We moeten gewoon paddo's voeren aan moslims, dan slaan ze vanzelf om.quote:
Op het einde van 'koppensnellers':quote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij gaat op Lijst Talpa staan samen met Heinsbroek, Moberg, Rogier van Boxtel en andere zakkenvullers.
quote:Oja, stem maandag allemaal op lijst Talpa, want die zeggen tenminste wat ze denken, en zijn gewoon de beste voor Hilversum!
*regie: Nederland, cheque, Nederland.Ik bedoel natuurlijk Nederland!
Nee iets genaamd adenovirus en het is godse irritant al meer dan een week elke dag koortsquote:
En ik kom maar niet van mijn HOEST afquote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee iets genaamd adenovirus en het is godse irritant al meer dan een week elke dag koorts.
du_ke tochquote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee iets genaamd adenovirus en het is godse irritant al meer dan een week elke dag koorts.
quote:Niederlansj sprekken
Twee actievoerders:
- Door steht un ougent. Loan we d'riefkens laansloape.
- Joa. Lekka wiertje, hč ougent?
- Hepptuut nie te kold, ougent?
Agent:
- Halt! Politie! U weet van de nieuwe verordening? U bent in overtreding. Het is verboden een buitenlandse taal op straat te spreken. U krijgt een bon.
Actievoerder:
- O datte. Dahč manaster Verdonk bepeeld, net? De manaster van integretsie.
Agent:
- U bent verplicht Nederlands te spreken. U krijgt een bekeuring van 150 euro. Kunt u zich legitimeren?
Actievoerder:
- Ojeeja. We sen Niederlanjers, ougent en wie sprekt Niederlansj, heur.
Agent:
- Wilt u onmiddellijk stoppen met buitenlands praten? Anders moet ik u arresteren.
Actievoerder:
- Wie kömmen von Vlagterop vendaon, ougent. Da legt in Överiessel. Bie us sprekken ze alltemoal so as wie.
Agent, in portofoon:
- Emurtjensie koll! Hier PieDjie3, koll vor iemiedieet assistens!
Ja echt superkut heb er mijn aankomende tentamenweek (3 tent) ook al mee verpoerdquote:
Je weet het nooit met John de Mol.quote:
Zo, die vloer is mooi glad.quote:
Cashassquote:Op zondag 22 januari 2006 22:44 schreef pberends het volgende:
Hopelijk komt Spijkerman met een nieuw programma, "Jackass" ofzo.
www.putfile.comquote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef Tafkahs het volgende:
wat was ook alweer het adres om kleine filmpjes up te loaden voor algemeen gebruik?
nevermind, rapidshare doet het primaquote:
Die moet je dan eerst downloaden, voordat je em kan zien.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
nevermind, rapidshare doet het prima![]()
ja, dus?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die moet je dan eerst downloaden, voordat je em kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |