Met het verschil dat die 'opeens' waarschijnlijk een bewuste actie is van Rossiquote:Op maandag 23 januari 2006 23:20 schreef yup het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat de achterwiel opeens gaat uitbreken zeg![]()
Cool maarja dat soort dingen zijn alleen aan die motogp dudez uitbesteed.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Met het verschil dat die 'opeens' waarschijnlijk een bewuste actie is van Rossi
Check deze powerslide dan(GIF van 2.5 MB, vond het teveel moeite om filmpje te maken
)
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
De middelste is niet mijn kind, dat is opa.
Ah, over ongeveer 3,5 uur gaat het kindje jengelen dus dan moet je weer opquote:
Duidelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als het geen shop is dan heeft meneer Rossi spieren op plaatsen waar anderen die niet hebben.![]()
Het heeft in ieder geval niets met het door jou aangehaalde scherpstellen te maken, als je scherpstelt op een bepaald punt dan is de scherptediepte 1/3 ervoor, 2/3 erachter.
Dit ligt midden in het scherptebeeld, rest de onscherpte door een zijdelingse beweging waarvoor de sluitertijd niet kort genoeg was om deze te bevriezen, de rest van het beeld is wel stilgezet door deze tijd van opname doordat de beweging in het verlengde van het beeld ligt.![]()
het was om 8.30 nog zo'n -4ºC in Den Bosch volgens weeronline.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen [afbeelding]
koud buiten [afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
het was om 8.30 nog zo'n -4ºC in Den Bosch volgens weeronline.![]()
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Het zal nog ver genoeg zijn met deze kou ben ik bang. Maar daarna kruip je lekker bij mij in de auto.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik begin steeds meer tegen morgen op te zien
![]()
Morgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, over ongeveer 3,5 uur gaat het kindje jengelen dus dan moet je weer op
Of is die fase al voorbij
Ik ook pitte
koopje
Heb de uitleg geprobeerd 'plain' te houden, ik hoop dat het gelukt is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:31 schreef hicham het volgende:
Duidelijk[afbeelding]
Hoe was Schiphol je eigenlijk vergaan
Hier niet, kennelijk hebben wat kindertjes van de plaatselijke school vrij gekrgen en mogen ze hier op het pleintje voetballen. Wat een herrie zegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is hier nog steeds heel erg stil![]()
Binnenkort afrijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:53 schreef Herr.Flick het volgende:
Hoe staat het trouwens met yup z'n rijbewijs
Troost je met de gedachte dat je de held hebt mogen vervoerenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb de uitleg geprobeerd 'plain' te houden, ik hoop dat het gelukt is.![]()
Schiphol ging goed <insert heel verhaal>, meneer had alleen in Engeland al gegeten, dus er werd een etentje door mijn neus geboord. (en een first date met iemand anders die alleen gisteren kon
![]()
)
* R2-D2 mijdt de komende maanden de suzuki-dealerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is hier nog steeds heel erg stil![]()
De nieuwe GSX-R600![]()
'Lean, Fast And Race Angry' staat er in de Moto73![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 mijdt de komende maanden de suzuki-dealer![]()
Ja, in alle opzichtenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]de suzuki is wel goedkoper dan een monster SR4
![]()
je kan van een nieuwe GSX-R 600 ook een naked makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, in alle opzichten![]()
En toch wordt het een brute naked![]()
Met "Gatlin Gun Exhaust Pipe"![]()
![]()
Dan blijft het een naaimachinemotor met 4 cylindersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je kan van een nieuwe GSX-R 600 ook een naked maken![]()
als je voor trillingen gaat zou ik een BMW R1100S adviserenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan blijft het een naaimachinemotor met 4 cylinders![]()
Een snorrende monster ofzoiets![]()
Pep weet vast wel een goede beschrijving te geven![]()
De Monster daarentegen klinkt als een onheilspellende donderwolk![]()
En het trilt meer![]()
![]()
Niet alleen bij trillingen, gewoon altijd een R1100S kiezenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je voor trillingen gaat zou ik een BMW R1100S adviserendan kom je na iedere rit thuis met een grote grijns op je gezicht
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:40 schreef Haselaar het volgende:
[..]
Niet alleen bij trillingen, gewoon altijd een R1100S kiezen![]()
![]()
Ik vind de F650GS van BMW wel mooiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je voor trillingen gaat zou ik een BMW R1100S adviserendan kom je na iedere rit thuis met een grote grijns op je gezicht
![]()
Wat een pimpfoto zeg!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef hicham het volgende:
Deze kawa kon er niet tegen dat rooie het snelst zijn
[afbeelding]
Ook een idee voor mijn CBR.quote:
met een beetje mazzel kom je er met deze site achterquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet iemand hoe je een adres kunt achterhalen adh van een telefoonnummer
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het nummer draaien/toetsen en vragen waar zijn of haar huis woontquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
met een beetje mazzel kom je er met deze site achter
Dus niet inschrijven HeHquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef hicham het volgende:
Relatiebemiddelingsbureau'sWat een trieste pauperzooi zeg
yepquote:
Vandaag redelijk goed te doen hoor, even ergens een plekje zoeken waar je stoppies gaat oefenen en je bent zo warmquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep![]()
wat een bedrieglijk weer de laatste dagenkijk je naar buiten, zon schijnt
droog
kom je buiten...k-k-koud
![]()
Dit is de motah voor mij niggaquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef yup het volgende:
en ervoor zorgen dat je nooit een klapper maakt![]()
dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vandaag redelijk goed te doen hoor, even ergens een plekje zoeken waar je stoppies gaat oefenen en je bent zo warm![]()
kan, ja...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef worldpimber het volgende:
Best wel nette tuin heeft die OPM trouwens joh. Daar kan je vast wel makkelijk wat volk + motoren kwijt![]()
Post eens niet van die foto's, ik ga hem bijna mooi vinden die ZX-7Rquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef worldpimber het volgende:
Best wel nette tuin heeft die OPM trouwens joh. Daar kan je vast wel makkelijk wat volk + motoren kwijt![]()
Onze tuin is coolerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Die 1800 euro kan je vast wel ergens bietsen bij collega's/familie/vrienden
quote:
Als je in Rusland woont heb jij het volgens mij nog niet koud.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vandaag redelijk goed te doen hoor, even ergens een plekje zoeken waar je stoppies gaat oefenen en je bent zo warm![]()
Goed idee, als die pauperrhhh die boven mij een reactie heeft gepost mercy maar niet komtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar een BBQ in de zomer lijkt me
![]()
mijn tuin vol met motoren
lekker bikken
altijd goed natuurlijk
![]()
Waar zit Motorado tegenwoordig? ga ik daar eens foto's lopen makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Btw, ik zag deze Laverda staan in een motorzaak in Leeuwarden, uit '96 voor ¤ 3.950. Iemand wat meer info over deze fiets? Zal wel een rammelbak zijn, maar wel grappig dat het een 2 cylinder is
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed idee, als die pauperrhhh die boven mij een reactie heeft gepost mercy maar niet komt
Oh, en de melk moet wel koud staan!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar zit Motorado tegenwoordig? ga ik daar eens foto's lopen makenVroegr zaten ze toch naast de VW-dealer? Daar zijn ze in ieder geval niet meer, kwam ik 2 januari achter...
heyhey, ik doe alles nog op de fiets hoor.. maar ineens herinner ik het me weer.. naast de renault subdealer voor bedrijfswagens toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moeilijk uit te leggen... het zit bij een hele lange doordraaiende bocht bij een brug. Als je van Lwd naar Heerenveen rijdt, en dan bij Goutum rechtsaf slaat: rijd je over een stuk 100km/u weg met zo'n dikke groene streep (N31). Kom je uiteindelijk bij een rotonde met gesplitste banen, als je daar rechtsaf gaat, dan rotondetje rechtdoor ga je met een flauwe bocht rechtsomhoog, over de brug, waarna je met een redelijk scherpe bocht rechts naar beneden gaat. In die bocht kun je onderaan linksaf slaan, en dan zit het daar op de hoek.
Hoop dat je het een beetje snapt![]()
Volgens mij wel ja. Sterker nog, dat glazen gebouw op de achtergrond is volgens mij de showroom van Motoradoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heyhey, ik doe alles nog op de fiets hoor.. maar ineens herinner ik het me weer.. naast de renault subdealer voor bedrijfswagens toch?
[afbeelding]
Daar heb ik al eens gespot zelfsmaar geen tweewielers...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Of deze Moto Guzzi Daytona 1000![]()
ik zag het kruisje op het plaatje, en het kwartje vielquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Sterker nog, dat glazen gebouw op de achtergrond is volgens mij de showroom van Motorado![]()
Laverda is troep,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Btw, ik zag deze Laverda staan in een motorzaak in Leeuwarden, uit '96 voor ¤ 3.950. Iemand wat meer info over deze fiets? Zal wel een rammelbak zijn, maar wel grappig dat het een 2 cylinder is
[afbeelding]
[afbeelding]
Of deze Bimota YB9-SR![]()
Maja allemaal Italiaantjes![]()
aan het type nummer van de Bimota zou ik denken dat er een Suzuki blok onder ligtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Laverda is troep,
Bimota...geen ervaring mee
Moto Guzzi, de top is wat minder maar stuurt als een scheermes, je kan echt werkelijk alles
zelf doen aan die dingen en ze verbruiken weinig (1:20 is doodnormaal bij een dagje toeren)
onderdelen veel goedkoper dan bij jappie's
he k#t, valt het op dat ik zelf een Le Mans II gehad heb![]()
Jaaaa dan welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
aan het type nummer van de Bimota zou ik denken dat er een Suzuki blok onder ligten dan is de betrouwbaarheid een stuk groter
![]()
Ahquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Laverda is troep,
Bimota...geen ervaring mee
Moto Guzzi, de top is wat minder maar stuurt als een scheermes, je kan echt werkelijk alles
zelf doen aan die dingen en ze verbruiken weinig (1:20 is doodnormaal bij een dagje toeren)
onderdelen veel goedkoper dan bij jappie's
he k#t, valt het op dat ik zelf een Le Mans II gehad heb![]()
Eh nee, ligt een FZR 600 blok onderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
aan het type nummer van de Bimota zou ik denken dat er een Suzuki blok onder ligten dan is de betrouwbaarheid een stuk groter
![]()
is dat origineel ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah![]()
Dank u voor de info![]()
[..]
Eh nee, ligt een FZR 600 blok onder![]()
Dat kan nooit veel zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah![]()
Dank u voor de info![]()
[..]
Eh nee, ligt een FZR 600 blok onder![]()
vookeur voor een bepaalde kleur ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of deze Bimota YB9-SR![]()
Maja allemaal Italiaantjes![]()
De Y van Suzukiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat origineel ?![]()
ik heb geleerd dat de type aanduidingen van Bimota relateren naar het merk motorblok![]()
ik hoorde dat ie geslaagd isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:41 schreef bwt het volgende:
Iemand al gehoord wat Dribbel vandaag met zijn motor examen gedaan heeft???
Doet me deugd, zulke interesse, ben inderdaad geslaagd...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:41 schreef bwt het volgende:
Iemand al gehoord wat Dribbel vandaag met zijn motor examen gedaan heeft???
De lepelbuiger bedoelde ik inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Israelische lepelbuiger wel
En als het een user is, zet ik mezelf hierbij mooi voor lul
JAquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:30 schreef Makster het volgende:
[..]
JA
En hi buigt nog dteesd lepenls, en ik ben lam...damniy![]()
JA net wezern wokken met mijn vriednen, was wel geaezilgquote:
Oh dat was toevallig hoor, kan ik het helpen dat die meeste Italianen rood zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vookeur voor een bepaalde kleur ofzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Doet me deugd, zulke interesse, ben inderdaad geslaagd...
Als je een examinator hebt die zelf stevig doorrijdt en van stevig doorijden houdt, slaag je zelfs als je 60 rijdt in een 30 km. zone(was echt doodstil op de weg en het kon, dus mocht het van hem...) verder één mindere bocht, verder perfecte rit zei die...
Feliquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als je een examinator hebt die zelf stevig doorrijdt en van stevig doorijden houdt, slaag je zelfs als je 60 rijdt in een 30 km. zone(was echt doodstil op de weg en het kon, dus mocht het van hem...) verder één mindere bocht, verder perfecte rit zei die...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Neuh hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh dat was toevallig hoor, kan ik het helpen dat die meeste Italianen rood zijn![]()
[afbeelding]
Oranje is ook geil![]()
Alleen met kleding uitzoeken is het een beetje lastig![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
quote:
Gij zijt een Fryske Vlegelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Sorry mams, ik kon het niet laten![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Gij zijt een Fryske Vlegel [afbeelding]
Maaaaaaaaaaaar wel een leuke [afbeelding]
je bent met dit weer 's avonds gaan rijden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef hicham het volgende:
Ojjj
Nightriden pwnageAchterlicht is alleen alweer stuk
Ga ff een dozijn van die lichten kopen morgen denk ik
Is veel te koud johquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef hicham het volgende:
Ojjj
Nightriden pwnageAchterlicht is alleen alweer stuk
Ga ff een dozijn van die lichten kopen morgen denk ik
Hij wil per se met mij rijden, maar ik kom altijd heel laat thuis.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef Roderick2085 het volgende:
je bent met dit weer 's avonds gaan rijden? [afbeelding]
Mooie zomermiddag + avond + nachtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:maar een BBQ in de zomer lijkt me
![]()
mijn tuin vol met motoren
lekker bikken
altijd goed natuurlijk
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je bent met dit weer 's avonds gaan rijden? [afbeelding]
Kweet niet waarom er de hele tijd gezegd wordt dat het koud is, maar ik vind het niet koud hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is veel te koud joh![]()
Welke lichtjes bedoel je? Van je kentekenplaat?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef worldpimber het volgende:
Heb me hier toch een gigantische bord poffertjes [afbeelding]
[..]
Hij wil per se met mij rijden, maar ik kom altijd heel laat thuis.![]()
![]()
So Lievquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef worldpimber het volgende:
Heb me hier toch een gigantische bord poffertjes [afbeelding]
[..]
Hij wil per se met mij rijden, maar ik kom altijd heel laat thuis.![]()
![]()
quote:Een journalist heeft een interview met de directeur van een psychiatrische inrichting.
Journalist: "En hoe bepaalt u nu of iemand opgenomen moet worden?"
Directeur: " We sturen de persoon naar de badkamer, waar een vol bad staat."
Journalist: "Oh? En dan?"
Directeur: "Dan geven we de persoon een theelepeltje, een pollepel en een
emmer. Vervolgens vragen we de persoon zo snel mogelijk het bad leeg te maken."
Journalist: "Aha, ik begrijp het. Een normaal persoon gebruikt natuurlijk de emmer, want daar kan het meeste water in."
Directeur: "Nou nee, een normaal persoon trekt de stop er uit...."
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:![]()
[[url=http://www.phatzak.nl/motor/zooi/rombo_vlammen.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:![]()
Wel gaaf ja, maar lijkt me niet erg gezondquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wel gaaf ja, maar lijkt me niet erg gezond![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:05 schreef Roderick2085 het volgende:
een mopje om het niveau weer een beetje naar beneden te halen![]()
Hadden ze dat niet ff kunnen aankondigenquote:Tijdelijk niet bereikbaar
Motor-forum.nl is vannacht niet bereikbaar vanwege werkzaamheden aan de zoekfunctionaliteit van het forum. Probeer het morgenochtend nog eens
Heej Alleexxxxxquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
hmmm.. dat word vanavond dus niet aanmelden aldaar
Trustenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:15 schreef R2-D2 het volgende:
Jammer van je mop Roderick348270259834![]()
Hij was wel leuk alleen ben je p4wn3d by "The Pimb"![]()
* R2-D2 heeft hard getraind en gaat naar bed toe![]()
Smakelijk![]()
en de rest welterusten
![]()
Hoiquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 07:19 schreef hicham het volgende:
M-F nog steeds niet bereikbaar, wat nu?? Hoe moet ik ontbijten?
quote:
Mijn zoontje speelt weleens met een kind met de naam Harleyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:17 schreef hollander172 het volgende:
Vandaag zag ik een dossier van leipe ouders die hun dochter Aprilia genoemd hebben, heb er even over gedacht de kinderbescherming in te lichten.
Heb je je hoofd gestoten Mercy?quote:
Drank??quote:
Dank u ! ! !quote:Dribbel goedzo![]()
in·ter·ce·dent (de ~ (m.))quote:Wat voor werk doe je trouwens
Feliciteerd.....das 2006 nog es goed beginnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:28 schreef dribbel79 het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties, ik ga straks (na wat gebak op het werk uitgedeeld te hebben) op het gemeentehuis mijn rijbewijs pimpen, hehe...
Zondag een kijkje nemen in Eersel, bij een CBR600F2...ja, weer een Honda ja, hehe...
O ja, moguh![]()
![]()
Helmquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh dat was toevallig hoor, kan ik het helpen dat die meeste Italianen rood zijn![]()
[afbeelding]
Oranje is ook geil![]()
Alleen met kleding uitzoeken is het een beetje lastig![]()
Ja drank jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:20 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Drank??
[..]
Dank u ! ! !
[..]
in·ter·ce·dent (de ~ (m.))
1 bemiddelaar bij een uitzendbureau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |