AT5, 09 - 01 - 2004 . Je zou zeggen dat hij er nu wel overheen zou zijn...quote:Koeman: Volgende keer het veld af
Trainer Ronald Koeman haalt de spelers van Ajax van het veld bij de eerstvolgende keer dat supporters van de tegenpartij langdurig kwetsende spreekkoren tegen een Ajax-speler laten horen. Zondag beledigde de aanhang van ADO Den Haag Sylvie Meis, de vriendin van aanvoerder Van der Vaart.
"Ik heb het met Rafael besproken, en heb met hem afgesproken dat we bij een volgende keer hoe dan ook van het veld gaan", stelde Koeman maandag bij het programma Voetbal Insite van RTL5.
De Haagse fans scandeerden zondag langdurig 'Sylvie is de hoer van Amsterdam'.
Ik kan het bestand niet openenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef Duiveltja het volgende:
Logische actie van vd Vaart. Ik neem het hem totaal niet kwalijk, wmb had ie die knakker echt een paar tikken gegeven
vd Vaart geeft een interview en er loopt een gast langs die: "Silvie is de hoer van Amsterdam", zingt. Raffael reageert daarop met: "Wat moet je nou debielquote:Op maandag 23 januari 2006 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het bestand niet openen.
Wat is er te zien?
het is een gewoon mpeg bestand hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het bestand niet openen.
Wat is er te zien?
Ik krijg een foutmeldingquote:
quote:
Ik probeer het vanavond thuis wel eerst even voordat ik met mijn computermierenverstand dingen ga installeren die me van de regen in de drup brengenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:23 schreef Tafkahs het volgende:
omdat jij het bent: http://www.bsplayer.com/index.php?p=download&PHPSESSID=2c3136a5df64e1de0987e6fd638d8245
Sorry net alsof Ronald Koeman zo'n mooi voorbeeld is! bah bahquote:Op zondag 22 januari 2006 23:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
AT5, 09 - 01 - 2004 . Je zou zeggen dat hij er nu wel overheen zou zijn...
En zo zijn er legio voorbeelden van voetballers die écht over de schreef zijn gegaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:30 schreef latijntje het volgende:
Sorry net alsof Ronald Koeman zo'n mooi voorbeeld is! bah bah
Een sportman niet per definitie niet, daar heb je gelijk in. Maar een trainer van Ajax....ja vind ik zeker van wel!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo zijn er legio voorbeelden van voetballers die écht over de schreef zijn gegaan.
Waarom een sportman meteen als rolmodel zou moeten fungeren is mij trouwens een raadsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |