oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
nee, da's waarschijnlijk nog goedkoper dan mijn autoquote:Op zondag 22 januari 2006 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb wel een huis in Indonesië, genoeg compensatie?
Het foto-archief.quote:
wel liefquote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
Meisjes van dertien, niet zo gelukkig
Meisjes van dertien, en net tussenin
Te groot voor de poppen, te groot voor de merels
Te klein voor de liefde, te klein voor de kerels
Nog nergens een vrouw, ja van boven voorzichtig
Maar verder nog nergens, nog te dun en te spichtig
Meisjes van derien, droom er maar van
Meisjes van dertien, giechel maar
[afbeelding]
Niet echt spichtig.
Wat lief!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
Meisjes van dertien, niet zo gelukkig
Meisjes van dertien, en net tussenin
Te groot voor de poppen, te groot voor de merels
Te klein voor de liefde, te klein voor de kerels
Nog nergens een vrouw, ja van boven voorzichtig
Maar verder nog nergens, nog te dun en te spichtig
Meisjes van derien, droom er maar van
Meisjes van dertien, giechel maar
[afbeelding]
Niet echt spichtig.
Ajuusquote:Op zondag 22 januari 2006 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga toch eens een Western kijken..
Toen nog welquote:
Ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar heb ik vrij weinig aan natuurllijk
dan ben ik erg benieuwd naar de es van nuquote:
Wat was er mis meequote:
Jong en onbezonnen.quote:
Ik sta bijna nooit op de fotoquote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan ben ik erg benieuwd naar de es van nu
Ook nietquote:
Blond, kort, bril.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan ben ik erg benieuwd naar de es van nu
Die bedoelde ik met 4 pixels.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Blondrood , kort, bril.Denk ik...
Dat al helemaal nietquote:
Niet rood meer ookquote:
hangen?????quote:Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat al helemaal niet. Ik doe zo min mogelijk aan 'op de foto gaan'
.
Ik heb nog foto van blond zonder bril (beetje zatquote:
Donkerblond/bruinig inmiddelsquote:
Ik heb alleen een filmpje waarin jij je uitlaten test.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wees dan eens duidelijker
heb je me niet in het filmpje gezien?
doe maarquote:Op zondag 22 januari 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nog foto van blond zonder bril (beetje zat), en nog ergens een met rood haar. Ik heb er zelfs nog een met een lange gele staart ergens
.
daar stond ik toch opquote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb alleen een filmpje waarin jij je uitlaten test.![]()
Blond is zoveel werk als je van jezelf donkerder bentquote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar is mijn vrouw vorige week ook op over gestapt na jaren lichtblond
als je donkerder dan donkerblond bent wel jaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Blond is zoveel werk als je van jezelf donkerder bent.
quote:
beetje zat?quote:
quote:
Pat heeft mijn biertje vast en doet gek op fris, hij was mijn bobquote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
beetje zat?
jullie houden elkaar wel in evenwicht geloof ik
Wat een leuke gozert!quote:
das dan wel weer liefquote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat heeft mijn biertje vast en doet gek op fris, hij was mijn bob.
quote:
En het verschil is dat hij er jonger uit ziet?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]Alleen inmiddels geen snor en sik meer
.
Volgens mij maakt dat niet uit hoor... Prikt wel een stuk minder, da's wel weer okayquote:Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En het verschil is dat hij er jonger uit ziet?
glad houden dusquote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet uit hoor... Prikt wel een stuk minder, da's wel weer okay.
Hmm ok omdat men vaak vindt dat snorloos en sikloos iemand er jonger uit ziet.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet uit hoor... Prikt wel een stuk minder, da's wel weer okay.
Of op een lengte die net iets meer is dan stoppelsquote:
hoiquote:Op zondag 22 januari 2006 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
Goeienavond, na druk weekend weer tijd voor FOK!
Leeftijd en uiterlijk zeggen me niet zoveel. Bovendien wordt iedereen op een bepaald moment kreukeligquote:Op zondag 22 januari 2006 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ok omdat men vaak vindt dat snorloos en sikloos iemand er jonger uit ziet.
ik hoop voor jullie dat dat nog even duurt!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Leeftijd en uiterlijk zeggen me niet zoveel. Bovendien wordt iedereen op een bepaald moment kreukelig.
Och, voorlopig ben ik niet ontevredenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik hoop voor jullie dat dat nog even duurt!
das helemaal mooiquote:Op zondag 22 januari 2006 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Och, voorlopig ben ik niet ontevreden. De laatste jaren word ik juist steeds blijer als ik in de spiegel kijk
.
Wat viel er te vierenquote:
eindelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 21:57 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is even een globaal schematje aan het maken voor zijn rondreis.
Korfbal tochquote:Op zondag 22 januari 2006 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh, gewoon een verenigingsfeest met band in de kantine van de vereniging
ik heb ooit 6 weken op korfbal gezeten, omdat ze één heer tekort kwamen bij een nieuwe vereniging, maar ik hou het toch liever bij handbalquote:Op zondag 22 januari 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Korfbal toch. Korfbalfeesten zijn okay
. Tenminste, dat waren ze in de tijd dat wij er heen gingen
.
Ik doe gewoon helemaal niets aan sportquote:Op zondag 22 januari 2006 22:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb ooit 6 weken op korfbal gezeten, omdat ze één heer tekort kwamen bij een nieuwe vereniging, maar ik hou het toch liever bij handbal
Juist, korfbal..quote:Op zondag 22 januari 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Korfbal toch. Korfbalfeesten zijn okay
. Tenminste, dat waren ze in de tijd dat wij er heen gingen
.
niet eten, niet sporten.. wat doe je wel graag?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon helemaal niets aan sport.
Ik beweeg overigens wél genoeg, da's een bijkomend voordeel van mijn baanquote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet eten, niet sporten.. wat doe je wel graag?
Welterusten dolle_quote:
wat stond er nou voor je edit?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik beweeg overigens wél genoeg, da's een bijkomend voordeel van mijn baan.
![]()
![]()
Niks, ik vond alleen dat ik best wel ff mocht vermelden dat ik misschien niet sport, maar wel genoeg beweegquote:
okquote:Op zondag 22 januari 2006 22:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks, ik vond alleen dat ik best wel ff mocht vermelden dat ik misschien niet sport, maar wel genoeg beweeg.
Mijn antwoord was serieusquote:
spam!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah babyywww.speedygj.nl , nieuwe zonsondergang foto's staan online
![]()
Schijt aanquote:
bij mij moest mn torrents link er wel uitquote:Op zondag 22 januari 2006 22:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Schijt aanDan zou het ook niet in mijn SIG mogen
Maar voor de rest nietquote:Op zondag 22 januari 2006 22:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij mij moest mn torrents link er wel uit
boeiequote:Op zondag 22 januari 2006 22:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar voor de rest nieten ik heb geen illegale zooi
ook geen links wat naar illegale zooi wijst
je wil rond eindigen?quote:
Niks boeiequote:
Jup, ik ga tot 32193.quote:
trustequote:Op zondag 22 januari 2006 22:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niks boeie![]()
Maar ik ga naar bed, morgen rond 7 uur foto;s makenik verwacht er heel veel van
![]()
truste
Vandaag begonnen op 31793 dus 400 posts.quote:
ah!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vandaag begonnen op 31793 dus 400 posts.
Subtiel hoor De.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:58 schreef D.Rose het volgende:
waarom zo'n OP als ie toch niet gelezen wordt
ik heb em wel gelezenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:58 schreef D.Rose het volgende:
waarom zo'n OP als ie toch niet gelezen wordt
Hij was al subtiel.quote:
Jup.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toch wel?
Kennelijk ook erg duidelijk
he, dat staat nergens dat dat moetquote:
Wat voor werk doe je dan, dat je zo vroeg moet opstaan?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen om 04.30 weer opstaan om te gaan werken.
haal jij die latste regel ff uit ej sigquote:Op zondag 22 januari 2006 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen om 04.30 weer opstaan om te gaan werken.
Dat vervang ik straks door Auckland.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
haal jij die latste regel ff uit ej sig
en daarna?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat vervang ik straks door Auckland.![]()
Tot morgenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, ik ben slapen, ajuus en tot morgen!![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, ik ben slapen, ajuus en tot morgen!![]()
goedemorgenquote:
ik had er o pgerekend dat ik zegmaar 2 uur later wakker zou wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
goedemorgen
Dan sta ik al bij de bushalte
jij bent vast al aan 't werkquote:Op maandag 23 januari 2006 07:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
goedemorgen
Dan sta ik al bij de bushalte
ik heb ook kut geslapen. Ik heb een koudje opgelopen, kriebel in de keel en een dichte neus. En dit is sinds gisterenavond ontwikkeld.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had er o pgerekend dat ik zegmaar 2 uur later wakker zou worden
das helemaal gekquote:Op maandag 23 januari 2006 07:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb ook kut geslapen. Ik heb een koudje opgelopen, kriebel in de keel en een dichte neus. En dit is sinds gisterenavond ontwikkeld.![]()
best vervelend.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
das helemaal gek
maar ik slaap gewoon de hele tijd kut, en ben nu klaarwakker om 6 uur, zonder reden
maar toch werken vandaag?quote:Op maandag 23 januari 2006 07:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
best vervelend.Ik lag om 2 uur nog te draaien..
jah, gewoon werken hoor. Ik ben nog niet echt ziek.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar toch werken vandaag?
ik heb hier weer een takenlijstje liggen
¤ 800,- 22-01-2006 15:06:59quote:Op maandag 23 januari 2006 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:was te verwachten
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=17114113
ga je daar naar op zoek????quote:Op maandag 23 januari 2006 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:was te verwachten
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=17114113
ik vind t gewoon niet leukquote:Op maandag 23 januari 2006 10:14 schreef buzzer het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die het leuk vinden om een open deur in trappen bljikbaar... Ik vind het grapje net iets te voorspelbaar
Wat is het grapjequote:Op maandag 23 januari 2006 10:14 schreef buzzer het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die het leuk vinden om een open deur in trappen bljikbaar... Ik vind het grapje net iets te voorspelbaar
de aivd is weer eens een iets kwijt geraakt met gevoelige informatiequote:Op maandag 23 januari 2006 11:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is het grapje. Dat ontgaat mij volledig
.
stel dezelfde vraag in Nederland op een zaterdagmiddag in de stad en de antwoorden zullen wellicht hetzelfde zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef qu63 het volgende:
20 procent van alle Amerikanen denkt dat de zon om de aarde draait.
17 procent weet weliswaar dat de aarde om de zon draait, maar denkt dat de aarde dat in 24 uur in plaats van 365 dagen doet.
Eindhoven zekerquote:Op maandag 23 januari 2006 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stel dezelfde vraag in Nederland op een zaterdagmiddag in de stad en de antwoorden zullen wellicht hetzelfde zijn.![]()
de overige 63% beweert dat ze stil staan tov elkaarquote:Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef qu63 het volgende:
20 procent van alle Amerikanen denkt dat de zon om de aarde draait.
17 procent weet weliswaar dat de aarde om de zon draait, maar denkt dat de aarde dat in 24 uur in plaats van 365 dagen doet.
dat weet ik nietquote:Op maandag 23 januari 2006 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de overige 63% beweert dat ze stil staan tov elkaar
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jups..
Maar goed niet echt sfeer voor mij. Net terug van het ziekenhuis en heb waarschijnlijk Rug Reuma..
* Dark_Angelus knuffel terug geeftquote:Op maandag 23 januari 2006 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]* Bengeltje D_A knuffel geeft.
Da's k*t nieuws. Wanneer krijg je de definitieve uitslag,
Nee heb je gelijk in. En op je 20e jaar is het iets wat vroeg voor dit soort ellendequote:Op maandag 23 januari 2006 15:35 schreef qu63 het volgende:
damn D_A, das niet niks
* qu63 weer terug is dus
precies jaquote:Op maandag 23 januari 2006 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee heb je gelijk in. En op je 20e jaar is het iets wat vroeg voor dit soort ellende
Dat mogen we hopen idd. Na ruim 2 jaarben ik er toch wel een beetje klaar mee..quote:Op maandag 23 januari 2006 15:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
precies ja
maar goed, als je klachten hebt betekend dit wel een eerste stap naar herstel
Je vind mijn knuffel niet fijn?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Dark_Angelus knuffel terug geeft
Eehm vandaag bloedonderzoek en vrijdag nog foto's maken. Mochten ze het daarna nog niet weten dan nog een MRI Scan. Maar goed binnen 3 weken moest het bekend zijn.
Hai ququote:Op maandag 23 januari 2006 15:52 schreef qu63 het volgende:
B.!![]()
![]()
ik wil die knuffel wel
*schoodbappen doen is
Ik vind jouw knuffie fijn!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vind mijn knuffel niet fijn?![]()
![]()
En dan zorgen dat de reuma niet verder gaat.![]()
Als je maar minder last ervan krijgt. Hoe zit het met werk?
Dan is het goed.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vind jouw knuffie fijn!![]()
![]()
Nee er zijn wel goede medicijnen tegen maar ja het is nooit iets wat helemaal weg gaat.
Werktechnisch gezien is het even wat minder. Maar goed daar moeten we maar wat oplossingen voor zien te verzinnen.
maar ik ben alweer terugquote:Op maandag 23 januari 2006 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu
Je wil die wel en gaat gelijk er vandoor
Ik dacht vroeger dat de wolken stil stonden en dat door de draaing van de aarde de wolken over mee heen gingenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de overige 63% beweert dat ze stil staan tov elkaar
Niet eens zo'n rare gedachte, ware het niet dat de rotatie van deze aardkloot vrij constant isquote:Op maandag 23 januari 2006 16:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat de wolken stil stonden en dat door de draaing van de aarde de wolken over mee heen gingen!
Ja klopt, maar op de ene moment staan ze bijna stil en op het ander moment dan vliegen ze om je oren, en toen dacht ik van: euhquote:Op maandag 23 januari 2006 16:24 schreef Walken het volgende:
[..]
Niet eens zo'n rare gedachte, ware het niet dat de rotatie van deze aardkloot vrij constant is
Jagquote:
kan je niet iets in je jas doen ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm... ik heb mijn koffer als test volgegooid met de dingen die ik gekocht had voor Indonesië (LED verlichting, 1/4 rond planken met beugels, wat boeken, kado's.. en nu wassie 25 kilo.. 5 kilo te zwaar.. Nu moet ik gaan kiezen wat ik de volgende maand mee ga nemen..
Voor de 15e eeuw had je gelijk gekregenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar op de ene moment staan ze bijna stil en op het ander moment dan vliegen ze om je oren, en toen dacht ik van: euhdeugt dit wel
Nu al.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm... ik heb mijn koffer als test volgegooid met de dingen die ik gekocht had voor Indonesië (LED verlichting, 1/4 rond planken met beugels, wat boeken, kado's.. en nu wassie 25 kilo.. 5 kilo te zwaar.. Nu moet ik gaan kiezen wat ik de volgende maand mee ga nemen..
Sorry, maar ik ben niet in die tijd geborenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:29 schreef Walken het volgende:
[..]
Voor de 15e eeuw had je gelijk gekregen![]()
Of je betaalt gewoon iets extra voor die 5 kilo bagagequote:Op maandag 23 januari 2006 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik neem geen jas mee, hier mag het dan koud zijn, ik ga direct de trein naar Schiphol in, en als ik weer uitstap is het 30+quote:Op maandag 23 januari 2006 16:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je niet iets in je jas doen ofzo?
Ja, deze twijfel is van levensbelang. Wordt het het setje gekleurde bordjes voor snacks, of de 1/4 ronde houten planken voor de badkamer.quote:
Je moet in Duivendrecht overstappen, spoor 4, koud station enzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik neem geen jas mee, hier mag het dan koud zijn, ik ga direct de trein naar Schiphol in, en als ik weer uitstap is het 30+
Per kilo is't 40 euro of zo.. dan betaal ik meer aan overgewicht dan het product kostte. Dan laat ik het wel thuis tot de volgende keer. (is toch voor juli al)quote:Op maandag 23 januari 2006 16:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of je betaalt gewoon iets extra voor die 5 kilo bagage![]()
Hallo trouwens
Gekleurde bordjes? Die hebben ze daar toch ook wel? En hout ook wel?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, deze twijfel is van levensbelang. Wordt het het setje gekleurde bordjes voor snacks, of de 1/4 ronde houten planken voor de badkamer.![]()
Ik heb op de heenweg nog nooit hoeven wachten in al die 8 keer. Ik kon direct de trein in naar Schiphol. De terugweg is echter een ander verhaal. Zondagochtendenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet in Duivendrecht overstappen, spoor 4, koud station enzo.![]()
Ik heb beiden nog niet gezien in al die jaren. De houten planken zijn ook helemaal niet uit te leggen.. in mijn Indonesisch.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gekleurde bordjes? Die hebben ze daar toch ook wel? En hout ook wel?
Ze zagen je aankomen.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb op de heenweg nog nooit hoeven wachten in al die 8 keer. Ik kon direct de trein in naar Schiphol. De terugweg is echter een ander verhaal. Zondagochtenden![]()
Vanochtend in Zwolle de trein weer gemist.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Die laten we nog even kou lijden".. kan haast niet missen![]()
![]()
ach ja.. ik probeer het reizen met de trein te beperken. Hopelijk is het op de 25e een beetje mooi weer. Als er sneeuw gaat vallen, vertrek ik mooi een dag eerder naar Amsterdam.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vanochtend in Zwolle de trein weer gemist.Gelukkig was er zalmsoep in de kantine.
![]()
Hoe laat vlieg je?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja.. ik probeer het reizen met de trein te beperken. Hopelijk is het op de 25e een beetje mooi weer. Als er sneeuw gaat vallen, vertrek ik mooi een dag eerder naar Amsterdam.
12 uur precies, dus tijd genoeg..quote:
8 uur 's avonds?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
12 uur precies, dus tijd genoeg..rond een uur of 8 vertrekken denk ik. Ben ik in ieder geval op tijd voor het inchecken.
nah, dan ben ik 14 uur voor vertrek op Schiphol. Ik kan me er wel een paar uur vermaken met koffie leuten en mensen kijken, maar geen 14 uur.quote:
jepsquote:Op maandag 23 januari 2006 17:42 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Hebben jullie de felrode lucht al gezien![]()
8.08 uit Eindhoven? Das 08.58 in Utrecht, 09.20 in Duivendrecht, 09.40 op Schiphol = 2 uur 20 minten voor vertrek op Schiphol.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, dan ben ik 14 uur voor vertrek op Schiphol. Ik kan me er wel een paar uur vermaken met koffie leuten en mensen kijken, maar geen 14 uur.
jep, ruim op tijd. 2 -3 uur tevoren inchecken. als ilk dus om 8 uur vertrek, kan ik direct inchecken en mezelf in een luie stoel - met uitzicht op een landingsbaan - aan het eind van pier F laten zakken.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
8.08 uit Eindhoven? Das 08.58 in Utrecht, 09.20 in Duivendrecht, 09.40 op Schiphol = 2 uur 20 minten voor vertrek op Schiphol.
Ik hoop voor je dat je geen vertraging hebt.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, ruim op tijd. 2 -3 uur tevoren inchecken. als ilk dus om 8 uur vertrek, kan ik direct inchecken en mezelf in een luie stoel - met uitzicht op een landingsbaan - aan het eind van pier F laten zakken.![]()
vast niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je geen vertraging hebt.![]()
* Jaguarized noteert vast.quote:
ligt er aanquote:
uh uh.. ik zal zorgen dat je op een andere trein komt die dag danquote:
Zozo, wat een verschil met je tweede naamquote:Op maandag 23 januari 2006 18:56 schreef peenenui het volgende:
hallo daar ben ik weer nu met mijn eigen gebruikersnaam
nog iets te doen hier?
Dan zit ik al lang in N-Z.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uh uh.. ik zal zorgen dat je op een andere trein komt die dag daneentje die per ongeluk naar Londen rijd of zo.
![]()
Dag indahmafiaquote:
goeienavondquote:
ja was foutje met registreren dus nu onder dezequote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zozo, wat een verschil met je tweede naam![]()
koud?? wat noem jij koudquote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef peenenui het volgende:
[..]
ja was foutje met registreren dus nu onder deze
koud he vanavond?
Jep, lekker slaapweer. Ik moet morgen alleen wel weer door deze kou naar 't werk. Maar ja, alles beter dan regen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef peenenui het volgende:
[..]
ja was foutje met registreren dus nu onder deze
koud he vanavond?
Ik heb connecties.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog beter, zo ver mogelijk weg, kan dat in ieder geval niet fout gaan.![]()
Over werk gesproken, kreeg vanmiddag een tel dat ik morgen eindelijk weer aan de slag kan!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jep, lekker slaapweer. Ik moet morgen alleen wel weer door deze kou naar 't werk. Maar ja, alles beter dan regen.![]()
wat ga je doen? IJsmeester?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Over werk gesproken, kreeg vanmiddag een tel dat ik morgen eindelijk weer aan de slag kan!!!
Ik heb weer andere connecties.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, op Duivendrecht 1 maal![]()
VersaceKitten!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
VersaceChica.. VersaceDinges in ieder geval dan?
Dies te jong.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
VersaceChica.. VersaceDinges in ieder geval dan?
Das het tegenovergesteldequote:
Alsof jij iemand van 15 wil.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat nie rekt da scheurt wel
jong geleerd is oud gedaan
eens moet de eerste keer zijn
ect.ect.
De stemming zit er al in zo te zien...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat nie rekt da scheurt wel
jong geleerd is oud gedaan
eens moet de eerste keer zijn
ect.ect.
quote:
aah.. 'toevallige' voorbijganger esquote:Op maandag 23 januari 2006 19:17 schreef es70 het volgende:
[..]
De stemming zit er al in zo te zien...
Tegenwoordig komen ze met bosjes aangelopen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh.. zit amper haar ophoewel, tegenwoordig
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tegenwoordig komen ze met bosjes aangelopen.![]()
![]()
![]()
Ik wilde hem niet inkoppen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. 'toevallige' voorbijganger es![]()
![]()
quote:
Nee hoor, al sinds 2 uur vanmiddagquote:Op maandag 23 januari 2006 19:21 schreef peenenui het volgende:
zo gaat wel snel hier, iedereen zeker net thuis?
Mijn reputatie is naar de kl*tequote:Op maandag 23 januari 2006 19:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet inkoppen.![]()
Leuke dag gehad es?
als zo'n verdoving half uitgewerkt is, da's het gevaarlijkst. Dan dénk je dat je al voelt, maar toch nog net niet..quote:Op maandag 23 januari 2006 19:21 schreef es70 het volgende:
Verdoving van de tandarts is eindelijk uitgewerkt.
Hij had denk ik het idee dat hij een olifant moest omleggen ofzo.
Met het gevolg dat je steeds op de binnenkant van je wang of je lip zit te kauwen tijdens het etenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als zo'n verdoving half uitgewerkt is, da's het gevaarlijkst. Dan dénk je dat je al voelt, maar toch nog net niet..![]()
en dan gaan drinkenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als zo'n verdoving half uitgewerkt is, da's het gevaarlijkst. Dan dénk je dat je al voelt, maar toch nog net niet..![]()
[FOK!radio]: waarom een bijbel in sms-taal?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef Jaguarized het volgende:
Ey class, open jij eens het FokRadio topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |