en nu aan jou de eer on de rebound guy te zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
God de afgelopen weken toen ie nog bezet was kreeg k al dagelijks smsjes wanneer k langskwam![]()
Ik moet m nietquote:Op maandag 23 januari 2006 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu aan jou de eer on de rebound guy te zijn
weet niet of je daar nu wel zo blij mee moet zijn![]()
mensen afwijzen is nooit leuk, en vaak lastig om het taktvol te brengen zonder ze al te veel te kwetsen. Maar voor het hebben van sex zijn er toch wel 2 personen nodig die er alle twee achter staan. De een mag dit nooit van de ander eisenquote:
Hij eist nix, maar blijft maar jagenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mensen afwijzen is nooit leuk, en vaak lastig om het taktvol te brengen zonder ze al te veel te kwetsen. Maar voor het hebben van sex zijn er toch wel 2 personen nodig die er alle twee achter staan. De een mag dit nooit van de ander eisen
Takes a hint but keeps trying..quote:Op maandag 23 januari 2006 01:38 schreef davidov het volgende:
het type dat een plaat voor zn kop heeft? "and doesn't take a hint?"
hij oefent dus volop druk op je uitquote:Op maandag 23 januari 2006 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij eist nix, maar blijft maar jagen![]()
Hij blijft maar smeken of k langskom.. t word echt slapstick hierquote:Op maandag 23 januari 2006 01:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij oefent dus volop druk op je uit
dat is niet direct eisen maar dus wel stug volhouden ook al geef jij signalen af dat je het niet wil.
Jemig zegquote:Op maandag 23 januari 2006 01:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij blijft maar smeken of k langskom.. t word echt slapstick hier![]()
*zet ook fone uit*
Zn vriendje satisfied m nietquote:Op maandag 23 januari 2006 01:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jemig zeg
dan zit z'n zaad hem echt wel in de weg
lijkt wel of het hem naar z'n hoofd gestegen is
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:53 schreef davidov het volgende:
vraag ik me af:
- is hij zo weg van je dat hij gewoon niet wil/kan opgeven?
en nu wil hij zich dus weer op jou "storten"quote:Op maandag 23 januari 2006 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zn vriendje satisfied m niet
tijd om het hem piekfijn uit te leggen me dunkt, of gebruik je hem als emergency backupquote:
3 jaar ofzo? T is echt een knipperlicht ding..want ik mocht steeds opdraven als t ff uit was.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu wil hij zich dus weer op jou "storten"
hoe lang heeft die relatie dan geduurd?
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:55 schreef davidov het volgende:
[..]
tijd om het hem piekfijn uit te leggen me dunkt, of gebruik je hem als emergency backup
dan heel vlug en grondig er een streep onder zettenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
3 jaar ofzo? T is echt een knipperlicht ding..want ik mocht steeds opdraven als t ff uit was.
Ik heb t m goed duidelijk gemaaktquote:Op maandag 23 januari 2006 01:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heel vlug en grondig er een streep onder zetten![]()
Goed zoquote:Op maandag 23 januari 2006 01:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb t m goed duidelijk gemaakt
Gnight stroekiequote:Op maandag 23 januari 2006 02:00 schreef Stroekie het volgende:
Maar heren ik wens jullie het allerbeste
ik ga toch naar me nest toe
Sweet Dreams allemaal![]()
lol , denk ook niet dat ie bij je i.d smaak valtquote:
ah dan hoef ik ook niet de moeite te doen om het plaatje te achterhalen wat steeds verdwijntquote:Op maandag 23 januari 2006 02:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol , denk ook niet dat ie bij je i.d smaak valt
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Help!
Het vaste neuk-maatje ding die ik al maanden afschuif omdat ik eigenlijk niet zoveel zin meer heb en hij bezet was is nu weer single en wil me!
AAARGh
ik dacht dat jij niet over seks wilde praten!!!quote:Ik praat met vrienden uitgebreid over sexuele ervaringen. Ik kies er alleen voor om dat niet op FOK te doen
Maar wel zeuren dat geen jongen je wou.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
God de afgelopen weken toen ie nog bezet was kreeg k al dagelijks smsjes wanneer k langskwam![]()
't Is nog vroeg he?quote:
ga maar snel stemmen dan nu kan het nog :quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |