Almost true.quote:Of zoals Pepijn zou zeggen, Djust sherring my thots[/sub]
Stelt niks voorquote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb ik er ook wat aan ? Kan je het eten ? Maakt het geluid ? Is het voor binnen en buiten ?![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Stelt niks voorHeb de bijlage van het bericht weten te onderscheppen, dit zorgde wel voor een vertraging van de aflevering van het e-mailtje bij Raus. Maar nu kan ik het tenminste met jullie delen
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had laats een date waar Rausje niets vanaf wist maar ik heb het idee dat ik het een beetje verkeerd heb aangepakt![]()
Je zou willen dat ik daar nooit achter kwam -->quote:Op maandag 23 januari 2006 22:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had laats een date waar Rausje niets vanaf wist maar ik heb het idee dat ik het een beetje verkeerd heb aangepakt![]()
Dit is privé!!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Stelt niks voorHeb de bijlage van het bericht weten te onderscheppen, dit zorgde wel voor een vertraging van de aflevering van het e-mailtje bij Raus. Maar nu kan ik het tenminste met jullie delen
[afbeelding]
capoeira... pencak silatquote:Op maandag 23 januari 2006 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
En Raus viel daar destijds kennelijk wel voor![]()
Ik heb het al zo vaak gezegd: "laat dat paaldansen nou aan mij over"quote:
Bij gebrek aan bordje 'topic killer' maar dezequote:
Ik denk dat ze allemaal naar het filmpje aan het kijken zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 22:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak gezegd: "laat dat paaldansen nou aan mij over"![]()
maar meneer wil óók emancipatie! De man van tegenwoordig.![]()
![]()
wie moet weer het goede voorbeeld geven? juist de vrouw.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal naar het filmpje aan het kijken zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef Herr.Flick het volgende:
Hiephoi!
ik kom maar weer eens binnenwippen(buiten is nu te koud)
Moet jij weer niet ff googlenquote:
Wat had je gegoogled gewild?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Moet jij weer niet ff googlen![]()
na je subtiele inmenging in onze vorige topic![]()
Best wel relaxed eigenlijk...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ej Herr.Flickhoe gaat het??
en met de andere brommervrinden??
ook alles goed met de vrouw en kinderen?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:02 schreef Herr.Flick het volgende:
Ach, gewoon een goed begin van '06, m'n maat die z'n rug gebroken had heeft weer een motor gekocht en we gaan medio maart/begin april weer richting de heuvels/bergen!
En verder ook niets te klagen eigenlijk.
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook alles goed met de vrouw en kinderen?
Mercy en Raus hebben gewoon tegen elkaar zitten opbiedenquote:
Als die onderste foto gebeurt in het echt eindigt zoeits in een highsider denk ik. Ja bij Rossi nietquote:Op maandag 23 januari 2006 16:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Met de voet die aan de buitenkant van de bocht zit moet je dan ook druk zetten op het stepje, zolang de voet aan de binnenkant van de bocht maar geen flapoor is
[afbeelding]
Dus op jouw foto's doen ze het niet per se fout, wij kunnen het andere voetje niet zien
Kwam nog een andere gave pic tegen
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Veul kinders hier....how many![]()
Wah lievquote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[afbeelding]
De middelste is niet mijn kind, dat is opa.
Met het verschil dat die 'opeens' waarschijnlijk een bewuste actie is van Rossiquote:Op maandag 23 januari 2006 23:20 schreef yup het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat de achterwiel opeens gaat uitbreken zeg![]()
Cool maarja dat soort dingen zijn alleen aan die motogp dudez uitbesteed.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Met het verschil dat die 'opeens' waarschijnlijk een bewuste actie is van Rossi
Check deze powerslide dan(GIF van 2.5 MB, vond het teveel moeite om filmpje te maken
)
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
De middelste is niet mijn kind, dat is opa.
Ah, over ongeveer 3,5 uur gaat het kindje jengelen dus dan moet je weer opquote:
Duidelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als het geen shop is dan heeft meneer Rossi spieren op plaatsen waar anderen die niet hebben.![]()
Het heeft in ieder geval niets met het door jou aangehaalde scherpstellen te maken, als je scherpstelt op een bepaald punt dan is de scherptediepte 1/3 ervoor, 2/3 erachter.
Dit ligt midden in het scherptebeeld, rest de onscherpte door een zijdelingse beweging waarvoor de sluitertijd niet kort genoeg was om deze te bevriezen, de rest van het beeld is wel stilgezet door deze tijd van opname doordat de beweging in het verlengde van het beeld ligt.![]()
het was om 8.30 nog zo'n -4ºC in Den Bosch volgens weeronline.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen [afbeelding]
koud buiten [afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
het was om 8.30 nog zo'n -4ºC in Den Bosch volgens weeronline.![]()
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Het zal nog ver genoeg zijn met deze kou ben ik bang. Maar daarna kruip je lekker bij mij in de auto.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik begin steeds meer tegen morgen op te zien
![]()
Morgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, over ongeveer 3,5 uur gaat het kindje jengelen dus dan moet je weer op
Of is die fase al voorbij
Ik ook pitte
koopje
Heb de uitleg geprobeerd 'plain' te houden, ik hoop dat het gelukt is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:31 schreef hicham het volgende:
Duidelijk[afbeelding]
Hoe was Schiphol je eigenlijk vergaan
Hier niet, kennelijk hebben wat kindertjes van de plaatselijke school vrij gekrgen en mogen ze hier op het pleintje voetballen. Wat een herrie zegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is hier nog steeds heel erg stil![]()
Binnenkort afrijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:53 schreef Herr.Flick het volgende:
Hoe staat het trouwens met yup z'n rijbewijs
Troost je met de gedachte dat je de held hebt mogen vervoerenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb de uitleg geprobeerd 'plain' te houden, ik hoop dat het gelukt is.![]()
Schiphol ging goed <insert heel verhaal>, meneer had alleen in Engeland al gegeten, dus er werd een etentje door mijn neus geboord. (en een first date met iemand anders die alleen gisteren kon
![]()
)
* R2-D2 mijdt de komende maanden de suzuki-dealerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is hier nog steeds heel erg stil![]()
De nieuwe GSX-R600![]()
'Lean, Fast And Race Angry' staat er in de Moto73![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 mijdt de komende maanden de suzuki-dealer![]()
Ja, in alle opzichtenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]de suzuki is wel goedkoper dan een monster SR4
![]()
je kan van een nieuwe GSX-R 600 ook een naked makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, in alle opzichten![]()
En toch wordt het een brute naked![]()
Met "Gatlin Gun Exhaust Pipe"![]()
![]()
Dan blijft het een naaimachinemotor met 4 cylindersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je kan van een nieuwe GSX-R 600 ook een naked maken![]()
als je voor trillingen gaat zou ik een BMW R1100S adviserenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan blijft het een naaimachinemotor met 4 cylinders![]()
Een snorrende monster ofzoiets![]()
Pep weet vast wel een goede beschrijving te geven![]()
De Monster daarentegen klinkt als een onheilspellende donderwolk![]()
En het trilt meer![]()
![]()
Niet alleen bij trillingen, gewoon altijd een R1100S kiezenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je voor trillingen gaat zou ik een BMW R1100S adviserendan kom je na iedere rit thuis met een grote grijns op je gezicht
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:40 schreef Haselaar het volgende:
[..]
Niet alleen bij trillingen, gewoon altijd een R1100S kiezen![]()
![]()
Ik vind de F650GS van BMW wel mooiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je voor trillingen gaat zou ik een BMW R1100S adviserendan kom je na iedere rit thuis met een grote grijns op je gezicht
![]()
Wat een pimpfoto zeg!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef hicham het volgende:
Deze kawa kon er niet tegen dat rooie het snelst zijn
[afbeelding]
Ook een idee voor mijn CBR.quote:
met een beetje mazzel kom je er met deze site achterquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet iemand hoe je een adres kunt achterhalen adh van een telefoonnummer
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het nummer draaien/toetsen en vragen waar zijn of haar huis woontquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |