Doeiquote:Op zondag 22 januari 2006 22:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu ga ik rouwen. Tabee.

Oeps.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe jij het zo lang hebt uitgehouden, is me een raadsel. WFL, niet TRUHUHU.

0 tot 4 keerquote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef George-Butters het volgende:
Hoevaak poepen jullie gemiddeld op een dag?

Ligt eraan hoeveel ik gezopen hebquote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef George-Butters het volgende:

quote:D66-minister Alexander Pechtold kan 'soms moeilijk' uit de voeten met zijn CDA-collega's Balkenende en Donner. Dat zegt hij in een interview met het feministisch weekblad Opzij. "Zij staan voor mij ver van de vrijheden, die ik als individu wil hebben. Ook ver van de lol, de humor en de zelfverantwoordelijkheid, een beetje durven ritselen en regelen. Ik ben meer van de gezellige katholieken, of nog beter: de ex-katholieken", zegt de democraat.
Niet alleen de CDA-ministers, maar ook 'politiek Den Haag' staat ver van de voormalige burgemeester van Wageningen af, zo vertelt hij. Ministers gaan 'vreselijker' met elkaar om dan wie dan ook. "Achter elkaars rug om, ach, ach, ach, het is allemaal veel vuiler en vunziger dan mensen denken. Ik heb het dan niet over de Afghanistan-affaire, maar de Haagse politiek in het algemeen. Machinaties, machtsspelletjes, persoonlijke belangen, partijbelangen die meespelen bij de benoeming van personen of het nemen van besluiten."
Het is overigens niet voor het eerst dat de D66'er afgeeft op Balkenende. Eerder noemde hij de minister-president een onrustzaaier, omdat deze te vaak zou waarschuwen voor mogelijke terreuraanslagen. Desondanks wil Pechtold in een eventuele volgende periode graag terugkomen als bewindsvoerder. Hij noemt als optie het ministerschap van Jeugd en Integratie, iets dat nu nog niet bestaat. Pechtold overweegt om zich kandidaat te stellen voor het lijsttrekkerschap van zijn partij.

quote:
Zou die dat ook over moslims zeggenquote:Ik ben meer van de gezellige katholieken, of nog beter: de ex-katholieken

quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind ik niet, Spijkerman kwam bijna om van de honger bij de VARA van een jaarsalaris van 300.000 euro. Wie moet daar nou van rondkomen?

Op een normale dag 1 keer maar als ik flink gezopen heb vakerquote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef George-Butters het volgende:

Cheque $pijkerman is de naam.quote:

ex-moslim dan hequote:Op zondag 22 januari 2006 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Zou die dat ook over moslims zeggen? Beetje hypocriet van Pechvogel.

He waarom dan? Ik eet juist veel minder als ik zuip.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op een normale dag 1 keer maar als ik flink gezopen heb vaker.

Jij hebt ook wel een beetje een moslim obsessie he?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Zou die dat ook over moslims zeggen? Beetje hypocriet van Pechvogel.

quote:

Zou ie nu VVD stemmen, of is dat n drogreden?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ie tekstueel zo goed is, en dat verliest met de uitspraak, maar toch.
Geweldig

Dat weet ik niet maar als 's avonds gezopen heb moet ik de volgende dag vaak 2 keer schijtenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:22 schreef pberends het volgende:
[..]
He waarom dan? Ik eet juist veel minder als ik zuip.

Niet echt eigenlijk, maar het is leuk om er grapjes over te maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een beetje een moslim obsessie he?

Allergisch voor GL aan het worden?quote:

Dan is het goedquote:Op zondag 22 januari 2006 22:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, maar het is leuk om er grapjes over te maken.

Hij gaat op Lijst Talpa staan samen met Heinsbroek, Moberg, Rogier van Boxtel en andere zakkenvullers.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zou ie nu VVD stemmen, of is dat n drogreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |