Geen tijd vannochtendquote:
Jah, zo iets. maar dan als integraal helmquote:
je kan een combinatie proberen fohn & geil plaatje van een SM motorquote:Op maandag 23 januari 2006 13:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen tijd vannochtend![]()
En het was zo fucking koud dat mijn pikkie ook naar binnen is geklapt. Geen geneuk voor mij dus deze week![]()
Tenzij ik hem uit zijn holletje lok met een fohn ofzoopzich wel een puik plan dus
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen tijd vannochtend![]()
En het was zo fucking koud dat mijn pikkie ook naar binnen is geklapt. Geen geneuk voor mij dus deze week![]()
Tenzij ik hem uit zijn holletje lok met een fohn ofzoopzich wel een puik plan dus
![]()
Kan ik geen plaatje van vinden op internetquote:Op maandag 23 januari 2006 13:54 schreef bwt het volgende:
[..]
Jah, zo iets. maar dan als integraal helm
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je kan een combinatie proberen fohn & geil plaatje van een SM motor![]()
Hoe vaak ik hem niet te knijpen stond voor het stoplicht, het moment van totaal niets meer zien was vaak, heel vaak nabij.. wordt nou groehoen!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:54 schreef R2-D2 het volgende:
Jij rijdt al heel wat jaartjes, is het normaal dat bij lagere temperaturen je vizier sneller beslaat?
Is pas m'n eerste winter...
Als het goed is klapt hij vanzelf terug als je hartstochtelijk met een lekker ding gaat zoenen.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:54 schreef Makster het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
*Plop*quote:Als het goed is klapt hij vanzelf terug als je hartstochtelijk met een lekker ding gaat zoenen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Ik denk dat rotondes rechtdoor nemen met de BMW idd wat makkelijker gaat dan met je GSquote:Op maandag 23 januari 2006 14:13 schreef Youssef het volgende:
Ik vind het ook wel een ruige motor in de OP hoor...
En de topictitel is gewaagd![]()
Kawa dus ..quote:Op maandag 23 januari 2006 14:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat rotondes rechtdoor nemen met de BMW idd wat makkelijker gaat dan met je GS
Vandaag een paar reviews gelezen over deze motor:quote:Op maandag 23 januari 2006 14:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat rotondes rechtdoor nemen met de BMW idd wat makkelijker gaat dan met je GS
quote:The new 1200 has also been assigned a motorcycle personal trainer, as it now pumps out 100 horsepower at 7250 rpm, and 85 foot-pounds of torque at 5500 rpm. Losing 30kg and adding 15 horsepower, even I quickly figured out this was going to make for a very exciting new machine.
Zeer sterke & degelijke motorquote:Within an hour I was riding up and leaping off curbs like a kid with a new skateboard and even receiving admiring glances from the LAPD, who also ride BMW’s, but not the GS.
Volgens mij zit er een wheeliebar achterop.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:13 schreef Youssef het volgende:
Ik vind het ook wel een ruige motor in de OP hoor...
Ben speels ingesteld vandaag, moet me toch ergens uiten.quote:En de topictitel is gewaagd![]()
Jij zit toch op het werkquote:Op maandag 23 januari 2006 14:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vandaag een paar reviews gelezen over deze motor:
[..]
[..]
Zeer sterke & degelijke motor![]()
Stuurt als de hel.quote:
Wij bellen u, u hoeft niet te bellen.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij zit toch op het werk![]()
Hoe is't afgelopen met mijn naamgenoot![]()
Ik moet me bezighouden met de nieuwe "Huisstijl" Heb ik alleen geen tijd voor en E-J is zo vriendelijk om de eerste ontwerpen te makenquote:
Ik heb 'm een positieve beoordeling gegeven, met de aantekening dat hij mischien overgekwalificeerd is.quote:Hoe is't afgelopen met mijn naamgenoot![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stuurt als de hel.![]()
Positief gezien dan.
quote:Wij bellen u, u hoeft niet te bellen.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben vanavond in de buurt trouwens, moet even een zakenrelatie ophalen @ Schiphol en bij een hotel afleveren. Een held die vandaag bij mij in de auto stapt.![]()
Wat een lulkoekquote:Op maandag 23 januari 2006 14:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
met de aantekening dat hij mischien overgekwalificeerd is
Hoe laat moet je in je schiphOl zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben vanavond in de buurt trouwens, moet even een zakenrelatie ophalen @ Schiphol en bij een hotel afleveren. Een held die vandaag bij mij in de auto stapt.![]()
Doen we meeten bij La Place vanavond?![]()
![]()
quote:Rijverbod Italië i.v.m. luchtvervuiling
Wegens het overschrijden van de EU norm voor luchtvervuiling moeten inwoners van Italië op zondag hun voertuig laten staan van 10.00 t/m 18.00. de regel geldt voor 9 plaatsen in 5 Italiaanse regio's. Het rijverbod van 8 uur geldt voor auto's, motoren en scooters.
Italië had de afgelopen dagen al diverse verkeersbeperkende maatregelen ingevoerd in een groot aantal steden zoals Milaan en Rome. Daar mochten voertuigen met oneven kentekens alleen rijden op oneven dagen en voertuigen met even kentekens alleen op de even dagen. Vanaf deze zondag geldt er nu dus ook een algeheel rijverbod voor al het particulier gemotoriseerd verkeer in Rome tussen 10.00 en 18.00. De regel geldt ook voor kleinere steden als Turijn, Cremona, Trento en Verona.
Hoelang de maatregel van pas blijft is nog onbekend.
Cardan, Ducati roffelachtig geluid mogelijk met de juiste pijpjes, stoere aantrekkingskracht.quote:
Nope, 5% over de nettowinst.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:33 schreef hicham het volgende:
Hebben jullie in dat marketingwereld een wall of fame voor de werknemers die grote orders binnenhalen
Precies midden in de avondspits.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:39 schreef Youssef het volgende:
Hoe laat moet je in je schiphOl zijn.![]()
We zullen jullie begeleiden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |