sharp as a laserquote:Op zondag 22 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Want nu heb ik er 1, die precies weet hoe het moet!
Dat had je ook niet verwacht na een blik op imdb?quote:
Ik was er op voorbereid..quote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat had je ook niet verwacht na een blik op imdb?
Laters Bartquote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
Simply Red - Cuba ga kijken
gaap
slaap
trusten!
Sweet Dreams Cybartquote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
Simply Red - Cuba ga kijken
gaap
slaap
trusten!
ik heb nog zo'n promotie-videoband, en boven mijn bed hing een poster à formaat Bushokjequote:Op zondag 22 januari 2006 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sharp as a laser![]()
hij maakte van dat lieve kind een echte wereldmeid
JIJ.. een vriendin!?!?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb nog zo'n promotie-videoband, en boven mijn bed hing een poster à formaat Bushokje
(vond mijn toenmalige vriendin niet zo heel leuk)
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:55 schreef Adelante het volgende:
mocht m'n relatie ooit stuklopen, mag jij m'n rebound zijn
als in relatie... duh...quote:
Maar... maar... maar... ik wil meer dan alleen de hete seks, de stiekeme afspraakjes, de dure restaurants en de Louis Vuitton-handtasjesquote:Op zondag 22 januari 2006 22:47 schreef Adelante het volgende:
als in relatie... duh...
voor hete seks of als minnaar weet ik je huis te wonen![]()
![]()
![]()
![]()
Een wat?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:49 schreef Just-Dennis het volgende:
Een colettertafel
quote:
Welnee!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:53 schreef creno het volgende:
[..]
ja ! zo'n drie jaar. Is dat zo vreemd ?
Man, je hebt geen idee!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:52 schreef petre86 het volgende:
sow hey, dat moet er in FC heet aan toe gaan zeg.. die modjes met affaires
een tijdje WFL modden heeft je wel soft gemaakt zeg...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:49 schreef Doffy het volgende:
Maar... maar... maar... ik wil meer dan alleen de hete seks, de stiekeme afspraakjes, de dure restaurants en de Louis Vuitton-handtasjes
Nee, mijn liefde voor jouquote:Op zondag 22 januari 2006 22:54 schreef Adelante het volgende:
een tijdje WFL modden heeft je wel soft gemaakt zeg...
quote:In overeenstemming met de gedachtengang van mgr. dr. Benedictus zal het dan als compromis wel sex mét liefde worden
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat snap je pas als je het gezien hebt
Dan sta ik op uit mijn graf hoorquote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 januari 2006 22:59 schreef Adelante het volgende:![]()
slapen gaat, lekker tegen vriendin aan kruip, maar gedachten bij doffy![]()
.... lijkstijfheid.quote:
De liefde van een man gaat zelfs over lijken?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... lijkstijfheid.en dan die om de anderste dag t/m de feestdagen
*LOL* ja, in je liefde ga jij over een lijkquote:Op zondag 22 januari 2006 23:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
De liefde van een man gaat zelfs over lijken?![]()
En de flessen whisky van 300+ euro?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar... maar... maar... ik wil meer dan alleen de hete seks, de stiekeme afspraakjes, de dure restaurants en de Louis Vuitton-handtasjes
Ow.. sorryquote:
tehrockstar is anders hartstikke aardig.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
opletten is niet je sterkste kant, maar da wisten we al.... enige waar jij voor hier bent is bashen en flamen, dus ben stil of zeg wat nuttigs....
LuQas! Mijn favoriete klassieketalerquote:Op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef LuQas het volgende:
Hoi Doffy! Is je subtitel Aerial vanwege Kate B.?
Dan ken ik je allang niet meerquote:Op zondag 22 januari 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* ja, in je liefde ga jij over een lijk
Ja daarom is het hier toch ook onze troetelpuberquote:Op zondag 22 januari 2006 23:07 schreef LuQas het volgende:
[..]
tehrockstar is anders hartstikke aardig.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
LuQas! Mijn favoriete klassieketaler
En inderdaad ja![]()
Ik vind cd 1 beter dan cd 2quote:Op zondag 22 januari 2006 23:11 schreef LuQas het volgende:
Ik ben nog niet heel bekend met haar, durf Aerial nog niet aan.
luqas, geef jij klassieke talen, als in grieks en latiijn, echt??!!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:11 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben nog niet heel bekend met haar, durf Aerial nog niet aan. Maar Hounds of Love heeft een tijdje geleden non-stop op repeat gestaan.
jaquote:Op zondag 22 januari 2006 23:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
luqas, geef jij klassieke talen, als in grieks en latiijn, echt??!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |