Ik denk... uhm... ik denk ... ja.. gek he... ik denk! En ik denk dat je best kan frituren maar dat het in jouw specifieke geval gewoon veiliger is dat door professionals te laten doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
En ik kan prima frituren!
Ik heb het niet over verliefdheid gehad, maar over gevoelens, ik geloof niet in verliefdheidquote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef petre86 het volgende:
gods.. BBK, wacht je nou wel of niet op iemand waar je verliefd op bent?
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ziet Parleur je dan als een soort van reserve Ang3l, zo van een next target to watch over?
*giechel*quote:Op zondag 22 januari 2006 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
*play*
Pfffquote:Op zondag 22 januari 2006 20:51 schreef Sunjammer het volgende:
Ang3l je bent de backup van mij! Wil je er over praten? Moet ik je mentaal ondersteuning geven? Of wil je gewoon even uithuilen...
Kun je dat niet instellen dan dat ie dat niet doet? Jij bent toch systeemdinges? Zelfs MIJ lukt het om gewoon dat soort dingen door de modem te krijgen! Lees die handleiding gewoon eens! Ik weet zeker dat het kan!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:52 schreef Sunjammer het volgende:
Oh en Parleur? Ik ga GEEN songfestival krakers met je uitwisselen op MSN. M'n modem zou spontaan crashen!
The thing is working as designedquote:Op zondag 22 januari 2006 20:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
Kun je dat niet instellen dan dat ie dat niet doet? Jij bent toch systeemdinges? Zelfs MIJ lukt het om gewoon dat soort dingen door de modem te krijgen! Lees die handleiding gewoon eens! Ik weet zeker dat het kan!![]()
Oh dus jij bezit dan vast wel ook dat vocale hoogstandje van Geer en Goor in de Amsterdamse Galmbak waar ze ook weer wat Eurovision nummers ten gehore brengenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
Kun je dat niet instellen dan dat ie dat niet doet? Jij bent toch systeemdinges? Zelfs MIJ lukt het om gewoon dat soort dingen door de modem te krijgen! Lees die handleiding gewoon eens! Ik weet zeker dat het kan!![]()
Nee, ik moet morgen gewoon werken. Dan wil ik mentaal sterk zijn.quote:
nie me verjaardag spammen he.....quote:Op zondag 22 januari 2006 19:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Burner
gefelicitieerd, dat je maar een grote jongen mag worden![]()
ennu je valt hier met de neus in de...euhmmm "boter"
Oh bah!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, ik moet morgen gewoon werken. Dan wil ik mentaal sterk zijn.
Als het onofficieel ook zo is... snap ik er geen neuk meer van.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ben officieel single denk ik.
Wees gerust, onofficieel ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Als het onofficieel ook zo is... snap ik er geen neuk meer van.
Story of my life.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:04 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat is dan omdat ze je niet snappen, denk ik.
Het is gekrompen en je hebt nu een naveltruitje? Ach, dat zal je helpen sletterig te zijn, dan kan je des te meer jongens oppikkenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:04 schreef Parleur het volgende:
Hmmm.. het truitje van net... met dat be-la-che-lijk wasvoorschrift (dertig graden niet centrifugeren fijnwas niet in de droger lay flat to dry Vorsicht! etcetera) dat is nu een héél ander truitje geworden.
heb je hem helemaal echt om verkering gevraagd enzo? Ja?quote:
Het is erger... het truitje is gewoon weg! Ik drukte op wat knoppen... en drie kwartier later... WEG!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is gekrompen en je hebt nu een naveltruitje? Ach, dat zal je helpen sletterig te zijn, dan kan je des te meer jongens oppikken![]()
Denk niet dat ze dat zouden snappen.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:06 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zal ik een campagne opstarten voor je?
Sunjammer kan nog wel punten gebruiken jaquote:Op zondag 22 januari 2006 21:06 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zal ik een campagne opstarten voor je?
je vindt het vast en zeker terug op de plek waar ook al die linker sokken van mij naartoe verdwijnenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het is erger... het truitje is gewoon weg! Ik drukte op wat knoppen... en drie kwartier later... WEG!
Esjee IS al gewoon de winnaar! Het is de enihe die hoog staat en zich er nog nooit druk om heeft gemaakt! THAT's MY ESJEE!!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sunjammer kan nog wel punten gebruiken ja
[HOMO]-topic User Tournament #3: All is fair in love & war
In dat geval kan je vervelende exen oppikken, hen in de wasmachine stoppen en weg zijn zequote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het is erger... het truitje is gewoon weg! Ik drukte op wat knoppen... en drie kwartier later... WEG!
neequote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
heb je hem helemaal echt om verkering gevraagd enzo? Ja?
Maar je weet dat mijn campagnes altijd erg duidelijk kunnen zijn! Zal ik het in meerkeuzevorm doen?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat zouden snappen.
Ik heb het serieus geprobeerd... maar ik kan me zo gauw geen enkele voorstelling maken van jouw beeld van wasmachines... ONdanks mijn rijke fantasie... kun je misschien het een en ander even verduidelijken met een fotootje?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In dat geval kan je vervelende exen oppikken, hen in de wasmachine stoppen en weg zijn ze![]()
waar kan ik die wasmachine kopen??quote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In dat geval kan je vervelende exen oppikken, hen in de wasmachine stoppen en weg zijn ze![]()
Bij Parleurquote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
waar kan ik die wasmachine kopen??
Ajuus Esjeequote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef Sunjammer het volgende:
Multiple gok?
Neh...
Anyway, ik ga ff The West Wing kijken.
Laterz
hij klinkt veel te volwassen voor een 16-jarigequote:Op zondag 22 januari 2006 21:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee![]()
maar, ik mag hem wel me vriend noemenen hij zei al: het komt wel goed, en da beloofde hij en hij belooft nooit wat want hij komt zijn beloftes na
dus alles is goed, of komt goed:D
![]()
![]()
![]()
Daarom neukt hij ook met 23-jarige bouwvakkers.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij klinkt veel te volwassen voor een 16-jarige
Jij was degene met de magische wasmachinequote:Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik heb het serieus geprobeerd... maar ik kan me zo gauw geen enkele voorstelling maken van jouw beeld van wasmachines... ONdanks mijn rijke fantasie... kun je misschien het een en ander even verduidelijken met een fotootje?
opletten is niet je sterkste kant, maar da wisten we al.... enige waar jij voor hier bent is bashen en flamen, dus ben stil of zeg wat nuttigs....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daarom neukt hij ook met 23-jarige bouwvakkers.
isie ookquote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij klinkt veel te volwassen voor een 16-jarige
Hoe oud is je vriendje dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
opletten is niet je sterkste kant, maar da wisten we al.... enige waar jij voor hier bent is bashen en flamen, dus ben stil of zeg wat nuttigs....
Jou ontgaat niks, mijn kleine vriendquote:Op zondag 22 januari 2006 21:26 schreef TehRockstar het volgende:
Als hij 16 is, dan heb ik toch gelijk?. Hoe kan je dan zeggen dat ik niet goed oplet?
zoals ik al zei, is opletten nie je sterkste kant, het gaat er nie om, hoe oud hij is, maar ik ben...quote:
Ja, voor jou.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
zoals ik al zei, is opletten nie je sterkste kant, het gaat er nie om, hoe oud hij is, maar ik ben...
Eén groot theatersport festijn?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Vijf Waxxers in één huis, hoe zou dat gaan?
ik heb het over feiten, niet over vinden... zoek maar op int woordenboek wat een feit is....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, voor jou.. Maar het kan mij toch niet schelen wat jij vind.
Daar issie weer.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Jeetje.
Gossie, toch. Je vind dat ik iets in het woordenboek op moet zoeken?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik heb het over feiten, niet over vinden... zoek maar op int woordenboek wat een feit is....
ik ben er weg van, latersssssssssss
Onkruid was je nooitquote:
Nee, een hyper clubjequote:Op zondag 22 januari 2006 21:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eén groot theatersport festijn?![]()
Nou, dan hoeft er iig niks in scene worden gezetquote:Op zondag 22 januari 2006 21:46 schreef TehRockstar het volgende:
5 Waxxers. 1 huis. 24 per dag gefilmd.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan hoeft er iig niks in scene worden gezet
Nou...... ja....... leuks..... ik heb wel een verhaal maar ik weet niet of ik dat online kan zettenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Nog iets leuks gebeurd?
Excuse me?!quote:
Stiekemerd!quote:
Hey!!quote:
mijn mening: duik niet te snel met iemand het bed in ! Doe het pas als je wat vastigheid hebt. En de eerste keer, die vergeet je nooit meerquote:Op zondag 22 januari 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stiekemerd!
Wat is jouw mening erover dan?
Tot over een uur of twee...quote:
prima ! ik kom dinsdag weer jullie kant op.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hey!!
Ja dat goed hoor! Erg leuke stage en gezellige boel op de redactie
Hoe ist met jou?
2 uurquote:
Ooow, mag ik dat doen?quote:
We zijn niet allemaal zo irritant downloaderig en internet amerika-gerichtquote:Op zondag 22 januari 2006 22:05 schreef Cairon het volgende:
ontdekken jullie nu pas the 4400?
die serie is al meer dan drie jaar oud!
Het komt tot halverwege zijn rug of zo, dat duurt langer dan jouw korte koppiequote:Op zondag 22 januari 2006 22:06 schreef creno het volgende:
[..]
2 uur
wat doet die kerel, haar voor haar inzepen en afspoelen ?![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het komt tot halverwege zijn rug of zo, dat duurt langer dan jouw korte koppie
volgens zijn foto-boekquote:Ik heb lang, zwart, krullend haar.
Ben je vast "ons liedje" aan het oefenen?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:08 schreef Just-Dennis het volgende:
Tralalaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef creno het volgende:
[..]
[..]
volgens zijn foto-boektis katja schuurman
sharp as a laserquote:Op zondag 22 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Want nu heb ik er 1, die precies weet hoe het moet!
Dat had je ook niet verwacht na een blik op imdb?quote:
Ik was er op voorbereid..quote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat had je ook niet verwacht na een blik op imdb?
Laters Bartquote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
Simply Red - Cuba ga kijken
gaap
slaap
trusten!
Sweet Dreams Cybartquote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
Simply Red - Cuba ga kijken
gaap
slaap
trusten!
ik heb nog zo'n promotie-videoband, en boven mijn bed hing een poster à formaat Bushokjequote:Op zondag 22 januari 2006 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sharp as a laser![]()
hij maakte van dat lieve kind een echte wereldmeid
JIJ.. een vriendin!?!?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb nog zo'n promotie-videoband, en boven mijn bed hing een poster à formaat Bushokje
(vond mijn toenmalige vriendin niet zo heel leuk)
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:55 schreef Adelante het volgende:
mocht m'n relatie ooit stuklopen, mag jij m'n rebound zijn
als in relatie... duh...quote:
Maar... maar... maar... ik wil meer dan alleen de hete seks, de stiekeme afspraakjes, de dure restaurants en de Louis Vuitton-handtasjesquote:Op zondag 22 januari 2006 22:47 schreef Adelante het volgende:
als in relatie... duh...
voor hete seks of als minnaar weet ik je huis te wonen![]()
![]()
![]()
![]()
Een wat?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:49 schreef Just-Dennis het volgende:
Een colettertafel
quote:
Welnee!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:53 schreef creno het volgende:
[..]
ja ! zo'n drie jaar. Is dat zo vreemd ?
Man, je hebt geen idee!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:52 schreef petre86 het volgende:
sow hey, dat moet er in FC heet aan toe gaan zeg.. die modjes met affaires
een tijdje WFL modden heeft je wel soft gemaakt zeg...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:49 schreef Doffy het volgende:
Maar... maar... maar... ik wil meer dan alleen de hete seks, de stiekeme afspraakjes, de dure restaurants en de Louis Vuitton-handtasjes
Nee, mijn liefde voor jouquote:Op zondag 22 januari 2006 22:54 schreef Adelante het volgende:
een tijdje WFL modden heeft je wel soft gemaakt zeg...
quote:In overeenstemming met de gedachtengang van mgr. dr. Benedictus zal het dan als compromis wel sex mét liefde worden
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat snap je pas als je het gezien hebt
Dan sta ik op uit mijn graf hoorquote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 januari 2006 22:59 schreef Adelante het volgende:![]()
slapen gaat, lekker tegen vriendin aan kruip, maar gedachten bij doffy![]()
.... lijkstijfheid.quote:
De liefde van een man gaat zelfs over lijken?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... lijkstijfheid.en dan die om de anderste dag t/m de feestdagen
*LOL* ja, in je liefde ga jij over een lijkquote:Op zondag 22 januari 2006 23:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
De liefde van een man gaat zelfs over lijken?![]()
En de flessen whisky van 300+ euro?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar... maar... maar... ik wil meer dan alleen de hete seks, de stiekeme afspraakjes, de dure restaurants en de Louis Vuitton-handtasjes
Ow.. sorryquote:
tehrockstar is anders hartstikke aardig.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
opletten is niet je sterkste kant, maar da wisten we al.... enige waar jij voor hier bent is bashen en flamen, dus ben stil of zeg wat nuttigs....
LuQas! Mijn favoriete klassieketalerquote:Op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef LuQas het volgende:
Hoi Doffy! Is je subtitel Aerial vanwege Kate B.?
Dan ken ik je allang niet meerquote:Op zondag 22 januari 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* ja, in je liefde ga jij over een lijk
Ja daarom is het hier toch ook onze troetelpuberquote:Op zondag 22 januari 2006 23:07 schreef LuQas het volgende:
[..]
tehrockstar is anders hartstikke aardig.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
LuQas! Mijn favoriete klassieketaler
En inderdaad ja![]()
Ik vind cd 1 beter dan cd 2quote:Op zondag 22 januari 2006 23:11 schreef LuQas het volgende:
Ik ben nog niet heel bekend met haar, durf Aerial nog niet aan.
luqas, geef jij klassieke talen, als in grieks en latiijn, echt??!!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:11 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben nog niet heel bekend met haar, durf Aerial nog niet aan. Maar Hounds of Love heeft een tijdje geleden non-stop op repeat gestaan.
jaquote:Op zondag 22 januari 2006 23:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
luqas, geef jij klassieke talen, als in grieks en latiijn, echt??!!
Hooguit het vage rare wijverigequote:Op zondag 22 januari 2006 23:14 schreef LuQas het volgende:
Vind die vergelijking die zo vaak tussen Kate Bush en Tori Amos wordt getrokken onterecht overigens.
Eh ja, die overeenkomst zie ik ook niet directquote:Op zondag 22 januari 2006 23:14 schreef LuQas het volgende:
Vind die vergelijking die zo vaak tussen Kate Bush en Tori Amos wordt getrokken onterecht overigens.
Te hard meegezongen met Wuthering Heights?quote:Mijn keel doet nog steeds zo'n pijn. ;'( Hoop niet dat ik een longontsteking heb ofzo.
Welterusten!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Eh ja, die overeenkomst zie ik ook niet direct
[..]
Te hard meegezongen met Wuthering Heights?![]()
Beterschap!
* Doffel gaat nu slapen
Iedereen POTEN AF VAN LUQAS!!!quote:
Hij houdt van Tori. Je wordt al gek als ik weer eens een cd opzetquote:Op zondag 22 januari 2006 23:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Iedereen POTEN AF VAN LUQAS!!!
het maakt me niet uit wat ik er voor moet doen
het maakt me niet uit wat het me kost
het maakt me niet uit wie ik er voor moet vermoorden
maar hij is
VAN MIJ!!!
Haha, vroeger verliefd geweest op de docent Grieks ofzo?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Iedereen POTEN AF VAN LUQAS!!!
het maakt me niet uit wat ik er voor moet doen
het maakt me niet uit wat het me kost
het maakt me niet uit wie ik er voor moet vermoorden
maar hij is
VAN MIJ!!!
wat een onzin, ik ben gek op toriquote:Op zondag 22 januari 2006 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij houdt van Tori. Je wordt al gek als ik weer eens een cd opzet
Ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij kan soms weken aan een stuk alleen maar tori aanzetten
dat vertel ik je nog wel eens,quote:Op zondag 22 januari 2006 23:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha, vroeger verliefd geweest op de docent Grieks ofzo?
quote:
wat ben jij laag en leegquote:Op zondag 22 januari 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bovendien vindt Mama dat we samenheulen
Griekse tragedies zijn erg fijn. Ik ga binnenkort een Romeinse tragedie met mijn leerlingen lezen, de Thyestes van Seneca. Ook erg interessant. Is Kreoon leuk op te spelen? Hij is meestal wel de nare machtige tiran.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat vertel ik je nog wel eens,
maar ik ben helemaal into Grieks, ik speelde al eens eerder in Antigone, in Thyestes en in Medea, nu heb ik dit seizoen weer in Antigone gespeeld, in de rol van Kreoon.
Vooral de theaterkant boeit me erg
maar, jij bent een mooie man met klassieke diepgang, als een vintage port van 50 jaar oud, ik doe niet voor minder, ik wil jou![]()
Mijn ware aard komt naar bovenquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar ik ben helemaal into Grieks,
Ik kende 'm eerderquote:maar, jij bent een mooie man met klassieke diepgang, als een vintage port van 50 jaar oud, ik doe niet voor minder, ik wil jou![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 januari 2006 23:27 schreef Just-Dennis het volgende:
Trusten ofzo
Sweet Dreams Just-Dennisquote:Op zondag 22 januari 2006 23:27 schreef Just-Dennis het volgende:
Trusten ofzo
Kreoon, is een heerlijke machtige rol, veel van mijn foto's uit mijn fotoboek komen uit Antigonequote:Op zondag 22 januari 2006 23:26 schreef LuQas het volgende:
[..]
Griekse tragedies zijn erg fijn. Ik ga binnenkort een Romeinse tragedie met mijn leerlingen lezen, de Thyestes van Seneca. Ook erg interessant. Is Kreoon leuk op te spelen? Hij is meestal wel de nare machtige tiran.
En wat bizar, vorige week werd ik door iemand anders ook al met Port vergeleken.
wil je met me trouwen?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:26 schreef LuQas het volgende:
[..]
Griekse tragedies zijn erg fijn. Ik ga binnenkort een Romeinse tragedie met mijn leerlingen lezen, de Thyestes van Seneca. Ook erg interessant. Is Kreoon leuk op te spelen? Hij is meestal wel de nare machtige tiran.
En wat bizar, vorige week werd ik door iemand anders ook al met Port vergeleken.
nee sorry plaats de door mij beminde op een altaarquote:Op zondag 22 januari 2006 23:45 schreef Ang3l het volgende:
Hou je nog wel ruimte over voor mij?
Anders word ik jaloers.
*scheurt salarisbrief door*quote:Op zondag 22 januari 2006 23:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee sorry plaats de door mij beminde op een altaar
en offer mijn leven aan hem
als een griekse god op een zuil
in die solistische liefde is geen plaats voor anderen
Jezus... Dan gaat het hard.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
Voor maandag 23 januari 2006 gelden er nieuwe regels
vanaf nu moet je elke dag 1 persoon +5 en iemand anders -5 punten geven.
Om de lijst echter nog sneller in te korten, en de spanning van gisteravond nog eens terug te halen hebben we besloten om vanaf nu ook elke dat te nomineren.
Je brengt dus elke dag ook 1 noninatie uit op een persoon die je die dag nog geen punten hebt gegeven.
de persoon met de meeste nominaties moet er dan uit
In geval van een gelijk aantal nominaties voor meerdere personen zullen ze allemaal het lijstje verlaten
Maar dus ook iedereen met 0 punten verlaat de lijst
veel wijsheid toegewenst bij jullie keuze
De Spel-Leiding
Ang3l, CDP en Stroekie
We moeten van Fok eind januari klaar zijn he. Tis al de 23equote:
Hij slaapt, dus ik kan het nu wel zeggen, maar dan met de voorwaarde dat niemand het aan hem doorvertelt:quote:Op zondag 22 januari 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow, mag ik dat doen?
Heerlijk met een shampoo, en dan kriebelen en masseren en wassen en spoelen en conditioneren en tijdens het inwerken praten en dan uitspoelen en zo?
en weet je wat het mooiste isquote:Op maandag 23 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij slaapt, dus ik kan het nu wel zeggen, maar dan met de voorwaarde dat niemand het aan hem doorvertelt:
toen ik dit las, voelde ik kriebeltjes in mn buikWat klonk dit schattig en romantisch...
![]()
![]()
![]()
Maar ee, je weet: niet doorvertellen, hequote:Op maandag 23 januari 2006 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en weet je wat het mooiste is
hij meent het ook echt![]()
Ang3l is echt heel romantisch en zacht en lief
er is niemand op dit godvergeten forum die dat beter weet dan ik
Dan moet de nachtploeg nog wel als een gek doorpostenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar ee, je weet: niet doorvertellen, he![]()
![]()
Ik denk niet dat ik deze rond overleef hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
trusten wonderer, slaap gerust, mijn dagen in de lijst zijn geteld, maar jou eer is gered
Tja, ik zou graag blijven posten, maar ja, ik heb werkquote:Op maandag 23 januari 2006 00:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
We moeten de nachtdienst draaien zonder Wonderer![]()
Maar dan mag de rest van de nachtploeg zich hier wel eens snel komen melden hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 00:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
We moeten de nachtdienst draaien zonder Wonderer![]()
Hopelijk komt de rest inderdaad snel om je af te lossne, Wondererquote:Op maandag 23 januari 2006 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan mag de rest van de nachtploeg zich hier wel eens snel komen melden hoor
anders moeten we voor hun ook gewoon een prikklok gaan instellen![]()
Maar weet jij nog een goed onderwerp on hier het topic in te slingerenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hopelijk komt de rest inderdaad snel om je af te lossne, Wonderer
Sweet Dreams en een nachtzoen voor TheaterMaMaquote:Op maandag 23 januari 2006 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga ook zo slapen
raar dagritme vandaag..
Nee hier ben k weer!quote:
zelfs die prestatie levert me vooralsnog geen + punten op,maar daar waren vlarp of waxxer ook niet echt bijquote:Op maandag 23 januari 2006 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar weet jij nog een goed onderwerp on hier het topic in te slingeren
wellicht dat hierdoor mensen weer getriggerd worden om hun reakties achter te laten
al wordt dat natuurlijk heel moeilijk na de openhartigheid van het vorige topic
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, je zit gewoon de digi opa hier op z'n verkeerde been te zetten![]()
jou verhaal?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
Hmm, een onderwerp..... Ik zat laatst aan coming-outs te denken.
Ik dacht aan jongens die thuis rond hun ouders rondlopen met het idee dat ze in feite niet aan de verwachtingen van hun ouders, hoe irrationeel die verwachtingen ook zijn, voldoen. Ze willen hun ouders vertellen wat voor gevoelens ze hebben, maar doen dat niet uit angst voor onbegrip. Nee, ze zijn totaal niet depressief, maar zo nu en dan hadden ze gewild dat de mensen van wie ze het meest houden hen zouden accepteren.
Goed onderwerp?![]()
Dat heb ik niet gezegd, ik zei alleen dat ik laatst aan dat onderwerp dachtquote:
Verdoriequote:
BBtje is een koosnaampjequote:Op maandag 23 januari 2006 01:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
VerdorieIk weet dat jullie allemaal langer dan 1.80 zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik klein ben, ja!
![]()
![]()
Yayquote:
nee hoor bij 175 ben ik gestopt met in de lengte te groeienquote:Op maandag 23 januari 2006 01:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
VerdorieIk weet dat jullie allemaal langer dan 1.80 zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik klein ben, ja!
![]()
![]()
Heyhey! Hoe vaak heeft BB het over pr0n gehad! 1 Keer als ik het goed hebquote:Op maandag 23 januari 2006 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yay
En we gaan niet weer over pr0n praten!
dat hebben we vanmiddag/vanavond toch al gedaanquote:Op maandag 23 januari 2006 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yay
En we gaan niet weer over pr0n praten!
en voor de rest ging het elke keer over tijgers in Indiaquote:Op maandag 23 januari 2006 01:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey! Hoe vaak heeft BB het over pr0n gehad! 1 Keer als ik het goed heb
Jij hoort bij de oude garde, de jeugd van tegenwoordig gaat het liefst voor 1.90 mquote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor bij 175 ben ik gestopt met in de lengte te groeien
\quote:Op maandag 23 januari 2006 01:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey! Hoe vaak heeft BB het over pr0n gehad! 1 Keer als ik het goed heb
en het oud hollandsche spreekwoord van wie het kleine niet eert is het grote niet weerd klint hier natuurlijk wel verschikkelijk dubbelzinnigquote:Op maandag 23 januari 2006 01:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij hoort bij de oude garde, de jeugd van tegenwoordig gaat het liefst voor 1.90 m![]()
Doeg mamquote:Op maandag 23 januari 2006 01:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben ik blij dat ik ook bij die oude garde joor,
maar goed deze oude garde zet zijn looprek weg, doet zijn gebit uit en gaat legguh
Ja welterusten Mamaquote:Op maandag 23 januari 2006 01:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben ik blij dat ik ook bij die oude garde joor,
maar goed deze oude garde zet zijn looprek weg, doet zijn gebit uit en gaat legguh
Ja waar bleef je nu al die tijd?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:14 schreef davidov het volgende:
*avond ploeg lid schuift weer aan*
khad het te gezellig op msnquote:Op maandag 23 januari 2006 01:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja waar bleef je nu al die tijd?
zo klopt hij trouwens beterquote:*avond nacht ploeg lid schuift weer aan*
nou zo hard ging het hier het laatste uur niet hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 01:17 schreef davidov het volgende:
En ik ben goed in multitasken op de pc, maar jullie volgen op fok! is me net iets teveel
Als adam en eva echt de 1e mensen waren, waarom hebben ze dan verdomme navels op al die schilderijen en beelden?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:18 schreef BB_Koning het volgende:
Davidje, kom eens met een onderwerp, mijn onderwerpen zijn te zwaar![]()
Das een luxeprobleemquote:Op maandag 23 januari 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Help!
Het vaste neuk-maatje ding die ik al maanden afschuif omdat ik eigenlijk niet zoveel zin meer heb en hij bezet was is nu weer single en wil me!
AAARGh
Kan toch dat ze met navel zijn gemaakt?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Als adam en eva echt de 1e mensen waren, waarom hebben ze dan verdomme navels op al die schilderijen en beelden?
Maar God wekte Adam toch tot leven door er zijn adem over uit te blazen,?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Als adam en eva echt de 1e mensen waren, waarom hebben ze dan verdomme navels op al die schilderijen en beelden?
And he doesn't take no as an answer ?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Help!
Het vaste neuk-maatje ding die ik al maanden afschuif omdat ik eigenlijk niet zoveel zin meer heb en hij bezet was is nu weer single en wil me!
AAARGh
Nou geen luxeprobleem ..quote:
God de afgelopen weken toen ie nog bezet was kreeg k al dagelijks smsjes wanneer k langskwamquote:Op maandag 23 januari 2006 01:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
And he doesn't take no as an answer ?
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kan toch dat ze met navel zijn gemaakt?![]()
chow!quote:Op maandag 23 januari 2006 01:25 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga jullie verlaten, mn moeder kan weer eens niet slapen bij mn vader en is hier. Doei![]()
Dahag BB_Koningquote:Op maandag 23 januari 2006 01:25 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga jullie verlaten, mn moeder kan weer eens niet slapen bij mn vader en is hier. Doei![]()
en nu aan jou de eer on de rebound guy te zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
God de afgelopen weken toen ie nog bezet was kreeg k al dagelijks smsjes wanneer k langskwam![]()
Ik moet m nietquote:Op maandag 23 januari 2006 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu aan jou de eer on de rebound guy te zijn
weet niet of je daar nu wel zo blij mee moet zijn![]()
mensen afwijzen is nooit leuk, en vaak lastig om het taktvol te brengen zonder ze al te veel te kwetsen. Maar voor het hebben van sex zijn er toch wel 2 personen nodig die er alle twee achter staan. De een mag dit nooit van de ander eisenquote:
Hij eist nix, maar blijft maar jagenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mensen afwijzen is nooit leuk, en vaak lastig om het taktvol te brengen zonder ze al te veel te kwetsen. Maar voor het hebben van sex zijn er toch wel 2 personen nodig die er alle twee achter staan. De een mag dit nooit van de ander eisen
Takes a hint but keeps trying..quote:Op maandag 23 januari 2006 01:38 schreef davidov het volgende:
het type dat een plaat voor zn kop heeft? "and doesn't take a hint?"
hij oefent dus volop druk op je uitquote:Op maandag 23 januari 2006 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij eist nix, maar blijft maar jagen![]()
Hij blijft maar smeken of k langskom.. t word echt slapstick hierquote:Op maandag 23 januari 2006 01:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij oefent dus volop druk op je uit
dat is niet direct eisen maar dus wel stug volhouden ook al geef jij signalen af dat je het niet wil.
Jemig zegquote:Op maandag 23 januari 2006 01:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij blijft maar smeken of k langskom.. t word echt slapstick hier![]()
*zet ook fone uit*
Zn vriendje satisfied m nietquote:Op maandag 23 januari 2006 01:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jemig zeg
dan zit z'n zaad hem echt wel in de weg
lijkt wel of het hem naar z'n hoofd gestegen is
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:53 schreef davidov het volgende:
vraag ik me af:
- is hij zo weg van je dat hij gewoon niet wil/kan opgeven?
en nu wil hij zich dus weer op jou "storten"quote:Op maandag 23 januari 2006 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zn vriendje satisfied m niet
tijd om het hem piekfijn uit te leggen me dunkt, of gebruik je hem als emergency backupquote:
3 jaar ofzo? T is echt een knipperlicht ding..want ik mocht steeds opdraven als t ff uit was.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu wil hij zich dus weer op jou "storten"
hoe lang heeft die relatie dan geduurd?
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:55 schreef davidov het volgende:
[..]
tijd om het hem piekfijn uit te leggen me dunkt, of gebruik je hem als emergency backup
dan heel vlug en grondig er een streep onder zettenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
3 jaar ofzo? T is echt een knipperlicht ding..want ik mocht steeds opdraven als t ff uit was.
Ik heb t m goed duidelijk gemaaktquote:Op maandag 23 januari 2006 01:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heel vlug en grondig er een streep onder zetten![]()
Goed zoquote:Op maandag 23 januari 2006 01:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb t m goed duidelijk gemaakt
Gnight stroekiequote:Op maandag 23 januari 2006 02:00 schreef Stroekie het volgende:
Maar heren ik wens jullie het allerbeste
ik ga toch naar me nest toe
Sweet Dreams allemaal![]()
lol , denk ook niet dat ie bij je i.d smaak valtquote:
ah dan hoef ik ook niet de moeite te doen om het plaatje te achterhalen wat steeds verdwijntquote:Op maandag 23 januari 2006 02:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol , denk ook niet dat ie bij je i.d smaak valt
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Help!
AAARGh
ik dacht dat jij niet over seks wilde praten!!!quote:Ik praat met vrienden uitgebreid over sexuele ervaringen. Ik kies er alleen voor om dat niet op FOK te doen
Maar wel zeuren dat geen jongen je wou.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
God de afgelopen weken toen ie nog bezet was kreeg k al dagelijks smsjes wanneer k langskwam![]()
't Is nog vroeg he?quote:
ga maar snel stemmen dan nu kan het nog :quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |