hij klinkt veel te volwassen voor een 16-jarigequote:Op zondag 22 januari 2006 21:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee![]()
maar, ik mag hem wel me vriend noemenen hij zei al: het komt wel goed, en da beloofde hij en hij belooft nooit wat want hij komt zijn beloftes na
dus alles is goed, of komt goed:D
![]()
![]()
![]()
Daarom neukt hij ook met 23-jarige bouwvakkers.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij klinkt veel te volwassen voor een 16-jarige
Jij was degene met de magische wasmachinequote:Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik heb het serieus geprobeerd... maar ik kan me zo gauw geen enkele voorstelling maken van jouw beeld van wasmachines... ONdanks mijn rijke fantasie... kun je misschien het een en ander even verduidelijken met een fotootje?
opletten is niet je sterkste kant, maar da wisten we al.... enige waar jij voor hier bent is bashen en flamen, dus ben stil of zeg wat nuttigs....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daarom neukt hij ook met 23-jarige bouwvakkers.
isie ookquote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij klinkt veel te volwassen voor een 16-jarige
Hoe oud is je vriendje dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
opletten is niet je sterkste kant, maar da wisten we al.... enige waar jij voor hier bent is bashen en flamen, dus ben stil of zeg wat nuttigs....
Jou ontgaat niks, mijn kleine vriendquote:Op zondag 22 januari 2006 21:26 schreef TehRockstar het volgende:
Als hij 16 is, dan heb ik toch gelijk?. Hoe kan je dan zeggen dat ik niet goed oplet?
zoals ik al zei, is opletten nie je sterkste kant, het gaat er nie om, hoe oud hij is, maar ik ben...quote:
Ja, voor jou.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
zoals ik al zei, is opletten nie je sterkste kant, het gaat er nie om, hoe oud hij is, maar ik ben...
Eén groot theatersport festijn?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Vijf Waxxers in één huis, hoe zou dat gaan?
ik heb het over feiten, niet over vinden... zoek maar op int woordenboek wat een feit is....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, voor jou.. Maar het kan mij toch niet schelen wat jij vind.
Daar issie weer.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Jeetje.
Gossie, toch. Je vind dat ik iets in het woordenboek op moet zoeken?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik heb het over feiten, niet over vinden... zoek maar op int woordenboek wat een feit is....
ik ben er weg van, latersssssssssss
Onkruid was je nooitquote:
Nee, een hyper clubjequote:Op zondag 22 januari 2006 21:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eén groot theatersport festijn?![]()
Nou, dan hoeft er iig niks in scene worden gezetquote:Op zondag 22 januari 2006 21:46 schreef TehRockstar het volgende:
5 Waxxers. 1 huis. 24 per dag gefilmd.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan hoeft er iig niks in scene worden gezet
Nou...... ja....... leuks..... ik heb wel een verhaal maar ik weet niet of ik dat online kan zettenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Nog iets leuks gebeurd?
Excuse me?!quote:
Stiekemerd!quote:
Hey!!quote:
mijn mening: duik niet te snel met iemand het bed in ! Doe het pas als je wat vastigheid hebt. En de eerste keer, die vergeet je nooit meerquote:Op zondag 22 januari 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stiekemerd!
Wat is jouw mening erover dan?
Tot over een uur of twee...quote:
prima ! ik kom dinsdag weer jullie kant op.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hey!!
Ja dat goed hoor! Erg leuke stage en gezellige boel op de redactie
Hoe ist met jou?
2 uurquote:
Ooow, mag ik dat doen?quote:
We zijn niet allemaal zo irritant downloaderig en internet amerika-gerichtquote:Op zondag 22 januari 2006 22:05 schreef Cairon het volgende:
ontdekken jullie nu pas the 4400?
die serie is al meer dan drie jaar oud!
Het komt tot halverwege zijn rug of zo, dat duurt langer dan jouw korte koppiequote:Op zondag 22 januari 2006 22:06 schreef creno het volgende:
[..]
2 uur
wat doet die kerel, haar voor haar inzepen en afspoelen ?![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het komt tot halverwege zijn rug of zo, dat duurt langer dan jouw korte koppie
volgens zijn foto-boekquote:Ik heb lang, zwart, krullend haar.
Ben je vast "ons liedje" aan het oefenen?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:08 schreef Just-Dennis het volgende:
Tralalaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef creno het volgende:
[..]
[..]
volgens zijn foto-boektis katja schuurman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |