Maar weet jij nog een goed onderwerp on hier het topic in te slingerenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hopelijk komt de rest inderdaad snel om je af te lossne, Wonderer
Sweet Dreams en een nachtzoen voor TheaterMaMaquote:Op maandag 23 januari 2006 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga ook zo slapen
raar dagritme vandaag..
Nee hier ben k weer!quote:
zelfs die prestatie levert me vooralsnog geen + punten op,maar daar waren vlarp of waxxer ook niet echt bijquote:Op maandag 23 januari 2006 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar weet jij nog een goed onderwerp on hier het topic in te slingeren
wellicht dat hierdoor mensen weer getriggerd worden om hun reakties achter te laten
al wordt dat natuurlijk heel moeilijk na de openhartigheid van het vorige topic
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, je zit gewoon de digi opa hier op z'n verkeerde been te zetten![]()
jou verhaal?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
Hmm, een onderwerp..... Ik zat laatst aan coming-outs te denken.
Ik dacht aan jongens die thuis rond hun ouders rondlopen met het idee dat ze in feite niet aan de verwachtingen van hun ouders, hoe irrationeel die verwachtingen ook zijn, voldoen. Ze willen hun ouders vertellen wat voor gevoelens ze hebben, maar doen dat niet uit angst voor onbegrip. Nee, ze zijn totaal niet depressief, maar zo nu en dan hadden ze gewild dat de mensen van wie ze het meest houden hen zouden accepteren.
Goed onderwerp?![]()
Dat heb ik niet gezegd, ik zei alleen dat ik laatst aan dat onderwerp dachtquote:
Verdoriequote:
BBtje is een koosnaampjequote:Op maandag 23 januari 2006 01:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
VerdorieIk weet dat jullie allemaal langer dan 1.80 zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik klein ben, ja!
![]()
![]()
Yayquote:
nee hoor bij 175 ben ik gestopt met in de lengte te groeienquote:Op maandag 23 januari 2006 01:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
VerdorieIk weet dat jullie allemaal langer dan 1.80 zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik klein ben, ja!
![]()
![]()
Heyhey! Hoe vaak heeft BB het over pr0n gehad! 1 Keer als ik het goed hebquote:Op maandag 23 januari 2006 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yay
En we gaan niet weer over pr0n praten!
dat hebben we vanmiddag/vanavond toch al gedaanquote:Op maandag 23 januari 2006 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yay
En we gaan niet weer over pr0n praten!
en voor de rest ging het elke keer over tijgers in Indiaquote:Op maandag 23 januari 2006 01:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey! Hoe vaak heeft BB het over pr0n gehad! 1 Keer als ik het goed heb
Jij hoort bij de oude garde, de jeugd van tegenwoordig gaat het liefst voor 1.90 mquote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor bij 175 ben ik gestopt met in de lengte te groeien
\quote:Op maandag 23 januari 2006 01:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey! Hoe vaak heeft BB het over pr0n gehad! 1 Keer als ik het goed heb
en het oud hollandsche spreekwoord van wie het kleine niet eert is het grote niet weerd klint hier natuurlijk wel verschikkelijk dubbelzinnigquote:Op maandag 23 januari 2006 01:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij hoort bij de oude garde, de jeugd van tegenwoordig gaat het liefst voor 1.90 m![]()
Doeg mamquote:Op maandag 23 januari 2006 01:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben ik blij dat ik ook bij die oude garde joor,
maar goed deze oude garde zet zijn looprek weg, doet zijn gebit uit en gaat legguh
Ja welterusten Mamaquote:Op maandag 23 januari 2006 01:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben ik blij dat ik ook bij die oude garde joor,
maar goed deze oude garde zet zijn looprek weg, doet zijn gebit uit en gaat legguh
Ja waar bleef je nu al die tijd?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:14 schreef davidov het volgende:
*avond ploeg lid schuift weer aan*
khad het te gezellig op msnquote:Op maandag 23 januari 2006 01:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja waar bleef je nu al die tijd?
zo klopt hij trouwens beterquote:*avond nacht ploeg lid schuift weer aan*
nou zo hard ging het hier het laatste uur niet hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 01:17 schreef davidov het volgende:
En ik ben goed in multitasken op de pc, maar jullie volgen op fok! is me net iets teveel
Als adam en eva echt de 1e mensen waren, waarom hebben ze dan verdomme navels op al die schilderijen en beelden?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:18 schreef BB_Koning het volgende:
Davidje, kom eens met een onderwerp, mijn onderwerpen zijn te zwaar![]()
Das een luxeprobleemquote:Op maandag 23 januari 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Help!
Het vaste neuk-maatje ding die ik al maanden afschuif omdat ik eigenlijk niet zoveel zin meer heb en hij bezet was is nu weer single en wil me!
AAARGh
Kan toch dat ze met navel zijn gemaakt?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Als adam en eva echt de 1e mensen waren, waarom hebben ze dan verdomme navels op al die schilderijen en beelden?
Maar God wekte Adam toch tot leven door er zijn adem over uit te blazen,?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Als adam en eva echt de 1e mensen waren, waarom hebben ze dan verdomme navels op al die schilderijen en beelden?
And he doesn't take no as an answer ?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Help!
Het vaste neuk-maatje ding die ik al maanden afschuif omdat ik eigenlijk niet zoveel zin meer heb en hij bezet was is nu weer single en wil me!
AAARGh
Nou geen luxeprobleem ..quote:
God de afgelopen weken toen ie nog bezet was kreeg k al dagelijks smsjes wanneer k langskwamquote:Op maandag 23 januari 2006 01:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
And he doesn't take no as an answer ?
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kan toch dat ze met navel zijn gemaakt?![]()
chow!quote:Op maandag 23 januari 2006 01:25 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga jullie verlaten, mn moeder kan weer eens niet slapen bij mn vader en is hier. Doei![]()
Dahag BB_Koningquote:Op maandag 23 januari 2006 01:25 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga jullie verlaten, mn moeder kan weer eens niet slapen bij mn vader en is hier. Doei![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |